Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Ahojte,

Ked som kupoval XC60 D5 151kW, bolo mi jasne, ze spotreba nebude rozpravkova, ale vie mi niekto vysvetlit, ako s tym dokazu ludia jazdit za 7-7.5 litra? Pride mi to totalne nerealne.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1125-XC60.html?fueltype=1&power_s=150&minkm=3000

Mesto + okresky v zime: 10.5; teraz 450km dialnice+okresky: 9.2, a to som isiel vsade podla predpisov a na okreskach som obehol cca 2 auta (noha na podlahu), inak naozaj pohodova volvo jazda/plavba. Stale mam este zimne pneu.

Kedze jazdim malo, cca 15-18k km rocne, tak ma to netrapi az tak z financneho hladiska - skor rozmyslam, kde robim chybu a ci s tym nejazdim ako uplny magor.

Cize: ako sa s tym da jazdit ekonomicky? :) Vacsinou sa nikam neponahlam (idem s detmi a zenou...), tak si to mozem vyskusat.
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Marek71 »

Mám rovnaký motor, tiež AT a AWD, ale v S80 a na 7-7,5 sa ani ja nedostanem, res. chce to veľmi ľahkú nohu a plynulú jazdu, reálnejšie je u mňa tak 7,5-8. Ja ale jazdím skoro výhradne po diaľnici plynule ustálenou jazdou na tempomat 135 kmh + niečo málo mesto a okresky.

Ty máš zrejme ťažšie auto (neviem), máš horšiu aerodynamiku, takže v mojom režime jazdy by som predpokladal tak + 0,5-1 liter, nie viac. Tak snaď nietko odpovie, kto má XC60 s týmto motorom. Premýšľal som povodne aj o XC60, ale napokon som rád, že som vzal S80, pre moje účely je vhodnejšie.
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

Daniel Kout Ověřený
Offline
Příspěvky: 1320
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, strašně moc dělá převodovka. Mám XC60 151 kW, manuál, jezdím v průměru (podle tankování) za 8,1. 14 dnů jsem jezdil s XC60 s totožným motorem a automatem 6q a byl jsem v rozmezí 9,1 - 9,8 a to jsem se krotil. Následně jsem měl půjčené auto kolegy (opět XC60 151 kW) a průměr 9,5. Nové automaty jsou prý mnohem ekonomičtější (nemohu posoudit). Dan
_________________
S90 B5

st_Andy Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1913
Registrován: 16 roků
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od st_Andy »

automat + AWD + dve turba + kratke trasy + zimne pneu a je to :)

ano, prevodovka robi strasne vela.. rozdiel pri 140 km/h len medzi manualom 6 kvalt a 5 kvaltom je nejakych 2100 vs 2600 otacok, ake otacky toci pri 140 automat zial netusim.. ale automat vacsinou pridava v priemere nejake tie 2 litre, takze by to teoreticky sedelo :) kazdopadne nepodtacal by som to a nesnazil sa o eko-rally, DPF sa vypaluje po chvili jazdy nad 2100 otacok a dostatocnej teplote vyfuku, pokial sa nad tuto hodnotu auto pravidelne nedostava hrozi upchatie filtra..

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 561
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko, Sliač

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Boss »

st_Andy píše: ake otacky toci pri 140 automat zial netusim..
U mojej XC90, bez DPF, cca 149 kW, 5st automat - cca 2800-2900 ot/min
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Ale pod 8.5 (palubak, realne +0.5) sa mi nepodarilo ist ani po okreskach viac-menej po rovine s viacerymi dedinami, cize priemerka okolo 65km/h a to bolo v lete.... No nic, skusim po prezuti na nove letne pneu.

Zaujimave, ze tie spotreby na webe ludia namerali s automatom a dal som filtrovat aspon 3000km najazd...

Keby ta XC60ka mala aspon vacsiu nadrz. Predtym som mal S80, a tych 80 litrov pre 2.5TDI vydrzalo na cca dvojnasobny dojazd - tak asi preto ma to trapi, lebo mam pocit, ze musim tankovat kazdu chvilu, a najma vtedy, ked deti akurat spia :)

Este som sa obaval, ci nemam nejaky problem v automate, ale naozaj moze byt problem medzi volantom a sedadlom.
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Borys
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Borys »

Otec má xc60 MY2015 tu slabší variantu 186k. Řekl bych ze jezdí spis kratší trasy přes týden a občas delší o víkendu. Průměrnou spotřebu tam má 8.3l dle pocitace.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2

ProchyM
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomoucko
Vůz: XC90 T8 a XC60

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ProchyM »

Já mám také XC60 D5 AWD, modelovy rok 2015, 2,4 /mám 230 s Polestarem. Mohu potvrdit po 48t km, průměrnou mám nyní cca 8,3l.
Co jsem s tím nejlíp jel např. Olomouc-Tutnov a zpět (podle palubáku) za 5,6-5,8l, ale to je "velmi klidná jízda a jemně na plyn".
Tak jak píšete, stačí párkrát více přidat a hned průměrná jde nahoru. Jezdím svižně, ale jak se říká, nejsem závodník, na to jsou jiná auta...
Nějak bych nesouhlasil s tím tankováním, myslím si, že mě to zatím vyhovuje i když by to mohlo být lepší, po natankování plné tak většinou ukazuje dojez cca 1050km.
Co by jsme chtěli po autě vážící cca 2t a ten 2,4l si něco cucne, jakmile se jezdí po městě nebo krátké trasy, tak spotřeba automaticky vyskočí nahoru.
Například, jezdím i delší trasy třeba do Schweizu a průměrně mám 8,5l, po dálnici u nás do 150 a v Německu rychleji i 200, někdy spěchám a to je více přes a spotřeba cca průměrně 8,5l, stále se dívám podle palubáku. Je jasné, že problém může být s málo km. Pozoroval jsem klesající spotřebu po 20t a nyní po 40t to malinko šlo dolů...
Největší problém je s takovým autem jet pomalu a dívat se na spotřebu??? Tak jak říkáte, největší problém je "medzi volantom a sedadlom".
Jinak s autem jsem doposud velmi spokojen, občas něco vrzne nebo klepne a to v rámci záruky je opraveno, ale zatím nic závažného nebylo...
_________________
nová XC60 T8 AWD RECHARGE White 2023
nová XC90 T8 RECHARGE Black
XC90 T8 White prodáno
XC60 D5 AWD prodáno
V40 D3 White

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Tak 5.6 by som nemal, ani keby som isiel dole kopcom a na plynovy pedal sa ani nepozrel :) A 150 po rovnej dialnici? To by som bol urcite cez 10. Tak teraz neviem, uvidime na letnych gumach, ale mozno bude problem aj niekde v prevodovke alebo co.

Moze pomoct, ak manualne zaradim 6ku (ak by som mal nejaky problem napr. s lock-up funkciou, atd.)? Skusim, poviem :)
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Marek71 »

Ešte otázka, či tie spotreby tu uvádzate podľa dotankovania a výpočtom, alebo podľa palubného počítača. Pretože ten dosť kecá. A blbé je, že nekecá tak nejak konštantne, ale niekedy viac a niekedy menej. Takže by som doporučoval po nejakých experimentoch s úspornou jazdou, si toto overiť dotamkovaním a nie palubákom.
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Tazko povedat, co davaju ludia na spritmonitor.de... Mne palubak podla poslednych troch tankovani keca len o cca 0.5l, ale uvidime, ako sa to vyvinie v dlhodobejsom horizonte.

Islo mi skor o rozdiel medzi 7 litrami a 10 litrami, co je teda dost rozdiel :)
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

ProchyM
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomoucko
Vůz: XC90 T8 a XC60

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ProchyM »

Ještě tedy doplním, při dotankování a následným měřením mi to sedí v průměru*/- 0,3l. Samozřejmě vůbec nemluvím a neřeším, pokud je tam více pojížděk po městě tak je to i 10l. Měřím pro můji představu pouze trasy s více jak 100 km a dělám to tak, že v MyCarsu si zadám novou trasu a mohu tak sledovat i spotřebu...
Po dojetí, nemyslím těch 100 km, ale pak když dotankuji a tak jednoduchým výpočtem vidím spotřebu k ujetým km.
Taky s tím dokáži jezdit za 11 litrů, ale to už sem nemohu a nechci vůbec psát. Jen se bojím, že tady někdo napíše "kdo to byl, co jsem ho viděl v té bílé XC60...".
Jen odpovídám na dotazy, že stím dá jezdit rozumně. Pokud jsem dal za auto skoro 1,5, tak spotřebu "řeším a neřeším", jestli trochu spěchám za 8, 9, 10l, tak vím proč.
Najedu ročně cca 35t, jsem už "dědek", ježdění mě zatím baví, musím jezdit a mám už něco za sebou, tak mohu porovnat...
_________________
nová XC60 T8 AWD RECHARGE White 2023
nová XC90 T8 RECHARGE Black
XC90 T8 White prodáno
XC60 D5 AWD prodáno
V40 D3 White

Tod2 Ověřený
Offline
Příspěvky: 3161
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Tod2 »

okreska 50% - dálnice 50% (140km/h) 6,5l
jen okreska (do 110km/h) pod 6l, klidně 5,5l, to ujedu reálně na nádrž i 1300km a tankování při dojezdu 100km
základem je používat brzdu co nejmíň... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9898
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:okreska 50% - dálnice 50% (140km/h) 6,5l
jen okreska (do 110km/h) pod 6l, klidně 5,5l, to ujedu reálně na nádrž i 1300km a tankování při dojezdu 100km
základem je používat brzdu co nejmíň... :)
Tod, to není příspěvek úplně ve správném topiku...kluci řeší XC60
Pro Tebe spíš toto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=41925
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Vinca
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Broumov
Vůz: Volvo XC60 D5, XC60 II D5, V 90 D3

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Vinca »

Po přečtení tohoto vlákna se taky přidám, mám XC60/151kW. Se spotřebou to je taky těžký, pokud pojedu žido-jízdu, tak to zvládnu okolo 5,8l/100, pokud pojedu v klidu město 55km/h a momo město 100km/h (podotýkám jezdím hodně na tempomat) tak je spotřeba kolem 7l/100. Ovšem pokud se přidá regenerace DPF tak je rázem spotřeba 7,5l/100km. Samozřejmě pokud se chci vybláznit na sněhu v horách tak není problém 12l/100km. Regenerace se mi periodicky objevuje po cca.650km 30-40km(nevím zda je to dobře)

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Tak toto su pre mna uplne nerealne cisla. Na 5.8 sa nedostanem za absolutne ziadnych okolnosti. Na 7 by som sa teoreticky dostat mohol pri totalnej rovine-okreske. Mozno mam problem s automatom, sem-tam tam cosi zavrci, uz som to v ktoromsi inom vlakne opisoval...

Konecne som prezul na letne, tak som velmi zvedavy.
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

PINĎABC Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5154
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od PINĎABC »

Ty volve pod 6l se ne dostanu ani já s psa mrdkou spíš 7l možná kdybych jezdil na drsného klobouky tak bych se dostal i na 5l, ale nechápu že si někdo koupí auto za míč a řeší spotřebu :ROFL: a když se dostane na vysněnou hraníci bude sypat do servisu bo mu ta eko ralye odrovna pul auta :ROFL:

Vinca
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Broumov
Vůz: Volvo XC60 D5, XC60 II D5, V 90 D3

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Vinca »

Sorry zapoměl jsem napsat, že mám manuál. Škoda, že mi nešla vložit fotka s budíy 107,7km/6L, je to ze dneška jel jsem na větší nákup. Roviny u nás nejsou, ba naopak slušná převíšení. Dálnice při 140-150/h je spotřeba do 8L.
Spotřebu neřeším ropa je nyní za slušný krejcar.

Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Marek71 »

Pokiaľ je to spotreba podľa palubáku, tak to nemá žiadnu vypovedaciu hodnotu, bohužiaľ :-( Pretože pokiaľ to nespomenieš, tak niekto može uvádzať skutočnú podľa dotankovania a iný zase údaj palubáku a to sa potom dosť %tažko porovnáva.
K palubáku pripočítaj minimálne 0,3 litra až v extréme 1 liter a bude to OK.
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

Vinca
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Broumov
Vůz: Volvo XC60 D5, XC60 II D5, V 90 D3

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Vinca »

Ano máš pravdu, ze začátku jsem měřil spotředu s tím, že jsem naléval naftu až na doraz ručně (ne na pumpě), tak jsem měl přehled o skutečné spotřebě.
Dále bych chtěl říci své poznatky ohledně k elektronickému výpočtu vůči skutečné spotřebě je to většínou +-0,3L.
Co se jedná ohledně tankování na pumě, vem si někdy průhledný kanystr a zjistíš kolik je tam pěny a kdy ti v kolika litrech vypne čerpadlo. Množství pěny je na ruzných čerpačkách různá.
Nádrž v XC60 nemá vyrovnávací nádrž, vlnovec vede přímo do nádrže, kde se pěna kumuluje.
Dle vlastní zkušenosti kdy mi pumpa již vypla jsem dolil po hrdlo jednou 8l a jindy z od jiné pumpy 11l.
U předchozího auta které mělo vyrovnávací nádržku pod hrdlem jsem dolil vždy pravidelně 4L a bylo jedno kde jsem tankoval. Není to o šetření pouze o statistice.
Jedna kuriozita, byl jsem u syna v Praze kde jsem natankoval u jeho kamaráda téměř po hrdlo, poté jsem jel domů 195km, kde jsem si říkal,že dotankuji do plna zasunul jsem pistol do nádrže a tankoval, zastavilo se to na 1,3L a dál tankovat nešlo, to byla ostuda při placení 32Kč.
Naposledy upravil(a) Vinca dne 06 kvě 2016 18:45, celkem upraveno 2 x.

Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Marek71 »

Rozumiem ti. Tieto nezrovnalosti s tým, kedy vypne tankovacia pištoľ a koľko sa potom ešte vojde a na akej pumpe, atď... Riešim to tak, že vždy tankujem len do prvého cvaknutia pištole. Raz som skúsil natankovať až do plna, ručne, ale vyliala sa mi nafta von z nádrže, tak to už neskúšam. Je jasné, že aj tak budú nejaké odlišnosti pumpa od pumpy, tým nepresnejšie to bude, čím menej budeš tankovať. Toto sa eliminuje len tým, že nebudeš brať spotrebu z jedného tankovania, ale niekoľkých tankovaní, čím viac, tým lepšie. A spotrebu na jednu nádrž beriem ako len takú informatívnu. Ako príklad - spritmonitor.de.
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

ot0
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: XC60 D5 '09 Geartronic AWD
Bydliště: Bratislava

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od ot0 »

Uz mam letne pneu - Nokian zLine 235/60R18, plnene dusikom.

Zatial len kratka skusenost: vcera cca 36km po dialnici, okreskach a dedinach (dialnica: 110-120km/h, kedze ide o ten "docasny" trojpruh BA-TT), vonku bolo okolo 18 stupnov, a priemerka podla palubaka velmi prijemnych 7.3l. Cestou spat do Bratislavy bola ale priemerka takmer 9 - mozno sa cistil DPF filter, alebo som isiel predtym po vetre a naspat proti vetru :)

Ale neskor som isiel cca 20km po bratislavskom obchvate, tempomatovych 90-95, a priemerka opat okolo 7.3 (a naspat dokonca 6.8, ale to som isiel polovicu cesty dole kopcom od Borov k mostu Lafranconi :) ).

Cize zda sa, ze tie pneu (a dusik?) spravili vela, a tiez vonkajsia teplota...

Buduci vikend idem cca 250km (dialnica a trochu okresky), tak uvidime, ci sa podari dodrzat podobne hodnoty. Cestujem s detmi a manzelkou, takze mi vobec nevadi, ze to nebude ktovieako dynamicka jazda - len chcem vyskusat, ci sa viem dostat na tie vase hodnoty :)
_________________
XC60 D5, D5244T10, 9/2009, MY 2010, Summum, Geartronic, AWD, Profituning.sk (151kW -> odmeranych 169kW, 472Nm)
S80 2.5 TDI, D5252T, 10/1999, 103kW, manual

Vinca
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Broumov
Vůz: Volvo XC60 D5, XC60 II D5, V 90 D3

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Vinca »

Zdarec dnes jsem přijel domů tak se chci podělit se spotřebou za tento týden, je to jízda po všech komunikacích,
město, okresky , dálnice ale i krátké přejezdy(na studeno), samozřejmě nemohu potvrdit zda nebyl motor před mím
nákupem upravovám(palivové cesty), jelikož je auto z Belgie tak tomu nevěřím. Město jezdím 60, mimo 100, ČR dálnice 140, SR dálnice převážně 120.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Deshi Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3603
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Deshi »

Vinca píše:Zdarec dnes jsem přijel domů tak se chci podělit se spotřebou za tento týden, je to jízda po všech komunikacích,
město, okresky , dálnice ale i krátké přejezdy(na studeno), samozřejmě nemohu potvrdit zda nebyl motor před mím
nákupem upravovám(palivové cesty), jelikož je auto z Belgie tak tomu nevěřím. Město jezdím 60, mimo 100, ČR dálnice 140, SR dálnice převážně 120.
O.T.: můžu se zeptat, co znamenají ty pruhy v levém budíku?? Je to asistent na jízdní pruhy???
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1336
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Ekonomicka jazda XC60 D5?!

Příspěvek od Arkaz »

Je to nastaveni vzdialenosti ktoru dodrziava adaptivny tempomat od auta pred tebou. 1 kocka najmensia vzdialenost viac kociek vacis odstup. :good:

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé