Motorky

  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#576 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Tak jsem to ještě nezapomněl.
20220717_130600.jpg
Všechny motorky co jsem chystal dojely a to je taky fajn.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 4214
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#577 Motorky

Příspěvek od jancho »

Gratuluji!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 7563
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#578 Motorky

Příspěvek od Petr Marek »

:good: :Bravo:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#579 Motorky

Příspěvek od Urvanej »

Tak to gratuluju! :good: Teď se jen rozhodnout, jestli to bylo díky šikovnosti pilotáže, nebo servisáka. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 275
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#580 Motorky

Příspěvek od amddawe »

amddawe píše: 31 kvě 2022 18:35 bylo Honda PCX 125 rv 2017
je Honda Forza 125 rv 2019

nedávno dokončen a úspěšně složena zkouška na skupinu A :)

Mám teď chuť samozřejmě něco pořídit, ale nebudu s tím moc často jezdit. Forzu bych pak asi poslal do světa, drží si docela cenu tady ty béčkové skútry.
Je tu někdo kdo se v moto vyzná, jestli jsou nějaké typické motorky pro začátky? Jsme na volvo foru ale řeší se tu vše :)

PS. vzhledem k tomu že bych málo jezdil, přemýšlel jsem koupit i něco staršího co by drželo cenu a jen to občas vyvenčit - jen abych nezapomněl jak super to je projet se na motorce (nic proti skutru - do Prahy ideal).
tak občas si dám chvilku s bazošem a moto inzercí a tak nějak skáču mezi Yamaha Fazer 600, Suzuki Bandit a pak koukám po těch starších ale jak někdo namítnul, říkam si jestli si z tím nezkomplikuju život starým strojem který budu muset pořád nějako ladit aby vůbec startoval. Hrozně mě to svádí co nejdřív něco pořídit, protože ježdění na té Forze není prostě to pravé, ikdyž mám kam dát nákup z lidlu :D

Existuje nějaký evergreen motorek, co je popsaný na všech koutech internetu a zvládne si motorku doma chovat i průměrně zručný uživatel bez toho aniž by musel s každou blbostí do servisu?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 458
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#581 Motorky

Příspěvek od Laurel »

Co bys chtěl na japonci pořád ladit. Koukneš na ventilový vůle, možná synchronizace karburátorů, a deset tisíc km nemáš co dělat. Leda měnit náplně, filtry a čistit řetěz.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1901
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#582 Motorky

Příspěvek od Munga »

No klidně i několik desítek tis. km jenže u starší je to hlavně o tom v jakém stavu ji koupíš a jak v tom bylo vrtáno nebo nevrtáno a staráno se o to.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 96
Příspěvky: 4980
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#583 Motorky

Příspěvek od Romulusw »

A když to nebude prehistorie s kladívky, tak jedině problémy s karby. Plováky, membrány, trysky. Nic víc. Furt lepší, než řešit stříkačku.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 275
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

#584 Motorky

Příspěvek od amddawe »

co je na stříkačkách špatného ? Kdybych šel například po něčem takovém? Akorát je to na začátek trochu úlet výkon. Učil jsem se na MT07 a ta mi výkonově stačila až až.

https://motorky.bazos.cz/inzerat/154617045/yamaha-fz6-fazer-72kw-2005.php

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#585 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Já tam v zásadě nic špatného nevidím. První generace stříkaček mají trošku horší odezvu na plynovou rukojeť v porovnání s karburátorem a taky třeba někdy houpe při ustálené rychlosti. V případě nějaké poruchy je lepší použít diagnostiku a ne jen ucho a šroubovák ( tohle asi myslel Roman).
Každopádně obecně je to mnohem jednodušší technika než naše Volva a pokud motorka na začátku není dojebaná tak s běžným servisem toho zvládne hodně.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 227
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#586 Motorky

Příspěvek od Výska »

Na tomhle dnes přijel německy kolega do zaměstnání. Elektrický moped od fy. Black Tea. No samozřejmě jsem to prohnal po parkovišti. Má nejlevnější verzi do 50kmh. Zrychlení do 50kmh lineární. Pro našince je zvláštní i rekuperace - prakticky nepotřebuješ brzy. Zpracování není ještě úplně dobře učesané, taková lepší garažovka.
Přílohy
50D98F23-AB02-403C-8373-700FEAF79C92.jpeg
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#587 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Jancho, Účko, PetrMarek: Díky za pochvalu, uvidím jestli to poslední červencový víkend dokážu zopakovat v Nepomuku, tam je trať trochu víc na srdíčko a povrch tratě prověří stav podvozku takže do Nepomuku je svářečka v depu nutností :D.

Výska: Tenhle koncept menších motorek do města se mi zdá dobrý (i když jsem na tom ještě nejel). Jeden známí si loni koupil českou elektro krosku KUBERG a když jsem se ho ptal, jak to jezdí tak říkal, že motrka zvládne víc než on takže ho dojezd nelimituje.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 227
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

#588 Motorky

Příspěvek od Výska »

Apropo svářečka, přistál mi doma jeden Simson S51 B-4 (předchůdce známého elektronika a endura), kterého v minulosti darebáci kradli stylem - ukopnuté řízení. Takže to odnesla ložiska v krku a jelikož byl předchozí majitel typický agrojezdec a jezdil tak dál, tak i krk jako takový. Takže nezbylo, než napáchal krk z jiného (mizerneho) rámu. Jinak je Simson celkem fit. https://photos.app.goo.gl/XMzEm8an62EudAkp6
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#589 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Depo na Nepomucky trojúhelník už roste. A potěšilo mě že i s 1500kg na kouli referoval táta že Duster jel na pohodu.
Přílohy
IMG-20220728-WA0010.jpg

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#590 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Teď mám změnili rozdělení kategorií. Jelikož v mojí kategorii přijeli málo jezdců (14) tak nás spojili s nižší kubaturou . Poprvé po 20 letech budu stát na roštu s tátou :-)

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 4214
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#591 Motorky

Příspěvek od jancho »

Tak to ani nevím, jestli Ti mám držet palce :)
Každopádně hodně štěstí oběma!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#592 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Tak ten Nepomuk uzavřu. úspěšnost 50%. Táta dojel 12. bez problémů. Já v předposledním kole utrhl čep táhla řazení, takže jsem rukou zařadil trojku a dokroužil jsem to na 5. místě.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#593 Motorky

Příspěvek od Urvanej »

Mrzí mi, že mi to zastavení na čumendu u tebe nevyšlo, ale slibovali hromy blesky a ve výsledku spadlo pár kapek. :unknown:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#594 Motorky

Příspěvek od Vapik »

No v sobotu tak třikrát celkem vydatně zapršelo, v druhé treninku jsem měl půlku trati suchou a druhou s kalužema.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1901
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#595 Motorky

Příspěvek od Munga »

Mám otázku na motoráře takže Vapík třeba? :D Zvažuji koupit z900rs r.v.2020 najeto 10tis . Od Španěla ale zjistil jsem že na servisu (autorizák) byl v 880km ve spa - to by měl být měněn olej po záběhu a další olej až v čr v Kawa 2022/5 počítám že mohl mít k těm 10tis najeto.
To znamená že interval km vlastně ok - kawa má výměnu 12tis, ale byl tam 2roky .
Já měním 6tis/rok a teď je otázka když tam měl oil 9tis/2roky jestli to múže zanechat opotřebení na motoru a raději to moto nekupovat .
Pro mě je docela peklo nevyměnit olej,ale zas si říkám že to možná přeháním a ten olej nemusí hned zdegradovat...že to projednou nevadí.
Jak s tím jezdil nezjistím - má to nové pneu,ale počítám že jižan to nešetřil.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#596 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Nazdar, taky bych ho tam dva roky nenechával, ale nebál bych se toho. Znám případy kdy lidi olej mění až po najezdu i když je to za tři a více let a ty motory to zvládají.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 161
Příspěvky: 1901
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#597 Motorky

Příspěvek od Munga »

Jo,rikam si ze to ti olejari s degradaci treba prehaneji a kdyz to pak budu delat po pulce tak moto udrzim ve forme.
Koukal jsem a svody nema modre takze to vypada ze zas tak ji nenakladal. Projedu ji s když ok tak vezmu.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 12097
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#598 Motorky

Příspěvek od Urvanej »

Nechce to někdo další od volv? Červený je aktualizovaný. Je k tomu hafo dílů, jako destičky, origo štít a nevim co ještě... fakt v supr stavu, kromě tpeloměru, já jen ročně měnil olej (třeba po 500km). Najel jsem s tim celkem asi 1500km, je na mě moc silná. Klidně vyměnim za něco jinýho: choper, cenduro.
Hájčus píše: 02 dub 2019 19:13 PRO:
Honda CBR Blackbird 1100XX
r.v. 99 ale již vstřikování PGM-F1 a zadní FL světlo.
Najeto 71100 km
Motorka je původem z DE z motosalónu Honda Arnold Sayda (nad Litvínovem)
Tam koupena a servisována do poslední doby. = Vedená servisní knížka.
Nehavarována, pouze pár šrámů z provozu.
Celý její život v CZ krmena jen VERVA100 + VIF
Celý její život je moto garážována.
Poslední servis:
nové svíčky NGK Iridium (najeto sto km měněny před zazimováním)
Vypraný KN filtr
Olej a filtr

Řetězovka 70%
Pneu tak na sezónu. - zadní nová, přední k moto

K motorce je sada 3 kufrů od renomovaného výrobce Krauser, nehyzdí motorku a netřeba měnit blinkry atd. Krásné velké pevné kufry v barvě k motorce.
Každý pojme plato 24 plechovek s pivem nebo helmu a věci na výlet. :-)
Moto je vybaveno vyšším štítem s nastavitelným deflektorem od MRA.
Z komfortní výbavy jsou to vyhřívané rukojeti Oxford s funkcí hlídaní proti vybití baterie.

Z designových prvků jsou na moto čiré přední blinkry a čiré zadní světlo, obojí homologované.
Dále malý blatníček na kyvku. (zatím nenainstalovaný)

Vady:
nějaký ten šrám na laku z parkování do úzké garáže, budíček teploty neukazuje (na systém chlazení, sahary atd nemá vliv)
aktuální foto:
STK bude čerstvá s evidencí...
Přílohy
IMG_20220810_173251.jpg
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 5070
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#599 Motorky

Příspěvek od python.p »

Mě se zalíbilo tohle: https://www.revx.cz/

Škoda že to je motorka bez značky, takže nesmí na silnici a není to kolo, protože to nemá šlapátka. Ale je to dobrej oheň. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 171
Příspěvky: 2927
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#600 Motorky

Příspěvek od Vapik »

Ze vím u koho jsi to viděl?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Naše a vaše motorky, kola“