Munga píše: ↑17 lis 2020 17:57Zjistil jsi či máš podezření proč se to propálilo - jestli se to dá ovlivnit užíváním a stylem jízdy či ne?VolvistaZeSudet píše: ↑11 dub 2020 20:52 ptal jsem se na motor a ten byl minule měněný úplně celý. Než opravu, radši bych zase úplně nový- do třetice. Pravidelná výměna oleje včetně výměny motoru
Auto jsme kupovali v rámci volvo selekt. Mělo něco naježděno. K původnímu motoru se mohl majitel chovat jakkoliv. Co mě nejvíc mrzí je, že po výměně motoru za nový, jsme s ženou auto užívali s veškerým respektem. Delší vzdálenosti, žádné brutální vytáčení motoru. Dálnice max 140. Klidné, pro někoho nudné volvo jízdy. Tankována pouze nafta bez bio složek.
Opravdu, jsme se o něj starali, no jak ke svým dětem a i přesto další motor odešel. Na poslední svolávačku se už auto s námi nedostalo, skončila záruka a auto šlo do světa. Už jsme mu nevěřili.
A teď k motoru, druhá výměna byla prý způsobena EGR ventilem, to už jsem tu tušim psal. Můj závěr je ten, že motor - chlazení bylo špatně navrženo ve vývoji. Prostě to odflákli, ale vím jak to v automobilkách chodi, občas to vyjde, občas ne. Bitej je pak nakonec zákazník. Přeju hodně štěstí a pevný nervy