Maximální rychlost D5

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#1 Maximální rychlost D5

Příspěvek od bizon17 »

Možná pro někoho zbytečná věc. :pardon: Mě přesto zajímá, jestli je normální, že mi nejede víc jak 215 km/h tachometrovejch, takže reálná rychost bude někde okolo 200 km/h. Motor je to D5 136KW + BSR chip na cca 170KW omezovač posunut na 250km/h ale tam se ani náhodou nepřiblížím....V podstatě není možný se dostat přes 4tis otáček a už od 3500 se motoru moc nechce. Tak se ptám jestli jsou ostatní volvo diesely taky tak lenivý nebo jen ten můj... :unknown:

[img]http://imageshack.us/a/img607/690/20121016007.jpg[/img]
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 732
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Ing.Magor »

Co se týče maximálky tak netuším, ale nebyl bych tak skeptický co se týče tachometrové odchylky, např. mně osobně tachometr přeměřuje pouze o 1,5%, takže při tachometrových 215km/h by byla reálná rychlost cca 212km/h a myslím, že tvoje auto na tom nebude nějak výrazně hůř v tomto směru :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 732
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Ing.Magor »

Jinak co se týče té maximálky, nebude to tím, že vrchol výkonu je někde lehce pod 4000ot a pak klesá, o toč. momentu ani nemluvě a tudíž auto není schopné vyprodukovat vyšší rychlost?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 869
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#4 Maximální rycholst D5

Příspěvek od MarekV »

ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach :-D
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho :-D

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 732
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Ing.Magor »

MarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach :-D
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho :-D
Byl to strach a nebo zatažená ručka :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#6 Maximální rycholst D5

Příspěvek od bizon17 »

Ing.Magor píše:Jinak co se týče té maximálky, nebude to tím, že vrchol výkonu je někde lehce pod 4000ot a pak klesá, o toč. momentu ani nemluvě a tudíž auto není schopné vyprodukovat vyšší rychlost?
To nevím asi to bude mít roli. Ale myslím, že kdyby se motor nechal ještě více vytočit, tak to trochu zrychlí. Navíc od těch 3500ot. stoupají otáčky opravdu extrémně pomalu. Čekal bych, že když je papírová maximálka 230 a auto je navíc chipovaný(nově), omezovač posunutej,... tak že se to alespoň na těch 230 vyškrábe. A ono je to tak, že na rovině je problém i 200 a pokud dálnice lehce do kopce (stačí opravdu trochu), tak to jede tak 170 a konec Je to téměř zbytečnej problém, ale já o tom přemýšlím no. V podstatě tomu na maximálce ujede stará octávka 1.9tdi a ještě v kombíku Nečekám od toho auta nějaký závodní vlastnosti, ale aspoň na tý dálnici by to jet mohlo...

_________________
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 732
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Ing.Magor »

Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#8 Maximální rycholst D5

Příspěvek od bizon17 »

Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
Ono těch 170-180 je tam "dost rychle" pak to jakoby uvadne, což bych ještě chápal. Do 200 se to vyloudá, ale pak se tomu vyloženě nechce. Do toho kopce kdybych byl rozjetej těch 200 tak to taky asi udrží ale zrychlovat do mírnýho náklonu se tomu přes těch cca170 nechce vůbec. Asi to budu muset někdy natočit, pro představu...
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 732
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Ing.Magor »

Lepší než to natočit, by asi bylo lepší s tím zajít někam na brzdu, ať víš jakej tam máš reálnej výkon, ta tisícovka nebo kolik to stojí za to podle mě stojí :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 67
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec

#10 Maximální rycholst D5

Příspěvek od bizon17 »

Ing.Magor píše:Lepší než to natočit, by asi bylo lepší s tím zajít někam na brzdu, ať víš jakej tam máš reálnej výkon, ta tisícovka nebo kolik to stojí za to podle mě stojí :wink:
Taky varianta, promyslím to, ale asi tam budu muset už ze zvědavosti :good:
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#11 Maximální rycholst D5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

chip do automatu se obecne bez dalsich moc nedoporucuje
mas najeto 200tis, vstriky nemusi davat jako "za mlada"
mas DPF, ze? jak je na tom?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

GDPR_user
Ověřený

#12 Maximální rycholst D5

Příspěvek od GDPR_user »

Řekl bych,že omezovač odblokovaný není.Měl jsem S60 D5 120kW a 215km/h to jelo bez problémů,ale pak začal omezovač tuším že VIDA ukazovala 210 na T6 mám omezovač na 250

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3657
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#13 Maximální rychlost D5

Příspěvek od yoby »

No, jestli to není načipovaný jen na papíře :D Nebo posunutej výkon do nižších otáčet, aby byl "bombapičotojede" efekt. škoda že není graf před a po čipu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#14 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

:shock: s mojí D5 120kW DPF jsel jel 220 tacho, a ještě by jela, vůbec není problém se k těmto hodnotám dostat. Jede jak nakoplá, i zrychlení třeba ze 130 na 170 není žádná potíž, během pár sekund. Já dál jak těch 220 nešel, a sem si jistej, že by jela. Nevím? Jsem v tom sám nebo co? Jako jasně, od jistých otáček už to tak netáhne, ale pořád je to jenom nic moc objem, a v docela težkých autech. Musíte si uvědomit, že 120kW dneska dává kdejaká poblblá hjundé s šesníctistovkou.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#15 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Boss »

MarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
No, ja budem oponovať :jaj:
Zatiaľ som išiel tachometrových cca 240 km/h a podľa navigačky ( Garmin 760T ) to bolo asi 223 km/h.

Ručička otáčkomera tesne pri začiatku červeného poľa, cca 4500 ot/min :D A potom ma zase niekto zabrzdil ... :ROFL:
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1922
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#16 Maximální rycholst D5

Příspěvek od st_Andy »

Boss píše:No, ja budem oponovať :jaj:
Zatiaľ som išiel tachometrových cca 240 km/h a podľa navigačky ( Garmin 760T ) to bolo asi 223 km/h. Ručička otáčkomera tesne pri začiatku červeného poľa, cca 4500 ot/min :D A potom ma zase niekto zabrzdil ... :ROFL:
dole kopcom s vetrom v plachtach? :) :wink: :wink: silnejsia D5 ma papierovu maximalku 225, slabsia 205 tusim.

ja som sa nedavno do pekne strmeho kopca v 190km/h nechal blinkerom do prava obehnut Golfom 5 R32, proste sa mi ten pedal uz viac zatlacit nechcelo, tak som zostal trapny :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#17 Maximální rycholst D5

Příspěvek od Boss »

st_Andy píše: dole kopcom s vetrom v plachtach? :) :wink: :wink: silnejsia D5 ma papierovu maximalku 225, slabsia 205 tusim.
ja som sa nedavno do pekne strmeho kopca v 190km/h nechal blinkerom do prava obehnut Golfom 5 R32, takze uz tiez nevyskakujem :D
Kua, donesiem ti navi ? Posledný záznam zo včera ( predtým bol Garmin vynulovaný ) je 212 km/h... alebo tak nejako
Ja viem, že to bolí, aké mám fajn auto a vy nie, ale musíte sa s tým zmieriť :D :lol:
Mne to tých 223 km/h minulý rok v lete išlo, ja za to nemôžem :green:
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#18 Maximální rycholst D5

Příspěvek od majtinek »

Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
Nejen s RS. Já se svým kombíkem 1.9 TDi 74kw jel na Strakonický tachometrových 210 do mírnýho kopce. Zkoušel jsem ujet Focusu II 1.8 TDCi a nepovedlo se, nandal mi to s plnou parádou. Tak mi neříkejte, že D5 má maximálku 205 :shock:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#19 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

Fokus 1,8 TDCI jede pekelně dobře. Na dálku bych ha dal jak prd, pokud se budem motat po okreskách, nemám šanci ho předjet - není kde, nedá mě flek. Zkoušeno mnou na mé D5, a kamarádem na jeho fokusu. A ty hlášky o maximálkách nevím, já vám tvrdím, že sem jel 220 tacho naprosto bez potíží, a sem si jist, že by šla dál. Nebyl problém se na to dostat. Kolega mám D5 s asi 350tkm (bývalka Jou81), a jezdí úplně stejně. Možná, sakrafix nerad to říkám, ale zdá se mě že jede líp jako moje s 98tkm :ROFL: myslím jako pocitově, maximálku jsem nezkoušel. Kolega ovšem říkal, že 200 naprsto snadno, a dál ji nezkoušel, ale šla by. Je to prostě blbost, D5 musí!!! určitě jezdit přes 200. Kua se čtyřicítkou 2.0LPT jezdím normálně!!!! normálně 180-210 běžně!!! a jela by daleko víc. Jo teď si vzpomínám, že sem ji zkoušel na prázdné výpadovce z BM na SY a jela 240 tacho, a už sem musel dát nohu z plynu, myslím že by ještě jela. Kdysy dávno jsem jezdil u kamaráda v D se stařičkou 3.0 omegou, a jela 260 tacho na omezovač. Takže v něčem máte přátele krpu. 170 jede i blbá felda.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1922
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#20 Maximální rychlost D5

Příspěvek od st_Andy »

mr1 píše:170 jede i blbá felda.
tak to mas recht, 170 jel i muj teenage dream Fiat Uno 1.4 ie :D a 1.3T ie to pak umel tesne pres 200, to jsem se jiz ale bal ze se naporem vzduchu a hluku rozletim na molekoulicky.. :lol: Ve Volviku ma clovek pocit ze jede o kilopade min. Omega byl taky dobrej tank, objem nenahradis, ml.bracha ma tu od Lotusu, sice na ni porad vicemene maka ale uz ted je to zverina.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#21 Maximální rychlost D5

Příspěvek od karelvolvo »

Musím se přidat mně D5-ka naprosto v pohodě 220 tacho a myslím že jednou jsem to zkoušel šlo to k 250. co vím tak na 4000ot. jede 200 a v 5100 mně odstaví omezovač to mám vyzkoušené na menších kvaltech, ale táhne až dokonce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#22 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

D5 už dnes není výkonově nic extra (myslím 120kw i 136kW), ale je pravda, že táhne jako dobytek. Ten Mk tam prostě.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Maximální rychlost D5

Příspěvek od Urvanej »

Kdoví co ti tam ten čip vyvedl. Zajeď si na brzdu!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#24 Maximální rychlost D5

Příspěvek od majtinek »

st_Andy píše: ml.bracha ma tu od Lotusu
Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál? :shock: To je můj sen, nebo aspoň se s tím někdy svézt... :cry:
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2389
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#25 Maximální rychlost D5

Příspěvek od mr1 »

Lotus-omeg je myslím už kua málo, a za kua prachy. Bylo vyrobeno pouze 950 kousků.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“