Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3726 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Našel jsem nějaké US video kde to jde pěkně vidět:
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
Když je sklopíš tak potom vadí na hlavu proto je lepší je vyhodit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3727 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
JJ. Když víš, že nikoho nepovezeš a budeš v autě spát, máš o dobrých 20cm víc místa na délku. Sice jsem to nezkoušel, ale dává to logiku. Beztak bylo nejlepší na spaní Mondeo, co jsem měl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3728 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, chystám se koupit další XC90ku, a stojím před otázkou zdali D5 136kw nebo 2.5T lpg? Mám vysoký roční nájezd kolem 50tkm. Co byste doporučili?
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
Co by mohlo být servisově lepší?
Děkuji za jakékoliv info všech přítomných.
D.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3729 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám cca stejný nájezd a zvolil jsem V8+LPG a za mě spokojenost. Pokud 2.5T nejede o poznání lépe jak 2.4T 147kw v xc70 tak bych řekl, že to bude málo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3730 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak záleží jestli chceš spíš naftu nebo benzín, to by sis měl hned urovnat, jinak oba motory jsou dobré a spolehlivé. Najdeš toho tady o obou mraky. Pokud bys chtěl benzín klidně bych bral tu V8, né že by byla 2.5T špatná ale ta V8 nežere o tolik víc, zato to víc pojede.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#3731 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neví někdo náhodou něco o tomhle autě???
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/18530172?goFrom=list
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#3732 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevím ale na fb volvoklubu někdo prodává S80 2.5 tdi v manuálu celkem dlouho už a už je na nižší ceně a vypadala za ty peníze dobře, po stk a dost věcí opravených. Zkusím najít.
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
Edit: hm tak pozdě https://www.facebook.com/marketplace/item/621958645022575/
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3733 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve zkratce - všechny 5 válce jsou Volvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3734 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U XC70 druhé generace to s rozvahou zda turbo či atmo benzín budeš mít jednoduché. Atmo benzín se dle mne na 99,9% do XC70 II nedával. Dle mne u benzínu v XC70 tedy buď 2,4T nebo novější 2,5T. U nafty D5 96 či 120 kw bez DPF nebo 93 či 136 kw s DPF.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
Za mne, pokud nechceš benzín, co na krátkých trasách bude jezdit mezi 10-13 litry, ale chceš jezdit do cca 9 l krátké trasy, tak D5 a je je jedno zda s DPF nebo bez v případě, že alepsoň jednou za týden dáš delší trasu (řekněme 50+ km), aby se případně vypálil filtr DPF či jsi mohl motor prohřát a vyhnat saze.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3735 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
3.2 už je P3 platforma
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3736 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ano, ale XC70 II je takovýto model
.. a XC70 III takovýto
Bude to cenově rozdílné, také podvozkově, způsobem provedení, atd. Vše je prostě u těchto 2 generací totálně jinak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V50 2.0D
#3737 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, rád bych znal váš názor na auto v odkazu
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
https://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-0d-100kw-6-rychlosti-r-p-2009-984-s1846.html.
O auto bazaru v Pečkách už jsem ledacos slyšel/četl takže nějaký obrázek mám, nicméně auto vypadá minimálně na fotkách velice solidně a cena více než příjemná. Podařilo se mi z prodejce vytáhnout VINko YV1BW754191111984. Za jakoukoliv informaci budu vděčný. Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3738 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj a vítej.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
To vypadá na motor PSA 2.0D, který tady není nikterak velebený. A navíc kůže bez výhřevu? To není na zimu moc dobrá kombinace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3739 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neodkážu posoudit. Já jezdil jen s V70 II. V70 III už jsem nesedlal. Jen cca 20 km při obhlídce pro kamaráda. Ale bude tu plno lidí, kteří obě auta měli a dokáží posoudit.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
Co jsem tak zaznamenal, tak se traduje, že V70 II je více poctivě sestavená, na V70 II se již po vzoru Fordu šetřilo. Jde to poznat hlavně na větší korozi podvozku. Na druhou stranu, díly na V70 III jsou levnější, mnohdy i společně s Forem Mondeo. Jízdně je V70 III stále pohodlná, ale má jistější podvozek, který umí i zatočit. Chtít dynamickou jízdu houpavé V70 II chce hodně odvahy - ona nakonec i ta V70 II zatočí, ale odkáže neznalé vystrašit.
Na V70 II mě strašně štval mizerný rejd, to je u V70 III výrazně lepší. I více místa pro zadní cestující. V70 III nabídne modernější asistenty, větší bezpečnost - holt novější model. Co se týče motorů, tak je to u D5 136 kw totožně spolehlivé - relativně ok. Benzíny 2,5T totožné, T5 je jadrnější u V70 II. Ale zase s V70 II přišli T6 a 3,2 atmo. V8 pro V70 nebyla.
Otázka je to složitá. Já bych se ani toho ani toho nebál a spíše si obě projel a uvidíš, jak ti sednou. No a pak je to o rozpočtu, kdy novější koncepce bude vždy dražší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#3740 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahojte, byl by tu někdo s Vidou (ochotný mi za úplatu vyčíst auto), poblíž Benátek nad Jizerou, Mladá Boleslav, případně Brandýs nad Labem? Vyskakuje mi chyba DSTC a rád bych k tomu zjistil víc, a vyřešil to...
#3741 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vespolek!
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje ) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle
Ocitl jsem se v situaci kde vybírám low budget daily auto s rozpočtem do 60k Kč. Shodou okolností jsem narazil na Volvo S60, 2.4i, r.v. 2005, automat s údajně 200k km na tachometru a již provedenou zástavbou LPG. Příští týden mám v plánu se na něj jet podívat a chtěl bych se zde zeptat, zda je u tohoto modelu něco, na co si dát pozor (samozřejmě krom klasických věcí).
Po telefonu mi bylo prodejcem sděleno, že svítí posilovač (leč prý funguje ) a jinak je auto bez závad. Napadá mě přidřená pumpa, nebo nedostatek servo kapaliny, ale jelikož Volva neznám, můžu být úplně vedle
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3742 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Největší past je ten automat. Tam bych se zaměřil na předchozí péči.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3743 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3744 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Píše že je s LPG.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3745 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ajo vidiš LPG jsem přehlídnul. Tak v tom případě ještě prověřit LPG. Kdy bylo děláno, kolik má najeto, jak jsou na tom filtry plynné fáze, jak jsou na tom filtry kapalné fáze, do kdy platí nádrž. + Nechat auto na volnoběh, zapnou/vypnout klímu sledovat. Přepnout na benzín zapnout/vypnout klímu sledovat. v ideálním světě by po přepnutí měl motor brblat stejně. Stejně tak zkusím se rozjet, sundat nohu z plynu a zase přidat. Aby to zastavilo přívod paliva a zase spustilo. Zkusit na LPG a zkusit na benzínu. Pokud to je dobře udělané bude se to chovat stejně. U mě to třeba dobře udělané není a mam u LPG drobné zpoždění, takže mi automat trošku poškubne ( Palivo dojde později a automat už má zařazeno )
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#3746 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi jsem měl na začátku nejdřív říct, že nekupuji svoje první auto, takže tyhle esenciální věci o tom, že je třeba nechat rezervu na servis znám a proto nehledám auto za 100kWarcz píše: ↑19 čer 2020 09:10 Souhlasim s hajným. Past je automat. Jako počítej s tím, že dáš 60K a klidně do toho dalších 60K na opravách zahučíš. Jezdit to prostě jako Fabia za 1Kč/km nebude. Můžeš se mrknout do mojí galerie kde srovnávám Polo 1,9SDI a moje Volvo
Takže jestli hledáš levné auto s nízkými náklady, tak jsi špatně. Už jenom ta spotřeba toho benzínu je jinde. Pokud ale hledáš dobře vybavené auto s velmi pohodlným posezem a dobrou výbavou je to Volvo.
Spotřeba mě nějak výrazně netrápí (zvlášť v LPG) - mám za sebou několik desítek tisíc km s V8 (e60) a s tímhle pětiválcem počítám se spotřebou okolo 12L/100km.
Aktuálně mám pouze MX-5 , což je sice přes léto super, ale potřebuji něco většího a pohodlnějšího na zimu, tudíž must have věci:
- automat
- pohodlný sedačky (jsem rozmlsanej z comfortsitze u bmw )
- ať se s tím dá občas předjet
- spolehlivost (tak nějak mám Volvo s touhle vlastností spojeno a doufám že se nemýlím)
- a s ní spojené nízké provozní náklady (Ve smyslu že to auto nebude pořád stát kvůli něčemu v servisu. To že spotřebák typu brzdové kotouče nebudou stát 900kč jako na Fabii, je mi úplně jedno)
LPG i hydroměnič si doufám zvládnu ohlídat s obojím mám dost zkušeností. Šlo mi spíš o nějaké typické problémy tohoto modelu (např. bacha na rozsypaný zkorodovaný nosníky u MX-5, nebo pozor na utržený kardany u E46).
Jak je to např. se spotřebou oleje? U šestiválců od bmw je 1l/1000km naprosto v normě, co tyhle pětiválce? Žerou? Nežerou?
Díky za odpovědi a sorry za blbý otázky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3747 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S60 2.4i + LPG jsem nějakou dobu měl. Olej to výrazně nezralo a dálky v tempu jsem jezdil za 10l LPG. Moc rád na to auto vzpomínám
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 čer 2020 10:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3748 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě to vezme asi 1l/10 000Km. Korozi jsem naposledy viděl na Polu. Tyhle Volva na korozi netrpí, ale někde se drobná může najít, ale obecně nereznou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3749 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej: oblíbená dvojkombinace, motor 2,0D a k tomu M66... ale cena dobrá, to né že ne. Bál bych se toho a bez mechoše ani omylem. Kdysi (asi 10 let z5) se mi povedlo dostat na prohlídku XC90 Davida Patočku z T6r až ke Kolínu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3750 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu posilovaci. Je to rok 2005, tedy facelift. Tady pravidelne zlobi cukakici rizeni. Propousti snad nejaka hydraulicka kostka, co neudrzi pootoceny volant. Typicky ti volant pulzuje pri jizde na kruhaci,v tahle zatacce, pri vyjezdu / najezdu z / na dalnici. Proste kdyz drzis v jedne poloze pootoceny volant.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
Pokud sviti posilovac, mize to byt uz festposrate nebo jina zavada
Repas rizeni, pokud ti ho nekdo udela, pres 10 tkc. Nove rizeni kolem 25 tkc.
Jinak na atmosce se toho moc co nema podelat. Je to hodne spolehlivy motor s peknym zvukem a vykonem na hrane.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous