Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Zase vedle Ještě napovím, je to tak trochu Holanďan....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Tak druhý pokus je Myš s MIVECem
Edit: S tím Holandskem je to nejspíš jasné.
Edit: S tím Holandskem je to nejspíš jasné.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Vapík vyhrává. To auto opravdu není žádný sen pravého petrolheada, ale tak nějak naprosto přesně plní to, co jsem já i manželka chtěli (něco většího, vyššího, technicky jednoduchýho s prostou výbavou- klima, tempomat, couvací kamera, asistent rozjezdu do kopce, nic víc...). Hodně mě potěšily sedačky, tvarem a komfortem mě připomínají 740/940. Kaňka na Outlanderovi je náchylnost ke korozi, ale vím o tom, tak tomu přizpůsobím péči. V podstatě jsem nehledal ani jinou alternativu
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 09 čer 2022 07:41, celkem upraveno 2 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Tak pokud Japonec, pak:
- Daihatsu - to se asi v NL nedělá
- Honda - taky nevím, že by se dělala v NL
- Mazda - to jsi vyřadil
- Mitsubishi
- Nissan
- Subaru - taky vyřazeno
- Suzuki - v NL taky nedělají
- Toyota - v NL nedělají
Takže buď to trefil Vapík nebo možná ještě ten Hnis?
- Daihatsu - to se asi v NL nedělá
- Honda - taky nevím, že by se dělala v NL
- Mazda - to jsi vyřadil
- Mitsubishi
- Nissan
- Subaru - taky vyřazeno
- Suzuki - v NL taky nedělají
- Toyota - v NL nedělají
Takže buď to trefil Vapík nebo možná ještě ten Hnis?
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Tak a teď co to bude? ASX, Eclipse, Space Star či L200?
Tipuji ASX...
Tipuji ASX...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
přidej pár cm
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
tak si jej užijte. Zarazilo mě, jak Mitsubishi zredukovalo aktuální nabídku jen na SUV a ten malý škaredý a drahý Space Star....
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Jo tohle je volba rozumu, motor je držák a pokud člověk kousne japonský styl interiéru je to v pohodě. Nedávno jsem to taky okukoval a hledal info k plynofikaci, když by u mě náhodou nastala potřeba výměny.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Plyn pry u toho spatne. Auto ma mechanicky zdvihatka a je na tom pri plynu potreba hlidat co 20tkm vule (info z autorizaku)
Jinak interier bych naopak rekl ze je hodne konzervativni. Materialove je tedy urcite za nemcema o tom zadna ale ergonomii a tvarem me hodne pripomina SAAB
Jinak interier bych naopak rekl ze je hodne konzervativni. Materialove je tedy urcite za nemcema o tom zadna ale ergonomii a tvarem me hodne pripomina SAAB
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Udelal jsem par rychlych cvaku, to prostorovy porno kolem moturku me bavi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Při servisu motoru si dej pozor jak je zapojený ten plašič kun jinak dostaneš šupu jak od ohradníku.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
To je prvni co mi slecna prodejkyne rekla neboj mam paragraf 8
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 885
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Skoda ze to nema tazny a neni to v dyzlu jinak to ujde
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Dneska jsem jel okolo, tak jsem videl v rychlosti Mitsu, pod ni V70 a dole dalsi vergle
Toz gratulace k peknemu stroji, ja tak uspesny nebyl, ale zase jsem ve vasem reviru odhalil skupinku co taha vytopeny Skodny z Nemecka ve velkym. Jeden velkej podvod, achjo.
Toz gratulace k peknemu stroji, ja tak uspesny nebyl, ale zase jsem ve vasem reviru odhalil skupinku co taha vytopeny Skodny z Nemecka ve velkym. Jeden velkej podvod, achjo.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Nebud hodnej rekni jmeno!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Jsou to dovozci z Rokycan, na bazosi tuten :
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=5394310&idphone=3474778&jmeno=Dalš%C3%AD+inzeráty+Zde
Konkretne jsem prosel 2x superb a 2x okta z aktualni nabidky, ruzne pisecek v kufru, motorovem prostoru, pod svetlama, kdyz nam doklaplo, ze neco nehraje, tak u cerneho superba vyndat popelnik a co myslite, no byl tam…takze asi zdroj z minulorocnich zaplav v De, odkud jsou vsechna dovezena, jinak auta lakajici a hezka, standardne lokalne olakovana a tak…
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=5394310&idphone=3474778&jmeno=Dalš%C3%AD+inzeráty+Zde
Konkretne jsem prosel 2x superb a 2x okta z aktualni nabidky, ruzne pisecek v kufru, motorovem prostoru, pod svetlama, kdyz nam doklaplo, ze neco nehraje, tak u cerneho superba vyndat popelnik a co myslite, no byl tam…takze asi zdroj z minulorocnich zaplav v De, odkud jsou vsechna dovezena, jinak auta lakajici a hezka, standardne lokalne olakovana a tak…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
No... A jak si v tom hodnocení všichni chrochtají blahem jakou koupili škodovku
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Já třeba měl to samý podezření u tohohle auta (ale neviděl jsem v reálu...) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=334262842&source=email
Celou dobu provozovaný v Neussu, čili u vody a najednou je přes půlku Německa na prodej kdesi v NDR v zapadlým malým servisu....
Celou dobu provozovaný v Neussu, čili u vody a najednou je přes půlku Německa na prodej kdesi v NDR v zapadlým malým servisu....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
....nová flotila VRZČ
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Po třech týdnech (a jedný vyjetý nádrži) možná někoho budou zajímat moje dojmy z auta. Tomio, jak Mitsu přezdívám (protože je to taky takovej švindl japonec) odvádí svoje služby dobře. Začnu pozitivama: Auto se prostě příjemně řídí, není to žádná řidičská orgie, ale je takový neutrální, čitelný. Sedačky jsou parádní, boční vedení jen mírné (to mě vyhovuje), pěny měkčí. Jako člověk ve vývoji sedaček bych to přirovnal k francouzskýmu stylu seatingu. Prostor vzadu na nohy o parník větší než ve V70/P2. Kufr prostorný, akorát ho trochu sráží zkosení 5. dveří. Motor famozní! Jasně dvoulitrová atmo začne při 130 ztrácet na turba, ale do tý doby se s tím jezdí naprosto perfektně. Na atmo je motor krásně lineární, pokud je to práce elektronickýho časování, tak japonci odvedli skvělou práci. Spotřeba? Perfektní. Cukačky 17 km do práce a zpět, do toho nějaký nákupy a popojíždění ve městě a při dnešním dotankování 7,4l/100! Pokud s 2,5 TDI jezdím to samý, rozdíl je max opravdu pár deci ve prospěch zázraku německé techniky. Ještě bych vypíchnul interiér, příjemná palubovka, decentní, prostý, ale tichý interiér, nerozvrzaný, útulný. Vibrace a hluk do kabiny při jízdě minimální. Někdy opravdu nevím, jestli motor běží nebo ne. Entertaiment super, sotva sednu do auta tak se mi samo spustí spotify. Komunita fajn, přirovnal bych jí k Volvákům, ale fungují jen na FB.
K těm negativům: Android auto reaguje pouze na angličtinu (ale to je spíš věc googlu) a je trochu škoda že neběhá po BT nebo Wifi ale jen po USB. Trochu ergonomie- ovládání palubního PC je utopený na panelu pod volantem- člověk tam šmátrá hodně naslepo. Čekal bych ovládání palubáku na páčce směrovky nebo na volantu. Ale dá se s tim žít. Místo řidiče je prostě šitý na japonce- loketka na tapecu i na středovým panelu pro mě nízko (185 cm) a tím nevyužitelná. Docela fajn je, že japonci nepřezrcadlili ručku a ta je u LHD na místě spolujezdce- dosažitelná je v pohodě a nepřekáží stehnu. Chybí 6kvalt a to dost. Výfuk toho má po pěti letech dost a není v druhovýrobě, jen nějaký Polsko. Asi budu muset poprosit pana Tylla, jestli něco nespíchne. Nápravy okyslý, plechová (!!!) nádrž taky. Odpravdu ofláklý lak (pomeranč + malá vrstva laku)- tady se prostě šetřilo. Audio (repráky) slabší basy a výšky. To mě jako fanouška muziky typu Van Buuren, ATB nebo Florence and the Machine mrzí.
Jsem přesvědčen že to byla dobrá volba a tak nějak prostě nedokážu zatím litovat, že jsem neskočil do XC60/90. Možná to jednou přijde, ale zatím to nevypadá.
