Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Jestli budeš mít po novém roce soft, tak se na vypínač vykašli, to už tu chvíli vydrží. Tohle není stodvacítka, abys někde spojoval a napojoval dráty...
Já mám automatický příhřev celou dobu, ono to zase takový problém nebude, aby se to muselo řešit takhle radikálně.
Já mám automatický příhřev celou dobu, ono to zase takový problém nebude, aby se to muselo řešit takhle radikálně.
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Takže pokud bude motor nahřátý já zastavím vypnu motor a nebudu už chtít, aby bufík zase po nastartování dal jel tak je lepší pochopitelně při zhasnutém motoru vytáhnout pojistku?
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Pokud bude motor nahřátý, tak se bufík znova nezapne, znovu se zapne, když teplota vody klesne myslím na 70 stupňů.
Nedělej nic, užívej této vymoženosti, jakmile to bude možné, dohrej soft...
Nedělej nic, užívej této vymoženosti, jakmile to bude možné, dohrej soft...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Je to jak píše Tod2. Právě si nechávám tuhle variantu bez přihřívače dohrát. Původně jsem ji odmítnulTod2 píše:U P2 si musíš vybrat, jaký soft tam chceš (tedy u D5T5).
Buď zůstane automatický příhřev a navíc jsou časovače v menu, nebo (což je asi výhodnější) místo automatického příhřevu je přímý start z palubáku a samozřejmě časovače...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Jak to vychází cenově pořád cca 4.000? mě by stačil přímý start bez časování
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
3000 bez dph u D5T5 za přímý start, časovače jsou bonus zdarma...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Cena je pořád stejná. Jen si vybrat verzi pro diesel nebo benzín tzn. s nebo bez přihřívače.tokacek píše:Jak to vychází cenově pořád cca 4.000? mě by stačil přímý start bez časování
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jablonec
- Vůz: V70II D5 AWD 2006
Rozborka bufíku - návod
Když by byl zájem mam dva bufiky na ND, u obou shořelý motorek.
Vzhledem k tomu, že to je již 4 bufik (první 3x opravován (motorek, čerpadlo, svíčka), druhý koupen jetý od AV díly před 2 měsíci- cca 10x start)
Ten první má novou trysku a svíčku, ten druhý fungoval v pořádku, nekouřil, těch asi 10 zatopení než shořel motorek.
Takže mimo motorku mam všechno funkční ve dvou kusech.
S bufikama do volva jsem skončil, za 4 roky jsem do nich dal 20tis kč a vždy fungují tak měsíc. Buďto mam smulu, nebo to mají fakt na hovno zkonstruovaný.
Vzhledem k ceně motorku 350 EUR, to vzdávám
Vzhledem k tomu, že to je již 4 bufik (první 3x opravován (motorek, čerpadlo, svíčka), druhý koupen jetý od AV díly před 2 měsíci- cca 10x start)
Ten první má novou trysku a svíčku, ten druhý fungoval v pořádku, nekouřil, těch asi 10 zatopení než shořel motorek.
Takže mimo motorku mam všechno funkční ve dvou kusech.
S bufikama do volva jsem skončil, za 4 roky jsem do nich dal 20tis kč a vždy fungují tak měsíc. Buďto mam smulu, nebo to mají fakt na hovno zkonstruovaný.
Vzhledem k ceně motorku 350 EUR, to vzdávám
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Tak už týden jezdím s bufíkem ovládaným přes vypínač(ypínač včetně pojistek je na hlavním přívodu proudu do bufíku, po vypnutí je to jako že je vytažená pojistka). Vše je v pohodě, bufík topí jak má nechám ho jet až se sám vypne, pak na krátké popojžděčky po městě jak už je motor teplý, tak jej před startováním vypnu, aby pořád nenajížděl a vzápětí se vypínal, auto zase tak rychle za těch pár minut nezchládne.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
no, tak snad to nevyhoří, ono to stačí třeba nechtěně vypnout, když zrovna běží a může být problém
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Plán s vypínačem jsem měl už dávno. Gratuluju k realizaci a nemyslím si, že bys to měl touhu vypínat při běžícím bufíku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
Rozborka bufíku - návod
Dík zatím vše šlape jak má, vypínač mám dole jak je plastový kryt nad pedály, takže je mimo dosah, aby se o něj nedalo zavadit je přes kontrolku, tak vím kdy je zaplý a kdy ne.S autem jezdím jen já, tak nehrozí že by s vypínačem někdo manipuloval. Dojedu, vypnu motor bufík si dojede svůj cyklus, zamknu auto vyřídím si co je potřeba a jak mám už dost teplý motor, po odemčení vidím že mi svítí kontrolka bufíku, tak jej vypnu nastartuju a jedu, takže bufík je ok. Nevím co by to udělalo, kdybych zapl bufík za jízdy, ale asi nic protože by měl najet nový cyklus zapnutí.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
j, pokud by motor nebyl ještě ohřátý (mám pocit že pod 70°C), bufík by normálně zase nastartoval
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Jak vypada, kdyz sviti kontrolka bufiku? Ja to v aute s bufikem nemel.
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
on si tam dodělal natvrdo vypínač bufíku, který má "kontrolku", tedy spíš světelnou signalizaci, jestli je vypínač ON nebo OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
To vim. Jen jsem z toho nepochopil, ze to je kontrolka bufiku
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
je to kontrolka vypínače...
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Mám na vás dotaz. Mrkněte na trysku je ten konec ok? A má nějaký vliv když tam nemám tu bílou zátku? Předem děkuji za odpověď.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
tak tryska dle mne ok není. Vypadá jak useknutá. Chybí jí taková čepička. Ta bílá zátka je tam myslím pro regulaci tlaku. Takže taky špatně, pokud chybí. Doporučuji novou trysku.
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
tohle fakt fungovalo?
takhle to má vypadat
takhle to má vypadat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Jen dodám že jde o benzínového bufa.
No nefungoval buf podle dia kolísaly otáčky ventilátoru. Proto jsem ho rozebiral .
Pořád se píše o čepičce na konci ale nikde jsem neobjevil použitelnou fotku ( promiň Tod2 ale ani na tvém fótu to není vidět ) na které by to bylo vidět o co jde. V té mé trubičce je v konci
zalisovana nějaká vložka což bych považoval za trysku ,viz me foto. Když naleju benzín a fouknu tak z toho jde teňoulinkej přesně ohraničený paprsek který se nerozprasuje.
Je to teda dobře nebo špatně?
Jo ta zátka mi je jasné že bude špatně když tam neni. Ale kam se zmizela?
Už jste ji měl někdo sundanou je to jen zátka nebo je tam nějaká pružinka?
No nefungoval buf podle dia kolísaly otáčky ventilátoru. Proto jsem ho rozebiral .
Pořád se píše o čepičce na konci ale nikde jsem neobjevil použitelnou fotku ( promiň Tod2 ale ani na tvém fótu to není vidět ) na které by to bylo vidět o co jde. V té mé trubičce je v konci
zalisovana nějaká vložka což bych považoval za trysku ,viz me foto. Když naleju benzín a fouknu tak z toho jde teňoulinkej přesně ohraničený paprsek který se nerozprasuje.
Je to teda dobře nebo špatně?
Jo ta zátka mi je jasné že bude špatně když tam neni. Ale kam se zmizela?
Už jste ji měl někdo sundanou je to jen zátka nebo je tam nějaká pružinka?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Dle popisu vypada paprsek jako dobrý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Ještě dotaz k té bílé zatce. Je to plast nebo guma?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
je to tvrdé, nepruží to, tedy pokud to neztvrdlo stářím, ale nevypadá to...
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Děkuji za odpověď. Otázka jestli to jen zašpuntovat nebo jestli je tam nějaká pružinka a je to teda celé naprd.
No auto asi mužů zprovoznit bez bufa ať můžu v pondělí do práce.
Nastal totiž jiný problém a je mi divné že dia nic nehlasila, úplně zatuhle vodní čerpadlo .
A navíc při opětovném rozebírání bufa se kousl jeden z těch tří šroubů a podařilo se mi urvat tu vnitřní matku.
No auto asi mužů zprovoznit bez bufa ať můžu v pondělí do práce.
Nastal totiž jiný problém a je mi divné že dia nic nehlasila, úplně zatuhle vodní čerpadlo .
A navíc při opětovném rozebírání bufa se kousl jeden z těch tří šroubů a podařilo se mi urvat tu vnitřní matku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé