Stavba motoru T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli těch z Vás, kteří mají reálnou zkušenost s GO motoru s vyšším výkonostním potenciálem, bavíme se
o cca 400-500 hp, co všechno je třeba ideálně udělat ? Jedná se o motor B5204T/B5234T bez VVT do 850 T5R.
Předpokládám kované ojnice, sundat hlavu, komplet přetěsnit, popř vačky z 2.5 atmosféry?
Předem díky za užitečné informace.
chtěl bych se zeptat jestli těch z Vás, kteří mají reálnou zkušenost s GO motoru s vyšším výkonostním potenciálem, bavíme se
o cca 400-500 hp, co všechno je třeba ideálně udělat ? Jedná se o motor B5204T/B5234T bez VVT do 850 T5R.
Předpokládám kované ojnice, sundat hlavu, komplet přetěsnit, popř vačky z 2.5 atmosféry?
Předem díky za užitečné informace.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Stavba motoru T5
Já kdybych šel po výkonu 500 hp (a do budoucna se na to chystám), tak bych šel cestou kompletní přestavby.
Tedy rovnání bloku, rovnání a tlakování hlavy + vyměnit všechno co jde, válce, písty, vačky, ojnice, šály, šrouby...
Tedy rovnání bloku, rovnání a tlakování hlavy + vyměnit všechno co jde, válce, písty, vačky, ojnice, šály, šrouby...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Stavba motoru T5
Jak píše Bastl vše i s převodovkou se rozluč
Nevím jestli jsi tohle četl nebo viděl pokud ne tak máš inspiraci
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?132157
Nevím jestli jsi tohle četl nebo viděl pokud ne tak máš inspiraci
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?132157
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Tak nějak to mám v plánu, kompletní rozborku motoru, jen nevím jaké použít třeba vačky, zbytek už si poradím..Basstl píše:Já kdybych šel po výkonu 500 hp (a do budoucna se na to chystám), tak bych šel cestou kompletní přestavby.
Tedy rovnání bloku, rovnání a tlakování hlavy + vyměnit všechno co jde, válce, písty, vačky, ojnice, šály, šrouby...
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
Stavba motoru T5
Když pominu cenu, nastřelím úpravy !jen! hlavy:
- vačkové hřídele (reprofilované ("ostré"))
- stavitelná rozvodová kola
- ventily z lepšího materiálu (případně chlazené sodíkem) a s jiným tvarem a geometrií, k tomu jiná sedla (materiál + geometrie + případně návar)
- úprava sacích a výfukových kanálů
- úprava chlazení hlavy - od sedel a prostorů až po celkové proudění média
- lepší vodítka
- lepší pružiny a zdvihátka (v případě ostrých vaček nezbytné)
- lepší šrouby
Lepší používám záměrně, neboť podle stupně úpravy se to musí "k sobě" správně "sladit"... např. "lepší" pružiny nemusí nutně znamenat jen ty s vyšší tuhostí,... atd.
Edit:
Jo a protože materiál hlavy - celá hlava je pak náchylnější na poškození, většinou se ještě přidávají podložky pod pružiny, vložky svíček a další drobnosti.
- vačkové hřídele (reprofilované ("ostré"))
- stavitelná rozvodová kola
- ventily z lepšího materiálu (případně chlazené sodíkem) a s jiným tvarem a geometrií, k tomu jiná sedla (materiál + geometrie + případně návar)
- úprava sacích a výfukových kanálů
- úprava chlazení hlavy - od sedel a prostorů až po celkové proudění média
- lepší vodítka
- lepší pružiny a zdvihátka (v případě ostrých vaček nezbytné)
- lepší šrouby
Lepší používám záměrně, neboť podle stupně úpravy se to musí "k sobě" správně "sladit"... např. "lepší" pružiny nemusí nutně znamenat jen ty s vyšší tuhostí,... atd.
Edit:
Jo a protože materiál hlavy - celá hlava je pak náchylnější na poškození, většinou se ještě přidávají podložky pod pružiny, vložky svíček a další drobnosti.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Stavba motoru T5
K čemu je dobré 500k u FWD?
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
To asi není potřeba úplně řešit.volvoperformance píše:K čemu je dobré 500k u FWD?
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Stavba motoru T5
ady123 píše:Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli těch z Vás, kteří mají reálnou zkušenost s GO motoru s vyšším výkonostním potenciálem, bavíme se
o cca 400-500 hp, co všechno je třeba ideálně udělat ?
Koupit jiné, vhodnější auto než je Volvo...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Díky za odpověď, mám je, ale tohle Volvo už mám hodně dlouho a je to srdcovka.Fíla píše:ady123 píše:Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli těch z Vás, kteří mají reálnou zkušenost s GO motoru s vyšším výkonostním potenciálem, bavíme se
o cca 400-500 hp, co všechno je třeba ideálně udělat ?
Koupit jiné, vhodnější auto než je Volvo...
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Stavba motoru T5
Já jsem v podstatě běžný řidič a mechanika aut je pro mě s mírnou nadsázkou vyšší dívčí, ale není ekonomicky výhodnější tam prdnout motor ze sportovního auta, převodovku a Stand alone jednotku a mít kamaráda na STK, než vyhazet stovky tisíc a trávit bezesný noci úpěnlivym premejslenim? Další věc je, že těch 400-500hp na přední nápravě stejně nikdy nepreneses na asfalt
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
Stavba motoru T5
Existuje spousta projektů, kde se do Volva dá jinej motor než Volvo.
Pro mě takováhle přestavba ztrácí smysl.
Pokud přestavovat a upravovat, tak jen v rámci značky.
Asi bych dokázal přimhouřit oči u převodovky, tam to podle mě tolik nevadí a hlavně není vidět. Jestli něco takovýho budu stavět, tak to s velkou pravděpodobností nebude jen předohrab.
Pro mě takováhle přestavba ztrácí smysl.
Pokud přestavovat a upravovat, tak jen v rámci značky.
Asi bych dokázal přimhouřit oči u převodovky, tam to podle mě tolik nevadí a hlavně není vidět. Jestli něco takovýho budu stavět, tak to s velkou pravděpodobností nebude jen předohrab.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Stavba motoru T5
Basstl píše: Asi bych dokázal přimhouřit oči u převodovky, tam to podle mě tolik nevadí a hlavně není vidět.
Cožpak o to, upravit motor na takovýhle výkon není vcelku problém a určitě i potom pár set km vydrží. Už je ale obrovský problém spojka, převodovka, dále i poloosy, uložení motoru, brzdy, brzdový válec, tlumiče, atd.
Takže za mě ano, jde to, ale to auto je potom nepoužitelné pro jízdu jinde než na okruhu. S tím, že limitem pořád bude FFD. Podle mě je to za mnoho peněz a času málo muziky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Stavba motoru T5
Pro me to je jako bych rekl, ze zene teda obcas narezu, ale mam ji hrozne rad.ady123 píše: ... a je to srdcovka.
Znas tady toho borce?
https://www.youtube.com/user/SimplyVolvo
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Stavba motoru T5
jo znám - na začátku videa je krásně vídět, jak mu to gumuje, ale dopředná rychlost vůči kamionu není nijak závratná, takže dobré tak na výměnu pneumatik.
RWD a čtyřkolka (nemyslim volví AWD, tam možná s velkými HW a SW úpravami) s polovičnim výkonem mu natrhne řiť na prvních 50 metrech a už ji nedožene.
RWD a čtyřkolka (nemyslim volví AWD, tam možná s velkými HW a SW úpravami) s polovičnim výkonem mu natrhne řiť na prvních 50 metrech a už ji nedožene.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Ono to tak trochu je.. Toho borce znám, Matt, už ho nějakou dobu sleduji i jeho stroj, to je blázen nejvyšší úrovně..Wolfram1944 píše:Pro me to je jako bych rekl, ze zene teda obcas narezu, ale mam ji hrozne rad.ady123 píše: ... a je to srdcovka.
Znas tady toho borce?
https://www.youtube.com/user/SimplyVolvo
Potenciál 400-500hp berte s rezervou, reálně když na autě bude 350 hp, budu spokojen, má představa je ale taková,
že když už se ten motor rozdělá, tak budu rád za každou radu která po jeho složení přispěje k jeho životnosti. Přece
jen auto mělo původně 155kw, za pár dní uvidím na brzdě, kolik je tam reálně po posledních úpravách, po té se
rozdělá motor.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Stavba motoru T5
Tady ti bohužel nikdo nepomůže, protože to jednoduše nikdo tady nemá a nikdy to nedělal. Místo toho budeš mít snůšku toho, co tu už je. Čest výjimce. Můžeš si to načíst na zahraničních fórech a udělat si to všechno sám, ale radost z výsledku je nejistá, páč co funguje jednomu, nemusí fungovat jinýmu. Ve většině případů tyhle pokusy nekončí úplným úspěchem a auto jde pryč. Ale je tu ještě jedna možnost, poptat se po motorsportovejch firmách - zpravidla jsou tam lidi, který staví auta na míru, pro různý týmy, od šotolinovejch speciálů až po formule. A tyhle lidi sakra dobře ví, jak takový auto postavit. Takže ti ve většině případů opadne hodně moc bolehlavu. Obvykle to probíhá tak, že se tě ujme jeden člověk, se kterym si dohodneš jak chceš auto používat a co od něj čekáš a on ti naoplátku řekne, co je pro to potřeba udělat. Výhoda je, že ti pak dokáže zařídit, nebo dohodit přiřazený věci, třeba udělá poloosy na míru atd. Něco to stojí, ale když už chceš utopit půl milionu do úpravy T5, tak by byla škoda dojet na ztrátu elánu.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Stavba motoru T5
Pokud ale mluvíš o 350HP na motoru, který se daji relativně rozumně vydolovat, nevim, do 200 tisíc ? Tak 500 už je trochu jiná liga.ady123 píše: Potenciál 400-500hp berte s rezervou, reálně když na autě bude 350 hp, budu spokojen
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Vydolovat ano, ale aby to nějakou dobu vydrželo, výkonově je to odhad, turbo co tam bude - GT3071 umí 400hp, ale ve finále to může být na brzdě 380 nebo 410, bavme se tedy o této hranici s tímto setupem, abych byl trochu přesnější, já jsem raději s odhady výkonu skromnější.Krystof P. píše:Pokud ale mluvíš o 350HP na motoru, který se daji relativně rozumně vydolovat, nevim, do 200 tisíc ? Tak 500 už je trochu jiná liga.ady123 píše: Potenciál 400-500hp berte s rezervou, reálně když na autě bude 350 hp, budu spokojen
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Stavba motoru T5
Hele, já znám jenom jednoho člověka, co tady nějakym zásadnějšim způsobem upravoval motor a to auto furt stálo. Tam nikdo neví kolik bylo, ale spekulovalo se o cca 300-320 na kolech, já nevim, osobně bych řekl víc, protože to dávalo i litrový mašiny, ale nejsem dynamometr. A pokud chceš postavit něco, co má 500 koní !na kolech! tak prostě nemáš záruku, že to dá v jednom kuse 80tisíc km, aniž by neodešlo něco sakra drahýho. A jsme u toho, jak ti to tady všichni rozmlouvaji, protože jsou motory, který jsou schopný to dát.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Mně o tu výdrž ani zase tak nejde, auto mám 6 let a najel jsem s ním 3000km protože se na tom pořád něco dělá/lo . Jak říkám, nechci na autě měnit motor za jiný, to že to bude hrabat - s tím jsem se smířil a auto měnit nebudu, to není účel. Když se přiblížím ke 400hp, bude to pro mě úspěch. Mně to pořád připadá že to moc nejde a to tam teď bude střízlivým odhadem 280 +-.Krystof P. píše:Hele, já znám jenom jednoho člověka, co tady nějakym zásadnějšim způsobem upravoval motor a to auto furt stálo. Tam nikdo neví kolik bylo, ale spekulovalo se o cca 300-320 na kolech, já nevim, osobně bych řekl víc, protože to dávalo i litrový mašiny, ale nejsem dynamometr. A pokud chceš postavit něco, co má 500 koní !na kolech! tak prostě nemáš záruku, že to dá v jednom kuse 80tisíc km, aniž by neodešlo něco sakra drahýho. A jsme u toho, jak ti to tady všichni rozmlouvaji, protože jsou motory, který jsou schopný to dát.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Stavba motoru T5
Třeba ti to tak připadá, protože to fakt moc nejede. Musí taky ten výkon bejt v nějakým použitelným spektru, ne že ti začne foukat velký turbo v 6350 otáčkách a předtim je to mrtvola s horšim než sériovym výkonem, protože tam máš turbodíru. Vem to na brzdu a podívej se do grafu. Nebo si aspoň změř místní folklórní 80-160 a mrkni, jestli nejseš mezi D5kama
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Stavba motoru T5
Kup si 940 s tím bude alespoň prdel. https://www.youtube.com/watch?v=2phX7sKFaSo"ady123 píše:Mně o tu výdrž ani zase tak nejde, auto mám 6 let a najel jsem s ním 3000km protože se na tom pořád něco dělá/lo . Jak říkám, nechci na autě měnit motor za jiný, to že to bude hrabat - s tím jsem se smířil a auto měnit nebudu, to není účel. Když se přiblížím ke 400hp, bude to pro mě úspěch. Mně to pořád připadá že to moc nejde a to tam teď bude střízlivým odhadem 280 +-.Krystof P. píše:Hele, já znám jenom jednoho člověka, co tady nějakym zásadnějšim způsobem upravoval motor a to auto furt stálo. Tam nikdo neví kolik bylo, ale spekulovalo se o cca 300-320 na kolech, já nevim, osobně bych řekl víc, protože to dávalo i litrový mašiny, ale nejsem dynamometr. A pokud chceš postavit něco, co má 500 koní !na kolech! tak prostě nemáš záruku, že to dá v jednom kuse 80tisíc km, aniž by neodešlo něco sakra drahýho. A jsme u toho, jak ti to tady všichni rozmlouvaji, protože jsou motory, který jsou schopný to dát.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Stavba motoru T5
Ono naladěné je to docela hezky, lineárně protože nemám kovaná střeva, takže tam není takový ten jenobodový kopanec, turbo mám malé (19T), ale možná to bude i tím, že mám i jiná, výkonnější auta kterou jedou trochu jinak.Krystof P. píše:Třeba ti to tak připadá, protože to fakt moc nejede. Musí taky ten výkon bejt v nějakým použitelným spektru, ne že ti začne foukat velký turbo v 6350 otáčkách a předtim je to mrtvola s horšim než sériovym výkonem, protože tam máš turbodíru. Vem to na brzdu a podívej se do grafu. Nebo si aspoň změř místní folklórní 80-160 a mrkni, jestli nejseš mezi D5kama
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Stavba motoru T5
Pokud bych se dneska mel poustet do nejake upravy tak jedine tak,ze bych vzal auto a odjel ladit do Svedska...kamarad to tak udelal se Saabem a to auto je neskutecne......ano je to vse o pebezich....ja jsem jich projebal mraky jen zkousenim co bude dobre,co ne...toho casu v prdeli....atd......uz víckrát ne..diky. Bud koupit neco co uz jede nebo sup ladit do Svedska treba k Mte......
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Stavba motoru T5
Proc podporovat bohatou svedskou ekonomiku, kdyz to jde rozfofrovat u nas ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé