Retrofit Digitalnych budikov
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#51 Retrofit Digitalnych budikov
Dívám se dívám....a....nic. Jsem dokonce "B"
To já vím, jak se od června roku 2011 změnil interiér, tedy asi i s těmi fičurami, které jsou pro retrofit potřebné.
To já vím, jak se od června roku 2011 změnil interiér, tedy asi i s těmi fičurami, které jsou pro retrofit potřebné.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#52 Retrofit Digitalnych budikov
Tak konečně jsem našel rozuzlení - těch TFT palubek je - i po mechanické stránce - vícero verzí: Mi se historicky do rukou dostala ta dolní varianta. Proto také nešla nakostit do první S80II a jiných podobných krámů, které mají ten horní tvar.ok2ucx píše:Jednu věc nechápu - jak ti soudruzi z východu přemluví už jen tvar palubky, aby do auta 2007 (mechanicky) seděla tahle nová DIMka?
No a aby to nebylo tak jednoduché, když už narazíte na správný tvar, i tyto existují v různých HW variantách.
A ano - při retrofitu do -MY11 je skutečně potřeba mít "translator", tedy krabičku která předkládá stará data za nová a naopak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#53 Retrofit Digitalnych budikov
mne sa zda ze ta horna je z V40 a S/V60 a spodna z ostatnych modelov.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#54 Retrofit Digitalnych budikov
Horní je stejná jako S80II, XC/V70III. Jestli je to (rozměrově) kompatibilní ještě s něčím dalším, to jsem nezkoumal...
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#55 Retrofit Digitalnych budikov
Teď ještě počkat, jestli podaří spárovat. Myslím, že o něco se pokouší Siggy.
Mám obavu, že pro D5T5 to nemůže být lukrativní vzhledem k tomu, kolik by se asi sešlo objednávek....
Mám obavu, že pro D5T5 to nemůže být lukrativní vzhledem k tomu, kolik by se asi sešlo objednávek....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#56 Retrofit Digitalnych budikov
Myslíš, že ne? Sice to nebudou stovky lidí, ale jednotky, možná desítky ano.Jasper píše:Teď ještě počkat, jestli podaří spárovat. Myslím, že o něco se pokouší Siggy.
Mám obavu, že pro D5T5 to nemůže být lukrativní vzhledem k tomu, kolik by se asi sešlo objednávek....
Je to jako s chipováním, to taky nedělají na stovkách volv, alespoň předpokládám
Dle mě by měla každá firma, pro získání nových zákazníků, rozvíjet svou nabídku.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#57 Retrofit Digitalnych budikov
Tááák, a teď už jsme minimálně dva zájemci
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#58 Retrofit Digitalnych budikov
Co vim tak siggi (radek) to dava dokupy s D5T5 (pavlem)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#59 Retrofit Digitalnych budikov
tri zajemci. na dve auta takze styri
ale na moju s60 my2013 by to vraj mohlo ist aj bez tej ruskej krabicky.
ale na moju s60 my2013 by to vraj mohlo ist aj bez tej ruskej krabicky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#60 Retrofit Digitalnych budikov
+ Pinďa myslím
Takže už kolik? 4? 5?
Takže už kolik? 4? 5?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#61 Retrofit Digitalnych budikov
Pavel u S60II psal pro MY14+Arkaz píše:tri zajemci. na dve auta takze styri
ale na moju s60 my2013 by to vraj mohlo ist aj bez tej ruskej krabicky.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#62 Retrofit Digitalnych budikov
samozrejme otazna je cena. ked to bude viac alebo na urovni ruskej krabicky + budikov z PL tak to je asi jedno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#63 Retrofit Digitalnych budikov
Ta spodni co je na fotce tak je z V40/XC40 . Jako jedina ma jiny TFT oproti klasicke P3 platforme. tam by mel byt tvar pro osazeni vsude stejny. Ja ted cekam nez mi ruska krabicka dojde ( to by nebylo Rusko, aby nebyla spatna transakce a nemuselo se to delat znova Kazdopadne uz psali ze to maji pro me ready a jakmile dojdou penize tak to poslou. Uvidime v cem nam to pomuze dal
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#64 Retrofit Digitalnych budikov
Já určitě, dal bych přednost Vč, ale když to pro ně není zajímavé. Tak to chápu a prubnu méně důvěry hodně bratry z Ruska.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#65 Retrofit Digitalnych budikov
Počkáme na Radka a uvidíme
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#66 Retrofit Digitalnych budikov
Neříkám, že to jednoznačně musím mít, ale na druhou stranu, když to bude fungovat, tak proč ne.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#67 Retrofit Digitalnych budikov
Pokud máš 2012 tak by to pro tebe mělo jít bez problémůselap píše:Neříkám, že to jednoznačně musím mít, ale na druhou stranu, když to bude fungovat, tak proč ne.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#68 Retrofit Digitalnych budikov
Také neříkám, že bych se bez toho neobešel, ale líbilo by se mi to. Siggimu jsem slíbil, že přispěju, tak čekám na SZ.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 5053
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#69 Retrofit Digitalnych budikov
Nosound89 píše:+ Pinďa myslím
Takže už kolik? 4? 5?
Já taky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#70 Retrofit Digitalnych budikov
Tak orintačně jak by to vyšlo s cenou? Abych prásátko nevyprášil do sucha a pak mi tu neřvali hladoví haranti
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#71 Retrofit Digitalnych budikov
to ti teraz nikto nepovie. prv sa uvidi co ta ruska krabicka je zac. a ci je mozne vobec ju vyrobit. mozno je to tak zlozite a take know how ze len rusko a nic vic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#72 Retrofit Digitalnych budikov
Také mě to láká, ale nacpat do budíků třeba 15k???, raději udělám komplet zadní nápravu. Ale červík hlodá a hlodá, že to nakonec stejně budu muset mít, jakmile to ok2ucx rozlousklne.
#73 Retrofit Digitalnych budikov
Není třeba dělat celou nápravu ,stačí dva PUR silentbloky.Jakub Svoboda píše:Také mě to láká, ale nacpat do budíků třeba 15k???, raději udělám komplet zadní nápravu. Ale červík hlodá a hlodá, že to nakonec stejně budu muset mít, jakmile to ok2ucx rozlousklne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#74 Retrofit Digitalnych budikov
JJ silentbloky s těma se počítá, pak pružiny a tlumiče. Takže + - s prací 15k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#75 Retrofit Digitalnych budikov
Že VČ nemá na podobném projektu zájem, není tak úplně pravda (spíše nejsou lidi). Zásadní je otázka, kolik úsilí by tohle obnášelo, protože to může být >relativně< jednoduchá záležitost, anebo spíše nemusí. Železo, které by tuto funkcionalitu umělo (jen tak mimochodem) zprostředkovat - bychom i měli (dongle). Do bližšího zkoumání interní komunikace v autě se shodou okolností zrovna také pouštíme, takže teoretické předpoklady tu jsou.
Slibovat cokoli si ale nedovolím, protože jako u všech "reverse engineering" projektů je výsledek vždy zcela nejistý a jen těžko předvídatelný. Vývoj dongle nás pěkně vyučil, m.j. že dosáhnout stabilní a bezproblémové komunikace s autem je pěkná fuška (připomínám, že se tu bavíme o několika velmi rozdílných platformách - počínaje S80 1999, konče nejnovějšími SPA auty MY18). Volvo bylo v roce 1999 přímo revolučním průkopníkem s CAN komunikací po celém autě. Něco, co nikdo neměl, neexistovaly žádné standardy, všechno to chlapci ve Švédsku museli vymýšlet od píky. V průběhu let každou chvíli měnili protokoly, interpretaci dat, takřka každý modelový rok (hlavně ze začátku) je svým způsobem "jiný", byť auto z venku vypadá stejně. Chci tím říct, že komunikace se během let měnila...
Ale zpátky k tématu retrofitu: auta od MY12 nahoru jsou si už navzájem podobná, stačí novou TFT palubku připojit, kam patří a bude zobrazovat většinu údajů správně. P3 auta prošla právě od modelového roku MY12 malým elektrickým faceliftem, t.j. na "digitální" straně se změnilo takřka všechno, ten "konvertor" musí pochyat údaje ve starém formátu a palubce ji odvysílat ve formátu novém a naopak. Uvidíme.
Nějaký malý technologický pokus slíbit můžu...
P.
Slibovat cokoli si ale nedovolím, protože jako u všech "reverse engineering" projektů je výsledek vždy zcela nejistý a jen těžko předvídatelný. Vývoj dongle nás pěkně vyučil, m.j. že dosáhnout stabilní a bezproblémové komunikace s autem je pěkná fuška (připomínám, že se tu bavíme o několika velmi rozdílných platformách - počínaje S80 1999, konče nejnovějšími SPA auty MY18). Volvo bylo v roce 1999 přímo revolučním průkopníkem s CAN komunikací po celém autě. Něco, co nikdo neměl, neexistovaly žádné standardy, všechno to chlapci ve Švédsku museli vymýšlet od píky. V průběhu let každou chvíli měnili protokoly, interpretaci dat, takřka každý modelový rok (hlavně ze začátku) je svým způsobem "jiný", byť auto z venku vypadá stejně. Chci tím říct, že komunikace se během let měnila...
Ale zpátky k tématu retrofitu: auta od MY12 nahoru jsou si už navzájem podobná, stačí novou TFT palubku připojit, kam patří a bude zobrazovat většinu údajů správně. P3 auta prošla právě od modelového roku MY12 malým elektrickým faceliftem, t.j. na "digitální" straně se změnilo takřka všechno, ten "konvertor" musí pochyat údaje ve starém formátu a palubce ji odvysílat ve formátu novém a naopak. Uvidíme.
Nějaký malý technologický pokus slíbit můžu...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek