D5204T3Warcz píše:2. je D4204T ? 4válec od fordu ? Zůstal bych u 5 válcových Volvo motoru.
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
-
Online
- Příspěvky: 5246
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
ajo sorry blbě hledám. tak to je taky 5vál.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ani u jednoho motoru neuděláš vysloveně chybu, tyhle D3 a D4 (a jednoturbové D5) jsou vesměs spolehlivé motory.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A je tady někdo, kdo je z okolí Budějovic a jel by se se mnou na auto podívat. Samozřejmě ne zadarmo.
-
Offline
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Passport5 - Tabor, tak ho zkus
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravim, mate nekdo zkušenost kde koupit tento gril.
https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-polestar-build-thread-oscar-ii-vehicle.508993/
https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-polestar-build-thread-oscar-ii-vehicle.508993/
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
eBay, allegro.pl, vrakáč (AV nebo třeba Čížek), případně autorizák (31425492).
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Žena bude moc ráda za vyhrivany volant a nez. topení. Takže volba padá na první kus.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak V60 doma, nakonec zvítězil rozum nad srdcem a je to T5, roční záruka.... musím pochválit Volvo Čestlice co se týče přístupu a trpělivosti. Auto mám zatím krátce abych hlouběji hodnotil ale zatím se s tím jezdí příjemně....hrusaq píše: ↑20 pro 2021 09:50 Nosound - takže - Polestar paráda, ale servisní náklady jsou úplně jinde - Ohlins podvozek, přední čtyřpísty atd atd atd, takže zkrátka těch 360koní má k sobě z velký části jiný věci než klasická V60, a na to já nejsem, nemyslel jsem že to bude takový drámo, nicméně se mi na místě velice zalíbila - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/157936971 - kterou zvažuju poměrně hodně:) Něco našlápnutýho bych rád taky, časem pro sebe, a to podle všeho nebude Volvo..
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Proč už někdo nekoupil tuhle V8?
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Taky nevím. Prodává ji místní Davidian.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Protože nemá ventilovaná sedadla
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím, poradíte prosím jestli si můžu vyměnit olej sám u V60 2017 polestar? Na palubce je ukazatel oleje vypnutý a v motoru není měrka hladiny oleje.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ukazateel asi vypnuty nebude len to musis kontrolovat pri nezapnutom motore to znamena podrzat start bez brzdy. Odporucam precitat cely manual k autu dozvies sa vela.
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ano, v manuálu je el. měrka poměrně dobře popsána. Aby ti ukázala, tak musíš mít pouze zapnutou elektriku bez nastartování a pár dalších podmínek (sklon na kterém auto stojí, čas od vypnutí motoru).
Výměna je stejná jako kdekoli jinde, akorát tak trochu musíš buď věřit měrce nebo přes nějakou OBD BT diagnostiku zjistit mm dle elektronické měrky (přesný údaj také nevím a myslím že nová online ViDA už také neukazuje, pouze jestli je olej OK nebo málo/moc). Takže si při výměně pohlídat kolik litrů oleje máš v motoru mít a kolik si vypustil/nalil...
Výměna je stejná jako kdekoli jinde, akorát tak trochu musíš buď věřit měrce nebo přes nějakou OBD BT diagnostiku zjistit mm dle elektronické měrky (přesný údaj také nevím a myslím že nová online ViDA už také neukazuje, pouze jestli je olej OK nebo málo/moc). Takže si při výměně pohlídat kolik litrů oleje máš v motoru mít a kolik si vypustil/nalil...
-
Offline
- Příspěvky: 5173
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Koukam Beroun, to jsi kousek ode me. Jeste potrebujes klic na filtr, jo a napln by mela byt presne 5,2L.
-
Offline
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Když jsem se o ni před 2 roky zajímal já (to byla ještě za 298K) tak už nájezd byl lehce pod 300 tis. To byl hlavní důvod proč jsem do ní nešel, Dávat 300tis za auto co má skoro 300 tis na hrbu, ikdyž vím, je to jen číslo na tachometru...Tarkin píše: ↑15 úno 2022 15:25 Proč už někdo nekoupil tuhle V8?
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
Jinak tam nic moc špatného nebylo, co si matně vzpomínám tak prasklý vlnovec, nějaké klepání vzadu na straně spolujezdce, promáčklý zadní nárazník.
To vše jsou věci co by se daly vyřešit. Převodovka byla myslím měněná. Dále také chladič, servo a přetěsněné víko motoru (nevím z jakého důvodu, snad nebyl problém s LPG).
Jak padlo výše tak mi by vadilo, zvlášť na černé kůži, že nejsou odvětrávané sesle. Dále bych měl u takového auta trošku respekt z tažného (nikdo neví jak moc se s ním tahalo), zvlášť při tom nájezdu.
Takhle z fotek vypadá pěkně, naživo jsem neviděl.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Moc děkuji za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Uvažuju o V70 D5 120kW v manuálu a vyskočilo na mne tohle. Je možné, že by v ročníku 2008 byl D5 120, pokud ano, jak moc se liší od D5 120kW z 2003? S tím mám dlouhodobě výbornou zkušenost. Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
SW podladěná verze 136 kW. Oproti staré D5 má vířivé klapky, DPF a ještě pár drobností, které tu už určitě mnohokrát zazněly…
https://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Technical.pdf
https://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Technical.pdf
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, tak zase prosím o radu. Chtěl bych XC70, případně i V70, určitě benzín + AT. Aktuálně jsou k dispozici 2 kousky. V70 je na T6R, XC70 bazoš. Prodávají nabízí i zde, ale registroval se jen kvůli prodeji.
https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-t6-awd-inscription_i368
https://auto.bazos.cz/inzerat/149959459/prodam-volvo-xc70-t6-awd-a-summum.php
Prosím o radu, které si vybrat. Jednu chvíli si říkám stáří auta + nájezd + prodává to Volvo-servis, tak by V70 snad byla tak trochu sázka na jistotu. No a po chvíli u mě vítězí cena + to že by bylo XC. Obě auta jsou v nabídce už cca měsíc.
Co mě zaráží u V70 - sedadla vypadají jako ventilovaná, ale nevidím tlačítka, ani v popisu není ventilace zmíněna. Nebo takto vypadají i sedadla bez ventilace? Fotky bouraného stavu T6R nemá, byla měněna palubka, sklo, maska chladiče, komplet chladiče, nárazník, nevím jestli i kapota.
XC70 - jezdí v ČR 3 roky, a najelo 20tkm, takže mamataxi, prý jízdy do 50km.
Je mi jasné, že hlavní je stejně stav, a ne věk nebo výbava. I tak prosím o názory, fakt nevím pro co se rozhodnout (a třeba změním názor při prohlídce).
Díky
https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-t6-awd-inscription_i368
https://auto.bazos.cz/inzerat/149959459/prodam-volvo-xc70-t6-awd-a-summum.php
Prosím o radu, které si vybrat. Jednu chvíli si říkám stáří auta + nájezd + prodává to Volvo-servis, tak by V70 snad byla tak trochu sázka na jistotu. No a po chvíli u mě vítězí cena + to že by bylo XC. Obě auta jsou v nabídce už cca měsíc.
Co mě zaráží u V70 - sedadla vypadají jako ventilovaná, ale nevidím tlačítka, ani v popisu není ventilace zmíněna. Nebo takto vypadají i sedadla bez ventilace? Fotky bouraného stavu T6R nemá, byla měněna palubka, sklo, maska chladiče, komplet chladiče, nárazník, nevím jestli i kapota.
XC70 - jezdí v ČR 3 roky, a najelo 20tkm, takže mamataxi, prý jízdy do 50km.
Je mi jasné, že hlavní je stejně stav, a ne věk nebo výbava. I tak prosím o názory, fakt nevím pro co se rozhodnout (a třeba změním názor při prohlídce).
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
U té novější T6 je menší pravděpodobnost, že bude žrát olej. Případně pokud by to nastalo, tak věřím, že se servisem, se to bude lépe řešit než se soukromníkem.
V70 má jenom perforované sedačky, pokud by měla ventilaci, bude nad tlačítkem pro výhřev tlačítko pro ventilaci.
V70 má jenom perforované sedačky, pokud by měla ventilaci, bude nad tlačítkem pro výhřev tlačítko pro ventilaci.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,
osobně bych to měl taky dost nakloněné -> V70 větší jistota(?), novější facelift, menší nájezd, tomu odpovídající stav.. XC70 zase znatelně nižší cena, ale zase vyšší nájezd, dle minifotek je vidět i trochu opotřebení, takže toť otázka.. Možná u té V70 jestli se podaří někde dohledat foto ze škodní události (Cebia, carVertical)? Oboje samozřejmě ideálně vidět naživo, prohlídka, projižďka..
Loni v květnu jsem stejným způsobem od T6R pořídil XC70 T6 a prakticky už skoro rok jezdím bez větší komplikace. Cena byla trochu vyšší, ale zase jsem to bral jako takovou větší jistotu při koupi, kdy za ním stojí servis v podobě T6R a žádnou past jsem neočekával. V mém případě to byl prodej v komisi, čili T6R to prakticky jen zprostředkovalo, ale kupoval jsem přímo od majitele.
M.
osobně bych to měl taky dost nakloněné -> V70 větší jistota(?), novější facelift, menší nájezd, tomu odpovídající stav.. XC70 zase znatelně nižší cena, ale zase vyšší nájezd, dle minifotek je vidět i trochu opotřebení, takže toť otázka.. Možná u té V70 jestli se podaří někde dohledat foto ze škodní události (Cebia, carVertical)? Oboje samozřejmě ideálně vidět naživo, prohlídka, projižďka..
Loni v květnu jsem stejným způsobem od T6R pořídil XC70 T6 a prakticky už skoro rok jezdím bez větší komplikace. Cena byla trochu vyšší, ale zase jsem to bral jako takovou větší jistotu při koupi, kdy za ním stojí servis v podobě T6R a žádnou past jsem neočekával. V mém případě to byl prodej v komisi, čili T6R to prakticky jen zprostředkovalo, ale kupoval jsem přímo od majitele.
M.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, sice pozdě, ale děkuji za názory. Nakonec se to vyřešilo samo, XC70 bylo hned pryč. Včera jsem si domů přivezl V70 zatím fajn, tak doufám že tomu tak bude i nadále
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Nové Sedlice
- Vůz: Subaru H6
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Poraďte při výběru.
Sháním auto pro manželku. Má sloužit ke dvěma hlavním účelům. Jednak pro "dálkové" jízdy po rodině (100 km jedna cesta), ale hlavně pro příležitostné tahání "koňobusu" tedy vozíku pro koně - celk. hmotnost 2 tuny. Její (některé moje) požadavky: pohodlné, relativně úsporné, spolehlivé, nafta, automat, přiřaditelná 4x4 (aby nezůstala viset s vozíkem na mokré trávě v mírném kopečku), aby se s ním dalo jezdit po louce při svozu balíků, interiér v kůži s vytápěnými sedačkami) a LÍBIVÉ. Rozpočet je 250T (vč. případného servisu) úplné max 300 (možná). A teď babo (či volvaři) raď. Poradí někdo? Klidně i tip na konkrétní auto.
PS: Jo a byla zvyklá na Subaru H6 (ale to má na kouli jen 1,8t) - půjde do světa
Sháním auto pro manželku. Má sloužit ke dvěma hlavním účelům. Jednak pro "dálkové" jízdy po rodině (100 km jedna cesta), ale hlavně pro příležitostné tahání "koňobusu" tedy vozíku pro koně - celk. hmotnost 2 tuny. Její (některé moje) požadavky: pohodlné, relativně úsporné, spolehlivé, nafta, automat, přiřaditelná 4x4 (aby nezůstala viset s vozíkem na mokré trávě v mírném kopečku), aby se s ním dalo jezdit po louce při svozu balíků, interiér v kůži s vytápěnými sedačkami) a LÍBIVÉ. Rozpočet je 250T (vč. případného servisu) úplné max 300 (možná). A teď babo (či volvaři) raď. Poradí někdo? Klidně i tip na konkrétní auto.
PS: Jo a byla zvyklá na Subaru H6 (ale to má na kouli jen 1,8t) - půjde do světa
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé