Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#76 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
To Majty: Omlouvám se za to tcv (to tam samozřejmě mám(Pierburg-PG 7.22908.03.0)). Mělo tam být PTC(ohřívátko), který tam vlasně taky mám, jenom je svedený vedle,mimo sání- do hliník.nádobky. P.S.Ať žijou naše tolik zatracovaný turba K24!!!
To Nosound89: Díky!!! Kola R18 jsou taky super(i 17ky atd.)!!! Aneb: "Kdo se povyšuje, bývá ponížen"-myšleno sám sobě ! Určitě se uvidíme. Ať žije F-M city!
To Nosound89: Díky!!! Kola R18 jsou taky super(i 17ky atd.)!!! Aneb: "Kdo se povyšuje, bývá ponížen"-myšleno sám sobě ! Určitě se uvidíme. Ať žije F-M city!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#77 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Aby nebyla nuda v době "výjimečného stavu" tak si trochu hrajeme
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#78 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska jsem si zkusil udělat nerez-S60I-zadní rozpěrnou tyč do karoserie. Nabízí to iPd, ViVA atd.(název:"Rear Chassis Brace P2 S60"). Neni to žádnej zázrak, trochu to pomáhá proti kroucení karoserie vzadu-nad zadníma tlumičema. Jednu pro sebe, druhou pro kolegu. Rozhodně bych si to jinak neobjednával, vzhledem k tomu, že za to-kus železné trubky-chtějí na naše kolem 3.000,-Kč. COčkem je to svařený během chvíle, skoro zadarmo a ještě v nerezu !!! O víkendu vyzkouším na autě.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 20 led 2021 19:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#79 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Jak by řekl kamarád. "Jsi šikovný pionýr!"
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#80 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
kdyz se nudis v dobe covidove...nechces spachat i neco na vic valcu nez je 5?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#81 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Super! Kdybys v budoucnu vyráběl další rozpěry, dej vědět, do mého vraku by se hodila.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4856
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#82 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Podle těch fotek, to auto nestárne! Fakt pěkný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#83 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Díky. Správně! Volvo - celkově nikdy nestárne!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#84 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Tento týden byl stvořen nový model 3"downpipu: tkzv. odlehčená verze. Použili jsme poprvé slabší trubky, než obvykle-materiál o síle 1.2mm. Jen první koleno na začátku jsme nechali o síle 2mm. To proto, že se z naší zkušenosti, obvykle hned za turbem, materiál zozžhaví pěkně doruda. Tak aby to koleno stabilně vydrželo hodně vysokou teplotu!!! Barevné kombinace svárů taky nejsou na škodu. Dělá se to tam sice "chemicky", "fyzikálně" ??? jen tak mimoděk, ale u lidí, co svařujou, se to stalo běžným standartem-značícím těžkou profesionalitu.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 pro 2020 06:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#85 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Pěkný, jen co sem takhle koukal po profi svarech, tak se to pak moří, právě aby tam tahle duha nebyla, protože to je špatně a znamená to špatně nastavenou svářečku, nebo křivý ruce svářeče. Nicméně na výfuku si tam uděláš lepší sám
Copak tloušťka oceli, hlavně aby tam byla jiná ocel než běžně používaná 304, která na výfukách praská.
Copak tloušťka oceli, hlavně aby tam byla jiná ocel než běžně používaná 304, která na výfukách praská.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#86 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Díky . Polepšíme se...
Jinak na autě se těď u mě, v týhle zimě, toho moc dělat nedá(v garáži mám max. 2 °C). Zato zahradu mám zahlcenou nerezem-takže dělám výfuky o sto šest. Zase mě to nějak začlo bavit.
Jinak na autě se těď u mě, v týhle zimě, toho moc dělat nedá(v garáži mám max. 2 °C). Zato zahradu mám zahlcenou nerezem-takže dělám výfuky o sto šest. Zase mě to nějak začlo bavit.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 21 úno 2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#87 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dobře on šampión! snad mi ta moje DP vydrží co nejdéle, ale alespoň vím, na koho se případně obrátit
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#88 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Thanx! Downpipů ti uděláme kolik chceš (ale jen na P2)... Menší renovace grillu(zalitá samolepka od Sisloy66 pasuje docela pěkně přes origo znak) ...
Naposledy upravil(a) kishmick dne 05 dub 2021 13:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#89 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska jsem dostal od známého víčko z hydrauliky - z MANa (německej náklaďák). Super pasuje na volvo whiteblocky(i vespod je úplně stejný!). Bohužel je to hrozně těžko dohledatelný díl (starý hydraulický rameno-nikde žádný číslo). Takže případní zájemci o tuto masivní-chromovou variantu, musí hledat jinou alternativu(iPd atd...).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#90 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
"Skandix"-horní hadice P26-na chladič, v silikonu, od p.Kučery ze SaabtuninGu. Čekal jsem na ní asi měsíc (stojí cca 1000,-) -takže bylo vidět, že jsem byl asi první, kdo jí vzal.
Přitom cena, za tuhle silikon verzi-jeden kus, se mi zdá zdaleka nejlevnější (většinou je za sadu daleko víc).
Přitom cena, za tuhle silikon verzi-jeden kus, se mi zdá zdaleka nejlevnější (většinou je za sadu daleko víc).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#91 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Zase mi odešla dvouhmota. Už nikdy více!!! Rozhodl jsem se k radikálnímu opatření-jednohmota vítězí !!! . Z USA takovou "banalitu" objednávat nebudu. Uděláno z nové dvouhmoty Sachs. Samozřejmě posílám na perfektní vyvážení: https://www.vyvazovani.com/
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#92 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Co ti "zase" odešlo na dvouhmotě a po kolika km?
No modli se, aby ti teď neodešla převodovka. Ony jim ty jednohmoty nedělají dobře, když jsou stavěný na dvouhmoty. Nevím proč.
No modli se, aby ti teď neodešla převodovka. Ony jim ty jednohmoty nedělají dobře, když jsou stavěný na dvouhmoty. Nevím proč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#93 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau! Díky. Dvouhmota klepe, cvaká, chrastí atd. (mimoch.-většina mých známých říká, že nic neslyší ). Ten vnitřek bude jistojistě úplně na kaši (za 14dní nafotím). V rámci šetření převodovky jsem nechal nový setrvák váhově tak, jak je - cca 12KG (jako ten původní). Neodlehčovali jsme. Ono by to ani moc nešlo - aby se zachoval tvar a přesný rozměry. V pátek se to vyvažovalo. Dostal jsem od majitele firmy pochvalu. Říkal, že je to dobře udělaný(i na přesnost). . Že to vyvažoval jen z 15g-nevyváženosti(asi doře zafixovaný při sváření)!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 01 čer 2021 20:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#94 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Budeš tu dvouhmotu reklamovat? Já čekám u BSR na termín reklamace už od půlky února, taky mi klepe dvouhmota, přitom je stará 18 měsíců a "najela" asi 5.000km
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#95 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau. Dvouhmotu mám total na kaši (myslel jsem původní-origo). Konečně se dneska vyndala z auta. Zato lamela a přítlačák(LuK) jsou v super stavu!!! Taky nové spojkové ložisko do převodovky. A zítra nová jednohmota . Ještě trochu laboruju s lamelou a s přítlačákem-zkouším R-kovou lamelu a je tam dost nafest (je o 1.5mm tlustší)!!! Asi jí nebudu riskovat (nemusela by vypínat). Uvidíme...zatím dělám furt resety přítlačáku a zkouším vůli lamely (ten samonastavovací systém Luk SAC je dost divnej).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#96 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ještě jedno foto před víkendem. Nová jednohmota už je konečně na autě + Blow Off do turba (jinak tam snad ani nešel dát). Pár experimentů se spojkou a odpočívám. Pokračovat se bude příští týden.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#97 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Po delším laborování se spojkama, jsem tam dal nečekaně staro-nový originál, co tam byl před tím. Organiku, cca 8mm-tloušťka lamely. Lehounce odpruženou organiku s přítlačákem LUK, který nikdy neproklouznul ani při největší zátěži. Vypadá to jako nic moc tuning , ale tahle spojka stojí stále 430 Euro a už jí vlastně nikde nemaji(všude jen náhražky)-jen asi na dvou místech. Testoval jsem 4 spojky(Sachs z Rka atd.), ale tahle je opravdu nejlepší jistota (přítlačák -největší síla). Auto je bohužel stále napůl rozebraný, nestíhám. Zkušební jízda se bude konat za pár dní. Snad to nebude moc tvrdý na rozjezdy .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#98 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Akce setrvačník už se chýlí ke konci. V konečný fázi si dal Honza špatně nový PUR vložky-z druhý strany. Což mu zabralo zase půl hodiny, než je vyndal a dal obráceně-jak maji bejt.
Večer to snad konečně poprvý nastartuju.
Večer to snad konečně poprvý nastartuju.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#99 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
To jako kvůli tomu vyndával rám, když se to tam strká zespodu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 104
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#100 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Čau! Rám se vyndaval kvůli setrvačníku, vložky do rámu byl jen bonus nakonec.
Jinak auto už jezdí a chová se přesně podle mých představ(týden modlení-aby to dobře dopadlo). Tvrdá spojka, která při citlivém rozjezdu dovede být i hodně komfortní . Trochu se změnil zvuk motoru(malinko víc slyšet uvnitř), ale co se nejvíc povedlo: konverze na jednohmotu nezpůsobila chrastění na neutrál, jak je tomu v 90%ech u lidí, co to na P2 zkoušeli!!! Na neutrál je to "šepot květin"-jen cvakání vaček a tlumené bublání. Jízda o dost lepší. S dvouhmotou se jezdí, jako když tě někdo vystřeluje gumou z praku. Tohle je zážitek-hodnoty zrychlení podobný, jako z BMW M3 (0-100 5sec, 100-160 5sec.). Zátah hned od začátku. Nebál bych se dát i vše "natvrdo"-lamelu bez pružin(vibrace pobere neodlehčenej setrvák a posunou se i do pneumatik ). O víkendu asi menší video.
Jinak auto už jezdí a chová se přesně podle mých představ(týden modlení-aby to dobře dopadlo). Tvrdá spojka, která při citlivém rozjezdu dovede být i hodně komfortní . Trochu se změnil zvuk motoru(malinko víc slyšet uvnitř), ale co se nejvíc povedlo: konverze na jednohmotu nezpůsobila chrastění na neutrál, jak je tomu v 90%ech u lidí, co to na P2 zkoušeli!!! Na neutrál je to "šepot květin"-jen cvakání vaček a tlumené bublání. Jízda o dost lepší. S dvouhmotou se jezdí, jako když tě někdo vystřeluje gumou z praku. Tohle je zážitek-hodnoty zrychlení podobný, jako z BMW M3 (0-100 5sec, 100-160 5sec.). Zátah hned od začátku. Nebál bych se dát i vše "natvrdo"-lamelu bez pružin(vibrace pobere neodlehčenej setrvák a posunou se i do pneumatik ). O víkendu asi menší video.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek