Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#76 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ta rozpěra je od koho prosím pěkně?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#77 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Nosound89: no, zatím to vychází cca 80 opravy a 30 tuning.
2 Papaya: Stejně jako stabilizátory je rozpěra od HardRace. Objednával jsem na https://www.hardrace-europe.com/
2 Papaya: Stejně jako stabilizátory je rozpěra od HardRace. Objednával jsem na https://www.hardrace-europe.com/
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#78 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Buď v klidu, znám člověka, co koupil nejlevnější XC90 cca za 140tis a myslel si, že za 50-70tis to bude naprosto GOOD.
Ted je asi na 120tis za servis a furt má nejstarší a nejlevnější auto. Takže 50% ceny do servisu ještě není tolik
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#79 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Deshi: Hned jsem klidnější…
Jinak na autě přibyla samolepka, která přidává 18 kW. Byla na ní sleva 20 %, tak to nešlo nevzít.
Jinak na autě přibyla samolepka, která přidává 18 kW. Byla na ní sleva 20 %, tak to nešlo nevzít.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#80 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Postřehy oproti S60I po půl roce vlastnictví S60II.
Uběhlo půl roku, co vlastním tenhle krám a najel s nim něco přes 5000 km. Brzo bude mít 301 000 km na hrbu a tak mne napadlo (než to shodím ze skály) sepsat něco jako porovnání I. a II. generace S60. Pokud si ještě na něco vzpomenu, tak dopíšu. Exteriér:
To je silně subjektivní věc, ale S60 I po faceliftu, případně S60R je velmi krásné, nadčasové auto a osobně se mi líbí víc.
Interiér, infotainment a výbava:
U MkII působí interiér více vzdušněji (to dělá ta středová konzole),navíc oproti vytlumené MkI nevrže - vrže, ale ne tolik. :-/ Po vytlumení tapeců to snad bude lepší. Jinak MkII se mi zdá uvnitř tišší.
Největší zklamání u MkII je kufr. Ten je o proti předchozí generaci menší, navíc pod podlážkou není žádné místo, ani na rezervu… prostě tragédie.
Infotainment a ergonomie tlačítek mi u obou aut vyhovuje, tady nemám žádného favorita. Sensus mi přijde ok. Samozřejmě iDrive to není, ale až na pomalejší prvotní boot a možná pomalejší připojení telefonu přes BT, tomu nemám moc co vyčítat. Co se týče rádia a zvuku, v obou autech mám/jsem měl to nejvyšší audio Premium Sound. MkII nehraje špatně, ale v MkI se mi zvuk zdál plnější, basy přesnější a výšky detailnější. Ono stačí jen když porovnáme magnety od středobasů, MkI má v porovnání s MkII magnety větší. Uvidím, až auto vytlumím a pohraju si s ekvalizérem, ale výměna reproduktorů mne asi nemine.
Natáčecí bi-xenony v Mk2 jsou příjemná věc a oproti halogenům ve tmě i něco trochu vidím. Navíc výměna žárovky zabere asi 5 minut a člověk si u ní nemusí lámat ruku nebo sundavat nárazník jako u MkI.
Čím má u mne MkII výrazně na vrch a bez čeho už si nedovedu představit žádné mé další daily auto, to je přítomnost adaptivního tempomatu. Úžasná věc, používám velice často. Navíc si z kopce i přibrzďuje, takže třeba v Lochkovským tunelu, nebo v Blance nemusím ručně podřazovat na nižší kvalt, aby auto drželo rychlost. Jen mi vadí, že rychlost se tlačítky +/- nastavuje po 5 km/h a pro nastavení např. 52 km/h musím nastavit tempomat na 50 km/h, pak přidat plynem na 52 km/h a zmáčknout + pro nastavení. Další užitečná věc v MkII je omezovač rychlosti. Dost jej používám v zastavěných zónách a na měřených 30.
Motor a převodovka:
Chod šestiválce a nástup výkonu je velmi návykový. B6304T4 je všestranný motor a s Polestar SW to i jede. A v porovnání s T5 žere zhruba o litr benzinu a 8 litrů na 10k km oleje navíc, což je příjemný i nepříjemný překvapeni, když si vezmu o kolik koní, válců a kilogramů hmoty má Mk2 navíc.
Jediný, co mi u Mk2 chybí, je charakteristický zvuk pětiválce. Avšak časem to vyřeším TME downpipem a catbackem.
U převodovky v MkII je znát, že je o generaci novější. Celkově mi přijde její chování lepší. Překvapilo mne (příjemně), že si při brzdění a třeba při dojíždění do křižovatky dost často podřazuje a drží kvalty. Z pětikvaltu jsem byl zvyklý, že si almara vyřadila (i s vypnutým neutral controlem) a vyjma 5. rychlostního stupně kvalty moc nedržela, takže třeba kopec dolů K Barrandovu směrem na most jsem vždy přepínal do manuálního režimu a podřazoval si.
Podvozek a jízdní vlastnosti:
MkII mi podvozkově přijde lepší. MkI mi přišla i přes úpravy (iPD stabilizátory a kosti, Powerflex v předních ramenech) v porovnání s MkII více nedotáčivá. Samozřejmě je to vlastnost FF layoutu, ale s instalací iPD stabilizátorů se to poté na MkI dost zlepšilo. MkII na mne působí lepším dojmem, i co se tlumení nerovností a komfortu týče. Samozřejmě je to furt na předek těžký auto, ale zdá se mi, že nějak prostě lépe vykružuje zatáčky. Ovšem asi tomu dost pomáhá AWD, díky kterému si auto umí na sněhu a mokru i lehce hodit zadkem.
V Mk2 mám řízení s proměnným posilovacím účinkem +4C a na můj vkus v jakémkoliv režimu i přes nastavený nízký posilovací účinek, je dost přeposilované a bez sebemenší zpětné vazby (nejvíc jsem tuto přeposilovanost pocítil, když jsem měl půjčenou Fiestu Mk5 a pak přesedl zpátky do Volva ). V režimu sport je to lepší, ale furt to není ono. Po 3 měsících vlastnictví jsem si na přeposilovanost tak nějak zvykl a při ježdění po Praze je to občas i dobrý. Avšak kolikrát nechávám auto v režimu sport a to i když jedu centrem. V tomto režimu mám totiž aspoň nepatrnou zpětnou vazbu od kol a obzvlášť pak režim sport nechávám, když jedu místy, kde hrozí snížená přilnavost.
Jinak poloměr otáčení má Mk2 menší, ale zas o tolik lepší to není.
Shrnutí:
Po staré S60 se mi občas zasteskne, avšak ve většině aspektech je znát, že S60 II je novější auto. Ve většině věci, se mi zdá lepší, snad krom velikosti kufru a asi o 3 litry menší nádrži (spolehlivost z toho záměrně vynechávám...).
No a na úplný závěr přidávám dvě fotky, focené na stejném místě, které od sebe v době pořízení dělí na den přesně rok.
Uběhlo půl roku, co vlastním tenhle krám a najel s nim něco přes 5000 km. Brzo bude mít 301 000 km na hrbu a tak mne napadlo (než to shodím ze skály) sepsat něco jako porovnání I. a II. generace S60. Pokud si ještě na něco vzpomenu, tak dopíšu. Exteriér:
To je silně subjektivní věc, ale S60 I po faceliftu, případně S60R je velmi krásné, nadčasové auto a osobně se mi líbí víc.
Interiér, infotainment a výbava:
U MkII působí interiér více vzdušněji (to dělá ta středová konzole),navíc oproti vytlumené MkI nevrže - vrže, ale ne tolik. :-/ Po vytlumení tapeců to snad bude lepší. Jinak MkII se mi zdá uvnitř tišší.
Největší zklamání u MkII je kufr. Ten je o proti předchozí generaci menší, navíc pod podlážkou není žádné místo, ani na rezervu… prostě tragédie.
Infotainment a ergonomie tlačítek mi u obou aut vyhovuje, tady nemám žádného favorita. Sensus mi přijde ok. Samozřejmě iDrive to není, ale až na pomalejší prvotní boot a možná pomalejší připojení telefonu přes BT, tomu nemám moc co vyčítat. Co se týče rádia a zvuku, v obou autech mám/jsem měl to nejvyšší audio Premium Sound. MkII nehraje špatně, ale v MkI se mi zvuk zdál plnější, basy přesnější a výšky detailnější. Ono stačí jen když porovnáme magnety od středobasů, MkI má v porovnání s MkII magnety větší. Uvidím, až auto vytlumím a pohraju si s ekvalizérem, ale výměna reproduktorů mne asi nemine.
Natáčecí bi-xenony v Mk2 jsou příjemná věc a oproti halogenům ve tmě i něco trochu vidím. Navíc výměna žárovky zabere asi 5 minut a člověk si u ní nemusí lámat ruku nebo sundavat nárazník jako u MkI.
Čím má u mne MkII výrazně na vrch a bez čeho už si nedovedu představit žádné mé další daily auto, to je přítomnost adaptivního tempomatu. Úžasná věc, používám velice často. Navíc si z kopce i přibrzďuje, takže třeba v Lochkovským tunelu, nebo v Blance nemusím ručně podřazovat na nižší kvalt, aby auto drželo rychlost. Jen mi vadí, že rychlost se tlačítky +/- nastavuje po 5 km/h a pro nastavení např. 52 km/h musím nastavit tempomat na 50 km/h, pak přidat plynem na 52 km/h a zmáčknout + pro nastavení. Další užitečná věc v MkII je omezovač rychlosti. Dost jej používám v zastavěných zónách a na měřených 30.
Motor a převodovka:
Chod šestiválce a nástup výkonu je velmi návykový. B6304T4 je všestranný motor a s Polestar SW to i jede. A v porovnání s T5 žere zhruba o litr benzinu a 8 litrů na 10k km oleje navíc, což je příjemný i nepříjemný překvapeni, když si vezmu o kolik koní, válců a kilogramů hmoty má Mk2 navíc.
Jediný, co mi u Mk2 chybí, je charakteristický zvuk pětiválce. Avšak časem to vyřeším TME downpipem a catbackem.
U převodovky v MkII je znát, že je o generaci novější. Celkově mi přijde její chování lepší. Překvapilo mne (příjemně), že si při brzdění a třeba při dojíždění do křižovatky dost často podřazuje a drží kvalty. Z pětikvaltu jsem byl zvyklý, že si almara vyřadila (i s vypnutým neutral controlem) a vyjma 5. rychlostního stupně kvalty moc nedržela, takže třeba kopec dolů K Barrandovu směrem na most jsem vždy přepínal do manuálního režimu a podřazoval si.
Podvozek a jízdní vlastnosti:
MkII mi podvozkově přijde lepší. MkI mi přišla i přes úpravy (iPD stabilizátory a kosti, Powerflex v předních ramenech) v porovnání s MkII více nedotáčivá. Samozřejmě je to vlastnost FF layoutu, ale s instalací iPD stabilizátorů se to poté na MkI dost zlepšilo. MkII na mne působí lepším dojmem, i co se tlumení nerovností a komfortu týče. Samozřejmě je to furt na předek těžký auto, ale zdá se mi, že nějak prostě lépe vykružuje zatáčky. Ovšem asi tomu dost pomáhá AWD, díky kterému si auto umí na sněhu a mokru i lehce hodit zadkem.
V Mk2 mám řízení s proměnným posilovacím účinkem +4C a na můj vkus v jakémkoliv režimu i přes nastavený nízký posilovací účinek, je dost přeposilované a bez sebemenší zpětné vazby (nejvíc jsem tuto přeposilovanost pocítil, když jsem měl půjčenou Fiestu Mk5 a pak přesedl zpátky do Volva ). V režimu sport je to lepší, ale furt to není ono. Po 3 měsících vlastnictví jsem si na přeposilovanost tak nějak zvykl a při ježdění po Praze je to občas i dobrý. Avšak kolikrát nechávám auto v režimu sport a to i když jedu centrem. V tomto režimu mám totiž aspoň nepatrnou zpětnou vazbu od kol a obzvlášť pak režim sport nechávám, když jedu místy, kde hrozí snížená přilnavost.
Jinak poloměr otáčení má Mk2 menší, ale zas o tolik lepší to není.
Shrnutí:
Po staré S60 se mi občas zasteskne, avšak ve většině aspektech je znát, že S60 II je novější auto. Ve většině věci, se mi zdá lepší, snad krom velikosti kufru a asi o 3 litry menší nádrži (spolehlivost z toho záměrně vynechávám...).
No a na úplný závěr přidávám dvě fotky, focené na stejném místě, které od sebe v době pořízení dělí na den přesně rok.
Naposledy upravil(a) Pep dne 03 led 2022 21:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#81 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Samozřejmě, že jde ACC nastavit po 1km. Hoď sem foto volantu a pak ti řeknu jak nastavit tempomat po 1km. Záleží jaké máš kombinace tlačítek. Páč u V60 a XC70 to v každém nastavuji jinak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#82 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
To by mělo jít takovou to šipkou zpět, aspoň co jsem četl v manuálu. Ale kvůli chybě mezi volantem a sedačkou se mi to nepovedlo nastavit.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#83 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Nene, zde musíš dlouze držet + nebo - a pak to skáče po 1km. Takto to mam u V60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#84 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Poočkej... není to překlep 8 litrů na 10k km?! To Ti to vyžere celou olejovou náplň během 10k km?! To by jsi nemusel vůbec měnit.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#85 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Jakub Svoboda:
Děkuji, vyzkouším.
2 Werscajk:
Kéž by byl, taky jsem si říkal, že můžu měnit ročně jen olejový filtr. Nejlepší bylo, že jsem byl ujišťován, že to olej nežere. Teď jsem to přepočítával a vychází to na 6 deci na 1000km. Aktuálně čekám na termín v servisu, ale bude se dělat hlava a pístní kroužky.
Děkuji, vyzkouším.
2 Werscajk:
Kéž by byl, taky jsem si říkal, že můžu měnit ročně jen olejový filtr. Nejlepší bylo, že jsem byl ujišťován, že to olej nežere. Teď jsem to přepočítával a vychází to na 6 deci na 1000km. Aktuálně čekám na termín v servisu, ale bude se dělat hlava a pístní kroužky.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#86 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
A PCV jsi měnil?
Našim 3,2 brala cca 0,6l na 1000km a po výměně zatím 0.
Našim 3,2 brala cca 0,6l na 1000km a po výměně zatím 0.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#87 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Mohu poslkytnout cislo dilu od Land Rover za 1/3 ceny volva, samozrejme se jedna o stejny dil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#88 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Nosound89: Ano, původní byl neprůchozí. Měnil se celý domek.
2 Kuba Svoboda: Děkuji, nechával jsem měnit v létě za originál za plnou cenu.
Jinak PCV mne samozřejmě napadlo jako první, ale bohužel to není. Auto bylo v půlce listopadu týden v servisu na pozorování a bude to buďto hlava nebo zakarbonovaný pístní kroužky.
2 Kuba Svoboda: Děkuji, nechával jsem měnit v létě za originál za plnou cenu.
Jinak PCV mne samozřejmě napadlo jako první, ale bohužel to není. Auto bylo v půlce listopadu týden v servisu na pozorování a bude to buďto hlava nebo zakarbonovaný pístní kroužky.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#89 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Cítím s tebou T6kový bratře.
Mě spotřeba oleje, taky pomalu začíná znervózňovat. Před 35k km to sežralo litrovku na 6000km. Teď už jsem po 6000km obrátil druhou... PCV taky řešeno. Chystám se na rozbití prasátka, protože tyhle stroje jsou návykový a další už nebudou.
Mě spotřeba oleje, taky pomalu začíná znervózňovat. Před 35k km to sežralo litrovku na 6000km. Teď už jsem po 6000km obrátil druhou... PCV taky řešeno. Chystám se na rozbití prasátka, protože tyhle stroje jsou návykový a další už nebudou.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#90 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Pak můžu poreferovat, na kolik tahle sranda vyšla, a kde a jak se s tím poprali.
Jinak ty to můžeš teoreticky ještě zachránit hustším olejem, třeba 5W-30 nebo 5W50. U mne je pak už jedině 10w-40 a to tam lejt fakt nechci.
Jinak ty to můžeš teoreticky ještě zachránit hustším olejem, třeba 5W-30 nebo 5W50. U mne je pak už jedině 10w-40 a to tam lejt fakt nechci.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#91 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Tak to zlatá 3,2 atmosféra, mám natočeno 415tis km a mezi výměnami oleje (cca 15tis km) zatím nic nedolívám
Ale je jasné, že T6 je jízdními vlastnostmi někde jinde
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#92 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Není možné že to jde přes turbo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#93 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
2 Deshi:
To je super na ten nájezd.
U T5 s 280t km jsem byl zvyklý také nedolívat.
No, nepatrně víc to jede.
2 Peter cz:
To bych si přál, bohužel hadice byly suché, bez většího množství oleje. :/
Jinak svíčky také nenesou žádné viditelné známky oleje.
Všechno se to spálí… Holt mám takovej skoro dvoutakt.
To je super na ten nájezd.
U T5 s 280t km jsem byl zvyklý také nedolívat.
No, nepatrně víc to jede.
2 Peter cz:
To bych si přál, bohužel hadice byly suché, bez většího množství oleje. :/
Jinak svíčky také nenesou žádné viditelné známky oleje.
Všechno se to spálí… Holt mám takovej skoro dvoutakt.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#94 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ono to možná bude tím, že T6 a 3,2 by údajně měli mít jiný design kroužků.
Jinak 3,2 olej umí papat stejně jako T6 a to přes špatné utěsnění víka ventilů. Považuj se za šťastného.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#95 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Moje 3.2 za 10 000km ubyde tak cca 2mm na měrce což nevím kolik je deci, ale jsem ok. Leju 5w50.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#96 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Letní kola a pneu
Menší update. Sice Švédskou pomstu aktuálně dávají dohromady v servise, avšak i to mi nezabránilo pořídit nové letní kola a obutí. Poněvadž mít jednu sadu kol a každý půlrok přehazovat gumy není úplně ono.
Původně jsem zvažoval pořízení nějakých origo kol, jenže originální kola jsou poměrně těžká a pod většinu z nich se bez podložek nevleze big brake kit, který plánuji v budoucnu. Tudíž jsem začal hledat jiná, než originální kola. Měl jsem 3 požadavky, musí mít Tüv/KBA, musí se pod ně vejít big brake kit a musejí být lehká. První volba padla na ProTrack One, jenže v 19” rozměru kola nejsou vyráběna technologií Flow form a jedno kolo tak váží cca 10 Kg. Dalším adeptem byly “Polski BBS” aka JR SL01, u kterých jeden disk váží zhruba 8,9 Kg. Už jsem pro ně byl skoro rozhodnutej, avšak kvůli pověsti JR kol jsem váhal s pořízením a hledal dál. Jednoho dne jsem na blogu CornersCZ narazil na kola Motec, která použili na svůj “Ring tool”. Kouknul jsem tedy na jejich nabídku kol a bylo rozhodnuto. Vybral jsem model MCR4, který má váhu na jedno kolo 8.6 Kg, krom toho kola mají Tüv a KBA.
Jako obutí pro nová kola jsem zvolil jednu z nejlepších gum v kategorii UHP, a to Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Na předchozí S60 jsem měl Asymmetric 5 a byly výborný.
Už se nemohu dočkat, jak budou naživo vypadat na autě. Zatím se musím spokojit s vizualizací ve Photoshopu…
Menší update. Sice Švédskou pomstu aktuálně dávají dohromady v servise, avšak i to mi nezabránilo pořídit nové letní kola a obutí. Poněvadž mít jednu sadu kol a každý půlrok přehazovat gumy není úplně ono.
Původně jsem zvažoval pořízení nějakých origo kol, jenže originální kola jsou poměrně těžká a pod většinu z nich se bez podložek nevleze big brake kit, který plánuji v budoucnu. Tudíž jsem začal hledat jiná, než originální kola. Měl jsem 3 požadavky, musí mít Tüv/KBA, musí se pod ně vejít big brake kit a musejí být lehká. První volba padla na ProTrack One, jenže v 19” rozměru kola nejsou vyráběna technologií Flow form a jedno kolo tak váží cca 10 Kg. Dalším adeptem byly “Polski BBS” aka JR SL01, u kterých jeden disk váží zhruba 8,9 Kg. Už jsem pro ně byl skoro rozhodnutej, avšak kvůli pověsti JR kol jsem váhal s pořízením a hledal dál. Jednoho dne jsem na blogu CornersCZ narazil na kola Motec, která použili na svůj “Ring tool”. Kouknul jsem tedy na jejich nabídku kol a bylo rozhodnuto. Vybral jsem model MCR4, který má váhu na jedno kolo 8.6 Kg, krom toho kola mají Tüv a KBA.
Jako obutí pro nová kola jsem zvolil jednu z nejlepších gum v kategorii UHP, a to Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Na předchozí S60 jsem měl Asymmetric 5 a byly výborný.
Už se nemohu dočkat, jak budou naživo vypadat na autě. Zatím se musím spokojit s vizualizací ve Photoshopu…
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#97 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Na autě budou určitě vypadat líp... Sou pěkný. 1,5kg na kole je velkej rozdíl?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 725
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#98 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Ahoj! Kola jsou fakt pěkný-dobrá volba!!! Já na ně na začátku roku koukal taky, i když v černým provedení. Ono vesměs tady v ČR není moc na výběr. Já, pokud nějaký kola najdu a hledám potom prodejce, většinou skončím u "Fusion1", kde je maji taky. Ale to je Slovensko. Takže, ve srovnání se zahraničím, tady opravdu není z čeho moc vybírat.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#99 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
PetrXC70, nevím jak moc u Volva, ale třeba u Mazdy MX-5 tím to auto zabiješ. Prostě čím lehčí kola a gumu, tím víc srandy.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#100 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5
Copak si ta Švédská pomsta zase vymyslela?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek