Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#26 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Asi tak. Nebo zadej kód barvy na polské Allegro a projeď nabídky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#27 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pokud je to ještě aktuální a auto ještě máš, tak si myslím, že jsem ho v Náchodě zkoušel a měl jsem o něj vážný zájem Tehdy jsem o něj zřejmě kvůli chybné komunikaci mezi bratry, co mají R-Speed, přišel. Aspoň tak mi to řekli Jeden ho slíbil někomu a ten druhý ho slíbil mě. Tak jsi ten, co ho vyhrál To je sranda, jak je tem svět malý a nevěřil jsem, že ho ještě někdy uvidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#28 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Ano mám, plánuji s ním natočit aspoň 400k Tak to je vtipný, že jsi ho u mě našel. Však ty to svoje máš taky pěkný. Zdravím...Pitris V70 píše:Pokud je to ještě aktuální a auto ještě máš, tak si myslím, že jsem ho v Náchodě zkoušel a měl jsem o něj vážný zájem Tehdy jsem o něj zřejmě kvůli chybné komunikaci mezi bratry, co mají R-Speed, přišel. Aspoň tak mi to řekli Jeden ho slíbil někomu a ten druhý ho slíbil mě. Tak jsi ten, co ho vyhrál To je sranda, jak je tem svět malý a nevěřil jsem, že ho ještě někdy uvidím
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#29 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak ten rezatící blatník nakonec "šikovně" vyřešila manželka při vyjíždění z vrat ho nabourala. No tak aspoň se už na nic nečekalo a mám tam nový z AV dílů. Akorát bez losíka. Taky zrcátko to trochu schytalo, to už si, pravda, mohla odpustit
Jinač v březnu kromě toho proveden standartní servis (olej, všechny filtry) po 15 tis. km, tedy v 384tis.
Jinač v březnu kromě toho proveden standartní servis (olej, všechny filtry) po 15 tis. km, tedy v 384tis.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#30 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
V létě minulýho roku jsem řešil závadu motoru padajícího do nouzáku. Dost hrůza s tím jezdit, natož předjíždět šinoucí se traktor!
Vyřešil to nový intercooler a váha vzduchu. Díky za servis, r-speed Náchod!
Když už se okolo toho hrabalo, nechal jsem vyměnit silentbloky motoru (všechny kromě převodovkovýho). Trochu dost rozdíl už při nastartování - když se nezachvěl volant
Vyřešil to nový intercooler a váha vzduchu. Díky za servis, r-speed Náchod!
Když už se okolo toho hrabalo, nechal jsem vyměnit silentbloky motoru (všechny kromě převodovkovýho). Trochu dost rozdíl už při nastartování - když se nezachvěl volant
Naposledy upravil(a) Leomil dne 07 dub 2021 23:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#31 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Zkraje letošního roku vyměněny (kvůli defektu) přední zimáky (GoodYear), zadní už nechám jen do konce zimy a pak taky půjdou.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#32 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
V březnu proveden další klasický servis po 15tis. km a krátce poté následovalo výročí...
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#33 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
I když jsem s autem spokojen, měním brzo za novější... V70III D5 AWD MY2013.
A ač bych měl rád dvě Volva, podmínky na to úplně nejsou.
Tudíž tento kočár bude brzy na prodej.
A ač bych měl rád dvě Volva, podmínky na to úplně nejsou.
Tudíž tento kočár bude brzy na prodej.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#34 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Upgrade kočáru
Auto, které za to může, ale které jsem nekoupil
To se to tak někdy v životě seběhne, že jde člověk po ulici, a tam vidí pěkné auto s papírem a nápisem "prodám" za okýnkem. V70 III VOR D5 MY2012 Kinetic. Píší majiteli, spíš jen tak, jako že pěkné auto a kolik za to mimochodem chce (200k). Po zjištění, že se jedná téměř o souseda, dáváme druhý den sraz, pokec, a malou projížďku. Další den mi majitel auto půjčí na projížďku asi hodinovou, s tím, ať jedu sám (ani po mě nic nechce...obdiv za takový flegmatismus). Zvykám si a vím, že tu trojkovou V70 se 158 kW D5 a automatem chci. I když jsem ještě nedávno plánoval současné Volvíče provozovat ještě aspoň dva roky a adekvátně dobře se o něj staral. No nic.
Každopádně, po prohlídce v T6R, kam mě mimochodem majitel poslal s autem opět bez problémů samotného, nadšení lehce opadlo. Kromě běžných vad a opotřebení bylo podezření na vadu motoru. Kamenná hadice k chladiči. Prý jestli bych mohl s autem najet alespoň 500 km v kuse a vrátit se ještě jednou na kontrolu? S majitelem si po SMS sjednáváme smlouvu o zápůjčce, já kupuji dálničku, tankuji a jedu křižovat D11. No a po návratu zklamání. Motor brutálně tlakuje. T6R varují před drahou opravou a doporučují za auto chtít max. 130k. Škoda.
NIcméně, s majitelem (s kterým ale byla jinač skvělá dohoda) shodu na ceně nenacházíme. Trvám na 130, on chce min 150. Auto nakonec končí v Áčkách, na výkupu prý za 180, v nabídce nyní za 220.
Mnohem lepší auto, které jsem koupil
To by ale bylo, když už jsem si na daný model auta tak zvykl, a investoval do toho tolik času (a peněz), abych se tý myšlenky vzdal! Následující den dva projíždím inzerci a hle, MY2013, D5 AWD Polestar, CZ původ! Cena sice o dost vyšší, ale v inzerci vypadalo fakt skvěle. Hned volám majiteli...prý inzerát vyvěsil před hodinou a jsem první. Domlouváme prohlídku na pátek, cestou z Prahy (auto je v našem rodném KH kraji). Koho ale nechat auto prověřit? Do autorizáku v Pardubicích se mi s ojetinou nechce... Nakonec se domlouvám s r-speedem, který to má z Náchoda "pouhých" 65 km. A tohle bylo nejlepší rozhodnutí ze všech.
Prověření auta bylo neuvěřitelně důkladné. Dlouhá testovací jízda. Kontrola AWD na mokré louce. Diagnostika. Lak. Podvozek. Geometrie. Kontrola (ne)přítomnosti spalin v chladicí kapalině. Prostě snad všechno. Kontrolou jsme strávili téměř tři hodiny. Nechť mi manželka, čekající v neznámém městě se synkem na dětským hřišti (chvílemi i v dešti, já s vybitým mobilem...) odpustí Takže za mě služby pana Ivo Rohana aka zdejšího uživatele r-speed - TOP.
No a výsledek? Doporučení zní: neváhat a brát, auto je v dobrým stavu (automat, haldex nakonec i ten největší strašák s D5 motorem, vše v pořádku), a za dobrou cenu! Majitel poskytl nakonec i malou slevu a nějaký základní servis před předáním.
Takže, jedná se o V70 modelový rok 2013, D5 AWD AUT 169 kW/470 Nm, stupeň výbavy Summum. Nevím, co výbava obsahovala v základu, každopádně co není patrné z fotek je bezkličové odemykání/startování, řidičova sedačka elektrická a dětské podsedáky vzadu (budou se hodit). Bufík chybí, spoléhám na rychlejší náběh topení než u Volvíčete (tam jsem ho taky neměl a topení motorem fakt pomalý). Audio má o reprák míň než HU-850 a asi bude trochu hůř hrát...no ale suma sumárum, celkově to je oproti Volvíčeti už v tý výbavě dost skok. A co teprve ta jízda. Podvozkově neuvěřitelný rozdíl.
Auto, které za to může, ale které jsem nekoupil
To se to tak někdy v životě seběhne, že jde člověk po ulici, a tam vidí pěkné auto s papírem a nápisem "prodám" za okýnkem. V70 III VOR D5 MY2012 Kinetic. Píší majiteli, spíš jen tak, jako že pěkné auto a kolik za to mimochodem chce (200k). Po zjištění, že se jedná téměř o souseda, dáváme druhý den sraz, pokec, a malou projížďku. Další den mi majitel auto půjčí na projížďku asi hodinovou, s tím, ať jedu sám (ani po mě nic nechce...obdiv za takový flegmatismus). Zvykám si a vím, že tu trojkovou V70 se 158 kW D5 a automatem chci. I když jsem ještě nedávno plánoval současné Volvíče provozovat ještě aspoň dva roky a adekvátně dobře se o něj staral. No nic.
Každopádně, po prohlídce v T6R, kam mě mimochodem majitel poslal s autem opět bez problémů samotného, nadšení lehce opadlo. Kromě běžných vad a opotřebení bylo podezření na vadu motoru. Kamenná hadice k chladiči. Prý jestli bych mohl s autem najet alespoň 500 km v kuse a vrátit se ještě jednou na kontrolu? S majitelem si po SMS sjednáváme smlouvu o zápůjčce, já kupuji dálničku, tankuji a jedu křižovat D11. No a po návratu zklamání. Motor brutálně tlakuje. T6R varují před drahou opravou a doporučují za auto chtít max. 130k. Škoda.
NIcméně, s majitelem (s kterým ale byla jinač skvělá dohoda) shodu na ceně nenacházíme. Trvám na 130, on chce min 150. Auto nakonec končí v Áčkách, na výkupu prý za 180, v nabídce nyní za 220.
Mnohem lepší auto, které jsem koupil
To by ale bylo, když už jsem si na daný model auta tak zvykl, a investoval do toho tolik času (a peněz), abych se tý myšlenky vzdal! Následující den dva projíždím inzerci a hle, MY2013, D5 AWD Polestar, CZ původ! Cena sice o dost vyšší, ale v inzerci vypadalo fakt skvěle. Hned volám majiteli...prý inzerát vyvěsil před hodinou a jsem první. Domlouváme prohlídku na pátek, cestou z Prahy (auto je v našem rodném KH kraji). Koho ale nechat auto prověřit? Do autorizáku v Pardubicích se mi s ojetinou nechce... Nakonec se domlouvám s r-speedem, který to má z Náchoda "pouhých" 65 km. A tohle bylo nejlepší rozhodnutí ze všech.
Prověření auta bylo neuvěřitelně důkladné. Dlouhá testovací jízda. Kontrola AWD na mokré louce. Diagnostika. Lak. Podvozek. Geometrie. Kontrola (ne)přítomnosti spalin v chladicí kapalině. Prostě snad všechno. Kontrolou jsme strávili téměř tři hodiny. Nechť mi manželka, čekající v neznámém městě se synkem na dětským hřišti (chvílemi i v dešti, já s vybitým mobilem...) odpustí Takže za mě služby pana Ivo Rohana aka zdejšího uživatele r-speed - TOP.
No a výsledek? Doporučení zní: neváhat a brát, auto je v dobrým stavu (automat, haldex nakonec i ten největší strašák s D5 motorem, vše v pořádku), a za dobrou cenu! Majitel poskytl nakonec i malou slevu a nějaký základní servis před předáním.
Takže, jedná se o V70 modelový rok 2013, D5 AWD AUT 169 kW/470 Nm, stupeň výbavy Summum. Nevím, co výbava obsahovala v základu, každopádně co není patrné z fotek je bezkličové odemykání/startování, řidičova sedačka elektrická a dětské podsedáky vzadu (budou se hodit). Bufík chybí, spoléhám na rychlejší náběh topení než u Volvíčete (tam jsem ho taky neměl a topení motorem fakt pomalý). Audio má o reprák míň než HU-850 a asi bude trochu hůř hrát...no ale suma sumárum, celkově to je oproti Volvíčeti už v tý výbavě dost skok. A co teprve ta jízda. Podvozkově neuvěřitelný rozdíl.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 14 čer 2021 22:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#35 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Vidim LCD v opěrkach hlavy. To taky nebude zaklad. Pěkne auto.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#36 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Nádhera a gratulace!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#37 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Moc pěkný to je. A rozdíl v zatáčkách P2 vs. P3 je opravdu o světelné roky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#38 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jinač pokračuji v tradici zaznamenávání servisních úkonů a nájezdu sem i s modrákem.
Při koupi měl 257 tisíc km a nějaké drobné. Provedena klasická výměna oleje (0W-30) a filtrů (olej., paliv., vzduch., kabin.) a geometrie.
Vzápětí pak výměna pohonu příslušenství (2 řemeny, spojka, napínák) u r-speed Náchod.
Při koupi měl 257 tisíc km a nějaké drobné. Provedena klasická výměna oleje (0W-30) a filtrů (olej., paliv., vzduch., kabin.) a geometrie.
Vzápětí pak výměna pohonu příslušenství (2 řemeny, spojka, napínák) u r-speed Náchod.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#39 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak stříbrňák už je opravdu na prodej...https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=75917
Malinko jsem ta auta posledních pár dní střídal a bude mi to líto. Každé má něco do sebe.
Od koupě stříbrňáka jsem litoval, že má manuál...teď mám automat, a po přesednutí do starýho mě baví házet tam ty kvalty. Podřadit si před zatáčkou. Vyhnat motor až do omezovače. Ach jo
Starý má minimální výbavu oproti novýmu...vždy mě štvalo, že mi jiný řidič rozšteloval sedadlo, v novým akorát zmáčku tlačítko...při parkování jsem se musel naučit mít dobrý odhad...musel jsem regulovat rychlost tempomatu...brát klíče do ruky a dokonce je strkat do zapalování...otevírat a zavírat kufr ručně...auto nevarovalo před ničím...rozjezd v kopci vyžadoval aspoň nějaké schopnosti... atd atd.
Zkrátka ta "jednoduchost" starýho má svoje kouzlo. Člověk je holt ale línej a rozmazlenej, proto chce to nový.
Konec nostalgie, rád bych se zeptal vás zkušenějších na jinou věc. Je normální, že trojkovej parník dává oproti dvojkovýmu mnohem víc vědět do volantu o vozovce pod předními koly? Po koupi jsem to tak nevnímal, ale teď když už mám trochu víc s novým najeto, tak je jasný, že kde jsem s dvojkou skoro nemusel držet volant (přirovnal bych to ke kormidlu - prostě je nějako natočený a tam to jede), tak trojka klade odpor, tahá...děje se to hlavně na hodně zvlněným asfaltu, vyjeté koleje atd. Ten rozdíl v "náročnosti" řízení na špatný silnici je opravdu markantní. Možná na to má vliv taky rozdíl pneu, kdy na starým byly 205 mm široký a na novým 245?
Trojka mi taky přijde taková uhoupanější, přijde mi, že se posádka na stejných místech mnohem víc kymácí ze strany na stranu. Máte to taky někdo tak?
Tím nechci říct, že bych začínal být nespokojen...jen už mi ta auta připadají víc rozdílná než jsem myslel že budou
Malinko jsem ta auta posledních pár dní střídal a bude mi to líto. Každé má něco do sebe.
Od koupě stříbrňáka jsem litoval, že má manuál...teď mám automat, a po přesednutí do starýho mě baví házet tam ty kvalty. Podřadit si před zatáčkou. Vyhnat motor až do omezovače. Ach jo
Starý má minimální výbavu oproti novýmu...vždy mě štvalo, že mi jiný řidič rozšteloval sedadlo, v novým akorát zmáčku tlačítko...při parkování jsem se musel naučit mít dobrý odhad...musel jsem regulovat rychlost tempomatu...brát klíče do ruky a dokonce je strkat do zapalování...otevírat a zavírat kufr ručně...auto nevarovalo před ničím...rozjezd v kopci vyžadoval aspoň nějaké schopnosti... atd atd.
Zkrátka ta "jednoduchost" starýho má svoje kouzlo. Člověk je holt ale línej a rozmazlenej, proto chce to nový.
Konec nostalgie, rád bych se zeptal vás zkušenějších na jinou věc. Je normální, že trojkovej parník dává oproti dvojkovýmu mnohem víc vědět do volantu o vozovce pod předními koly? Po koupi jsem to tak nevnímal, ale teď když už mám trochu víc s novým najeto, tak je jasný, že kde jsem s dvojkou skoro nemusel držet volant (přirovnal bych to ke kormidlu - prostě je nějako natočený a tam to jede), tak trojka klade odpor, tahá...děje se to hlavně na hodně zvlněným asfaltu, vyjeté koleje atd. Ten rozdíl v "náročnosti" řízení na špatný silnici je opravdu markantní. Možná na to má vliv taky rozdíl pneu, kdy na starým byly 205 mm široký a na novým 245?
Trojka mi taky přijde taková uhoupanější, přijde mi, že se posádka na stejných místech mnohem víc kymácí ze strany na stranu. Máte to taky někdo tak?
Tím nechci říct, že bych začínal být nespokojen...jen už mi ta auta připadají víc rozdílná než jsem myslel že budou
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#40 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Široké pneu mají určitě vliv, také pozoruju při přechodu ze zimních 205 na letní 245... je to ale o zvyku..., ale na P3 občas řízení odchází, je nás tu dost co už máme nové... (začne hlavně klepat, ne že by se nějak razantně měnily jízdní vlatnosti)
Nicméně o jiném chování řízení mluví v tomto videu od páté minuty jeho osobní zkušenost...
https://www.youtube.com/watch?v=My8aMisE57o
Nicméně o jiném chování řízení mluví v tomto videu od páté minuty jeho osobní zkušenost...
https://www.youtube.com/watch?v=My8aMisE57o
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#41 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Potvrzuji, ze opravdu je treba volant drzet obema rukama. Mam nove rizeni a komplet celou napravu. Vse absolutne bez vuli a sebemensi kolej da o sobe vedet. Pred vymenou stacila 1 ruka, ale vulí tam bylo pozehnane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#42 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Přenos kroutícího momentu do volantu byl u P3 mnohými novináři kritizován. Zvláště na mokré vozovce s kolejemi je to patrné.
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#43 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Na modráku provedena výměna dvou keyless zámků...opravdu hezká cena za nové origo
A pro klid, preventivně také náplní AWD (haldexu a diferenciálu) a z důvodů pocitů výše ještě jednou geometrie (tam si spíš prostě budu na trojku muset zvyknout).
A pro klid, preventivně také náplní AWD (haldexu a diferenciálu) a z důvodů pocitů výše ještě jednou geometrie (tam si spíš prostě budu na trojku muset zvyknout).
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:50, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#44 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Volvíče je prodané... jde nějako změnit název celého tohoto tématu, aby byl aktuální?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#45 Leomil: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
V prvním příspěvku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#46 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Provedena nějaká ta příprava na chladnější dny a další:
- kontrola baterie -> zjištěn rok výroby 2018 a plná kondice -> pouze vyměněn zoxidovaný kabel záporného pólu
- výměna podstropnicových vzpěr pátých dveří plus dorazů
- výměna vzpěry dvojíté podlážky zavazadelníku
- aktualizace Sensus vč. (bohužel již definitivně) posledních map
- kontrolní jízda, kontrola podvozku -> brzdy zcela ok ještě na dlouho, zřejmě původní tlumiče kupodivu také (asi dálniční jízdy předchozího majitele?), uložení zadních podélných ramen doporučeno k výměně po zimě
- výměna pár pozičních w5w žároviček
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Kolik koštovala ta vzpěra v kufru?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#48 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Ta byla za 594,- a její výměna za 218,-
takže tohle se díky slevě 8+ z mýho pohledu nevyplatí kupovat a vyměňovat sám (byť to je jednoduchý).
takže tohle se díky slevě 8+ z mýho pohledu nevyplatí kupovat a vyměňovat sám (byť to je jednoduchý).
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#49 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jedno větší
a jedno menší vylepšení vzhledu... _________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#50 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak mám po půl roce novou V70.
Přezul jsem na zimní kola...a je to jak jiný auto.
Tahání za volat na nerovnostech, jak jsem psal výše, je (skoro) pryč.
Je to vůbec možný, co udělá rozdíl mezi 245/45 a 225/50, obojí R17?
Přezul jsem na zimní kola...a je to jak jiný auto.
Tahání za volat na nerovnostech, jak jsem psal výše, je (skoro) pryč.
Je to vůbec možný, co udělá rozdíl mezi 245/45 a 225/50, obojí R17?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek