2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

Pani,
chcem do svojej XC90 primaz na LPG. Mam podtlakovu flasticku, system JML, kvapka, podtlak taha. Podla vyjadrenia priamo z JML je to vhodny / aj ked primitivny / system na primazavanie a pracuje dobre s LPT systemom. Vo VIDE som si dnes zmeral ako cca kedy tlaci system, vid obrazok. Rad by som si nechal vysvetlit hodnoty.
Z boost hodnoty je treba odrata atmosfericky tlak, tym padom som na cca 0.7 bar pri 4700 otackach?
Prakticky: flasticka s primazom ma klasicky uzaver, nie je stavana na pretlak. Odleti mi dekel ked na to dupnem?
Diky
Laco
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 407
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: sk- trnava

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od berzerker »

Ono tie podtlakove systemy su skor neucinne, lebo funguju presne opacne, nez treba, najviac saju aditivum pri najvacsom podtlaku a to je na volnobehu a )zrejme( ked tlaci turbo do pretlaku tak sa neaditivuje vobec. Problem sa vyriesi sekvencnym vstrekovanim aditiva.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

Ano, mam rovnake info ako ty. Z JML mi vsak tvrdia ze s LPT motormi funguje tento system dobre.
Sekvencne vstrekovanie, ktore by bolo spolahlive som zatial nenasiel.

Otazka na vyssie uvedeny graf: Z boost hodnoty je treba odrata atmosfericky tlak, tym padom som na cca 0.7 bar pri 4700 otackach?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Zajsoft »

Nema to smysl pro dany motor... Tuplem ne ten podtlakovej.
Radsi si dej privstrik benzinu od cca 4000tis. ot/min.
pro lepsi chlazeni ventilu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3430
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

v Autogas ve Strakonicích mi přímaz také důrazně rozmluvili - prý ať nevyhazuju zbytečně peníze - 2.5T LPT (B5254T2)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

Zajsoft píše: 01 čer 2021 09:50 Nema to smysl pro dany motor... Tuplem ne ten podtlakovej.
Radsi si dej privstrik benzinu od cca 4000tis. ot/min.
pro lepsi chlazeni ventilu.
To by som rad, ale chyba na to cudlik.
Edit: je tam LPG Solaris, predosly majitel uz riesil problemy s hlavou.
Naposledy upravil(a) lakio dne 01 čer 2021 10:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

Ejdou Rotacak píše: 01 čer 2021 09:57 v Autogas ve Strakonicích mi přímaz také důrazně rozmluvili - prý ať nevyhazuju zbytečně peníze - 2.5T LPT (B5254T2)
Aj ti to vykonretizovali?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Warcz Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5477
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Warcz »

Taky mam jenom přívstřik ve větších otáčkách a snažím se místo přímazu tankovat Vervu a co třeba 200Km na chvilku přepnout na Vervu a protáhnout. Zatím projeto 4300l LPG a 600l Vervy.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3430
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 lakio

podrobnosti si už nepamatuji, jsou to 3 roky zpět, ale resumé bylo v podstatě takové, že "pane jestli chcete vyhazovat peníze, tak mi vám tam přímaz
klidně namontujeme, ale pro tuhle motorizaci to ničemu nepomůže"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

2 ejdou: to znie trochu dvojzmyselne. V dobrom ci zlom ti to vraveli? :)
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Zajsoft »

V tom, ze pro danej motor je to uplne zbytecne. (Neni mysleno tak, ze to uz primaz nezachrani...)
Aporopo, kdybys nebyl linej hledat, tak se to tu uz resilo mnohokrat, stejne jako oleje a mrte dalsiho, ale proc nezalozit milionteprvni vlakno o te same veci znova...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

lakio Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od lakio »

zajsoft, budem ohladuplny..

je lepsia ofenziva alebo tolerancia..?

inak, vdaka za prispevok.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Zajsoft »

No kdyz uz se ptas, tak je lepsi lidi zmrdat, ze delaj duplicity a nepouzivaj vyhledavani.
Ale treba mas pravdu, ze je lepsi tolerovat neschopnost, nebo dokonce neohleduplnost, aby to vyhledavani bylo uplne k nicemu.

Neni zac... ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Romulusw »

Jak často máte otáčky nad 4 tis? Já asi tak 10x za rok :D

Zajsoft Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2248
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Zajsoft »

Docela casto :D Jak prejizdis? ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..

Příspěvek od Romulusw »

Já moc nepředjíždím, tady v našem okolí to ani nemá moc cenu a na dálnici jezdím většinou do 130. Jen když jsem hladovej a spěchám na večeři, tak jsem schopen jet 2 kila :D

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]