Maximální rychlost D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#1 Maximální rychlost D5
Možná pro někoho zbytečná věc. Mě přesto zajímá, jestli je normální, že mi nejede víc jak 215 km/h tachometrovejch, takže reálná rychost bude někde okolo 200 km/h. Motor je to D5 136KW + BSR chip na cca 170KW omezovač posunut na 250km/h ale tam se ani náhodou nepřiblížím....V podstatě není možný se dostat přes 4tis otáček a už od 3500 se motoru moc nechce. Tak se ptám jestli jsou ostatní volvo diesely taky tak lenivý nebo jen ten můj...
[img]http://imageshack.us/a/img607/690/20121016007.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img607/690/20121016007.jpg[/img]
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Maximální rycholst D5
Co se týče maximálky tak netuším, ale nebyl bych tak skeptický co se týče tachometrové odchylky, např. mně osobně tachometr přeměřuje pouze o 1,5%, takže při tachometrových 215km/h by byla reálná rychlost cca 212km/h a myslím, že tvoje auto na tom nebude nějak výrazně hůř v tomto směru
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Maximální rycholst D5
Jinak co se týče té maximálky, nebude to tím, že vrchol výkonu je někde lehce pod 4000ot a pak klesá, o toč. momentu ani nemluvě a tudíž auto není schopné vyprodukovat vyšší rychlost?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#4 Maximální rycholst D5
ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Maximální rycholst D5
Byl to strach a nebo zatažená ručkaMarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#6 Maximální rycholst D5
To nevím asi to bude mít roli. Ale myslím, že kdyby se motor nechal ještě více vytočit, tak to trochu zrychlí. Navíc od těch 3500ot. stoupají otáčky opravdu extrémně pomalu. Čekal bych, že když je papírová maximálka 230 a auto je navíc chipovaný(nově), omezovač posunutej,... tak že se to alespoň na těch 230 vyškrábe. A ono je to tak, že na rovině je problém i 200 a pokud dálnice lehce do kopce (stačí opravdu trochu), tak to jede tak 170 a konec Je to téměř zbytečnej problém, ale já o tom přemýšlím no. V podstatě tomu na maximálce ujede stará octávka 1.9tdi a ještě v kombíku Nečekám od toho auta nějaký závodní vlastnosti, ale aspoň na tý dálnici by to jet mohlo...Ing.Magor píše:Jinak co se týče té maximálky, nebude to tím, že vrchol výkonu je někde lehce pod 4000ot a pak klesá, o toč. momentu ani nemluvě a tudíž auto není schopné vyprodukovat vyšší rychlost?
_________________
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Maximální rycholst D5
Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#8 Maximální rycholst D5
Ono těch 170-180 je tam "dost rychle" pak to jakoby uvadne, což bych ještě chápal. Do 200 se to vyloudá, ale pak se tomu vyloženě nechce. Do toho kopce kdybych byl rozjetej těch 200 tak to taky asi udrží ale zrychlovat do mírnýho náklonu se tomu přes těch cca170 nechce vůbec. Asi to budu muset někdy natočit, pro představu...Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 732
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Maximální rycholst D5
Lepší než to natočit, by asi bylo lepší s tím zajít někam na brzdu, ať víš jakej tam máš reálnej výkon, ta tisícovka nebo kolik to stojí za to podle mě stojí
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
#10 Maximální rycholst D5
Taky varianta, promyslím to, ale asi tam budu muset už ze zvědavostiIng.Magor píše:Lepší než to natočit, by asi bylo lepší s tím zajít někam na brzdu, ať víš jakej tam máš reálnej výkon, ta tisícovka nebo kolik to stojí za to podle mě stojí
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#11 Maximální rycholst D5
chip do automatu se obecne bez dalsich moc nedoporucuje
mas najeto 200tis, vstriky nemusi davat jako "za mlada"
mas DPF, ze? jak je na tom?
mas najeto 200tis, vstriky nemusi davat jako "za mlada"
mas DPF, ze? jak je na tom?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
#12 Maximální rycholst D5
Řekl bych,že omezovač odblokovaný není.Měl jsem S60 D5 120kW a 215km/h to jelo bez problémů,ale pak začal omezovač tuším že VIDA ukazovala 210 na T6 mám omezovač na 250
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#13 Maximální rychlost D5
No, jestli to není načipovaný jen na papíře Nebo posunutej výkon do nižších otáčet, aby byl "bombapičotojede" efekt. škoda že není graf před a po čipu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#14 Maximální rychlost D5
s mojí D5 120kW DPF jsel jel 220 tacho, a ještě by jela, vůbec není problém se k těmto hodnotám dostat. Jede jak nakoplá, i zrychlení třeba ze 130 na 170 není žádná potíž, během pár sekund. Já dál jak těch 220 nešel, a sem si jistej, že by jela. Nevím? Jsem v tom sám nebo co? Jako jasně, od jistých otáček už to tak netáhne, ale pořád je to jenom nic moc objem, a v docela težkých autech. Musíte si uvědomit, že 120kW dneska dává kdejaká poblblá hjundé s šesníctistovkou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#15 Maximální rycholst D5
No, ja budem oponovaťMarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
Zatiaľ som išiel tachometrových cca 240 km/h a podľa navigačky ( Garmin 760T ) to bolo asi 223 km/h.
Ručička otáčkomera tesne pri začiatku červeného poľa, cca 4500 ot/min A potom ma zase niekto zabrzdil ...
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#16 Maximální rycholst D5
dole kopcom s vetrom v plachtach? silnejsia D5 ma papierovu maximalku 225, slabsia 205 tusim.Boss píše:No, ja budem oponovať
Zatiaľ som išiel tachometrových cca 240 km/h a podľa navigačky ( Garmin 760T ) to bolo asi 223 km/h. Ručička otáčkomera tesne pri začiatku červeného poľa, cca 4500 ot/min A potom ma zase niekto zabrzdil ...
ja som sa nedavno do pekne strmeho kopca v 190km/h nechal blinkerom do prava obehnut Golfom 5 R32, proste sa mi ten pedal uz viac zatlacit nechcelo, tak som zostal trapny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#17 Maximální rycholst D5
Kua, donesiem ti navi ? Posledný záznam zo včera ( predtým bol Garmin vynulovaný ) je 212 km/h... alebo tak nejakost_Andy píše: dole kopcom s vetrom v plachtach? silnejsia D5 ma papierovu maximalku 225, slabsia 205 tusim.
ja som sa nedavno do pekne strmeho kopca v 190km/h nechal blinkerom do prava obehnut Golfom 5 R32, takze uz tiez nevyskakujem
Ja viem, že to bolí, aké mám fajn auto a vy nie, ale musíte sa s tým zmieriť
Mne to tých 223 km/h minulý rok v lete išlo, ja za to nemôžem
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#18 Maximální rycholst D5
Nejen s RS. Já se svým kombíkem 1.9 TDi 74kw jel na Strakonický tachometrových 210 do mírnýho kopce. Zkoušel jsem ujet Focusu II 1.8 TDCi a nepovedlo se, nandal mi to s plnou parádou. Tak mi neříkejte, že D5 má maximálku 205Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
#19 Maximální rychlost D5
Fokus 1,8 TDCI jede pekelně dobře. Na dálku bych ha dal jak prd, pokud se budem motat po okreskách, nemám šanci ho předjet - není kde, nedá mě flek. Zkoušeno mnou na mé D5, a kamarádem na jeho fokusu. A ty hlášky o maximálkách nevím, já vám tvrdím, že sem jel 220 tacho naprosto bez potíží, a sem si jist, že by šla dál. Nebyl problém se na to dostat. Kolega mám D5 s asi 350tkm (bývalka Jou81), a jezdí úplně stejně. Možná, sakrafix nerad to říkám, ale zdá se mě že jede líp jako moje s 98tkm myslím jako pocitově, maximálku jsem nezkoušel. Kolega ovšem říkal, že 200 naprsto snadno, a dál ji nezkoušel, ale šla by. Je to prostě blbost, D5 musí!!! určitě jezdit přes 200. Kua se čtyřicítkou 2.0LPT jezdím normálně!!!! normálně 180-210 běžně!!! a jela by daleko víc. Jo teď si vzpomínám, že sem ji zkoušel na prázdné výpadovce z BM na SY a jela 240 tacho, a už sem musel dát nohu z plynu, myslím že by ještě jela. Kdysy dávno jsem jezdil u kamaráda v D se stařičkou 3.0 omegou, a jela 260 tacho na omezovač. Takže v něčem máte přátele krpu. 170 jede i blbá felda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#20 Maximální rychlost D5
tak to mas recht, 170 jel i muj teenage dream Fiat Uno 1.4 ie a 1.3T ie to pak umel tesne pres 200, to jsem se jiz ale bal ze se naporem vzduchu a hluku rozletim na molekoulicky.. Ve Volviku ma clovek pocit ze jede o kilopade min. Omega byl taky dobrej tank, objem nenahradis, ml.bracha ma tu od Lotusu, sice na ni porad vicemene maka ale uz ted je to zverina.mr1 píše:170 jede i blbá felda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#21 Maximální rychlost D5
Musím se přidat mně D5-ka naprosto v pohodě 220 tacho a myslím že jednou jsem to zkoušel šlo to k 250. co vím tak na 4000ot. jede 200 a v 5100 mně odstaví omezovač to mám vyzkoušené na menších kvaltech, ale táhne až dokonce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#22 Maximální rychlost D5
D5 už dnes není výkonově nic extra (myslím 120kw i 136kW), ale je pravda, že táhne jako dobytek. Ten Mk tam prostě.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Maximální rychlost D5
Kdoví co ti tam ten čip vyvedl. Zajeď si na brzdu!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#24 Maximální rychlost D5
Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál? To je můj sen, nebo aspoň se s tím někdy svézt...st_Andy píše: ml.bracha ma tu od Lotusu
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
#25 Maximální rychlost D5
Lotus-omeg je myslím už kua málo, a za kua prachy. Bylo vyrobeno pouze 950 kousků.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 407 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dude666
-
- 6 Odpovědi
- 905 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dodico
-
- 9 Odpovědi
- 3040 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 6 Odpovědi
- 1637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Čahoun
-
- 12 Odpovědi
- 1006 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944