Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ulovil jsem kožený tapecy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zrepasoval jsem si alternátor, kromě ložiska u remenice, nemohl jsem rotor ani náhodou vyklepnout ven, ale ložisko se zdálo v pohodě. Nejvíc vtipný moment ale nastal, když jsem nastartoval. Měřím napětí a ono nic, jen 12,5V. Myslel jsem, ze mi jebne. Naštěstí jsem neměl úplně dotahnutou matku na alternatoru, chytil jsem to tam jen rukou, ze to pak dotahnu a zapomel jsem na to. Naštěstí to bylo tím a už to jede
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Online
- Příspěvky: 5244
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Upravoval jsem prodluzovaci konektor k ODB2. S vysledkem jsem spokojen, dvirka jdou zavrit, ale kabel nefunguje. Porarilo se mi preriznout jeden vodic ))
Aneb stare Ostravske přisloví. Urvi nebo zkur...
Aneb stare Ostravske přisloví. Urvi nebo zkur...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jakub Svoboda píše:Doporučuji ti vyměnit řemen (Gates???) za Contitech Extra - zesílený: https://autodilos.cz/autodily/volvo/xc70-ii/d5-awd-136kw/remeny/klinovy-zebrovany-remen-sada/klinovy-zebrovany-remen?productId=856644
Proč??? Protože jediný Contitech je schopen vydržet rozumný interval a nevletět ti do rozvodů
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 09 bře 2020 22:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No, když už jej máš, neotálej a vyměň jej. Na Ruských fórech je mnoho krásných fotek s řemeny Gates a potkanými motory. Volnoběžka je další +zdenal111 píše:Jakub Svoboda píše:Doporučuji ti vyměnit řemen (Gates???) za Contitech Extra - zesílený: https://autodilos.cz/autodily/volvo/xc70-ii/d5-awd-136kw/remeny/klinovy-zebrovany-remen-sada/klinovy-zebrovany-remen?productId=856644
Proč??? Protože jediný Contitech je schopen vydržet rozumný interval a nevletět ti do rozvodů
Jojo stím se počítá,těch 10000km s nad vydrží ,mám nový na dílně i s volnoběžkou na altik máš postřech
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska absolvovány emise a STK. Pouze jedna lehká závada, Volva prý nereznou, ale tomu mému to asi nikdo neřekl, takže "povrchová koroze nemající vliv na nosnost", nebo jak se to tam píše.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ruské fora , jejich polnačky,zima-mrazy, extrémní prujezdy , terény, bláto, volové jezdí jak v gazíku v tom extremklimatu se musí skrátit ser. interval ,,,při nadzdvednutí kapoty běz a hruza bordel-špína-hnus.... to co tam předváděj na to mám vobouchanýho Patrola - sem tam popotáhnu stromek z lesa :jaj:ten je na to stavěnej .....se vubec nedivím ,že tam mají tolika potkanejch motoru Volvo není traktor a doufám že nebude....Jakub Svoboda píše:No, když už jej máš, neotálej a vyměň jej. Na Ruských fórech je mnoho krásných fotek s řemeny Gates a potkanými motory. Volnoběžka je další +zdenal111 píše:
Jojo stím se počítá,těch 10000km s nad vydrží ,mám nový na dílně i s volnoběžkou na altik máš postřech
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 11 bře 2020 21:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No nemusíme do Ruska, jen lóni zde 2 členove zde na fóru. Schválně pohledej. Jeden ještě zadřený klimakompresor.
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
zadřený klimakompresor -ložisko -to zřejmně nevdrží žádný řemenJakub Svoboda píše:No nemusíme do Ruska, jen lóni zde 2 členove zde na fóru. Schválně pohledej. Jeden ještě zadřený klimakompresor.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
zdenal111 píše:zadřený klimakompresor -ložisko -to zřejmně nevydrží žádný řemenJakub Svoboda píše:No nemusíme do Ruska, jen lóni zde 2 členove zde na fóru. Schválně pohledej. Jeden ještě zadřený klimakompresor.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zatím jen pár nekvalitních dokumentačních fotek, ale Bedna má letos v předstihu finálně naladěnou zadní nápravu na Gumbalkan 2020.
Pod prahem je před zadním kolem 35 cm. Předek se zatím ještě ladí, ale už rám máme 30 cm pod předním nárazníkem.
Pod prahem je před zadním kolem 35 cm. Předek se zatím ještě ladí, ale už rám máme 30 cm pod předním nárazníkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jestli to zůstane takhle nazvedaný, tak to bude masakr.
Co jízdní vlastnosti?
Co jízdní vlastnosti?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já si včera přivezl na kontrolu nově nalakovaný kolo.
Dneska jsem to zkontroloval na denním světle a řekl bych že odstín je téměř identickej s originálem
Je to komaxit, tak má zrnitější strukturu, ale jsem spokojenej a zůstane to tak.
Víčko je originál lak Volvo kód 932.
Dneska jsem to zkontroloval na denním světle a řekl bych že odstín je téměř identickej s originálem
Je to komaxit, tak má zrnitější strukturu, ale jsem spokojenej a zůstane to tak.
Víčko je originál lak Volvo kód 932.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na silnici na peachu a v terénu to furt pojedeBasstl píše:Jestli to zůstane takhle nazvedaný, tak to bude masakr.
Co jízdní vlastnosti?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Co na takovou úpravu řekne PČR?yoby píše:Na silnici na peachu a v terénu to furt pojedeBasstl píše:Jestli to zůstane takhle nazvedaný, tak to bude masakr.
Co jízdní vlastnosti?
-
Online
- Příspěvky: 5244
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Řekne: "Juuu to je pekny, mate teplotu ? Nemate. Tak pokračujte..."
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kupodivu ložiska kompresor přežijí. Zadírají se pístky kompresoru jako takové. Toto je důsledek toho, že klimu někteří pouští jen v létě. To pak steče veškerý olej dospodu kompresoru a pak dlouho trvá než se opět rozhází všude dokola. Takže pak některé běhají nasucho a je zaděláno na problém. Já osobně mám zapnutou klimu pořád.zdenal111 píše:zadřený klimakompresor -ložisko -to zřejmně nevdrží žádný řemenJakub Svoboda píše:No nemusíme do Ruska, jen lóni zde 2 členove zde na fóru. Schválně pohledej. Jeden ještě zadřený klimakompresor.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska výměna termostatu, zase!
Po necelých 7 kkm a 3,5 měsíců!! Gates nějak přestal fungovat, tak jsem ze zoufalství zkusil italské EPS.
Uvidíme jak dlouho bude fungovat, co jsem od nich kupoval různá čidla, apod. tak bez problémů.
Po necelých 7 kkm a 3,5 měsíců!! Gates nějak přestal fungovat, tak jsem ze zoufalství zkusil italské EPS.
Uvidíme jak dlouho bude fungovat, co jsem od nich kupoval různá čidla, apod. tak bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No teda tos mě nepotěšil, před zimou jsem do krabice nacpal v dobré víře Gates... No tak uvidíme co vydrží...raolsa píše:Dneska výměna termostatu, zase!
Po necelých 7 kkm a 3,5 měsíců!! Gates nějak přestal fungovat, tak jsem ze zoufalství zkusil italské EPS.
Uvidíme jak dlouho bude fungovat, co jsem od nich kupoval různá čidla, apod. tak bez problémů.
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Asi bych si sehnal z vrakoviště než takové pokusy !! Já na žádném svém autě nikdy termostat neměnilraolsa píše:Dneska výměna termostatu, zase!
Po necelých 7 kkm a 3,5 měsíců!! Gates nějak přestal fungovat, tak jsem ze zoufalství zkusil italské EPS.
Uvidíme jak dlouho bude fungovat, co jsem od nich kupoval různá čidla, apod. tak bez problémů.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to máš asi víc štěstí, nebo co. Já musel měnit termostaty na všech autech co jsem kdy vlastnil, na některých několikrát.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nepočítám 120-ku ale ta byla otcova. První volvo jsem si koupil v r. 94 a neměnil , 460-ku budu mít za měsíc 20 let !! stále maká a jen já s ní najel 560 tkm !!! pokud ho neměnili v prvních šesti letech belgičani tak je origo! D5-ku mám 14 let najel jsem s ní 155 tkm (celkem má 350tkm )pro mě je to pořád novy auto nedovolil bych si do něho vůbec rejpat !raolsa píše:Tak to máš asi víc štěstí, nebo co. Já musel měnit termostaty na všech autech co jsem kdy vlastnil, na některých několikrát.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mi co v autě teploměr vody nemáme to neřešíme.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Njn, já začal řešit proč mi začala stoupat spotřeba a zjistil jsem, že se začala hýbat ručička teploty. Sice asi jenom o dva milimetry, ale začala. No a po výměně termostatu (taky původní, skoro 20 let) zase zůstala přibitá uprostřed.selap píše:Mi co v autě teploměr vody nemáme to neřešíme.
Bohužel ale nový termostat nevydržel no.
Škoda, že nemám teploměr, abych změřil na kolika otvírá, páč takhle na pohled mu nic není, ale auto se ohřívalo jak diesel bez bufíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
U vás se nezavařuje?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: norbi3