El. předehřev motoru do zásuvky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#151 El. předehřev motoru do zásuvky
No já mám pocit že jsem si to koupil před léty na svý vosumpáďo. Byla to topná spirála a dávalo se to místo mrazové zátky, ale pak jsem byl línej si to namontovat. No a hlavně nikdy nebyly takové zmrazy aby mě to motivovalo .
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#152 El. předehřev motoru do zásuvky
Zvažuju ten LF BROS do D5 a přemýšlím, jestli zvolit 1,5kW nebo 2kW.
Co mě ale dost točí, je ta klasická 230V zásuvka. Pořád koumám, jakou zásuvkou to nahradit a hlavně kam ji umístit. Ideální by to bylo do nárazníku, jak to má řešené Volvo v originále: https://www.volvooempartsdirect.com/oem-parts/volvo-electric-engine-heater-base-kit-230v-30776728
Jde mi taky o to, aby se kabel bezpečně vytrhl ze zásuvky v případě, že se to zapomene odpojit.
A pak předpokládám, že to bude chtít vyrobit vhodný kabel cca na míru. Určitě ty 2kw dlouhodobě nekrmit s namotanym kabelem na špulce. To je ale to nejmenší v případě, že se seženou vhodné konektory/zásuvky.
Edit: tahle zasuvka vypada slibně https://www.privesy.net/zastrcka-vidlice-3-polova-pro-traktory-a-zem-stroje--25a-?gclid=CjwKCAiApOvwBRBUEiwAcZGdGJ6YSirRzKRIdhMgUcXZ_YjvlxWR2hABokg9knmPKKaVjndiO1MdzBoC8T0QAvD_BwE
Co mě ale dost točí, je ta klasická 230V zásuvka. Pořád koumám, jakou zásuvkou to nahradit a hlavně kam ji umístit. Ideální by to bylo do nárazníku, jak to má řešené Volvo v originále: https://www.volvooempartsdirect.com/oem-parts/volvo-electric-engine-heater-base-kit-230v-30776728
Jde mi taky o to, aby se kabel bezpečně vytrhl ze zásuvky v případě, že se to zapomene odpojit.
A pak předpokládám, že to bude chtít vyrobit vhodný kabel cca na míru. Určitě ty 2kw dlouhodobě nekrmit s namotanym kabelem na špulce. To je ale to nejmenší v případě, že se seženou vhodné konektory/zásuvky.
Edit: tahle zasuvka vypada slibně https://www.privesy.net/zastrcka-vidlice-3-polova-pro-traktory-a-zem-stroje--25a-?gclid=CjwKCAiApOvwBRBUEiwAcZGdGJ6YSirRzKRIdhMgUcXZ_YjvlxWR2hABokg9knmPKKaVjndiO1MdzBoC8T0QAvD_BwE
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#153 El. předehřev motoru do zásuvky
Ta se ti moc bezpečně nevytrhne vzhledem k tomu, že je šroubovací.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
#154 El. předehřev motoru do zásuvky
hajnej píše: Edit: tahle zasuvka vypada slibně https://www.privesy.net/zastrcka-vidlice-3-polova-pro-traktory-a-zem-stroje--25a-?gclid=CjwKCAiApOvwBRBUEiwAcZGdGJ6YSirRzKRIdhMgUcXZ_YjvlxWR2hABokg9knmPKKaVjndiO1MdzBoC8T0QAvD_BwE
Zkus tohle
https://www.defa.com/product/connection-kit/
To mam ja u sveho ohrevu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#155 El. předehřev motoru do zásuvky
Pokud bude buben venku a bude dimenzovany na 16A, tak bych se toho nebal. Budes to pouzivat v zime a ne v 40 lete kde hrozi utaveni. Pokud tam das klasickou 230V rovnou koncovku tak to splni tvuj pozadavek a soucasne to muzes pouzivat i na jine veci.
Samotne spinani muzes vyresit na 3 zpusoby
A) jednoduche spinacky na baraku co sepnou 6:00. Nad labelem si muzes dat venkovni svetlo co bude svitit kdyz se bude auto nahrivat.
B) chytra zasuvka kterou zapnes pres telefon a meri i spotrebu
Napr: https://www.alza.cz/tp-link-hs110-d4163572.htm
C) chytra zasuvka v aute s teplomerem, kde umistis teplomer a vytvoris podminku, ze kdyz to dosahne nejake teploty tak se to vypne. Soucasne kdyz by ti to nekde nekdo zapnul do site tak se nic nestane protoze to musis zapnout...
Samotne spinani muzes vyresit na 3 zpusoby
A) jednoduche spinacky na baraku co sepnou 6:00. Nad labelem si muzes dat venkovni svetlo co bude svitit kdyz se bude auto nahrivat.
B) chytra zasuvka kterou zapnes pres telefon a meri i spotrebu
Napr: https://www.alza.cz/tp-link-hs110-d4163572.htm
C) chytra zasuvka v aute s teplomerem, kde umistis teplomer a vytvoris podminku, ze kdyz to dosahne nejake teploty tak se to vypne. Soucasne kdyz by ti to nekde nekdo zapnul do site tak se nic nestane protoze to musis zapnout...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#156 El. předehřev motoru do zásuvky
no, bufík má kolik? 6kW? takže 1,5kW to bude oproti tomu hřát docela obtížně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#157 El. předehřev motoru do zásuvky
jak to bylo v "Vykoupení z věznice Shawshank" je to o tlaku a času ?
To že máš jenom 1.5Kw ti pouze protáhne dobu nahřívání, takže pokud normální bufík potřebuje 15 minut, tak tady to bude hodina. Auto bude více prohřáté, ale celková cena bude podobná. Ano nebude stejná, protože část tepla mezitím uteče, ale nebál bych se toho.
To že máš jenom 1.5Kw ti pouze protáhne dobu nahřívání, takže pokud normální bufík potřebuje 15 minut, tak tady to bude hodina. Auto bude více prohřáté, ale celková cena bude podobná. Ano nebude stejná, protože část tepla mezitím uteče, ale nebál bych se toho.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#158 El. předehřev motoru do zásuvky
nebude, ty ztráty v mrazu jsou tam obrovské...
kdybys tam dal třeba jen 0,5kW tak ani nepoznáš, že tam nějaký ohřev je, já neříkám, že 1,5kW je k ničemu, ale ve velkém mrazu, kdy vlastně potřebuješ ten ohřev nejvíc, skoro k ničemu bude
kdybys tam dal třeba jen 0,5kW tak ani nepoznáš, že tam nějaký ohřev je, já neříkám, že 1,5kW je k ničemu, ale ve velkém mrazu, kdy vlastně potřebuješ ten ohřev nejvíc, skoro k ničemu bude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#159 El. předehřev motoru do zásuvky
Nebo kabel vyřešit inteligentní zásuvkou typu Rettbox, která jakmile vyhodnotí zapnuté zapalování vystřelí elektromagnetem kabel z auta na chodník
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#160 El. předehřev motoru do zásuvky
Záleží co od toho čekáš. Jestli čekáš že to ohřeje vodu z -20 na +80 tak je jasné, že bez šance.
Pokud chceš mít motor z -20 na +10 tak podle mě v pohodě. Pro představu 80l vody to ohřeje o 20 stupňů. Navíc ty tepelné ztráty zase budou ohřívat věci okolo ( kastle, převodovka, kapota... )
Pokud chceš mít motor z -20 na +10 tak podle mě v pohodě. Pro představu 80l vody to ohřeje o 20 stupňů. Navíc ty tepelné ztráty zase budou ohřívat věci okolo ( kastle, převodovka, kapota... )
- Přílohy
-
- 2020-01-13_0748.png (11.5 KiB) Zobrazeno 956 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#161 El. předehřev motoru do zásuvky
Úplně se mi za to nechce dávat stejný peníze jak za ten samotný ohřev...
https://www.prokes-auto.cz/cz-detail-1162312-defa-pripojovaci-sada-5-m.html
Proto hledám nějakou vhodnou alternativu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#162 El. předehřev motoru do zásuvky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#163 El. předehřev motoru do zásuvky
Do nárazníku To asi taky nebude úplně ono...Warcz píše:Něco takového ? https://www.elektro-materialy.cz/vidlice-prumyslova-16a-2p-plus-pe-250v-ip68
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#164 El. předehřev motoru do zásuvky
Tohle je trošku o hubu. Pokud by jsi tohle připojoval do auta tak ve chvíli odpojení z auta budeš mít na kolících živých 230V a průser je na světě pokud by jsi to nechal na autě zase se ti tam bude mrcasit kabel s tímhle koncem a nebudeš ho mít kde schovat. Zkusím najít typy zásuvkek jak jsme to řešili pro IZS, když zrovna neměli kačky na ten rettbox.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#165 El. předehřev motoru do zásuvky
Pokud půjdeš po ceně dej do nárazníku tohle:
https://www.nej-ceny.cz/682416/napajeci-adapter-z-iec-320-c14-na-iec-320-c5-zastrcka-zasuvka-cerna.html
a na domovní protikus si dej tohle:
https://www.nej-ceny.cz/70046/konektor-sitovy-230v-f-16a-c19-iec60320.html
A z druhé takové si vyrobí krytku.
Cokoli homologovaného bude od 50 euro výše.
https://www.nej-ceny.cz/682416/napajeci-adapter-z-iec-320-c14-na-iec-320-c5-zastrcka-zasuvka-cerna.html
a na domovní protikus si dej tohle:
https://www.nej-ceny.cz/70046/konektor-sitovy-230v-f-16a-c19-iec60320.html
A z druhé takové si vyrobí krytku.
Cokoli homologovaného bude od 50 euro výše.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#166 El. předehřev motoru do zásuvky
a co tohle: https://www.gme.cz/redukce-99-705-0000-7
protikus do nárazníku : https://www.gme.cz/napajeci-prumyslovy-konektor-wieland-electric-rst203-96-032-5053-1
čtvrtá strana : https://www.gme.cz/sitove-napajeci-konektory?page=4#products
protikus do nárazníku : https://www.gme.cz/napajeci-prumyslovy-konektor-wieland-electric-rst203-96-032-5053-1
čtvrtá strana : https://www.gme.cz/sitove-napajeci-konektory?page=4#products
Naposledy upravil(a) mirekcafa dne 13 led 2020 09:54, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#167 El. předehřev motoru do zásuvky
Moje řešení s 3kW ohřevem viz výše v tomto topicu včetně fotek. Nějakou dobu jsem to řešil a lépe to asi nejde s ohledem na rozumný peníz.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=803688#p803688
Kabel od domu mám gumovou 2.5ku.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=803688#p803688
Kabel od domu mám gumovou 2.5ku.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#168 El. předehřev motoru do zásuvky
Jj. To jsem viděl. Jenže autem jezdí žena a tam chci aby to jen jednoduše vytáhla a odjela.smolda píše:Moje řešení s 3kW ohřevem viz výše v tomto topicu včetně fotek. Nějakou dobu jsem to řešil a lépe to asi nejde s ohledem na rozumný peníz.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=803688#p803688
Kabel od domu mám gumovou 2.5ku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#169 El. předehřev motoru do zásuvky
Díky za tipy. Jen bych ještě ocenil nějako krytku proti vlhkosti.mirekcafa píše:a co tohle: https://www.gme.cz/redukce-99-705-0000-7
protikus do nárazníku : https://www.gme.cz/napajeci-prumyslovy-konektor-wieland-electric-rst203-96-032-5053-1
čtvrtá strana : https://www.gme.cz/sitove-napajeci-konektory?page=4#products
Vypadá to, že do toho kabelu bude opravdu potřeba zainvestovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#170 El. předehřev motoru do zásuvky
Díky za tipy. Jen bych ještě ocenil nějako krytku proti vlhkosti.
Vypadá to, že do toho kabelu bude opravdu potřeba zainvestovat.[/quote]
Originál je drahý jak prase.Krytku buď řešit ještě jedním protikusem nebo udělat z nějakého plastového víčka, je to zřejmě vodotěsné všimni se že je to na té fotce ponořené ve vodě. Já mám zatím tu zástrčku pod kapotou a tak ji jen musím zvednout, zapojit a přivřít. Tím je to schované a v suchu.Zásuvku budu řešit asi až na jaře. Zatím to maká tak jak má. mám 1,5 KW za hodinu a půl je to na cca 65 stupňů. Po nastartování fouká teplý vzduch na okno a za chvíli je odmražené...a o to mi jde, bez škrábání. Auto hned topí, a start jako létě.
Vypadá to, že do toho kabelu bude opravdu potřeba zainvestovat.[/quote]
Originál je drahý jak prase.Krytku buď řešit ještě jedním protikusem nebo udělat z nějakého plastového víčka, je to zřejmě vodotěsné všimni se že je to na té fotce ponořené ve vodě. Já mám zatím tu zástrčku pod kapotou a tak ji jen musím zvednout, zapojit a přivřít. Tím je to schované a v suchu.Zásuvku budu řešit asi až na jaře. Zatím to maká tak jak má. mám 1,5 KW za hodinu a půl je to na cca 65 stupňů. Po nastartování fouká teplý vzduch na okno a za chvíli je odmražené...a o to mi jde, bez škrábání. Auto hned topí, a start jako létě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#171 El. předehřev motoru do zásuvky
Je mi jasné, že nemužu dát samce na živou část, ale na spotřebič. Zaujalo mě že za krytkou píšou IP68 tedy potopení do vody...Vapik píše:Tohle je trošku o hubu. Pokud by jsi tohle připojoval do auta tak ve chvíli odpojení z auta budeš mít na kolících živých 230V a průser je na světě pokud by jsi to nechal na autě zase se ti tam bude mrcasit kabel s tímhle koncem a nebudeš ho mít kde schovat. Zkusím najít typy zásuvkek jak jsme to řešili pro IZS, když zrovna neměli kačky na ten rettbox.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#172 El. předehřev motoru do zásuvky
Jako viděl jsem tu fotku ve vodě. Možná to bude v pohodě, ale ta zásuvka bude v dosti exponovaném místě, krytka by bodla.mirekcafa píše:Originál je drahý jak prase.Krytku buď řešit ještě jedním protikusem nebo udělat z nějakého plastového víčka, je to zřejmě vodotěsné všimni se že je to na té fotce ponořené ve vodě. Já mám zatím tu zástrčku pod kapotou a tak ji jen musím zvednout, zapojit a přivřít. Tím je to schované a v suchu.Zásuvku budu řešit asi až na jaře. Zatím to maká tak jak má. mám 1,5 KW za hodinu a půl je to na cca 65 stupňů. Po nastartování fouká teplý vzduch na okno a za chvíli je odmražené...a o to mi jde, bez škrábání. Auto hned topí, a start jako létě.
Pod kapotu to dávat nechci, ačkoliv by to bylo pořád v suchu. Těch pohybů už je tam ale trochu moc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#173 El. předehřev motoru do zásuvky
mám ještě objednaný tohle na zkoušku: https://www.aliexpress.com/item/32679666662.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1b7b3b322zjpKA&algo_pvid=7fe11597-fa15-4a3b-8e35-9e7edd5989c3&algo_expid=7fe11597-fa15-4a3b-8e35-9e7edd5989c3-57&btsid=45abf28f-f999-40f5-9e53-42a80eb71f1e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#174 El. předehřev motoru do zásuvky
Nooo to je ono. V CZ nelze sehnat?mirekcafa píše:mám ještě objednaný tohle na zkoušku: https://www.aliexpress.com/item/32679666662.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1b7b3b322zjpKA&algo_pvid=7fe11597-fa15-4a3b-8e35-9e7edd5989c3&algo_expid=7fe11597-fa15-4a3b-8e35-9e7edd5989c3-57&btsid=45abf28f-f999-40f5-9e53-42a80eb71f1e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_53
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#175 El. předehřev motoru do zásuvky
IEC C14 230V
https://www.elektro-ivicic.cz/konektor-napajeci-pro-pocitac-230v-m-iec-60320-c14-10a-p137255/
EDIT: akorat v ČR to s krytkou není :/
https://www.elektro-ivicic.cz/konektor-napajeci-pro-pocitac-230v-m-iec-60320-c14-10a-p137255/
EDIT: akorat v ČR to s krytkou není :/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek