AlesK - XC90 2010 Executive
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#76 AlesK - XC90 2010 Executive
Presne tak, nekteri znas tu stavej z toho nova auta, kdy zustane puvodni kastle, skla, interier, a zbytek novej/GO.
Ale zas si vlastne chystame auta na zbytek zivota Protoze pak uz to vsechno nebude pravdepodobne mit sanci to ojezdit tak, aby se to vysralo znova
Ale zas si vlastne chystame auta na zbytek zivota Protoze pak uz to vsechno nebude pravdepodobne mit sanci to ojezdit tak, aby se to vysralo znova
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#77 AlesK - XC90 2010 Executive
Přišla faktura z T6R. Repasovaná převodovka + 4 silentbloky ramen a 2 motoru = 94 105,-
Původní převodovka prý tak smrděla spálenym, že jí ještě ani neotvírali a počkají na lepší počasí, aby to mohli udělat venku.
Začátkem příštího týdne si pro to jedu. Jestli to za deset let nebude mít na tacháči aspoň 600 000km se stejnou převodovkou, tak mě je*ne
Původní převodovka prý tak smrděla spálenym, že jí ještě ani neotvírali a počkají na lepší počasí, aby to mohli udělat venku.
Začátkem příštího týdne si pro to jedu. Jestli to za deset let nebude mít na tacháči aspoň 600 000km se stejnou převodovkou, tak mě je*ne
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#78 AlesK - XC90 2010 Executive
Potom tedy nechapu jak ti mohli neco uctovat, kdyz to ani neotevreli????
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#79 AlesK - XC90 2010 Executive
Dali tam jinou už repasovanou.
- Přílohy
-
- Výstřižek.PNG (79.27 KiB) Zobrazeno 1909 x
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 747
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#80 AlesK - XC90 2010 Executive
Pan Patocka jede na kusy,ostatni na hodinyTak at to slouzi...Stejne by me zajimalo,jak si k tomu tak rychle prisel...To bylo tim unikem oleje? To se nezacalo projevovat postupne a rovnou klrkla?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#81 AlesK - XC90 2010 Executive
Popisuju to v tom prvním postu o téhle komplikaci. Nejspíš to od výměny oleje v převodovce kapalo přes to těsnění na fotce výš do toho molitanu. Teď když auto nestojí na parkovacím místě, kde stává, tak je tam vidět loužička oleje, ale většina byla v tom molitanu - kdyby to bylo větší množství, všiml bych si toho při couvání z parkoviště. Klouzlo při zatáčení o několik desítek km později vyskočila hláška, ale žádný nestandartní projevy. Pak těsně před barákem to klouzlo podruhé. No a druhý den KO, vysvětluju si to tak, že jak to vystydlo a olej se přelil z jedný části převodovky do jiný během stání, tak už to na nějakým kritickým místě prostě nemazalo. Ale nejsem v tom kovanej, tak nevím přesně jak to uvnitř funguje s okruhem oleje. Když jsem zjišťoval pod autem co se stalo, utřel jsem spodek převodovky a kapka se objevila až když jsem nastartoval. Spodek auta v okolí převodovky byl taky zacintanej, takže toho nejvíc vyteklo za jízdy. Když jsem dolíval, chybělo to 3l oleje.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#82 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak jestli vyteklo 3l oleje to už je dost, se nedivím, že převodovka je KO. proč rozdělávat špajz, když je evidentní, že je po smrti? Zbytečně by to prodražovalo opravu.
Ale u takový částky bych čekal tu fakturu trošku určitější, než jen buch "práce 16h" a "patočka 16h". Když bude nějaká reklamace budete se zase dohadovat co se rozdělávalo a co ne.
Ale u takový částky bych čekal tu fakturu trošku určitější, než jen buch "práce 16h" a "patočka 16h". Když bude nějaká reklamace budete se zase dohadovat co se rozdělávalo a co ne.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#83 AlesK - XC90 2010 Executive
Co by jsi na tom chtěl určitější? Je tam dost jasně napsané co se měnilo. A co se týče práce, tak převodovka byla komplet rozebraná, to je z těch dílů patrné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#84 AlesK - XC90 2010 Executive
Od opravy převodovky konečně auto víc jezdí než stojí tak shrnu, co jsme spolu zažili
Přítelkyně vyměnila s rodiči zpět Subaru XV, kde vozila sedačku a kočárek, tak jsem nafasoval její motokáru Swift Sport do města a na delší cesty za prací a výlety bereme devadesátku.
Neusínám ale na vavřínech a plánuju další opravy. Abecedně totiž po "automatu" přichází "brzdy a bufík"
Co se dělo:
- Nechal jsem vyvážit kola a prohodit předky za zadky v rámci dojíždění zimáků.
- Lepil jsem plast zboku na řidičově sedadle. Prasknul v místě, kde je ovládání masáže a odvětrávání. V minulosti ho už někdo lepil dole pod ovladačem, teď dokřupnul vršek a to si dáváme pozor na vystupování. Vím, že se dá koupit novej za dvojku, ale spojím to s nějakým větším nákupem.
- Baterka. Na autokině mi auto skočilo do ochrany před podpětím. Párkrát mě taky ve čtyři ráno alarmem upozornilo, že se mu stýská - nejspíš odešla baterka v alarmu. Vyměnil jsem tedy nejdřív hlavní modrou Vartu 95Ah za stříbrnou 100Ah a autu už se v noci nestýská.
Co je v plánu do konce roku:
- Brzdy. Zadky celkem ujdou, předky už tolik ne. Levá přední popískává v nižších rychlostech. Mám v plánu dát ATE desky i kotouče.
- Bufík. Na zimu zprovoznit bufík, naposledy Raolsa zjistil, že jednotka neposílá šťávu do větráku.
- Haldex. Už při pořizování jsem chtěl co nejdřív nechat zkontrolovat haldex a vyměnit náplně. Bohužel přes všechny komplikace se na to ještě nedostalo.
- Spaní. Absolvoval jsem jednu noc v autě v Brdech, když jsem čekal na východ slunce a sedačky ve druhý řadě (vykrojený kvůli třetí řadě) nejsou zrovna nejpříjemnější. Už plánuju box do kufru se šuplíkama, jestli má někdo v 90ce, rád se kouknu a inspiruju. Řeším hlavně kompromis u výšky, aby se dalo dát něco pod a zároveň spaní nebylo jak v rakvi. No a protože jsme tři a budeme brzy čtyři, dovolenou jsme přesunuli na podzim, do tuzemska a autem. Počet spacích míst nevychází proto k boxu do auta přibyde nejspíš i stan na střechu
- Nosiče. Na stan jsou třeba nosiče. V hledáčku mám nízký originály, Thule Wingbar edge 9584, Yakima Whispbar S54 nebo Aguri Prestige S6. Tam se asi budu rozhodovat podle toho, kolik zbyde financí po tom všem
- Kosmetika. Od tý doby co auto mám nedostalo žádnou odbornou péči. Spíš pravidelné umytí a vypucování, kdy mě dokážou naštvat všechny škrábance a dírky v laku po kamínkách, rád bych dal auto k někomu do parády, aby pořešil co pořešit jde, vypucoval a ošetřil ty hezký sesle a prozatím vyleštil přední světla. Rozpočet na jejich repas už asi letos nebude
- Olej. Po koupi jsem dával Petronas SYNTIUM 3000 FR 5W-30, splňuje ACEA A5,B5. Vlákno o olejích jsem si přečetl a byl jsem z toho tak nasycenej různýma názorama, že jsem nakonec sáhnul po oleji, který tam nikdo nepsal. Uvidím v jaké budu náladě až budu kupovat letos
- Pneumatiky. Vzhledem k ročnímu nájezdu 20k km, absenci druhý sady a že pořádný sníh čekám tak pět dní v roce jsem zatím rozhodnut pro Michelin CrossClimate 2.
- Handsfree. Hudba provizorně vyřešena přes BT přijímač do AUXu, ale volat jako člověk se přes to nedá. Vyhlídnutý mám MrVolt z ebay, nebo AppPlay kvůli Carplay https://youtu.be/QYouhCOAYME, dotykovky mi do toho auta nesedí.
- Soft od D5T5. Přemýšlím nad chipem (prý se zlepší chod převodovky), ale nejsem si jistý, jestli by to zvládlo turbo a vím, že je hluboko v útrobách s přístupem jak k penězům. Nevím jestli ho pokoušet. Pokud se povede bufík, nákupu u nich stejně nevyhnu - časovače, tak bych to asi spojil a trochu to zvednul. Takže téma k další diskuzi je, jestli to má smysl u 12let starýho železa, nebo to radši nechat v základu. Stejný otazník mi visí nad EGRem, který jsem loni trochu vopucoval a asi se mi to znovu absolvovat nechce
... no, je toho dost a to jsem beztak na něco ještě zapomněl
Autu taky už víc věřím, že mě někam doveze. Po prvotních závadách jsem postupně navyšoval vzdálenosti. Už jsme se koukli do Krkonoš, na Slovensko za rodinou, tak snad zvládne zářijovou cestu v pěti do Dolomit
Přihazuju pár obrázků k tématu
Ultimátní auto na autokino, když se nechceš koukat přes přední sklo, ale radši se natáhnout
Při cestě za záběrama se mě pár kilometrů před lokací zákazník na telefonu zeptal, jakým jedu autem, že ta cesta není pro sporťáky.
Proklatá přední levá brzda a kotouč ve smrti.
Provizorní spaní. Ve V70 P3 jsme zvládli týden v kuse na cestě po Evropě. Možná už jsem starší, ale ty vykrojený sedačky tlačí
A na závěr MiniMe, který to auto miluje, protože z něj vidí ven a může hlásit všechny traktory, bagry, kombajny a motorky široko daleko. Nejradši má ale polňačky na klíně za volantem s hláškou "táto, motor vrčet", což je pokyn pro plnej knedlík
Edit z důvodu, že jsem si na něco vzpomněl, co tu chybělo.
Přítelkyně vyměnila s rodiči zpět Subaru XV, kde vozila sedačku a kočárek, tak jsem nafasoval její motokáru Swift Sport do města a na delší cesty za prací a výlety bereme devadesátku.
Neusínám ale na vavřínech a plánuju další opravy. Abecedně totiž po "automatu" přichází "brzdy a bufík"
Co se dělo:
- Nechal jsem vyvážit kola a prohodit předky za zadky v rámci dojíždění zimáků.
- Lepil jsem plast zboku na řidičově sedadle. Prasknul v místě, kde je ovládání masáže a odvětrávání. V minulosti ho už někdo lepil dole pod ovladačem, teď dokřupnul vršek a to si dáváme pozor na vystupování. Vím, že se dá koupit novej za dvojku, ale spojím to s nějakým větším nákupem.
- Baterka. Na autokině mi auto skočilo do ochrany před podpětím. Párkrát mě taky ve čtyři ráno alarmem upozornilo, že se mu stýská - nejspíš odešla baterka v alarmu. Vyměnil jsem tedy nejdřív hlavní modrou Vartu 95Ah za stříbrnou 100Ah a autu už se v noci nestýská.
Co je v plánu do konce roku:
- Brzdy. Zadky celkem ujdou, předky už tolik ne. Levá přední popískává v nižších rychlostech. Mám v plánu dát ATE desky i kotouče.
- Bufík. Na zimu zprovoznit bufík, naposledy Raolsa zjistil, že jednotka neposílá šťávu do větráku.
- Haldex. Už při pořizování jsem chtěl co nejdřív nechat zkontrolovat haldex a vyměnit náplně. Bohužel přes všechny komplikace se na to ještě nedostalo.
- Spaní. Absolvoval jsem jednu noc v autě v Brdech, když jsem čekal na východ slunce a sedačky ve druhý řadě (vykrojený kvůli třetí řadě) nejsou zrovna nejpříjemnější. Už plánuju box do kufru se šuplíkama, jestli má někdo v 90ce, rád se kouknu a inspiruju. Řeším hlavně kompromis u výšky, aby se dalo dát něco pod a zároveň spaní nebylo jak v rakvi. No a protože jsme tři a budeme brzy čtyři, dovolenou jsme přesunuli na podzim, do tuzemska a autem. Počet spacích míst nevychází proto k boxu do auta přibyde nejspíš i stan na střechu
- Nosiče. Na stan jsou třeba nosiče. V hledáčku mám nízký originály, Thule Wingbar edge 9584, Yakima Whispbar S54 nebo Aguri Prestige S6. Tam se asi budu rozhodovat podle toho, kolik zbyde financí po tom všem
- Kosmetika. Od tý doby co auto mám nedostalo žádnou odbornou péči. Spíš pravidelné umytí a vypucování, kdy mě dokážou naštvat všechny škrábance a dírky v laku po kamínkách, rád bych dal auto k někomu do parády, aby pořešil co pořešit jde, vypucoval a ošetřil ty hezký sesle a prozatím vyleštil přední světla. Rozpočet na jejich repas už asi letos nebude
- Olej. Po koupi jsem dával Petronas SYNTIUM 3000 FR 5W-30, splňuje ACEA A5,B5. Vlákno o olejích jsem si přečetl a byl jsem z toho tak nasycenej různýma názorama, že jsem nakonec sáhnul po oleji, který tam nikdo nepsal. Uvidím v jaké budu náladě až budu kupovat letos
- Pneumatiky. Vzhledem k ročnímu nájezdu 20k km, absenci druhý sady a že pořádný sníh čekám tak pět dní v roce jsem zatím rozhodnut pro Michelin CrossClimate 2.
- Handsfree. Hudba provizorně vyřešena přes BT přijímač do AUXu, ale volat jako člověk se přes to nedá. Vyhlídnutý mám MrVolt z ebay, nebo AppPlay kvůli Carplay https://youtu.be/QYouhCOAYME, dotykovky mi do toho auta nesedí.
- Soft od D5T5. Přemýšlím nad chipem (prý se zlepší chod převodovky), ale nejsem si jistý, jestli by to zvládlo turbo a vím, že je hluboko v útrobách s přístupem jak k penězům. Nevím jestli ho pokoušet. Pokud se povede bufík, nákupu u nich stejně nevyhnu - časovače, tak bych to asi spojil a trochu to zvednul. Takže téma k další diskuzi je, jestli to má smysl u 12let starýho železa, nebo to radši nechat v základu. Stejný otazník mi visí nad EGRem, který jsem loni trochu vopucoval a asi se mi to znovu absolvovat nechce
... no, je toho dost a to jsem beztak na něco ještě zapomněl
Autu taky už víc věřím, že mě někam doveze. Po prvotních závadách jsem postupně navyšoval vzdálenosti. Už jsme se koukli do Krkonoš, na Slovensko za rodinou, tak snad zvládne zářijovou cestu v pěti do Dolomit
Přihazuju pár obrázků k tématu
Ultimátní auto na autokino, když se nechceš koukat přes přední sklo, ale radši se natáhnout
Při cestě za záběrama se mě pár kilometrů před lokací zákazník na telefonu zeptal, jakým jedu autem, že ta cesta není pro sporťáky.
Proklatá přední levá brzda a kotouč ve smrti.
Provizorní spaní. Ve V70 P3 jsme zvládli týden v kuse na cestě po Evropě. Možná už jsem starší, ale ty vykrojený sedačky tlačí
A na závěr MiniMe, který to auto miluje, protože z něj vidí ven a může hlásit všechny traktory, bagry, kombajny a motorky široko daleko. Nejradši má ale polňačky na klíně za volantem s hláškou "táto, motor vrčet", což je pokyn pro plnej knedlík
Edit z důvodu, že jsem si na něco vzpomněl, co tu chybělo.
Naposledy upravil(a) AlesK dne 09 srp 2022 21:47, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#85 AlesK - XC90 2010 Executive
"prohodit předky za zadky v rámci dojíždění zimáků." - jenom pozor nemělo by se to výrazně lišit, jinak může falešně spínat AWD.
"Baterka. Na autokině mi auto skočilo do ochrany před podpětím." - Tahle hláška se ukazuje spíše preventivně. Baterka by mohla ještě posloužit, nicméně novou nic nezkazíš.
"Baterka. Na autokině mi auto skočilo do ochrany před podpětím." - Tahle hláška se ukazuje spíše preventivně. Baterka by mohla ještě posloužit, nicméně novou nic nezkazíš.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#86 AlesK - XC90 2010 Executive
Blíž ke středu mají teď předky 5,5mm a zadky 5mm, takže to není zas takový rozdíl. U dezénu blíž k bočnici je to už skoro 1mm rozdíl a vizuálně ty původně předky toho mají za sebou víc. Pro zajímavost, co je ještě únosný rozdíl a je lepší mít ve předu víc nebo míň? Případně topic, který se tomu věnuje existuje?
Baterku jsem předtím několikrát nabíjel a už nedržela. Na seznam si připisuju změření altíku
Baterku jsem předtím několikrát nabíjel a už nedržela. Na seznam si připisuju změření altíku
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#87 AlesK - XC90 2010 Executive
Posluš si https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=77825
Já dávám lepší dopředu.
Jinak super galerka, čtu s nadšením.
Já dávám lepší dopředu.
Jinak super galerka, čtu s nadšením.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#88 AlesK - XC90 2010 Executive
Haha, takže to stejně nikdo nerozsekl vzhledem ke ztrátě kontroly a jediný, co tam zaznělo bylo od Urvanýho "Pouze teda u AWD bych rozhodně dával lepší dopředu kvůli haldexu, kterej reaguje na pomalejší otáčení zadku tím, že ho může víc připojovat a tím ničit spojky haldexu." a mám to správně a ještě k tomu dobrý pocit, že je to vyvážený
Díky, já to taky s nadšením dávám dohromady
Díky, já to taky s nadšením dávám dohromady
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#89 AlesK - XC90 2010 Executive
Pěkné téma
Prošel sis tím nejhorším. Teď už budeš jen ladit
Já k XC70 D5 136kW taky moc důvěry na dlouhé cesty neměl. Ale vždycky mě vypekly spíš jen blbostí v podobě konektorů vstřiku (2x) a cena součástky asi 120,- Kč A 2x jen proto, že když se to stalo poprvé, byla zima a vyměnil se jen jeden z důvodů zmrzlých prstů šikovného souseda
A ještě trápily vířivé klapky...s těmi se taky počítalo a nic strašného to není.
Trošku samozřejmě nejistota kvůli automatu. V horkých dnech z 5ky na 4ku občas kopne. Ale důsledným pomalým a postupným volením P-R-N-D se to dá trošku eliminovat. Olej po 30 tis. zatím podle mě stačí.
A hlavně...ten chip...
Trošku jsem zápasil se spotřebou a častým vypalováním DPF.
2x nedlouho po sobě důsledná aditivová čistící péče a následně zaslepení EGR + chip na 160kW spíš jen pro radost to ve finále asi vyřešil úplně. Spotřeba o litr níž. Vypalování úplně ukázkové.
A auto jede úplně jinak... Síly má o dost víc a celkově jede méně "nuceně" včetně právě automatu. Který mi přijde paradoxně že se spíš víc šetří díky vyšším Nm. a menší nutnosti řadit.
S chipem fakt spokojenost.
Prošel sis tím nejhorším. Teď už budeš jen ladit
Já k XC70 D5 136kW taky moc důvěry na dlouhé cesty neměl. Ale vždycky mě vypekly spíš jen blbostí v podobě konektorů vstřiku (2x) a cena součástky asi 120,- Kč A 2x jen proto, že když se to stalo poprvé, byla zima a vyměnil se jen jeden z důvodů zmrzlých prstů šikovného souseda
A ještě trápily vířivé klapky...s těmi se taky počítalo a nic strašného to není.
Trošku samozřejmě nejistota kvůli automatu. V horkých dnech z 5ky na 4ku občas kopne. Ale důsledným pomalým a postupným volením P-R-N-D se to dá trošku eliminovat. Olej po 30 tis. zatím podle mě stačí.
A hlavně...ten chip...
Trošku jsem zápasil se spotřebou a častým vypalováním DPF.
2x nedlouho po sobě důsledná aditivová čistící péče a následně zaslepení EGR + chip na 160kW spíš jen pro radost to ve finále asi vyřešil úplně. Spotřeba o litr níž. Vypalování úplně ukázkové.
A auto jede úplně jinak... Síly má o dost víc a celkově jede méně "nuceně" včetně právě automatu. Který mi přijde paradoxně že se spíš víc šetří díky vyšším Nm. a menší nutnosti řadit.
S chipem fakt spokojenost.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#90 AlesK - XC90 2010 Executive
Díky klapky a automat už mám za sebou. Vypalování jsem taky řešil I když trochu jinak. Odešel mi senzor přímo na dpfku, které se během servisu stihlo zanést. Nechával jsi před chipem něco kontrolovat, aby jsi měl jistotu, že to auto ustojí? P2 by mělo mít odemčený CEM, takže by měla být procedura výrazně kratší. Asi to tam s těma časovačema hodím a kdybych z toho měl špatný pocit, můžu kdyžtak udělat krok zpět (i když to je nepravděpodobné)
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#91 AlesK - XC90 2010 Executive
Nijak zvlášť nekontroloval.
Ale pravda je, že auto znám déle než ty a už tak mám povědomí o jeho kondici. I nějaká ta prevence moje apod.
Ale bál jsem se jen o automat. Jinak se není čeho bát, maximálně turbo, ale to zrovna u mě žádné problémy ani nenastiňuje tak snad dobrý. A samozřejmě to DPF a vstřiky hlídat.
Já původně chtěl právě jen EGR OFF abych mu ulevil nechal čistě dýchat.
Ale pak jsem se nechal zlákat po několika konzultacích, že kvůli automatu se chipu bát nemusím. Jestli ta převodovka půjde do háje, tak půjde stejně.
A naopak bych fakt řekl, že mu to pomohlo. Sice zvládá víc Nm., ale taky si s nimi může lépe pracovat.
A zrovna u mně je největší riziko podřazení z 5 na 4. Jen přes léto, když je teplo. V zimě klid. Dá se tomu občas vyvarovat ručním řazením a dávat si pozor z 5 na 4 být bez plynu.
Ale díky těm Nm. navíc ten motor pobere na 5 s gracií daleko vic a nemá takovou nutnost na tu 4ku řadit.
Ale pravda je, že auto znám déle než ty a už tak mám povědomí o jeho kondici. I nějaká ta prevence moje apod.
Ale bál jsem se jen o automat. Jinak se není čeho bát, maximálně turbo, ale to zrovna u mě žádné problémy ani nenastiňuje tak snad dobrý. A samozřejmě to DPF a vstřiky hlídat.
Já původně chtěl právě jen EGR OFF abych mu ulevil nechal čistě dýchat.
Ale pak jsem se nechal zlákat po několika konzultacích, že kvůli automatu se chipu bát nemusím. Jestli ta převodovka půjde do háje, tak půjde stejně.
A naopak bych fakt řekl, že mu to pomohlo. Sice zvládá víc Nm., ale taky si s nimi může lépe pracovat.
A zrovna u mně je největší riziko podřazení z 5 na 4. Jen přes léto, když je teplo. V zimě klid. Dá se tomu občas vyvarovat ručním řazením a dávat si pozor z 5 na 4 být bez plynu.
Ale díky těm Nm. navíc ten motor pobere na 5 s gracií daleko vic a nemá takovou nutnost na tu 4ku řadit.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#92 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak jsme se podívali do světa.
Zatím nejvýš, kde jsem s autem kdy byl - 2300 m.n.m v Italských Dolomitech. Pár stovek metrů pak po svých a na lanech
Najeto 1300km na dvě nádrže, průměr 8,7 l/100km, podle tankování (114l) to taky celkem sedí. Posádka 5 chlapů s průměrnou váhou 90kg a kufr nacpaný po strop. Všichni si notovali, jak se hezky jede až na toho prostředního vzadu
Zatím nejvýš, kde jsem s autem kdy byl - 2300 m.n.m v Italských Dolomitech. Pár stovek metrů pak po svých a na lanech
Najeto 1300km na dvě nádrže, průměr 8,7 l/100km, podle tankování (114l) to taky celkem sedí. Posádka 5 chlapů s průměrnou váhou 90kg a kufr nacpaný po strop. Všichni si notovali, jak se hezky jede až na toho prostředního vzadu
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#93 AlesK - XC90 2010 Executive
Pěkná spotřeba na takovou velkou svini plně obsazeno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#94 AlesK - XC90 2010 Executive
13.10.2022 270 500km Olej a přední kotouče a desky ATE
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#95 AlesK - XC90 2010 Executive
Rok byl klid a to mi mělo být divný. Příjezd domu, zaparkovaný auto o místo vedle a na mém obvyklém místě flek. Kouknu pod auto a dekl zablemcanej. Olej na horní rysce, voda na horní rysce. Převodovka repasovaná přesně před rokem u Patočky.
Tak zase zvednout auto a zjistit odkud a co teče.
Tak zase zvednout auto a zjistit odkud a co teče.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#96 AlesK - XC90 2010 Executive
Hlavně teda celý blok motoru je totálně zeblitý motorovým olejem.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#97 AlesK - XC90 2010 Executive
Proto to sem dávám tu fotku. Blok motoru byl ale myslím už zasranej předtím, klapky i těsnění jsem měnil v lednu 22. Jak to vypadalo by si mohl pamatovat Raolsa
Jdu rozchodit VIDU, jestli něco poradí a zítra pod to kouknu odkud to teče.
Jdu rozchodit VIDU, jestli něco poradí a zítra pod to kouknu odkud to teče.
Naposledy upravil(a) AlesK dne 18 bře 2023 22:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#98 AlesK - XC90 2010 Executive
Update:
Vida čistá až na čidlo kvality vzduchu. (5k se mi za to dávat nechce)
Ale otevřel jsem nádobku posilovače řízení. Je tam na dně a dost hnědo, je možný, že je ten úník odtud?
Vida čistá až na čidlo kvality vzduchu. (5k se mi za to dávat nechce)
Ale otevřel jsem nádobku posilovače řízení. Je tam na dně a dost hnědo, je možný, že je ten úník odtud?
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#99 AlesK - XC90 2010 Executive
Koukni na čerpadlo řízení jestli neteče kolem hřídelky.
Ale tohle vypadá, že ti teče hřeben řízení, jestli se ti ztrácí olej. Buď trubička, nebo kolem hřídelky co vede do volantu. To by pak bylo na repas.
Ale tohle vypadá, že ti teče hřeben řízení, jestli se ti ztrácí olej. Buď trubička, nebo kolem hřídelky co vede do volantu. To by pak bylo na repas.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#100 AlesK - XC90 2010 Executive
Mastnější to tam je, ale že by tudy kapalo až na zem to nevypadá. Pokud teda koukám správně.
Edit: vypadá to na motorový olej. Vlevo je setřeno z deklu, uprostřed z měrky, vpravo z měrky serva.
Edit: vypadá to na motorový olej. Vlevo je setřeno z deklu, uprostřed z měrky, vpravo z měrky serva.
Naposledy upravil(a) AlesK dne 19 bře 2023 15:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek