Pokud máš čas, trpělivost a rezervní auto, tak rozhodněraolsa píše:Brno to má mnohem lepší s AMBO.
Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Zkušenosti s LPG 2.5T
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ahoj všem, nesetkal se prosím někdo s tímto problémem? :
Natankoval jsem plnou benzínu a plnou plynu. (s tím, že auto protáhnu na benzín a pak pojedu na plyn) Vyjel jsem plnou benzínu na jeden zátah a když mi začalo svítit vočičko, zmáčknul jsem PRINS tlačítko a ozvalo se jen 3x pípání jakože prázdno a "volume" ukazatel svítila 1 čárka červeně.
Druhý den ráno jsem nastartoval na tu rezervu benzínu, přepnul na plyn a hle "volume" plná zelená...
Najelo to na plnou (50l) něco přes 300km.
Dotankován plyn do plné a teď už to pípá po 140km ujetých na plyn. A musí se zase dotankovat do plné, jinak to jede na benzín. Nějaké čidlo tlaku, které "neví", že tam plyn je..
Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale je to první auto s plynem co máme XC90 2.5T. V čem je prosím problém? Jak to odstranit, či spravit "doma" protože kolem Loun nikdo PRINS nedělá hňupové grr.
Díky za cenné rady!! Janek
Natankoval jsem plnou benzínu a plnou plynu. (s tím, že auto protáhnu na benzín a pak pojedu na plyn) Vyjel jsem plnou benzínu na jeden zátah a když mi začalo svítit vočičko, zmáčknul jsem PRINS tlačítko a ozvalo se jen 3x pípání jakože prázdno a "volume" ukazatel svítila 1 čárka červeně.
Druhý den ráno jsem nastartoval na tu rezervu benzínu, přepnul na plyn a hle "volume" plná zelená...
Najelo to na plnou (50l) něco přes 300km.
Dotankován plyn do plné a teď už to pípá po 140km ujetých na plyn. A musí se zase dotankovat do plné, jinak to jede na benzín. Nějaké čidlo tlaku, které "neví", že tam plyn je..
Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale je to první auto s plynem co máme XC90 2.5T. V čem je prosím problém? Jak to odstranit, či spravit "doma" protože kolem Loun nikdo PRINS nedělá hňupové grr.
Díky za cenné rady!! Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Je možné, že zlobí cívka na nádrži či na reduktoru, ale je to jenom odhad.
Po těch ujetých 300 km jsi natankoval do plné 50 litrů? To je docela dost velká spotřeba, ne? Cca 16,5 l/100?
Po těch ujetých 300 km jsi natankoval do plné 50 litrů? To je docela dost velká spotřeba, ne? Cca 16,5 l/100?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Zkušenosti s LPG 2.5T
Díky za reakci Radku! A cívka na nádrži, nebo reduktoru.. nebyla by nějaká fotka co mám hledat a jak to "proměřit.." ?raolsa píše:Je možné, že zlobí cívka na nádrži či na reduktoru, ale je to jenom odhad.
Po těch ujetých 300 km jsi natankoval do plné 50 litrů? To je docela dost velká spotřeba, ne? Cca 16,5 l/100?
No takhle, je to 50l nádrž, takže předpokládám že "opravdový" objem bude nějakých 40? A reálně to bylo asi 330km. Ale to vem čert.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Fotku nemám, jsou různé cívky, většinou je to takový váleček do kterého vedou dva dráty.
Hoď si do google cívka reduktoru a uvidíš.
Hoď si do google cívka reduktoru a uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Má někdo zkušenosti se systémem STAG v 2.5T? Přichází v úvahu ŘJ Qmax plus nebo Qmax basic. Díky za info
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Zkušenosti s LPG 2.5T
Poslušně hlásím, že problémy odstraněny prachsprostým servisem a výměnou filtrů.
Viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=736185#p736185
Vše na tomto motoru funguje jak má.
Viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=736185#p736185
Vše na tomto motoru funguje jak má.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
mame 2xV70 2,5T + 2x Stag.... kdyz to namontuje sikovny plynar tak nevis ze je v aute nejake LPG. Najeto asi 150 000km a jen bezny servis, obcas filtr obcas jemne doladit. Jen mame ty starsi verze Premiun nebo ISA... novejsi neznam. Funguji vsechny systemy. Alfa omega je plynar co ma zkusenosti a je peclivý
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Díky za info, do měsíce bude auto v plynu, pak dám vědět...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak už měsíc jezdím s LPG. Systém STAG Qmax plus, reduktor Tomasetto AT13 antartic super a vstriky jsou Stag, co byly v setu. Nádrž 65L. Naprostá spokojenost, Stag můžu jen doporučit, nejenom že zkušenosti z Volva...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Zkušenosti s LPG 2.5T
Děkujeme za zpětnou vazbu!!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pár fotek...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Lpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
Přeju ať to jezdí!
P.S. plynar si mohl mozna malinko vyhrat s kabelama... Ten svazek na roure nasavani vzduchu atd... ale to je jen detail
P.S. plynar si mohl mozna malinko vyhrat s kabelama... Ten svazek na roure nasavani vzduchu atd... ale to je jen detail
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Jen jeden reduktor? No uvidíš v zimě, jestli ti to bude stačit a nebude se vypínat
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Zkušenosti s LPG 2.5T
Důležitý je i průměr hadiček, ale s pouze jedním reduktorem, naštěstí se sériovým výkonem, to bude tak tak.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Taky mám jeden reduktor a bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
ja mam taky jeden reduktor... ale komplet vedeni 8mm vcetne multiventilu.... tenhle motor neni problem ukrmit, to je opravdu soft turbicko
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V945, B230FB, 1993
Zkušenosti s LPG 2.5T
Reduktor je výkonově do 250kW, toho bych se nebál, trubka 8mm, to je jasné...
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005
V70 II, 2,5T AT, 2005
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
ze je reduktor do 250kW je nic nerikajici informace... Možna pro atmosferu... Na turbo motoru s velkym plnicim tlakem ale jen treba 150kW ten reduktor klidne muze odejit i po 5 000km, nebude drzet tlak protoze membrany budou vytahane jak ksandy...
Ale volvo LPT neni problem...
Ale volvo LPT neni problem...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Zkušenosti s LPG 2.5T
No právě, udávaný max výkon je vhodný pouze pro atmosferické motory.
Např u V8 232kW s ním nebude problém, ale u T5 191kW určitě stíhat nebude, protože v momentě zabrání turba nestihne dodat dostatečné množství paliva. U sériové 2,5T problém nebude.
Např u V8 232kW s ním nebude problém, ale u T5 191kW určitě stíhat nebude, protože v momentě zabrání turba nestihne dodat dostatečné množství paliva. U sériové 2,5T problém nebude.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Zkušenosti s LPG 2.5T
Já teď měnil redktor cca po 85tis km, byl tam tři roky...no je fakt, že už rok blbnul, takže i LPT turba ten reduktor tak moc nevydrží. U atmosféry 96kw jsem ho měl 160tis km a fungoval.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Nevím co máš za reduktor, ale já ho už mám 8 let, cca 150 kkm a jenom jsem jednou měnil membrány, jinak funguje bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Zkušenosti s LPG 2.5T
Typ přesně nevím, je to veliký Lovato ...Ten můj byl úplně KO, po přepnutí pištěl, smrděl, auto se pak přechlastavalo...
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé