Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#451 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Tak to ti asi tak hodina ještě chybí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#452 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
To mohlo být zajímavé
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#453 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Asi tušil že ho vyzvu k tanci na "modrou ústřici" a nechtěl si to nechat ujít...jancho píše:...po spanilce si Hajnej umanul, že zůstaneme do neděle.
No a já neumím říkat ne
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#454 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Ve finále jsi mě zachránil od odpovědi na dotaz: "A hádaj kolko mi je rokov"Basstl píše:Asi tušil že ho vyzvu k tanci na "modrou ústřici" a nechtěl si to nechat ujít...jancho píše:...po spanilce si Hajnej umanul, že zůstaneme do neděle.
No a já neumím říkat ne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#455 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Já vím, proto jsem to nechal zahrát a ve správnej okamžik tě vytáhnul.hajnej píše:
Ve finále jsi mě zachránil od odpovědi na dotaz: "A hádaj kolko mi je rokov"
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#456 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Bylo to zajímavé, byla sranda, ale zpět k autům
Dnes úspěšná STK se stříbrným crossem (lehké závady: promáčklé písmeno na RZ, odřené čelní sklo mimo výhled, povrchová koroze na ramenech - no nevím, nejsou náhodou z aluminia?? )
XC70 D5 136kW
22.1.2016 – nákup vozidla – 215023km
1.2.2016 – 215470km - Volvo Průhonice: motorový olej Shell Helix Ultra 0W30, filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový, výměna oleje v automatu, sada rozvodů, brzdová kapalina, simering vačkové hřídele, přední brzdové hadice, LP kulový čep ramene
7.3.2016 – Volvo Průhonice – výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba – simeringy poloos
15.3.2016 – kamarádův autoservis – komplet brzdy (kotouče + desky ATE)
26.4.2016 – Volvo Průhonice – odstranění úniku oleje z dělící roviny, desinfekce klimatizace, nová trubka turba (rezonátor/plnící hadice intercooleru) – z důvodu syčení při akceleraci
5.5.2016 – Marra – kontrola úniku sání - syčení při akceleraci – vše OK
12.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – AWD – výměna náplní v úhlovce, diferenciálu a haldexu + filtr haldexu + výměna oleje v servu
16.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – uložení zadního stabilizátoru, táhlo klapek sání
20.8.2016 – 224500km – kamarádův autoservis – motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
13.9.2016 – chiptuning od D5T5 na Stage 2 + EGR off
20.9.2016 – T6R – nové vířivé klapky sání, těsnění víka ventilů, podložky pod vstřiky, vyčištění sání a EGR od sazí
30.9.2016 - 226667km - pravidelná STK
21.10.2016 – Volvo Průhonice – výměna kompletního vnitřního tělesa přídavného nezávislého topení
16.2.2017 – MAD Detail – výměna xenonových výbojek – OSRAM Cool Blue intense 6000K
29.3.2017 – Marra – proplach automatu (10l)
1.5.2017 – 235193km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
30.1.2018 – 250576km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 ESP + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
20.9.2018 - 264250km - AV díly - nová autobaterie Bosch 100Ah, nové žhavící svíčky Bosch, vzduchová hadice z intercooleru ke klapce, opravná sada držáku výfuku, spodní čep LP kola
26.9.2018 - 264471km - pravidelná STK
Během víkendu budu mít se stříbrným výročí a to společných 50tis km (chybí necelých 500km), takže k výročí mám již zakoupený olej Mobil 1 0W30 ESP a filtry MANN a o víkendu proběhne výměna.
Malá statistika na závěr - za těch 50tis km mám průměrnou spotřebu dle tankování 8,17l/100km a načerpal jsem 4098l nafty (ano, nevychází to úplně přesně).
- Přílohy
-
- STK.jpg (22.93 KiB) Zobrazeno 1333 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#457 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
XC70 D5 136kW
22.1.2016 – nákup vozidla – 215023km
1.2.2016 – 215470km - Volvo Průhonice: motorový olej Shell Helix Ultra 0W30, filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový, výměna oleje v automatu, sada rozvodů, brzdová kapalina, simering vačkové hřídele, přední brzdové hadice, LP kulový čep ramene
7.3.2016 – Volvo Průhonice – výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba – simeringy poloos
15.3.2016 – kamarádův autoservis – komplet brzdy (kotouče + desky ATE)
26.4.2016 – Volvo Průhonice – odstranění úniku oleje z dělící roviny, desinfekce klimatizace, nová trubka turba (rezonátor/plnící hadice intercooleru) – z důvodu syčení při akceleraci
5.5.2016 – Marra – kontrola úniku sání - syčení při akceleraci – vše OK
12.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – AWD – výměna náplní v úhlovce, diferenciálu a haldexu + filtr haldexu + výměna oleje v servu
16.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – uložení zadního stabilizátoru, táhlo klapek sání
20.8.2016 – 224500km – kamarádův autoservis – motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
13.9.2016 – chiptuning od D5T5 na Stage 2 + EGR off
20.9.2016 – T6R – nové vířivé klapky sání, těsnění víka ventilů, podložky pod vstřiky, vyčištění sání a EGR od sazí
30.9.2016 - 226667km - pravidelná STK
21.10.2016 – Volvo Průhonice – výměna kompletního vnitřního tělesa přídavného nezávislého topení
16.2.2017 – MAD Detail – výměna xenonových výbojek – OSRAM Cool Blue intense 6000K
29.3.2017 – Marra – proplach automatu (10l)
1.5.2017 – 235193km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
30.1.2018 – 250576km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 ESP + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
20.9.2018 - 264250km - AV díly - nová autobaterie Bosch 100Ah, nové žhavící svíčky Bosch, vzduchová hadice z intercooleru ke klapce, opravná sada držáku výfuku, spodní čep LP kola
26.9.2018 - 264471km - pravidelná STK
29.9.2018 - 264698km - "samodomo" - motorový olej Mobil 1 0W30 ESP, vzduchový a olejový filtr
22.1.2016 – nákup vozidla – 215023km
1.2.2016 – 215470km - Volvo Průhonice: motorový olej Shell Helix Ultra 0W30, filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový, výměna oleje v automatu, sada rozvodů, brzdová kapalina, simering vačkové hřídele, přední brzdové hadice, LP kulový čep ramene
7.3.2016 – Volvo Průhonice – výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba – simeringy poloos
15.3.2016 – kamarádův autoservis – komplet brzdy (kotouče + desky ATE)
26.4.2016 – Volvo Průhonice – odstranění úniku oleje z dělící roviny, desinfekce klimatizace, nová trubka turba (rezonátor/plnící hadice intercooleru) – z důvodu syčení při akceleraci
5.5.2016 – Marra – kontrola úniku sání - syčení při akceleraci – vše OK
12.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – AWD – výměna náplní v úhlovce, diferenciálu a haldexu + filtr haldexu + výměna oleje v servu
16.5.2016 – Volvo Kurtz Vestec – uložení zadního stabilizátoru, táhlo klapek sání
20.8.2016 – 224500km – kamarádův autoservis – motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
13.9.2016 – chiptuning od D5T5 na Stage 2 + EGR off
20.9.2016 – T6R – nové vířivé klapky sání, těsnění víka ventilů, podložky pod vstřiky, vyčištění sání a EGR od sazí
30.9.2016 - 226667km - pravidelná STK
21.10.2016 – Volvo Průhonice – výměna kompletního vnitřního tělesa přídavného nezávislého topení
16.2.2017 – MAD Detail – výměna xenonových výbojek – OSRAM Cool Blue intense 6000K
29.3.2017 – Marra – proplach automatu (10l)
1.5.2017 – 235193km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 Fuel economy + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
30.1.2018 – 250576km - „samodomo“ - motorový olej Mobil 1 0W30 ESP + filtry – vzduchový, kabinový, olejový, palivový + dekarbonizační sada BG
20.9.2018 - 264250km - AV díly - nová autobaterie Bosch 100Ah, nové žhavící svíčky Bosch, vzduchová hadice z intercooleru ke klapce, opravná sada držáku výfuku, spodní čep LP kola
26.9.2018 - 264471km - pravidelná STK
29.9.2018 - 264698km - "samodomo" - motorový olej Mobil 1 0W30 ESP, vzduchový a olejový filtr
- Přílohy
-
- 20180929_165517_HDR.jpg (69.92 KiB) Zobrazeno 1278 x
-
- 20180929_175748_HDR.jpg (57.6 KiB) Zobrazeno 1278 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#458 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Pěkně jí dopřáváš
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#459 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Díky!
Snažím se, aby dlouho vydržela, respektive vydržela bez větších problémů
Snažím se, aby dlouho vydržela, respektive vydržela bez větších problémů
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#460 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
jancho píše:Díky!
Snažím se, aby dlouho vydržela, respektive vydržela bez větších problémů
Ahoj, mám na tebe pár otázek. Četl jsem, co všechno si nechával dělat na své xc70. Mám v50 d5, ale bude to podobné s tím motorem.
1. otázka - Vyřešil si to syčení při akceleraci? Já nechával měnit trubku k turbu a nic to nevyřešilo.
2. otázka - na kolik vyšla výměna silentbloku/uložení motoru? Celkem mi to vibruje na volnoběh a podle AV díly jsou už unavené - prasklé nejsou.
3. otázka - na kolik vyšlo vyčištění egr ventilu (také ho mám off) a sání?
4. otázka - na kolik vyšla výměna těsnění víka ventilů? Trochu mi to prosakuje ven, průsak je fakt minimální, co pravidelně sleduji, ale furt tam je.
Díky moc za tvou odpověď.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#461 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Zdar, zítra odpoledne prolezu faktury a na vše Ti odpovím.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#462 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
1.) vyřešeno - popsáno zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56378&start=375#p781559Dannyzkub píše: Ahoj, mám na tebe pár otázek. Četl jsem, co všechno si nechával dělat na své xc70. Mám v50 d5, ale bude to podobné s tím motorem.
1. otázka - Vyřešil si to syčení při akceleraci? Já nechával měnit trubku k turbu a nic to nevyřešilo.
2. otázka - na kolik vyšla výměna silentbloku/uložení motoru? Celkem mi to vibruje na volnoběh a podle AV díly jsou už unavené - prasklé nejsou.
3. otázka - na kolik vyšlo vyčištění egr ventilu (také ho mám off) a sání?
4. otázka - na kolik vyšla výměna těsnění víka ventilů? Trochu mi to prosakuje ven, průsak je fakt minimální, co pravidelně sleduji, ale furt tam je.
Díky moc za tvou odpověď.
2.) 7.3.2016 výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba, simeringy poloos - Volvo Průhonice 19 967,00 Kč
3. + 4.) 20.9.2016 T6R - vyčištění sání + EGR od sazí, zjištění rozpadlé klapky sání - její výměna (+těsnění víka ventilů, 5x podložka pod vstřik) 8 505,00 Kč
Nakonec jsem do faktur nemusel, stáhl jsem si to z programu na výdaje za vůz. Doufám, že to takto stačí. Kdyby ne, musel bych do faktur a rozepsat jednotlivé položky
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#463 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Díky moc za odpověd, ale pokud by ses nezlobil, tak bych rád ceny jednotlivě, jelikož u těch silentbloku motoru atd se toho dělalo hodně a co se týče klapek, tak ty jsem nechaval dělat pul rok zpět.
Ted bych chtěl nechat udělat uložení motoru, protože mi to třepe uvnitř a rovnou bych nechal vyčistit sání, musí to bejt dost zanešené po těch 10ti letech.
Ještě jednou díky moc.
Ted bych chtěl nechat udělat uložení motoru, protože mi to třepe uvnitř a rovnou bych nechal vyčistit sání, musí to bejt dost zanešené po těch 10ti letech.
Ještě jednou díky moc.
jancho píše:1.) vyřešeno - popsáno zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56378&start=375#p781559Dannyzkub píše: Ahoj, mám na tebe pár otázek. Četl jsem, co všechno si nechával dělat na své xc70. Mám v50 d5, ale bude to podobné s tím motorem.
1. otázka - Vyřešil si to syčení při akceleraci? Já nechával měnit trubku k turbu a nic to nevyřešilo.
2. otázka - na kolik vyšla výměna silentbloku/uložení motoru? Celkem mi to vibruje na volnoběh a podle AV díly jsou už unavené - prasklé nejsou.
3. otázka - na kolik vyšlo vyčištění egr ventilu (také ho mám off) a sání?
4. otázka - na kolik vyšla výměna těsnění víka ventilů? Trochu mi to prosakuje ven, průsak je fakt minimální, co pravidelně sleduji, ale furt tam je.
Díky moc za tvou odpověď.
2.) 7.3.2016 výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba, simeringy poloos - Volvo Průhonice 19 967,00 Kč
3. + 4.) 20.9.2016 T6R - vyčištění sání + EGR od sazí, zjištění rozpadlé klapky sání - její výměna (+těsnění víka ventilů, 5x podložka pod vstřik) 8 505,00 Kč
Nakonec jsem do faktur nemusel, stáhl jsem si to z programu na výdaje za vůz. Doufám, že to takto stačí. Kdyby ne, musel bych do faktur a rozepsat jednotlivé položky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#464 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
A co se týče syčení, tak díky moc. Něco podobného budu mít i já. Auto tahá, spotřeba stejná, ale prostě to syčí, nejvíce je to slyšet vedle svodidel. U marry jsem nechával měnit trubku od turba a pak mi bylo řečeno, že je to normální projev, ale to podle mě není. Zatím jsem to ale neřešil, tak až to bude někde stát, tak jim povím, at pořádně projdou sání a tak dále.
jancho píše:1.) vyřešeno - popsáno zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56378&start=375#p781559Dannyzkub píše: Ahoj, mám na tebe pár otázek. Četl jsem, co všechno si nechával dělat na své xc70. Mám v50 d5, ale bude to podobné s tím motorem.
1. otázka - Vyřešil si to syčení při akceleraci? Já nechával měnit trubku k turbu a nic to nevyřešilo.
2. otázka - na kolik vyšla výměna silentbloku/uložení motoru? Celkem mi to vibruje na volnoběh a podle AV díly jsou už unavené - prasklé nejsou.
3. otázka - na kolik vyšlo vyčištění egr ventilu (také ho mám off) a sání?
4. otázka - na kolik vyšla výměna těsnění víka ventilů? Trochu mi to prosakuje ven, průsak je fakt minimální, co pravidelně sleduji, ale furt tam je.
Díky moc za tvou odpověď.
2.) 7.3.2016 výměna silentbloků motoru, výměna silentbloků předních ramen, seřízení geometrie, těsnění trubky turba, simeringy poloos - Volvo Průhonice 19 967,00 Kč
3. + 4.) 20.9.2016 T6R - vyčištění sání + EGR od sazí, zjištění rozpadlé klapky sání - její výměna (+těsnění víka ventilů, 5x podložka pod vstřik) 8 505,00 Kč
Nakonec jsem do faktur nemusel, stáhl jsem si to z programu na výdaje za vůz. Doufám, že to takto stačí. Kdyby ne, musel bych do faktur a rozepsat jednotlivé položky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#465 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Tak zde to máš detailně.Dannyzkub píše:Díky moc za odpověd, ale pokud by ses nezlobil, tak bych rád ceny jednotlivě, jelikož u těch silentbloku motoru atd se toho dělalo hodně a co se týče klapek, tak ty jsem nechaval dělat pul rok zpět.
Ted bych chtěl nechat udělat uložení motoru, protože mi to třepe uvnitř a rovnou bych nechal vyčistit sání, musí to bejt dost zanešené po těch 10ti letech.
Ještě jednou díky moc.
- Přílohy
-
- T6R.jpg (50.92 KiB) Zobrazeno 1068 x
-
- Průhonice.jpg (65.61 KiB) Zobrazeno 1068 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#466 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Ty jo, musím ale říct, že na to, že jsi nechával dělat silentbloky na motor v autorizáku, tak ceny jsou hodně slušné, když si vezmu, že u AV dílů například, by to mohlo být ještě levnější.
Každopádně ti moc děkuju! Snad už brzo bude čas auto dát do servisu na tyhle věci.
Každopádně ti moc děkuju! Snad už brzo bude čas auto dát do servisu na tyhle věci.
jancho píše:Tak zde to máš detailně.Dannyzkub píše:Díky moc za odpověd, ale pokud by ses nezlobil, tak bych rád ceny jednotlivě, jelikož u těch silentbloku motoru atd se toho dělalo hodně a co se týče klapek, tak ty jsem nechaval dělat pul rok zpět.
Ted bych chtěl nechat udělat uložení motoru, protože mi to třepe uvnitř a rovnou bych nechal vyčistit sání, musí to bejt dost zanešené po těch 10ti letech.
Ještě jednou díky moc.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#467 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Rádo se stalo
Ceny v autorizáku občas příjemně překvapí
Ceny v autorizáku občas příjemně překvapí
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#468 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Ty brďo: stahovací páska za 18Kč /1ks .......
Ale pozor !!! AVdíly v tomto případě nemusí být levnější. Já když jsem nechal měnit termostat. U P3 jedině origo celé těleso za cca 4700Kč tak jsem jel rovnou do AV a až pak jsem viděl cenu v autorizáku. No byla nižší o cca 1500Kč včetně práce.
Takže si to nechej raději od více servisů dopředu nacenit a pak se snáze rozhodněš.
Ale pozor !!! AVdíly v tomto případě nemusí být levnější. Já když jsem nechal měnit termostat. U P3 jedině origo celé těleso za cca 4700Kč tak jsem jel rovnou do AV a až pak jsem viděl cenu v autorizáku. No byla nižší o cca 1500Kč včetně práce.
Takže si to nechej raději od více servisů dopředu nacenit a pak se snáze rozhodněš.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#469 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Kubo, myslím, že se nejedná o plastovou zdrhovací pásku, ale o kovovou, která je např. na trubce (rezonátoru) turba a pak mi cena přijde naprosto v pořádku.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#470 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
No vidíš, mě jako elektrikářě hned napadne plastová.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 MY 2009 R-design, manuál
#471 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Je samozřejmě pravda, že u autorizáku už bych měl slevu na práci a díly nějakých těch 25% nebo kolik to je tuším.
Nejdřív si samozřejmě nechám udělat kalkulaci od více servisů, než bych to nechal udělat. Hlavně bych chtěl pro začátek udělat aspoň ty hlavní silentbloky motoru. Dělal jsem obě poloosy totiž nedávno a budou vánoce.
Nejdřív si samozřejmě nechám udělat kalkulaci od více servisů, než bych to nechal udělat. Hlavně bych chtěl pro začátek udělat aspoň ty hlavní silentbloky motoru. Dělal jsem obě poloosy totiž nedávno a budou vánoce.
Jakub Svoboda píše:Ty brďo: stahovací páska za 18Kč /1ks .......
Ale pozor !!! AVdíly v tomto případě nemusí být levnější. Já když jsem nechal měnit termostat. U P3 jedině origo celé těleso za cca 4700Kč tak jsem jel rovnou do AV a až pak jsem viděl cenu v autorizáku. No byla nižší o cca 1500Kč včetně práce.
Takže si to nechej raději od více servisů dopředu nacenit a pak se snáze rozhodněš.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#472 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Tak černoch dostal originální nášlapy. Moc za ně děkuji Mirkovi Kabátovi. Montáž působila velmi jednoduše a lezl jsem pod auto původně v čistém civilním oblečení s tím, že to bude za deset minut hotové. Nakonec byla celkem fuška to spasovat a dělal jsem to asi 2 - 3hod
- Přílohy
-
- nášlapy.jpg (67.31 KiB) Zobrazeno 962 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 7513
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#473 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
Ale vypadá to dobře!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#474 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
tyhle starý XC žeru
Akorát místo těch nášlapů bych si nechal udělat tohle v reklamce
Akorát místo těch nášlapů bych si nechal udělat tohle v reklamce
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#475 Jancho – XC70 D5 136kW MY2007+Volvo 960 150kW B6304FS+V7
To vypadá dobře!jancho píše:Tak černoch dostal originální nášlapy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 700 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mates
-
- 0 Odpovědi
- 4122 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švícko
-
- 25 Odpovědi
- 4280 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 2 Odpovědi
- 762 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 19 Odpovědi
- 1686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka