Pani,
chcem do svojej XC90 primaz na LPG. Mam podtlakovu flasticku, system JML, kvapka, podtlak taha. Podla vyjadrenia priamo z JML je to vhodny / aj ked primitivny / system na primazavanie a pracuje dobre s LPT systemom. Vo VIDE som si dnes zmeral ako cca kedy tlaci system, vid obrazok. Rad by som si nechal vysvetlit hodnoty.
Z boost hodnoty je treba odrata atmosfericky tlak, tym padom som na cca 0.7 bar pri 4700 otackach?
Prakticky: flasticka s primazom ma klasicky uzaver, nie je stavana na pretlak. Odleti mi dekel ked na to dupnem?
Diky
Laco
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Ono tie podtlakove systemy su skor neucinne, lebo funguju presne opacne, nez treba, najviac saju aditivum pri najvacsom podtlaku a to je na volnobehu a )zrejme( ked tlaci turbo do pretlaku tak sa neaditivuje vobec. Problem sa vyriesi sekvencnym vstrekovanim aditiva.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Ano, mam rovnake info ako ty. Z JML mi vsak tvrdia ze s LPT motormi funguje tento system dobre.
Sekvencne vstrekovanie, ktore by bolo spolahlive som zatial nenasiel.
Otazka na vyssie uvedeny graf: Z boost hodnoty je treba odrata atmosfericky tlak, tym padom som na cca 0.7 bar pri 4700 otackach?
Sekvencne vstrekovanie, ktore by bolo spolahlive som zatial nenasiel.
Otazka na vyssie uvedeny graf: Z boost hodnoty je treba odrata atmosfericky tlak, tym padom som na cca 0.7 bar pri 4700 otackach?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Nema to smysl pro dany motor... Tuplem ne ten podtlakovej.
Radsi si dej privstrik benzinu od cca 4000tis. ot/min.
pro lepsi chlazeni ventilu.
Radsi si dej privstrik benzinu od cca 4000tis. ot/min.
pro lepsi chlazeni ventilu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
v Autogas ve Strakonicích mi přímaz také důrazně rozmluvili - prý ať nevyhazuju zbytečně peníze - 2.5T LPT (B5254T2)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
To by som rad, ale chyba na to cudlik.
Edit: je tam LPG Solaris, predosly majitel uz riesil problemy s hlavou.
Naposledy upravil(a) lakio dne 01 čer 2021 10:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Aj ti to vykonretizovali?Ejdou Rotacak píše: ↑01 čer 2021 09:57 v Autogas ve Strakonicích mi přímaz také důrazně rozmluvili - prý ať nevyhazuju zbytečně peníze - 2.5T LPT (B5254T2)
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 5477
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Taky mam jenom přívstřik ve větších otáčkách a snažím se místo přímazu tankovat Vervu a co třeba 200Km na chvilku přepnout na Vervu a protáhnout. Zatím projeto 4300l LPG a 600l Vervy.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
2 lakio
podrobnosti si už nepamatuji, jsou to 3 roky zpět, ale resumé bylo v podstatě takové, že "pane jestli chcete vyhazovat peníze, tak mi vám tam přímaz
klidně namontujeme, ale pro tuhle motorizaci to ničemu nepomůže"
podrobnosti si už nepamatuji, jsou to 3 roky zpět, ale resumé bylo v podstatě takové, že "pane jestli chcete vyhazovat peníze, tak mi vám tam přímaz
klidně namontujeme, ale pro tuhle motorizaci to ničemu nepomůže"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
2 ejdou: to znie trochu dvojzmyselne. V dobrom ci zlom ti to vraveli?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
V tom, ze pro danej motor je to uplne zbytecne. (Neni mysleno tak, ze to uz primaz nezachrani...)
Aporopo, kdybys nebyl linej hledat, tak se to tu uz resilo mnohokrat, stejne jako oleje a mrte dalsiho, ale proc nezalozit milionteprvni vlakno o te same veci znova...
Aporopo, kdybys nebyl linej hledat, tak se to tu uz resilo mnohokrat, stejne jako oleje a mrte dalsiho, ale proc nezalozit milionteprvni vlakno o te same veci znova...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 695
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šaľa
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
zajsoft, budem ohladuplny..
je lepsia ofenziva alebo tolerancia..?
inak, vdaka za prispevok.
je lepsia ofenziva alebo tolerancia..?
inak, vdaka za prispevok.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
No kdyz uz se ptas, tak je lepsi lidi zmrdat, ze delaj duplicity a nepouzivaj vyhledavani.
Ale treba mas pravdu, ze je lepsi tolerovat neschopnost, nebo dokonce neohleduplnost, aby to vyhledavani bylo uplne k nicemu.
Neni zac...
Ale treba mas pravdu, ze je lepsi tolerovat neschopnost, nebo dokonce neohleduplnost, aby to vyhledavani bylo uplne k nicemu.
Neni zac...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Jak často máte otáčky nad 4 tis? Já asi tak 10x za rok
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Docela casto Jak prejizdis?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
2.5T boost pressure, LPG, primazavanie a ine..
Já moc nepředjíždím, tady v našem okolí to ani nemá moc cenu a na dálnici jezdím většinou do 130. Jen když jsem hladovej a spěchám na večeři, tak jsem schopen jet 2 kila
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]