Právě je 18 říj 2018 12:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 07:58 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Zdravím Volvisté,
začal jsem mít potíže s automatem. Při řazení z R na D auto dostane kopanec do zad, není to pravidelné, po startu když couvám z garáže a řadím na D tak se auto plynule rozjede, ale po zahřátí mi většinou auto škubne. Samotné řazení mi přijde bez problémové. Olej byl měněný před 13tis. km. Bohužel byla to první výměna po cca 180tis. (bez výplachu, žádné ocelové piliny ve starém oleji), první majitel olej neměnil :( Problém se začal objevovat před cca 1 tis. kilometrů.

Pročetl jsem fórum, největší expert na automaty je David Patočka, ale pro mě (Těšínsko) je Praha trošku z ruky. Víte o někom na Ostravsku kdo má zkušenosti a mohl by se na to kouknout? Možná by problém vyřešil výplach oleje.

Díky,
Jacek

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 08:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1782
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Martinopel...

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 365
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Domluvil bych se z někým, kdo má Vidu - cico, Bakly - a podíval, jestli v jednotce převodovky nejsou nějaké chyby. Když jo, vymazat a po čase zopakovat. S těmito informacemi zkontaktovat Davida a ten by tě mohl nasměrovat. Může pomoci aktualizovat firmware v jednotce, vyměnit olej nebo to bude chtít něco většího. Pak mu třeba můžeš poslat nějaký dárkový poukaz do Alberta. :D

_________________
.: 850 TDI 96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 10:59 
Jak byl olej měněný? Kolik se ho vyměnilo? Případně můžeš volat 775148152


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2018 11:52 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Tak jsem se domluvil s Martinem. Pak napíšu jak jsem dopadl, snad to nebude na repas :%)

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2018 20:27 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.

Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2018 21:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1396
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím :) co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2018 21:18 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Diky za sdileni zkusenosti. Rozhodne budu olej menit drive, nez pozdeji. Hlavne aby prevodovka slapala, ale taky rozumim, ze tech 180tis. km bez vymeny ji trosku zivota ubralo. Jen doufam, ze ne moc. Pokud by vydrzela dalsich tolik km, tak bych byl spokojeny

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 čer 2018 23:57 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1054
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
wolf píše:
Stejný problém řeším prakticky od koupi auta.. nicméně mi bylo řečeno,že na to tyhle převodovky hodně trpí..taky předešlý majitel olej neměnil, (najel na ní 295.000 km bez údržby)... takže anabáze kontrola oleje v Cardionu-chybělo,doliĺ se, nepřestalo,tak u Davida online adaptace,nepomohlo,tak výměna mozku-nepomohlo, výměna (repas) hydroměniče-taky nepomohlo, nicméně teď je převodovka po 2 kompletních výměnách oleje a vzhledem k tomu,že řadí jak má,tak teď už občasný a snesitelný kopanec z R na D snesu, prý mám být v klidu,tak to neřeším a jezdím :) co ti můžu říct,tak se ty kopance projevily max do 1000km od servisního úkonu. A být tebou,tak ten olej znovu vyměním za cca 10.000 km, tím nic nepokazíš!

Zopakoval bych adaptaci...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 06:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1396
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Myslíš? Zjistím,jestli ji tam kluci dělali a kdyžtak spojilm Stouny s návšťevou Davida :D

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 309
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12
tuhajbej píše:
Vyplach proveden, automat chodi jak ma, zadne kopance. Podle vseho tam bylo malo oleje, a asi ani nebyl original. Plna spokojenost, uvidime za par tisic kilometru.

Servis muzu doporucit, myslim, ze chlapci vi co delaji.

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka


Jaky olej jste pouzili? Diky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 10:42 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Presnou specifikaci oleje neznam, je to pry origo olej. Martin muze dat presne info.

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 11:23 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1613
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné :lol:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 11:29 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
IgorS píše:
Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?

Vypnute, a uz ted mas klid v dusi

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 13:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 505
Bydliště: Frenštát p.R.
Vůz: Volvo S60 T5, 2002
tuhajbej píše:
IgorS píše:
Počúvaj... "newysiełaj" už z toho Nexus Tapatalka a vypni si, pls, ten debilný podpis v ňom. To je hrozné
Nevim co je v tom hrozneho ... pl,cz nebo sk, to je snad jedno, ne?

Vypnute, a uz ted mas klid v dusi

hrozné na tom je, že je tam ten podpis. to v jakém je jazyce nikoho nezajímá. prostě tu kravinu v tapatalku vypni, prosím. aha už hotovo, promiň.

_________________
Mám. Volvo S80 V8, 2008
.:::. Volvo S60 T5, 2002, Bluetooth PHM

Měl. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V
.:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V
.:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 13:54 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1613
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
tuhajbej píše:
Vypnute, a uz ted mas klid v dusi

Neriešime môj kľud duše ale akýsi štandard, ktorí tu vedieme. Podpis v Tapatalku jednoducho tu väčšinou neznášame a bežne na to userov upozorňujeme. Jazyk reklamy na mobil a Tapatalk s tým nič nemá a rovnako by som ti to napísal aj keby si to tam mal po hebrejsky.

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 13:54 
Offline

Registrován: prosinec 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Chotebuz
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
aha ... kdyz se mi to zobrazi na telefonu, tak ten podpis je mensi a uplne dole ... ted jsem si to otevrel v prohlizeci na PC a je to HROZNE :evil: kazdopadne uz je pryc

_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2018 13:59 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1613
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
OK, tak sme si to vysvetlili. Nič sa nedeje :good:

_________________
| S80 TDI | 1999 | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2018 21:41 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1523
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Převodovky od roku 2011 na toto trpí, adaptace to někdy vyřeší, jinak se musí převodovka vyndat a najít
problém. Nejhorší je, když se v tom realizuje více osob, protože se člověk někdy musí vracet na začátek.
Tento případ si asi pamatuji.......

Jinak o adaptace se dá také snadno přijít.
U těchto postižených ročníků se to dá vyvolat neustálým vyřazováním
"D" na "N" a zase "D" v koloně, protože to je jedna z procedur adaptací, která se tímto dá spustit.
Taktéž se to dá provést v některých případech aktualizací softwaru celého vozu.
A abych nezapomněl, ještě jsem řešil ztrátu těchto dat po úplném vybití akumulátoru, a následném pokusu o nastartování, kdy vám všechno zhasne a zacvakají všechny relátka v autě.

A pokud by se Vám zdálo, že to není možné, tak je :lol: :lol: :lol:

.....ještě perlička.......
Dnes jsme řešili problém V70III, 2014, D5, manuální převodovka.
Auto psalo chybu, že je přehřátá automatická převodovka, a že je nízký výkon převodovky.
A tyto chyby umí psát jen automat, takže možné je všechno :%)

_________________
XC60 158 kw D5+ARD automat
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů D5, opravy hlav motoru D5, opravy manuálních převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2018 22:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1782
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
A čím to na tom manuálu bylo?

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2018 19:27 
Offline
Profi prodejce

Registrován: září 2006
Příspěvky: 1523
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Nějaký miláček tam poslal software na zvýšení výkonu motoru, a povedlo se mu tam
pár věcí ještě vylepšit :D :D :D
Takže originál upgrade celého auta, a byl klid.
Potom chiptuning od VolvoČesky, a hotovo :D

_________________
XC60 158 kw D5+ARD automat
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů D5, opravy hlav motoru D5, opravy manuálních převodovek a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 07:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 101
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo S60 D3 AT Summum MY2012
mne to začalo robiť teraz pri 167 xxx km. Olej menený pravidelne v autorizáku, predpokladám pri 60 tis a 120 tis. Čo navrhujete?

Prvý krok je adaptácia?

_________________
S60 D3 AT6 Summum, 04/12, 166 000 km, Mobil FE 0W-30 - ja
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, 04/2017, 25 000 km - mamka
EX-S60 2,4i B5244S, FWD, MT,Mistral green pearl, 11/2003, BA/LV, 202 000 km, Mobil 5W-50 - tatko
EX-Audi A3 8L 1,8 20V, Brillantgelb, 11/1997, 259 000 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018 18:49 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 671
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2
V autorizaku olej proplachem asi meneni. Vymenit proplachem (cca 14l) a pak adaptace?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 10:54 
Offline

Registrován: září 2018
Příspěvky: 2
Bydliště: Žďár n.Sáz
Vůz: Volvo xc60
Také mám problém s řazením R na D u xc 60. Když je auto studené a v zimě to nedělá, ale při zahřátém ano, ale ne vždy.
V Praze mi provedli repasi převodovky, kdy se zdálo, že bude v pohodě, ale po chvíli zase začalo. Nechal jsem v autorizáku přehrát software a také nepomohlo. Už nevím co udělat.
Nenapadá někoho něco co s tím? Říkal jsem si jestli tam není problém s teplotou oleje v převodovce?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1396
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Hele, já mám vyměněnej rozvaděč i hydroměnič, občas to při řazení na D kopne, ale vzhledem k tomu, že řadí bezchybně,tak jsem si to v hlavě vytěsnil s neřeším to :)

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 20 Queries | GZIP : Off ]