Maximální rychlost D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
Něco je špatně každopádně. Protože moje D5 bez úprav se ke 200 dostane daleko, daleko a mnohem snadněji.
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Neratovice
Maximální rychlost D5
to Bizon:
za 1.Ja teda nevim,ale kdyz si nekolikrat pustim prvnich 20 vterin tveho videa,tak mam pocit,ze to auto netahne jak ma uz pri prerazeni ze 4 na 5 v rychlosti 140 az 175/h.Jestli mas 220k,tak v tehle rychlostech musi akcelerace odsejpat.Nejezdim celej zivot ve 140 konovym chrochtlu a vim o cem mluvim.
za 2.Jsi tady behem 48 hodin druhy clen,ktery ma potize s cipem BSR.Byt tebou,tak nez zacnu rozebirat motor a vyfukove potrubi bych vyndal ten cip a zkusil jak jede auto bez nej.
za 1.Ja teda nevim,ale kdyz si nekolikrat pustim prvnich 20 vterin tveho videa,tak mam pocit,ze to auto netahne jak ma uz pri prerazeni ze 4 na 5 v rychlosti 140 az 175/h.Jestli mas 220k,tak v tehle rychlostech musi akcelerace odsejpat.Nejezdim celej zivot ve 140 konovym chrochtlu a vim o cem mluvim.
za 2.Jsi tady behem 48 hodin druhy clen,ktery ma potize s cipem BSR.Byt tebou,tak nez zacnu rozebirat motor a vyfukove potrubi bych vyndal ten cip a zkusil jak jede auto bez nej.
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
To už psal, že bez čipu to jelo ještě hůř, takže problém asi nejspíš opravdu bude někde pod kapotou.gold1 píše: za 2.Jsi tady behem 48 hodin druhy clen,ktery ma potize s cipem BSR.Byt tebou,tak nez zacnu rozebirat motor a vyfukove potrubi bych vyndal ten cip a zkusil jak jede auto bez nej.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
Maximální rychlost D5
Ono bez toho chipu to bylo takový lenivější celkově. Říkal jsem si těžký auto, malej motor, automat tak to asi bude normální. Pak se mi nějak naskytl ten chip tak jsem ho vzal, že to pojede třeba trochu líp. Moc jsem od toho nečekal, nakonec jsem byl celkem vykulenej jak to bylo poznat.gold1 píše:to Bizon:
za 1.Ja teda nevim,ale kdyz si nekolikrat pustim prvnich 20 vterin tveho videa,tak mam pocit,ze to auto netahne jak ma uz pri prerazeni ze 4 na 5 v rychlosti 140 az 175/h.Jestli mas 220k,tak v tehle rychlostech musi akcelerace odsejpat.Nejezdim celej zivot ve 140 konovym chrochtlu a vim o cem mluvim.
za 2.Jsi tady behem 48 hodin druhy clen,ktery ma potize s cipem BSR.Byt tebou,tak nez zacnu rozebirat motor a vyfukove potrubi bych vyndal ten cip a zkusil jak jede auto bez nej.
Opravdu to znatelně víc táhne od spodu, rychleji se to dostane do otáček (oproti původnímu stavu). Je to znát, ale tak do těch 150ti. pak mi to přijde skoro stejný jak to bylo předtím, lehounce možná svižnější, ale fakt neznatelně až placebo efekt. Tak jsem přemejšlel, jestli to je normální nebo ne. Nemám to s čím porovnat.... Každopádně chip to nebrzdí, ba naopak a stejně se to loudá. Těch 220+- PS co uvádí BSR beru samozřejmě s rezervou, ale i kdyby to mělo jen těch 185 mělo by to jet líp co jsem tak zjistil
Zatím se mi zdá jako možná chybka v tom DPF, protože nevím jak dlouho bylo to táhlo od "vířivý klapky" vypadlý a tudíž to teda asi špatně vypalovalo. Ale třeba se mýlím. Nejsem mechanik, takže až bude čas zastavím se s tím nejspíš v servisu jestli na něco nepřijdou. A v plánu je ta brzda, ale tam tuším že naměří něco mezi 185-220PS a i kdyby to byla ta spodní hranice mělo by to upalovat nejspíš líp.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Maximální rychlost D5
Nevím jestli už to tady padlo, ale kromě toho DPF bych zkusil prověřit váhu vzduchu. Ideálně zkusit prohodit z nějakýho auta, který jede jak má. Váha vzduchu taky dělá to, že auto zatáhne odspoda a pak je to mrtvý. Pravděpodobnější je ten ucpanej DPF (ale zase je s podivem, že to elektronika nepozná a nezačala nadávat), jenom ta váha vzduchu se vyzkouší snáz. Ve prospěch tý váhy vzduchu zase hovoří to, že když je špatná a udává jiný hodnoty, řídící jednotka to jentak nepozná (to už musí bejt váha úplně mrtvá aby jednotka vyhodila chybu) a nevyhodí žádnou hlášku.
-
Offline
- Příspěvky: 5958
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Maximální rychlost D5
jak píše dali, opravdu by to mohla být váha vzduchu, já to řešil hned po koupi auta, viz. toto vlákno, poslední příspěvek: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=22712&start=50
Jinak já bych si ještě zkusil na nějakém úseku dálnice změřit zrychlení např z 80 na 200. Pak bych to prohnal nějakých 70 km po kopcích s plynem na podlaze - třeba se vyčistí saze a pak bych zrychlení změřil na stejném úseku znovu. Pokud by byl znát posun v akceleraci, tak bych auto honil ve vysokých otáčkách postupně dál, aby se to pročistilo ještě více... ale možná je to blbá úvaha...
Jo a ta váha vzduchu se opravdu špatně diagnostikuje i při napíchlém autě, někdy chybu hodí někdy ne.
Jinak já bych si ještě zkusil na nějakém úseku dálnice změřit zrychlení např z 80 na 200. Pak bych to prohnal nějakých 70 km po kopcích s plynem na podlaze - třeba se vyčistí saze a pak bych zrychlení změřil na stejném úseku znovu. Pokud by byl znát posun v akceleraci, tak bych auto honil ve vysokých otáčkách postupně dál, aby se to pročistilo ještě více... ale možná je to blbá úvaha...
Jo a ta váha vzduchu se opravdu špatně diagnostikuje i při napíchlém autě, někdy chybu hodí někdy ne.
-
Offline
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Maximální rychlost D5
jinak co se tyce D5ky, tak mam zkusenost z V60 s nejnovejsi generaci D5 s automatem - coz muze jet bajvoko srovnatelne s tvojim autem po cipu a ta pruzne zrychlovala (treba ze 100 na 140) pocitove srovnatelne jak moje erko.. najel jsem na ni asi 600 km. cili zavada bude na tvem prijimaci predpokladam
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
bizon17 píše: A v plánu je ta brzda, ale tam tuším že naměří něco mezi 185-220PS a i kdyby to byla ta spodní hranice mělo by to upalovat nejspíš líp.
Podle toho videa tipuju něco okolo 160PS
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
Maximální rychlost D5
Kdyby to byla nakonec ta váha vzduchu to by bylo fajn. Je pravda že mi to jednu dobu trochu zlobylo. Když to dýl stálo a pak jsem nastartoval tak na volnoběh trochu kolísaly otáčky. Né moc ale kolísaly. Když jsem s tím byl v servisu (ohřátý auto) tak to samozřejmě nezlobilo a na nic nepřišli.O váze vzduchu mluvili, ale ne konec vyměnili napínací kladku (zrovna na to byla akce). Od tý doby už jezdím téměř denně a už se to stane jen opravdu velmi výjmečně a na chvilku.
Týjo 160 koníků to je přísenj tip
Týjo 160 koníků to je přísenj tip
Naposledy upravil(a) bizon17 dne 23 říj 2012 22:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Maximální rychlost D5
možná míň
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Maximální rychlost D5
jede to srovnatelne jako ma V50 1.6D bez DPF, cca 110 koni
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Neratovice
Maximální rychlost D5
Jestli je to ten DPF,tak ani na brzde ti to neda tech 185-200k,protoze i kdyz budes mit kola na valcich,tak ten filtr ti bude "dusit" motor stejne.
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
Maximální rychlost D5
Koupi jineho benzinoveho vozu vyresis tento problem
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Příspěvky: 5958
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Maximální rychlost D5
nebo jako moje obstarožní 2,5D 103 kw..::Philip::.. píše:jede to srovnatelne jako ma V50 1.6D bez DPF, cca 110 koni
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
Maximální rychlost D5
Tak zdá se, že problém byl opravdu v tom táhlu vířivého ventilu a následnému vypalování DPF. Vyčistil jsem i váhu vzduchu (čističem v spreji), ale pak jsem nepozoroval žádnou změnu(je ale pravda, že jsem měl pasažérku a přes 200 už jsem neměl povoleno...) Pocitově to tím ale nejspíš nebylo. Co chci ale napsat je, že po ujetí cca 1tis km od znovuzapojení toho táhla, jsem včera konečně točil přes 4000ot/m a upaloval přes 230km/h. Celkově motor pocitově živější, ale počítám že to ještě není ok. Měl jsem tam už zimáky 16" proti předešlejm 18", ale tím by to snad bejt nemělo.[img]http://img577.imageshack.us/img577/8951/20121102001.jpg[/img] Foceno až když jsem najížděl do mírného kopce, takže už trochu zpomaleno...
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
No tak sláva
sem to říkal hned, že to musíš mít nějaký přidřený...
sem to říkal hned, že to musíš mít nějaký přidřený...
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Maximální rychlost D5
Odkud, prosím Tě, jsi? Mám ten samý problém, stejný motor v automatu také, rád bych to porovnal, jsi někde poblíž?
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
Maximální rychlost D5
Jižní Čechy (Třeboň), většinu týdne jsem ale v Praze.maldini píše:Odkud, prosím Tě, jsi? Mám ten samý problém, stejný motor v automatu také, rád bych to porovnal, jsi někde poblíž?
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Neratovice
Maximální rychlost D5
Je jedno jestli mas 16" nebo 18".Dulezity je rozmer pneu a z toho plynouci celkovy prumer kola.
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
Maximální rychlost D5
Nemas uplne pravdu, jelikoz sire me pneu na zimu je 205 a na leto 255 coz rozhodne zvedne odpor valivy - vice sily potrebne k uvedeni do dane rychlostigold1 píše:Je jedno jestli mas 16" nebo 18".Dulezity je rozmer pneu a z toho plynouci celkovy prumer kola.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Maximální rychlost D5
Jojo, dragstery taky maji balóny, protože je hmota disku víc ve středu a tudíž menší setrvačnost celého kola. To radši riskujou odtržení kola od ráfku jeho menší kontaktní délkou, než by si dali váhu dál od středu. A to i za cenu celkové vyšší hmostnosti kola.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2388
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
Curyk k tématu. Tak sem to konečně prošlápl fakt naplno. Mám omezovač, scela zřetelně cca kolem 230 tacho típne naftu, chvilkově přestává tahat... otáčky těsně pod 4t. Pro blbečky: a nééé voe, v německu sem nebyl, anebo kdo zná tu nádhernou rovinku Mohelnice - Olomouc, nepotřebuje němečko
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Neratovice
Maximální rychlost D5
to Jardas:my co jezdime po silnicich s normalnimi kombiky mame rozdil v sirce pneu v technicaku hadam maximalne 10mm na obe strany od stredni hodnoty.A ten rozdil motor rozhodne utahne.Nebral jsem v potaz XC90 a rozdil v gumach 195 a 255.A stejnak myslim,ze i s tema 255 to na maximalku dokazes rozhejbat
PS.Kdybych na svou V50 nacpal 255 gumy tak bych byl asi fakt hustokrutor
PS.Kdybych na svou V50 nacpal 255 gumy tak bych byl asi fakt hustokrutor
_________________
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
Volvo V50 2,0D Momentum 2005.............stříbrnej mazlík s krémovým vnitřkem!
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2,5T 2007 aut.
- Bydliště: Prostějov
Maximální rychlost D5
S posunutím nebo zrušením omezovače rychlosti úpravou BSR bych si jistý nebyl. Mám na 2,5T ppc3 s tím, že úprava má také zrušit omezovač max. rychlosti, který je na 210 km/h, jenže ho neruší. Auto jede lépe, místo 147kW má mít cca 190kW, ale ve 210ti stejně narazí na omezovač a hotovo.
_________________
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
S80 2,5T AT 2007 podvozek Heico, motor s BSR PPC3
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Maximální rychlost D5
190kW a omezovač na 210km/h to je celkem škoda
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé