Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Ahoj,
mám v autě Lovato Easy Fast systém a rozhodl se přestat přepínat. Nádrž je úplně plná, i ledky to na přepínači hlásí, ale jakmile se to ohřeje a pokusí se to přepnout, začne pípat že není plyn, bliká červená na střídačku se zelenýma a už nejde žádný další pokus dokud to nechcípnu.
Byl jsem s tím u Kánského, zkoušeli jsme dva ruzné nové filtry s MAPem, stále tlak plynu n.d.. Zkoušel i druhou ECU Lovato, pořád stejné i s úplně novým filtrem.
Takýže prý chyba v kabelu, mám si to propípat. Jenže to je problém, já to celé prolezl a všech pět kabelů je v pořádku, naměřím nulový odpor pro každý, vždy měřeno mezi konektorem na MAPu a na společném konektoru k ECU. Vždy jsem zkoušel mít to zapojené a hýbat s celým svazkem zda to náhodou nevypadne nebo tak, ale ne, prostě to drží. I jsem zkusil měřit napětí a těch 5V na dvou drátech (tuším pin 1 a 2) tam je. Co mne trošku mate, že pro PIN 1 a 5 jsem našel na ECU ještě piny, kde lze naměřit nenulový odpor, přitom jsem bral, že by to mělo být propojené 1 k 1 ale možná to tak není. Procházel jsem vždy všech 56 pinů, pinout diagram jsem bohužel nikde na netu nenašel abych šel na jistotu ;-(
Napadá vás někoho čím by to ještě mohlo být? Dovolenou teď odjezdím na BA, to se nedá nic dělat,aspoň že to s novou přední lambdou a repasovanou klapkou šlape jak hodinky, ale příští víkend se v tom asi zase budu snažit najít zakopaného psa, ale pořádně nevím co víz zkusit, navíc nemám diagnostiku abych si to ověřil jinak než jen pokusným přepnutím.
Díky za hinty,
PeS
mám v autě Lovato Easy Fast systém a rozhodl se přestat přepínat. Nádrž je úplně plná, i ledky to na přepínači hlásí, ale jakmile se to ohřeje a pokusí se to přepnout, začne pípat že není plyn, bliká červená na střídačku se zelenýma a už nejde žádný další pokus dokud to nechcípnu.
Byl jsem s tím u Kánského, zkoušeli jsme dva ruzné nové filtry s MAPem, stále tlak plynu n.d.. Zkoušel i druhou ECU Lovato, pořád stejné i s úplně novým filtrem.
Takýže prý chyba v kabelu, mám si to propípat. Jenže to je problém, já to celé prolezl a všech pět kabelů je v pořádku, naměřím nulový odpor pro každý, vždy měřeno mezi konektorem na MAPu a na společném konektoru k ECU. Vždy jsem zkoušel mít to zapojené a hýbat s celým svazkem zda to náhodou nevypadne nebo tak, ale ne, prostě to drží. I jsem zkusil měřit napětí a těch 5V na dvou drátech (tuším pin 1 a 2) tam je. Co mne trošku mate, že pro PIN 1 a 5 jsem našel na ECU ještě piny, kde lze naměřit nenulový odpor, přitom jsem bral, že by to mělo být propojené 1 k 1 ale možná to tak není. Procházel jsem vždy všech 56 pinů, pinout diagram jsem bohužel nikde na netu nenašel abych šel na jistotu ;-(
Napadá vás někoho čím by to ještě mohlo být? Dovolenou teď odjezdím na BA, to se nedá nic dělat,aspoň že to s novou přední lambdou a repasovanou klapkou šlape jak hodinky, ale příští víkend se v tom asi zase budu snažit najít zakopaného psa, ale pořádně nevím co víz zkusit, navíc nemám diagnostiku abych si to ověřil jinak než jen pokusným přepnutím.
Díky za hinty,
PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
A ventil na nádrži se otvírá? Občas na něm odcházejí cívky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Cvaknutí od nádrže slyším, tak snad ano. A jak jsem měnil přední lambdu, tak jsem asi drbnul do hadice z reduktoru která asi nebylo dotažená fest a to při prvním pokusu o přepnutí vypadla a byl cítit plyn v kabině. Tak jsem zastavil, nasadil, dotáhl, zkontroloval že nikde nic jiného povoleného není, žádná volná hadička, konektory ok....a přesto to nende.raolsa píše:A ventil na nádrži se otvírá? Občas na něm odcházejí cívky.
Jo a nepořizoval jste si někdo LPG diagnostiku domů? Co jsem koukal, tak to lovato má na HW klíč, kabel by asi nebyl problém sehnat....aby člověk viděl hned jak se to hýbe případně co tam straší....
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 5500
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Jsem totální laik, ale není to jak ochraný ventil jak na vodu, kde když pustíte vodu moc rychle tak detekuje unik vody a zavře se ? Nebude zaseknutý nějaká ochrana při nehodě, která zavře hlavní nádrž ? Cvaknutí cvakne ale tahle ochrana to bude blokovat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
zkus ventil na reduktoru, bud mechanicky nebo eletricky nefunguje... taky jsem ted resil.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Jak ho mám zkusit? Půjčil jsem si kabel od Zajsofta (díky, máš ho už i opravený ) a zkoušel v dianostice přepínat přední, zadní a spínač, vše cvakalo jak mělo. Jediný chybějící údaj je tlak plynu, vše ostatní se reálně hýbalo jak mělo.michal_0077 píše:zkus ventil na reduktoru, bud mechanicky nebo eletricky nefunguje... taky jsem ted resil.
Když jsem nafejkoval signál tlaku propojením tenoučkým drátkem mezi piny 1 a 3 a zpojením do konektoru filtru se senzory dle návodu https://www.youtube.com/watch?v=wW-tExLjkmI, tak jsem talk měl okolo 3.8 baru (bohužel jsem doma odpor nenašel, abych to snížil, max je 3.99), tak přepnout šlo stylem, že to už nepípaplo, přpeínač tvrdil že to jede na plyn, ale při sledování testu vstřikovačů bylo vidět, že to nejde. Zkusil jsem přidat otáčky a snažilo se to zapnout postupně vstřiky LPG, ale chvělo se to a evidentě tam plyn nešel nebo je nějaká zrada jinde.
Jinak kdyby to někdo hledal, tak pinout 5pin senzoru je
1 - 5V
2 - teplota
3 - tlak plynu
4 - MAP senzor
5 - GND
Tu teplotu nevím jak snímá, tam prostý odpor-propojení nestačí, tlak plynu i MAP jsou na stejném principu.
Takže kabeláž je určitě OK a pravděpodně i ten senzor a zrada bude na reduktoru nebo na ventilu na nádrži a teď jde o to, zda to jsem schopen nějak zdiagnostikovat sám nebo to mám dát Kánskému ať ten reduktor prověří komplet, když už vím, že kabeláž je ok. (tedy kromě zadní, tu jsem nekontroloval).
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Když by jsi odpojil hadici od reduktoru ke vstřikům a zkusil ručně cvaknout oba ventily, tak plyn syčet nebude? Pokud ne, tak bych zkusil nejdřív odpojit trubičku z nádrže do reduktoru a zase zkusit cvaknout, jestli to bude syčet, pokud jo tak je problém v reduktoru, nebo ve ventilu na něm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Coz sem mu presne rikal vcera, zkusit zda to jde z hadice ven Pacz se zkouseli prej 2 jiny senzory a i jina jednotka...raolsa píše:Když by jsi odpojil hadici od reduktoru ke vstřikům a zkusil ručně cvaknout oba ventily, tak plyn syčet nebude? Pokud ne, tak bych zkusil nejdřív odpojit trubičku z nádrže do reduktoru a zase zkusit cvaknout, jestli to bude syčet, pokud jo tak je problém v reduktoru, nebo ve ventilu na něm.
Kabely prej promeril a jsou OK...
A prej to vse zaclo po te, co mu ulitla hadice z vystupu reduktoru, coz si rikam, zda se nemohlo nekde neco sprcnout/prorazit.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
No to mi ten soft nedovolí bohužel, leda tam natvrdo přivést 12V na přední a zadní otevřít diagnostikou. Ale asi jo, další pokus zítra za světla....teď jsem to měl nastartované a moc jsem tam plyn nechtěl pouštět k teplému motoru, kremaci tomu dělat zatím nechci.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
No uvidis jak to pujde, ja s tim muzu helfnout jedine az nekdy v tydnu, az se dovyprskam a bude jistota, ze sem od mlady nechytnul Anginu...
A pokud se to nevyresi, tak bych Te s tim, jak uz sem rikal, poslal k Prokopovi...
A pokud se to nevyresi, tak bych Te s tim, jak uz sem rikal, poslal k Prokopovi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
V pohodě, pomohl jsi už tak dost...i když na reset pravidlné údržby jsme zapomněli Ale už jsem našel návod a udělal to fungoval napoprvé. Já se s tím zkusím ještě nějak poprat a pak uvidíme.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
presne jak pisou kluci, zkusit jestli plyn jde z nadrze a jestli se dostane za reduktor. Samozrejme dbat vsech bezpecnostnich pravidel
dle meho nespina ventil na reduktoru a nepousti to plyn za reduktor... Cidlo tlaku v ridici jednotce je neaktivni nebo ukazuje nizkou hodnotu?
Ja mam min hodnotu tlaku nastavenou na 0,9 bar
dle meho nespina ventil na reduktoru a nepousti to plyn za reduktor... Cidlo tlaku v ridici jednotce je neaktivni nebo ukazuje nizkou hodnotu?
Ja mam min hodnotu tlaku nastavenou na 0,9 bar
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Nemám zkoušet se sirkou, zda z toho fouká opravdu LPG, jo?michal_0077 píše:presne jak pisou kluci, zkusit jestli plyn jde z nadrze a jestli se dostane za reduktor. Samozrejme dbat vsech bezpecnostnich pravidel
michal_0077 píše:dle meho nespina ventil na reduktoru a nepousti to plyn za reduktor... Cidlo tlaku v ridici jednotce je neaktivni nebo ukazuje nizkou hodnotu?
Ja mam min hodnotu tlaku nastavenou na 0,9 bar
Hlásí to uplně n.d., jako že není signál/tlak.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Hms, tak jsem zkusil povolit hadici co jde z reduktoru už při malém povolení úplně vystřelila tlakem plynu, pěkně to i zasmrdělo, takže předpokládám, že to ven leze až do filtru. tak já nechápu....
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Koukám, že jsem opoměl napsat rozuzlení. Nakonec to bylo opravdu vadné čidlo tlaku co je ve filtru a shodou okolností i další filtry které se při první návštěve LPG servisu zkoušely byly také vadné. Když už jsem to vzdal a dovezl jim to ať zkoušejí, že svazek je určitě OK, plyn také jde, tak druhý den bylo opraveno s novým filtrem. Od té doby aspoň v tomto ohledu OK, proběhla i STK s měřením emisí, které dopadly na jedničku. Při tom jsme probírali původní problém a říkal, že se mu už sešlo těch filtrů s vadným tlakovým čidlem více. Zkusím ten původní kuchnout a zjistit co v tom je a zda by to případně šlo vyměnit/vyčistit levněji než stojí celý ten filtr.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Prostě kokot plynař
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Hela já u toho prvního zkoušení byl osobně a fakt jsme vyzkoušeli vše možné a bylo nepravděpodobné, že by jsme chytly další dva filtry s vadným čidlem, když jeden vyndával z krabičky a měl být nový. Možná kdybych to tam nechal do dalšího dne a měl víc času, tak by třeba našel ještě třetí a chytlo by se to, ŘJ také zkoušel, fakt to vypadalo na přerušený vodič, no...volvoperformance píše:Prostě kokot plynař
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Přitom stačilo vzít odpor a zkusit, jestli se hodnota změni.PeS píše:Hela já u toho prvního zkoušení byl osobně a fakt jsme vyzkoušeli vše možné a bylo nepravděpodobné, že by jsme chytly další dva filtry s vadným čidlem, když jeden vyndával z krabičky a měl být nový. Možná kdybych to tam nechal do dalšího dne a měl víc času, tak by třeba našel ještě třetí a chytlo by se to, ŘJ také zkoušel, fakt to vypadalo na přerušený vodič, no...volvoperformance píše:Prostě kokot plynař
-
Offline
- Příspěvky: 397
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Však jo, nakonec jsem se k tomu jsem dostal právě i díky videu . Ale já si nejdříve kontroloval každý kabel propípáním (což teda hledat poslepu na tom konektoru do ŘJ bylo trošku časově náročnější). Ale tehdá to neveděl z hlavy jak to je zapojené a já tam nechtěl nechat auto stát když měli před dovolenou, no. Shoda blbých náhod.volvoperformance píše:Přitom stačilo vzít odpor a zkusit, jestli se hodnota změni.PeS píše:
Hela já u toho prvního zkoušení byl osobně a fakt jsme vyzkoušeli vše možné a bylo nepravděpodobné, že by jsme chytly další dva filtry s vadným čidlem, když jeden vyndával z krabičky a měl být nový. Možná kdybych to tam nechal do dalšího dne a měl víc času, tak by třeba našel ještě třetí a chytlo by se to, ŘJ také zkoušel, fakt to vypadalo na přerušený vodič, no...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Lovato nelze přepnout na plyn, není tlak plynu
Jde o to, že místo toho, aby tohle odhalil servis LPG , musel sis to najít sám.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé