Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Jestli je to všechno pravda, nečekej na nic, vem s sebou mechanika a jeďte to prověřit. :Bravo:

makaveli
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Tuklaty
Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od makaveli »

Tak jsem ráno vyjel vlakem do Brna a domů jsem se vrátil již s vozem. Auto jede pěkně, nikde nic nebouchá a celkově z něho mám pozitivní pocit. Nicméně bych se chtěl zeptat na nějaké věci, tak to asi hodím do samostatného tématu.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

scourge píše:Ahoj, prosím o radu. Podobně jako několik uživatelů přede mnou, bych se rád zeptal na váš názor na konkrétní inzerát prodeje Volva. Úplně upřímně přiznávám, že jsem čistě uživatel auta a příliš toho o nich nevím - věci se učím většinou za pochodu. V současné době vybírám nové auto a jsem z toho už dost unavený, protože trávím hodiny a hodiny čtením informací, zkušeností, inzerátů atd. a pořád z toho nejsem úplně moudrý. Základní požadavek je prostorné a pohodlné auto pro vysokého řidiče, na delší trasy/cestování po Evropě, které je spolehlivé, bezpečné a vyžaduje rozumnou míru údržby. Manuální převodovka, a vzhledem k tomu, že půjde o ojetinu, tak benzín. Přecházím z poděděné felicie 1.6, takže cokoliv, i popelnice na podvozku z kočárku bude lepší, tohle už nejde. Nejvíc se mi líbí modely V70 a XC70, obojích je ale v benzínu a manuálu strašně málo.

Našel jsem jeden inzerát, který mne zaujal, samozřejmě, jsou to jen fotky a tak mám jen první dojem. Podle něj ale auto vypadá docela dobře, nicméně v bazaru stojí určitě od zimy (na netu je několik inzerátů stejného bazaru na různých portálech a jsou tam i fotky se sněhem). Nechápu, proč by ho nikdo nekoupil půl roku. Rád bych se vyhnul nějakým problémům, zvlášť, pokud by byly odhalitelné už takhle na začátku. Na případnou obhlídku bych si rád vzal mechanika ze servisu. Rovněž se snažím prověřit i bazar. Auto pochází údajně z Německa.
http://www.docar.cz/volvo-v70-2-5-t-2/

Budu velmi vděčný za jakýkoliv názor, radu, doporučení, opravdu se v tomto ohledu moc neorientuji, takže i cokoliv k zvolenému modelu/roku, co se týká spolehlivosti, poruchovosti, smysluplnosti oproti jiným atd.
Díky moc.
Koukám, že tu pomoc pěkně flákáme. Už jsi pořídil nebo pořád lovíš?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

xjr1 píše:Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
U tak novýho kousku bych i věřil tomu, že to nějakou dobu vydrží. Samozřejmě záleží na režimu a trasách jízdy auta. DPF ve městě samozřejmě nic moc, převodovka musí pěkně řadit. Jestli má najeto 100tis km, je ještě šance převodovku zachránit výměnou oleje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od xjr1 »

hajnej píše:
xjr1 píše:Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
U tak novýho kousku bych i věřil tomu, že to nějakou dobu vydrží. Samozřejmě záleží na režimu a trasách jízdy auta. DPF ve městě samozřejmě nic moc, převodovka musí pěkně řadit. Jestli má najeto 100tis km, je ještě šance převodovku zachránit výměnou oleje.
Díky za reakci, je to služebák od manželky z práce, byl jsem ho okouknout a teď funguje bezvadně. Předpokládané horší zacházení (přeci jen služební není vlastní, že jo) by mohl vyvážit relativně nízký nájezd (co vím, tak bohužel hlavně po městě), pravidelný servis u volva v průhonicích a cena. Tak uvidím, jestli nám ho přiklepnou, stejně bych asi zajel před podpisem smlouvy na kontrolu servisu.

Spíš mi šlo o to, jestli nejsou všeobecně známé nějaké typické závady, leccos jsem se tu dočetl, ale většinou se týká starších modelů s výrazně vyšším nájezdem..
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW

Bizon
Offline
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bizon »

Ahoj ve spolek,
po delším bádání a změně názorů sem a tam jsem přišel požádat o radu. Právě dodělávám řidičák a s tím souvisí i nějaké přibližovadlo. A mám zcela jasnou představu co chci. Jen a pouze kombík a jen a pouze Volvo. V rodině máme 850ku (1995, 746 000km) a S60 (2001, 240 000km). No když se s tím zamíchá výsledek je jasný, V70. A protože peníze jsou až na prvním místě, takže rozpočet 60-70 Palackých, maximálně 80 ale víc ani ťuk. A teď otázka, nabízí se několik řešení jak s tím kapitálem naložit. První co mě napadlo je kouknout po nějaký P80kový V70ce v ceně kolem 40 fialových a za dalších 30-40 jí vymazlit ve zrychleném řízení. Druhá myšlenka byla skočit po nějaký P2kový V70ce mezi 60-70 a pak jí z výplaty pomalu šlechtit. A vůbec jde sehnat slušná V70(P2) v tak nízký ceně nebo všechny v týhle relaci budou ve stylu "Zmačkáno v Itálii o lampu, na české zahradě vyžehleno, stočeno o 200 000km, po důchodci, koupeno v ČR, 1 majitel , nikdy nebouráno"? Jde mi o to, jakou cestou se při koupi V70ky s takovým omezeným rozpočtem vydat. Zda má vůbec cenu řešit P2, kterou preferuji nebo se rovnou zaměřit na P80. Prostě (klišé warning) chci spolehlivou skříň na dlouhé klidné plavby v pravém pruhu pro občasné vyblikávání splašených sekaček na trávu (čti jako Fabia 1.2 HTP) v pruhu levém :lol: a ideálně tomu korábu na tacháči nalítat samé devítky :twisted: Takže s tím jezdit dokud se samo nerozloží na prvočinitele.... :D

Mnohé díky za rady kudy kam. :)
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Je to jednoduche V70 I, vice krabice. Servisne levnejsi, mene elektroniky, mensi nadeje, ze neco odejde, vice ridicsky zajimava nez II. A hlavne vice financne dostupna. Motorizaci neresim. Nejlepe rocnik 00 nebo 99 s MSA 15.8.
Pekne udrzovana V70 I bude moooc hezka a vice "vzacna" na cestach nez V70 II. A je dle mnohych vice poctive udelana.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Uhlák
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotiměř

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Uhlák »

a nebo zaject k uhlákovi pro echte silber P2 v tdi chrochtu, dle domluvy do pade a zbytek máš na opravy, páč žádnej echt deutsche soudruh s vymazlenou P80 jí nedá ani za gotttta(scháněl jsem pro star..tada ženu přes rok i S70tku, nic a nakonec todle), ale ž mě s...e, ke všemu nejni platz, tak nastaly nové projekty
-vull austattung=leder, navi, origo koule, atd, černá
-motor+převod top, ve 370TKM slušně zajetý:-)
-mangel: klasika, brzdy, vyměnit oleje, podívat se na rozvody, sem tam nějaká ta hadička, klima atd, prostě to za co řekli mein deutsch freundovi echt zwischen drei bis fünf tausend euronen, tak mi to radši prodal a koupil si vojetýho scénikkkkla=to není normálně možný
záleží jak si šikovnej a podle toho ušetříš
když to dám ž. do kupy, už to nedám za pade ani za gottta
foto musím nacvakat
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

Bizon
Offline
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bizon »

Díky, klucí! Je fakt že P80 má mazlící potenciál, krásný styl a vizuálně se mi moc líbí, ale z technickýho hlediska u mě vede P2 hlavně kvůli bezpečnosti. Ale být po mém tak mám nejraději obě :crazy: . No když najdu něco zajímavýho tak se ještě optám. Je jinak něco specifickýho na P80 a P2 co by prásklo něco o tom autě, konkrétně zda bylo bouraný? Jsem totiž v tomhle paranoidní a mám na trhu ojetin politku "Bylo bouráno a stočeno, dokud není jasně prokázan opak." :oops:

Pro Uhláka:
To zní zajímavě. 370t km je opravdu akorát zaběhlý. :) Můžeš prosím nacvakat fotky a poupřesnit nedostatky, hlavně kolem klimy a hadiček? Brzdy, olej, filtry a rozvody jsou rozhodně nutný nový u čehokoliv a možná že by jsem měnil i tlumiče. Do pade to zní zajímavě ale něměcký odhad oprav 3-5t eur mě trošku děsí, i když.... servis... tak co čekat...
Díky :)
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Uhlák
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotiměř

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Uhlák »

zatím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

Uhlák
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Chotiměř

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Uhlák »

zatím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

Ahoj,
hledám náhradu za V40 manželky. Nevíte někdo něco o S60 z Brna z Auto-Point/Auto Palace? Auto Palace je autorizák, ale bude Auto Point i tak "důvěryhodný" bazar, nebo prostě bazar jako každý jiný?
http://www.autopalace.cz/cz/vozy-k-prodeji/volvo-s60/o301494.html
Má to sice zbytečně silný motor, hledal jsem spíše 2.4, ale jinak je to, to hledám = benzín, preference po-face, preference automat, ne černá barva, světlý interiér, střední/vyšší výbava (aspoň momentum). Cenový limit mám 150t max, takže zbyde i na nějakou opravu, ale např. repasi automatu bych už do limitu nedal...

Našel jsem i podobnou v Německu (Leipzig), ale je dražší + větší drbačka s dovozem, i když motor je mi sympatičtější :-) (link)

Pokud byste věděli o nečem podobném, dejte vědět. Dík.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

já bych se toho bazaru nebál, když je tzv. pod autorizákem, kór když nabízí nějakou předprodejní službu, kde ti budou garantovat km a že neexistují nároky třetích stran.
Výbava, barva a i vzhled vypadají hodně slušně. Zjistil bych, si jaká je záruka na automat (je-li), případně vzal někoho, kdo stav automatu při jízdě pozná, zamluvil si delší projížďku, 50 km, ať se vše zahřeje a pokud vše ok, tak bych nad koupí uvažoval.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

counterct
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

Jaký je automat v s60 2.4d 120kw? Vydrží ty nájezdy co ty auta maji, nebo je to spis na repas. Chápu ze kus od kusu. Mate někdo zkušenosti s nima? Nebo radši manual.?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Je to stejne jak u v70 ci s80 co maji 5st aisiny. Muze byt ok, muze jej zachranit vymena oleje v prevodovce a proplach, muze byt hned na repas, muze te potkat repas po par tisicich km. Ja se svezl se dvema automaty, jeden v D5, ktery pri dojezdu ke krizovatce pri razeni 1-2 kopl, pri zarazenem D a stani na brzde se trepalo mirne auto, pri prudke akceleraci vytocil otacky na cca 3500 a tam jako by prokluzoval do doby, nez se opravdove otacky motoru srovnali a razeni nebylo tak hladke. Pak jsem se pred tydnem svezl v Rku s automatem a tam jsem pochopil, ze ta prevodovka v D5 nebyla ok. V Rku jsem necitil zadne vibrace, plynule radil, neprokluzoval, necitil jsem kopani. V tom samem Rku jel 5 hod prede mnou Martinopel a ten tam mirne kopnuti obcas citil - holt ma vic automatu najeto. Takze vyber si auto, bude-li se ti libit a bude dle tebe dobre radit, tak si vem s sebou nekoho, kdo dle jizdy objektivne stav automatu zhodnoti. A nebo vem automat pred smrti s odpovidajici cenou a 70 kkc si ho opravis a mas klid
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

counterct
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

Jasný to chápu, chce to určitě někoho kdo se v tom vyzná. A je tam teda 5-ti stupeň jen? A vyplatí se vzít model po fl nebo ty rozdíly tam nejsou tak velký a důležitý? Cenově je to od 90 000 a výš.
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

tady by měl být 5 stupeň. 6 stupeň asi až od roku 2005 nebo 2006.
FL nebo před, záleží, co se ti víc líbí. U FL jsou třeba plastová čirá světla, která šednou, u předface je sklo. Pro mne je FL hezčí jak zvenku (přední, zdaní světla), tak i interiér (středový tunel, budíky, panel...). Technicky se toho moc neměnilo. Já chtěl FL a jsem za něj rád.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

a FL za 90 000 bude dle mne hujda, rok 2000 za 90 kkč nemusí být úplná past.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

counterct
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

Takže po fl už 6ti stupeň? Je tam rozdíl v jízdě? Na sautu jsou dvě 03 za 90k a 108k, pak 05-06 od 110k a výš.
S automatem.
A po fl teda 120kw nemá ještě PDF?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

counterct
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od counterct »

_________________
Volvo S80 D5252T 2000

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Hm, něco mi tu nehraje. Ale možná už je jen moc pozdě:

- Auto podle VINka je MY03 a původem dodáno do Itálie. Ale prodejce tvrdí Rakousko, no budiž, může být. I návod je italský, Rakušák to mohl koupit v IT.
- Budíky má americké, mohly být vyměněné, protože je to MY03 a tam se kazí. Jestli nejsou repasované, stejně se pokazí taky.
- Měl jsem dojem, že tento typ řadící páky se do S60 montoval jen v prvních rocích výroby, ale už ne MY03 - tu si vážně nejsem jist. Opravte mě.
- Nemělo by dálkové ovládání u MY03 být už "kombi" = t.j. s vystřelovákem? Nebo až 2004?


Zbytek všechno sedí, barva, výbava. Má RTI, bixenony. Nemá vyhřívané sedačky, ani bufík. Ulomený držák (kryt) na pití, klasika.
Co se bazaru týká, kdysi jsem tam byl, tato parta prodává často auta s vysokým nájezdem a domnívám se, že jsou možná jedni z mála, co km nestáčejí. Jestli se ti auto trochu líbí, zavolej martinopel-ovi, ať se na něj jede s tebou podívat, je to relativně kousek... (pro tebe vlakem ;) )

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

meCZoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

ok2ucx píše:Hm, něco mi tu nehraje. Ale možná už je jen moc pozdě:

- Auto podle VINka je MY03 a původem dodáno do Itálie. Ale prodejce tvrdí Rakousko, no budiž, může být. I návod je italský, Rakušák to mohl koupit v IT.
- Budíky má americké, mohly být vyměněné, protože je to MY03 a tam se kazí. Jestli nejsou repasované, stejně se pokazí taky.
- Měl jsem dojem, že tento typ řadící páky se do S60 montoval jen v prvních rocích výroby, ale už ne MY03 - tu si vážně nejsem jist. Opravte mě.
- Nemělo by dálkové ovládání u MY03 být už "kombi" = t.j. s vystřelovákem? Nebo až 2004?


Zbytek všechno sedí, barva, výbava. Má RTI, bixenony. Nemá vyhřívané sedačky, ani bufík. Ulomený držák (kryt) na pití, klasika.
Co se bazaru týká, kdysi jsem tam byl, tato parta prodává často auta s vysokým nájezdem a domnívám se, že jsou možná jedni z mála, co km nestáčejí. Jestli se ti auto trochu líbí, zavolej martinopel-ovi, ať se na něj jede s tebou podívat, je to relativně kousek... (pro tebe vlakem ;) )

Pavel
Mám V70 MY2003 a klíče mám stejný jako tahle S60, co se týče řadičky - tu mám v koženým pytli...
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

dynvi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Zapad
Vůz: XC70 2.5T LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dynvi »

Haben píše:pri prudke akceleraci vytocil otacky na cca 3500 a tam jako by prokluzoval do doby, nez se opravdove otacky motoru srovnali
Ja myslel, ze tohle je vlastnost hydromenicu. Muj automat si taky nekdy zvysi otacky misto toho, aby podrazoval a drzi je konstatni po nejakou dobu. Jinak radi hladce. Mam se toho bat?
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)

ex Audi A4 Avant 2.7TDI

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5957
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

to já nevím, všiml jsem si toho na D5, co jsem chvíli měl a nebavil mne automat. U Rka, co jsme zkoušel, tak právě ty otáčky nevytočil a nedržel. Jak dopadla D5 nevím, po koupi s tím kupující snad půl roku jezdil a nestěžoval si na žádné problémy, pak z rodinných důvodů prodal...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

stratom
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od stratom »

Ahoj, přemýšlím nad koupí tohoto XC90
http://www.autoqualt.cz/bazar/volvo-xc90-d5-awd.html?detail=Q23306

neví někdo více o tomto voze? Jsem pouhý uživatel aut.je v okolí Hradce Králové někdo kdo volvům rozumí a byl by ochoten s nákupem poradit?
Uvítám i radu kde pořídít slusné volvo. Podmínkou je odpočet DPH.

Díky TS

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé