Pneu máš 225/50 R17? Já to sice dával celé na čtyřku, možná trošku foukalo, zítra zkusím přeměřit. Ale na 12s pochybuju.
Nějaké nápady co by u mě mohl být špunt výkonu?
Kat i EGR jsou ON. Vstřiky na diagnostice žádné odchylky neukazovaly.
Kat máš? Vstřiky původní nebo větší? KN filtr bude mít vliv asi v rámci chyby měření ne?
Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tohle bylo na Igora.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Volvo zrychlení 100-160 km/h
konstantinos.cz píše:takže 8,9! S60 2,5T 154kWkonstantinos.cz píše:no to šumím, já jsem v tabulce! tak to po letech zkusím v aktuální kcháře ))
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Zkusil jsem přeměřit + řadit z trojky, čas je 13,67s. Pořád hooodně daleko od 12s, co by S80 mohla dát s čipem. Čím to? Přicpanej kat? Vstřiky?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Katalizátor a vstreky často spomínaš no oni nie sú jediné, ktoré ovplyvňujú výkon aj keď môžu byť jedným zo súboru problémov.
A čo sanie? Máš sanie čisté? IC si dal nový? Všetky turbo hadice dokonale tesné? Palivový filter a vzduchový filter OK? Predvstrek OK? Dávka paliva aká? Tlaky vo valcoch? Koľko ti tlačí turbo? atď...
To len taká stručná snaha o odpoveď na otázku, čím by to mohlo byť.
A čo sanie? Máš sanie čisté? IC si dal nový? Všetky turbo hadice dokonale tesné? Palivový filter a vzduchový filter OK? Predvstrek OK? Dávka paliva aká? Tlaky vo valcoch? Koľko ti tlačí turbo? atď...
To len taká stručná snaha o odpoveď na otázku, čím by to mohlo byť.
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
A čo sanie? Máš sanie čisté? IC si dal nový? Všetky turbo hadice dokonale tesné? Palivový filter a vzduchový filter OK? Predvstrek OK? Dávka paliva aká? Tlaky vo valcoch? Koľko ti tlačí turbo? atď...
To len taká stručná snaha o odpoveď na otázku, čím by to mohlo byť.
Sání jsme čistili minulé léto, bylo to komplet vyčištěné, teď někdy v tejdnu jedu na EGR (možná i kat). Tak to pak možná prostříknu nějakým čističem, ať je to jak funglovka.
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno
Dávka - nevím
Turbo na diagnostice ukazovalo kolem 2,05 baru, atmosferickej je kolem 1, takže to tak nějak sedí na 1,1 po čipu ne?
To len taká stručná snaha o odpoveď na otázku, čím by to mohlo byť.
Sání jsme čistili minulé léto, bylo to komplet vyčištěné, teď někdy v tejdnu jedu na EGR (možná i kat). Tak to pak možná prostříknu nějakým čističem, ať je to jak funglovka.
Pravděpodobně ano, vyměnil jsem MAP a TCV, všechny hadičky k TCV. Trubku sání, nikde nic neutíká, tak jsou trubky od turba asi taky OK.Všetky turbo hadice dokonale tesné?
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno
Dávka - nevím
Turbo na diagnostice ukazovalo kolem 2,05 baru, atmosferickej je kolem 1, takže to tak nějak sedí na 1,1 po čipu ne?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Trocha zkoušení po nastavení správného odtrhu na svíčkách cca 6,4s
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak Ty jsi zabiják.Chase píše:Trocha zkoušení po nastavení správného odtrhu na svíčkách cca 6,4s
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Čas pěknej Jezdíš na 16T ? Nebo 19T?Chase píše:Trocha zkoušení po nastavení správného odtrhu na svíčkách cca 6,4s
Důvod nastavení odtrhu ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jezdím nakonec na 16T. Odtrh se musel zmenšit, protože při otáčkách přes pět tisíc a plným plynu auto po přeřazení na vyšší kvalt začalo kopat, jako by zabral omezovač (aktuálně tlačím 1,1bar). Po zmenšení odtrhu z 0,7 na 0,6 se to zatím tváří výrazně lépe. Stále však řeším problém s padáním tlaku na turbu až třeba k 0.5bar :/Petr.Chrpa píše:...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 511
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
[/quote]Haben píše:
5,00s – S60 GOLD - S70 T5, 19T Conversion,465 injectors,Snabb intercoler,3" downpipe, 333 HP
5,06s - dali - V70 T5 '05, M66, chip, výfuk Simons, 3" DP, 440cc vstřiky, do88 IC (7,25s bez chipu)
5,45s - metju - V70 T5 '01, M5, úpravy
5,50s - dali - 850R M59, 1590kg, úpravy
5,80s – Petr.Chrpa – 850 T5R MT '95 - 3DP+výfuk ,kat off ,modrý vstřiky ,izolator sání,serie IC,serie TCV,úprava ECU,turbo TD04HL 16T
5,95s - cuhan - S60R AWD, M6, chip
6,00s - ok2ucx - V70R AWD '04, AWD ARD Stage 3 (+ KL Racing IC, ARD TCV)
6,05s - mekky - C70 T5, manuál, úpravy, E85
6,36s - DavidJ - S60 T5 '05, M6 chip ARD, výfuk BSR
7,00s - MarekV - S60R AWD, M6, chip, FMIC
7,00s - mekky - S60 T5 LPG, automat, 3" turbo-back
7,00s - S60 GOLD - S70 T5 '97, manuál úpravy
7,00 s – r.chroust - V70I 2,3t5 176kw MT '99 - 3" downpipe, sportovní kat 100cpi a zbytek bsr
7,03s - Bambootscha - S60 T5 '06
7,09s - Petr.Chrpa - 850 T5R '95, manuál kat off, Simons
7,45s - doktor - 850R automat + OBX 3" bez katu (původně 11,5s se stock výfukem)
7,49s - LPBoss - S70 TDI '97 úpravy
7,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat chip ARD + E85 (8,50s bez chipu)
7,50s - sonyque - S60 T5 '01, M5
7,70s - ok2ucx - S80 AWD V8 '07
7,80s - doktor - V70 T5 '99, M5
8,00s - Kr.P - C70 T5 '99, M5
8,00s - roger - V70R I, M5
8,10s - r.chroust - V70 T5 '99, M5
8,13s - Dony - S60 AWD 2,5t 154kW, manual chip ARD (9,52s bez chipu)
8,35s - r.chroust - C70 T5 '99, automat
8,40s - majtinek - S70R automat, chip
8,50s - ok2ucx - XC90 V8
8,70s - ..::Philip::.. - V70 III D5, 166kw, Geartronic chip VolvoTune, stage 2
8,75s - michalnavratil - V70R AWD Automat, '04
8,88s - wickey - S60R AWD, GT5
9,00s - POWEDIESEL - V70 TDI '99, úpravy, 152kW
9,00s - peter cz - 850R, automat chip BSR
9,00s - Lachtan - V40 B4204T manuál, 14T turbo
9,10s - Urvanej - XC90 V8 '06
9,10s – peter cz - 940 Turbo, B230FK, M90 ´97
9,28s - Sarkasmic - 760 Turbo, M5
9,35s - Oodon - S60 T5 '02, automat
9,50s - 3m3 - V70 2,4D '05, M5, chip, (17,9s bez chipu)
9,73s - Pedrozo1 -740 Turbo sedan, B204GT, M46
9,74s – Caesar22 – XC60 D4 Polestar (215HP)
9,80s - St_andy - V70R AWD, A4
10,00s - Urvanej - 945, B230FT, AW71, 1995 úpravy
10,00s - Tom0 - S80, 3.2, 175 KW, '06
10,00s - ludanek - S80 3,2 '08, automat
10,10s - Shuwex - V50 2.0D bez DPF chip, KN filtr
10,10s - Petr Marek - XC70 '01, automat chip ARD
10,20s - 3m3 - S60 T5 '14, A8
10,50s – Siggi - V70 III D5 MT, Polestar 151kW
10,80s - mot - S80 D5 120kW, '03, automat
10,85s - gusto - 850 T5 2.0, M56
11,00s - Haben - S60 2,4T 147 kw, '01, manuál
11,13s – Haben – C30 2,4i 125kw MT '08
11,20s - konstantinos - S40 2,0t, manuál
11,50s - martin.saroch - V70 D5 120kW '01
11,50s - ok2ucx - V70 D5 120kW DPF '04, M5
11,50s - draken - V70 II D5 '02
11,50s - danki - 945 B200FT
11,58s – shaman137 – V70I 2,5D MT kat off, egr off, chip 119kw 374Nm
11,95s - raolsa - V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
12,50s - danki - V70 I TDI '00 chip
12,50s - savle - S60 2.4 103 kW, chip
12,57s – Tarkin - S80I 2,5TDI - ST1, D5T5 ST1 125kW/340Nm
12,82s - Haben - V70 I 2,5 D, M5, kat off, egr off
13,00s - ok2ucx - XC70 '06, D5, AT Chip Stage 2
13,04s - Haben - V70 D5 AWD 149KW '05, chip, EGR off, AWD off, 13,17s s kardanem
14,00s - z-d-e-n-a - V70 TDI '98, M5
14,00s - dan2 - S60 B5244S, Geartronic
15,00s - Borys - XC90 D5 '07, D5T5 stage 2
15,00s - matej.sagat - S40 2.0 103kW '97
15,15s - Ekky - XC70 '06, Geartronic
16,00s - ..::Philip::.. - V60 1.6D bez DPF
16,00s – Pavel K. – 960 3.0
16,42s - Bezpřezdívky - C30 1,6i
16,70s - doktor - V70 I B5252S, automat
17,00s - Haben - V70 D5 AWD 120kW '05
21,00s – r.chroust - v40 1.9Di 85kW
21,71s - M.a.r.e.k - 940 B230FK, M90, 24,54s při provozu na LPG
26,00s - VanThomas - 745 D24T, M5
29,50s - Sarkasmic - 343 GL B14
32,00s - Ondra - 944 D24TIC, M5
jdete do haje
Myslim si, ze pod 70 s to snad dam, ale ostatni asi nedam
tvl, 5 s?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Potom to už môže byť len tým "hrdým" podpisom pod tvojimi príspevkami že: "ST1 125kW/340Nm"Tarkin píše:Sání jsme čistili minulé léto, bylo to komplet vyčištěné, teď někdy v tejdnu jedu na EGR (možná i kat). Tak to pak možná prostříknu nějakým čističem, ať je to jak funglovka.Pravděpodobně ano, vyměnil jsem MAP a TCV, všechny hadičky k TCV. Trubku sání, nikde nic neutíká, tak jsou trubky od turba asi taky OK.Všetky turbo hadice dokonale tesné?
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno
Dávka - nevím
Turbo na diagnostice ukazovalo kolem 2,05 baru, atmosferickej je kolem 1, takže to tak nějak sedí na 1,1 po čipu ne?
Ja si neuvádzam žiadne STAGE, ani kW ani Nm a pritom to dám to za 12 s
Ale nemyslím to v zlom, len chcem napísať, že riešiš kadečo, no pritom ani nevieš koľko kW a koľko Nm vlastne po čipe máš. No a keď ani nevieš koľko tých koní si tam mal predtým, nevieš ani teraz koľko ich máš. Takže, podľa mňa, predtým než vymeníš polku auta a napraceš tam nejaký supiš bomba špica veľký IC, ktorý tam len tak tak vojde, aby si zistil, že to ani potom za 12 s nedáš, mal by si ísť naskôr na brzdu, nechať si to premerať, alebo sa poradiť s nimi - s tými meračmi/ladičmi, podľa tých nameraných hodnôt, či ti poradia, ak je tam problém a podľa toho, aký je veľký.
Druhá vec je tá, že až na tretí pokus som to zrýchlenia dal za 12,10 s. To auto ozaj nie je žiadny športiak a moje predošlé dva pokusy boli okolo 13 s a aj nad 13 s. Pretože som to nikdy neskúšal, nevedel som odhadnúť moment preradenia tak, aby som tým nestratil krútiaci moment, ktorý autu udeľoval zrýchlenia. Vytáčal = držal som to predtým príliš dlho na trojke až som začal strácať ťah = postupné zrýchľovanie. Tak som po teste zastal, pustil som si záznam, odstopoval som si to, urobil zmeny pri radení a vyskúšal znova. Ale preto, že som bol na ceste do Nitry a mal som tam byť načas, mohol som si dovoliť len tri takéto experimenty a cestou naspäť už bolo ešte teplejšie, tak som to už neskúšal a pálil som domov. Asi pri 25 st. Celzia by to bolo ešte horšie. Tým chcem napísať, že aj môj spôsob jazdenia = radenia sa prejavil na výsledku v rozpätí 1,5 s o koľko som to dokázal zrýchliť. Myslíš, že zmenou tvojho radenia to už u teba nijako nešlo zlepšiť a že máš ozaj nízky výkon motora?
Nekúpil som si S80 s TDI na závodenie v zrýchlení zo 100 - 160 km/h a nikdy by mi to ani neprišlo na um, ako dobrý nápad urobiť to, pokiaľ by si mi nenapísal, aby som to skúsil. Ja som bol a som spokojný s tým ako môj D5252T chodí. Mám S80 s TDI motorom na pohodovú jazdu a je mi jedno, či zrýchlenie zo 100 na 160 km/h dám za 12 s alebo za 14 s. Ale ak máš potrebu či túžbu s S80 a TDI motorom jazdiť dynamicky a využívať jeho čipnutý výkon na maximum, pre dobrý pocit, tak som chcel len napísať, že by bolo dobré dať si zmerať ten výkon, ak máš pocit, že je nedostatočný.
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jsou to ofiko specifikace od D5T5, ne reálné na brzdě změřené údaje.Potom to už môže byť len tým "hrdým" podpisom pod tvojimi príspevkami že: "ST1 125kW/340Nm"
Nevím, brzda stojí 1200Kč minimálně, měl jsem v plánu tam vyrazit, až budu mít tohle všechno vyřešené. Nejsem žádnej pirát silnic, honič výkonu (možná trochu), spíše mi jde o to, dostat to auto do co nejlepšího stavu a tohle je jedinej "ukazatel výkonu", co nic nestojí.Ale nemyslím to v zlom, len chcem napísať, že riešiš kadečo, no pritom ani nevieš koľko kW a koľko Nm vlastne po čipe máš. No a keď ani nevieš koľko tých koní si tam mal predtým, nevieš ani teraz koľko ich máš. Takže, podľa mňa, predtým než vymeníš polku auta a napraceš tam nejaký supiš bomba špica veľký IC, ktorý tam len tak tak vojde, aby si zistil, že to ani potom za 12 s nedáš, mal by si ísť naskôr na brzdu, nechať si to premerať, alebo sa poradiť s nimi - s tými meračmi/ladičmi, podľa tých nameraných hodnôt, či ti poradia, ak je tam problém a podľa toho, aký je veľký.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ak to nie je reálna hodnota výkonu, ale len teoretická či ideálna hodnota, prečo to uvádzať? Ak podľa ofiko špecifikácie máš teoreticky 125 kW/340 Nm (resp. toľko by si mohol možno dosiahnúť) ale zrýchlenie dáš za 13,6 s a ja za 12,1 s, potom by som si mal ja písať k čipu 135 kW a 375 Nm
Ak je cieľom dostať auto do najlepšieho stavu, prečo si sa potom informoval v inej téme, ktorú si založil, či sa tam zmestí väčší IC. To je už, podľa mňa, honenie výkonu nad rámec štandardných možností. Myslíš, že keď tam dáš väčší IC, dáš to zrýchlenie za 12 s? Nahusti si viac pneu, daj do motora redší olej, nalešti auto s nanovoskom a dáš to rýchlejšie
Ak je cieľom dostať auto do najlepšieho stavu, prečo si sa potom informoval v inej téme, ktorú si založil, či sa tam zmestí väčší IC. To je už, podľa mňa, honenie výkonu nad rámec štandardných možností. Myslíš, že keď tam dáš väčší IC, dáš to zrýchlenie za 12 s? Nahusti si viac pneu, daj do motora redší olej, nalešti auto s nanovoskom a dáš to rýchlejšie
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Proč se o tomhle nebavíme v tom vlákně, které jsem pro ten účel vytvořil? Řešil jsem tam graf tlaku turba, kdy by měl být konstantní, ale klesá.
Protože kdybych náhodou někdy IC musel měnit, tak bych tam rovnou chtěl dát větší. Pokud nemá smysl ho vyměnit už teď s čipem a vedrem.Ak je cieľom dostať auto do najlepšieho stavu, prečo si sa potom informoval v inej téme, ktorú si založil, či sa tam zmestí väčší IC. To je už, podľa mňa, honenie výkonu nad rámec štandardných možností. Myslíš, že keď tam dáš väčší IC, dáš to zrýchlenie za 12 s? Nahusti si viac pneu, daj do motora redší olej, nalešti auto s nanovoskom a dáš to rýchlejšie
Fajn, bral jsme to jako označení čipu, ale holt to smažu, dokud to nebude odbržděný, tak to uvádět nebudu.Ak to nie je reálna hodnota výkonu, ale len teoretická či ideálna hodnota, prečo to uvádzať? Ak podľa ofiko špecifikácie máš teoreticky 125 kW/340 Nm (resp. toľko by si mohol možno dosiahnúť) ale zrýchlenie dáš za 13,6 s a ja za 12,1 s, potom by som si mal ja písať k čipu 135 kW a 375 Nm
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ešte by si si mohol uvádzať do podpisu že "2,5TDI 260 km/h"
Lebo až toľko máš na tachometri.
Ale ak zrýchlenie zo 100 na 160 km/h je jediný "ukazateľ výkonu", čo nič nestojí a ktorý máš zistený, potom relevantným údajom výkonu do podpisu pri tvojom čipe, by bolo: 100-160km/h 13,67s
Vidíš, že na to vlákno ktoré si založil, každý kašle. Tu sa rieši zrýchlenie 100 - 160 km/h a tu si sa začal pýtať.
Lebo až toľko máš na tachometri.
Ale ak zrýchlenie zo 100 na 160 km/h je jediný "ukazateľ výkonu", čo nič nestojí a ktorý máš zistený, potom relevantným údajom výkonu do podpisu pri tvojom čipe, by bolo: 100-160km/h 13,67s
Vidíš, že na to vlákno ktoré si založil, každý kašle. Tu sa rieši zrýchlenie 100 - 160 km/h a tu si sa začal pýtať.
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak sem byl dneska trochu provětrat auto a zkoušel jsem těch 100 - 160km, zatím jen s předokolkou, ARD Stage 2 a BSR 2,5 Exhaust.
Bohužel mám starou verzi Pinnaclu, který nemá plugin s časomírou
(pokud by nějaká dobrá duše uměla dohrát, link na video: http://files.uloziste.com/e7b744ace5655f83/)
Podle časomíry v Pinnaclu jsem byl cca 1mm za 100km/h v čase 00:05:00, 1mm za 160km/h v čase 00:12:20
Výsledek, zaokrouhleno nahoru 7,4 sekund - celé na 3. rychlostní stupeň, prosím o doplnění do tabulky po kontrole hodnot
odkaz [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0wunG2KqI6E[/youtube]
Bohužel mám starou verzi Pinnaclu, který nemá plugin s časomírou
(pokud by nějaká dobrá duše uměla dohrát, link na video: http://files.uloziste.com/e7b744ace5655f83/)
Podle časomíry v Pinnaclu jsem byl cca 1mm za 100km/h v čase 00:05:00, 1mm za 160km/h v čase 00:12:20
Výsledek, zaokrouhleno nahoru 7,4 sekund - celé na 3. rychlostní stupeň, prosím o doplnění do tabulky po kontrole hodnot
odkaz [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0wunG2KqI6E[/youtube]
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
nevíte co by mohlo způsobovat náhlý (cca 1sec) propad výkonu při akceleraci?
Auto normálně zrychluje, pak pocitově okolo 4000ot/min, na cca 0,5-1,0 sec
přestane táhnout a pak se jakoby znovu nadechne a táhne bez problémů až do
červenejch.
Projevuje se to jen u tzv. "kickdownu" - když zrychluji pozvolna, kratičký propad
v zátahu nepocítím.
Auto normálně zrychluje, pak pocitově okolo 4000ot/min, na cca 0,5-1,0 sec
přestane táhnout a pak se jakoby znovu nadechne a táhne bez problémů až do
červenejch.
Projevuje se to jen u tzv. "kickdownu" - když zrychluji pozvolna, kratičký propad
v zátahu nepocítím.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
teď jsem koukal na ten odkaz z první stránky topicu (http://www.torquestats.com/index.php?pid=mph60_100)
a jestli chápu správně tak moje rodinné kombi zrychluje podobně jako Mercedes Benz E500, BMW 335i M Sport,
Toyota Supra, BMW M1 a třeba takové Porsche 911 Carrera 4S 996 nebo Nissan Skyline R33 GTR je dokonce o
setinky pomalejší než lehce upravená V70 ?
Proč Konstantina ECU nepustí přes 6 000ot./min. a mě pustí k 6 700ot/min, kvůli "ARD Stage 2"
nebo manual vs automat?
a jestli chápu správně tak moje rodinné kombi zrychluje podobně jako Mercedes Benz E500, BMW 335i M Sport,
Toyota Supra, BMW M1 a třeba takové Porsche 911 Carrera 4S 996 nebo Nissan Skyline R33 GTR je dokonce o
setinky pomalejší než lehce upravená V70 ?
Proč Konstantina ECU nepustí přes 6 000ot./min. a mě pustí k 6 700ot/min, kvůli "ARD Stage 2"
nebo manual vs automat?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
jo tak asi těžko, když jsou volva až na druhý stránce a časy jim začínaji okolo 10 sekund (až na jednu S80 V8)
já si řikal, že je 3,14, aby kombik bez razantních úprav ujel Impreze atd.
já si řikal, že je 3,14, aby kombik bez razantních úprav ujel Impreze atd.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak ono je asi taky třeba tu "tabulku" brát s rezervou.. protože jestli se stejné překlepy a chyby děly v časech, je to o ho*ně..
viz..
v tomto autě jsem jezdil a opravdu nemá motor vpředu...
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=522
tohle V8 nemá urcitě obsah 1.7l
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=263
a toto zase věřím, že jede rychleji, než 5 mil za hodinu
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=536
škoda, už jsem se radoval ze sumáře, ale tyhle chyby mi to hodně znevěrerohodnily.
viz..
v tomto autě jsem jezdil a opravdu nemá motor vpředu...
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=522
tohle V8 nemá urcitě obsah 1.7l
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=263
a toto zase věřím, že jede rychleji, než 5 mil za hodinu
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=536
škoda, už jsem se radoval ze sumáře, ale tyhle chyby mi to hodně znevěrerohodnily.
Ejdou Rotacak píše:jo tak asi těžko, když jsou volva až na druhý stránce a časy jim začínaji okolo 10 sekund (až na jednu S80 V8)
já si řikal, že je 3,14, aby kombik bez razantních úprav ujel Impreze atd.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3276
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volvo zrychlení 100-160 km/h
pak stále plane plamen naděje , doufám, že to s 3" dp, do88IC a Stage 3 SW stáhnu z 7.2-7.4 alespoň na 6.4
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To dáš!!!
Ejdou Rotacak píše:pak stále plane plamen naděje , doufám, že to s 3" dp, do88IC a Stage 3 SW stáhnu z 7.2-7.4 alespoň na 6.4
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jede ti to pěkně
Ano uprava ECU pustí tě dle toho jak je naladěno .Ejdou Rotacak píše:
Proč Konstantina ECU nepustí přes 6 000ot./min. a mě pustí k 6 700ot/min, kvůli "ARD Stage 2"
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Dnes jsem si opět zkusil 100-160, protože jsem před 3 týdny nechal vyměnit středový díl výfuku, kde se bortila vata.
Výsledkem bylo první měření před 3 týdny, kdy na Efectu 95 auto zrychlovalo za cca 15,5 sec.
Tak jsem do nádrže vrátil Vervu 100, na kterou to v březnu letělo podstaně rychleji - 12,09 sec (ano v březnu bylo taky jenom cca 10 C, při měření bylo 32 C). Ale 3,5 sec rozdíl na horší palivo? No začal jsem být nervózní, vyjel jsem Efectu 95 a nalil opět Verva 100 a dnešní výsledek opět 12 sec a nějaká ta desetina.
Nevěřil bych, že 100 oktanů oproti 95 oktanům udělá ve zrychlení takový 3,5 sec rozdíl
Výsledkem bylo první měření před 3 týdny, kdy na Efectu 95 auto zrychlovalo za cca 15,5 sec.
Tak jsem do nádrže vrátil Vervu 100, na kterou to v březnu letělo podstaně rychleji - 12,09 sec (ano v březnu bylo taky jenom cca 10 C, při měření bylo 32 C). Ale 3,5 sec rozdíl na horší palivo? No začal jsem být nervózní, vyjel jsem Efectu 95 a nalil opět Verva 100 a dnešní výsledek opět 12 sec a nějaká ta desetina.
Nevěřil bych, že 100 oktanů oproti 95 oktanům udělá ve zrychlení takový 3,5 sec rozdíl
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Určitě ano a zvlášť v téhle rychlosti je 3,5 sec nicHaben píše:...Nevěřil bych, že 100 oktanů oproti 95 oktanům udělá ve zrychlení takový 3,5 sec rozdíl
Schválně tohle vyzkouším s V8, jaký bude rozdíl
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: ivanvanata, mirass80, ms231, PINĎABC