K těm negativům: Android auto reaguje pouze na angličtinu (ale to je spíš věc googlu) a je trochu škoda že neběhá po BT nebo Wifi ale jen po USB. Trochu ergonomie- ovládání palubního PC je utopený na panelu pod volantem- člověk tam šmátrá hodně naslepo. Čekal bych ovládání palubáku na páčce směrovky nebo na volantu. Ale dá se s tim žít. Místo řidiče je prostě šitý na japonce- loketka na tapecu i na středovým panelu pro mě nízko (185 cm) a tím nevyužitelná. Docela fajn je, že japonci nepřezrcadlili ručku a ta je u LHD na místě spolujezdce- dosažitelná je v pohodě a nepřekáží stehnu. Chybí 6kvalt a to dost. Výfuk toho má po pěti letech dost a není v druhovýrobě, jen nějaký Polsko. Asi budu muset poprosit pana Tylla, jestli něco nespíchne. Nápravy okyslý, plechová (!!!) nádrž taky. Odpravdu ofláklý lak (pomeranč + malá vrstva laku)- tady se prostě šetřilo. Audio (repráky) slabší basy a výšky. To mě jako fanouška muziky typu Van Buuren, ATB nebo Florence and the Machine mrzí.
Jsem přesvědčen že to byla dobrá volba a tak nějak prostě nedokážu zatím litovat, že jsem neskočil do XC60/90. Možná to jednou přijde, ale zatím to nevypadá.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Je fajn slyšet, že máš oči otevřené a dokážeš přiznat, že i nevovlo může kouzlit úsměv.
Za mě si myslím, že to hlavní se jim povedlo a bude tě to dlouho těšit. Muziku si vylepšíš - otázka 10 - 15 tkč do nových repro (pokud bys uvítal ovály - 3 pásmové koaxiály, mám nové navíc).
Okyslý podvozek sere pes, výfuk vyřešíš jednou a máš na roky zase klid. Chybějící 6 kvalt, no co naděláš i u C30 s 2,4i mě to mrzelo, ale žít se s tím dalo.
Jako největší průser vidím lak, jestli dělá pomeranč, tak je to nepříjemné, tak snad to aspoň nezačne reznout.
EDIT: nálepku SPD ti někde seženu
Za mě si myslím, že to hlavní se jim povedlo a bude tě to dlouho těšit. Muziku si vylepšíš - otázka 10 - 15 tkč do nových repro (pokud bys uvítal ovály - 3 pásmové koaxiály, mám nové navíc).
Okyslý podvozek sere pes, výfuk vyřešíš jednou a máš na roky zase klid. Chybějící 6 kvalt, no co naděláš i u C30 s 2,4i mě to mrzelo, ale žít se s tím dalo.
Jako největší průser vidím lak, jestli dělá pomeranč, tak je to nepříjemné, tak snad to aspoň nezačne reznout.
EDIT: nálepku SPD ti někde seženu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Tak Volvo je srdcovka, ale neměl jsem kam dál- V70 P3 je na nás malá a nízká (do P2 byl vždycky boj narvat za mě děti+ připoutat), XC60 malej kufr a XC90 to bych se zase stočil zpět k P2, čili letitému autu s náletem. Navíc 4x4 jsem spíš nechtěl. A v principu se mi beztak 300k za 12 letý auto dávat nechtělo (příklad), když za 400 jsem koupil 4 letý s 50k na hrbu. Nehledě na motorizace- diesel s partiklem- zkusil jsem si a díky už nikdy... benzíny ve Volvu užraný. Prostě všechno hrálo pro Mitsu i když někteří mý blízcí kamarádi to odmítají pochopit, udělal bych to znovu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Svhvaluji zmenu a nechapu jak nekteri jsou Volvem tam zaslepeni ze nevidi ani za zatacku, kde na ne treba ceka za ty penize lepsi volba rozumu. Mam sve Volvo taky rad, ale pomalu nastava doba obmeny vozoveho parku (jsme spolu 6 let) a ac se mi libi nova XC60tka tak asi si ji neporidim a pujdu do WW Multivanu T6 nebo MB V220.
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
T6 i Véčko bych dvakrát rozmyslel, ale jinak souhlas, jsme jako Volvaři na mrtvém bodě, buď je to staré nebo užrané anebo nové a hrozně drahé...tak proč se nepodívat jiným směrem
7,4 bych od Mitsu nečekal, přecijen je to velký auto, takže fajn vědět, že koukat jinam (i obecně myšleno) může nést své ovoce
7,4 bych od Mitsu nečekal, přecijen je to velký auto, takže fajn vědět, že koukat jinam (i obecně myšleno) může nést své ovoce
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Mnichov z 30 procent bundesky do 100 a 70 procent dalnice 120-130 jsem ted jel uplne narvanej s rakvi kolem 7. Je teda jasny ze s tim benzinem jezdim jinak nez s TDI, kdybych s tim jezdil jak s naftou tak jsem minimalne plus litr. Ale ten benzin k nejakymu slapani na krk uplne nenuti. Ono je to sice velky auto ale vazi to 1470 kilo, proste toho gruntu je na tom min nez na Volvu, to je jasny. Az deti odrostou moc se mi libi aktualni V60, ale buhvi co bude
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé