Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 5956
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#451 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Ber to z té lepší stránky,letňáky ti vydrží o sezonu Zlín
K fotce: tak trošku rozdílný přístup dvou servisů
K fotce: tak trošku rozdílný přístup dvou servisů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#452 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Letnaky jsem nestihl koupit. Takze se budou kupovat ted.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#453 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Tak dnes probehla vymena spodnich cepu a cepu rizeni.. ted jsou na rade desticky a silenbloky ramen. Pak muzem na geometrii.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#454 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Že jsi to neudělal najednou. Co ty ramena? Máš tam hliník?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#455 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Jj mam tam hlinik a cepy rovny srouby a spodek s matici s ukosem.
Najednou bych to rad udelal ale musim postupne pac jsem vycucanej. Bohuzel.
Ale tohel bylo uz akutni.
Najednou bych to rad udelal ale musim postupne pac jsem vycucanej. Bohuzel.
Ale tohel bylo uz akutni.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#456 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Chtěl bych poděkovat za dnešní den a věnovaný čas Raolsovi že mi auto načetl na diagnostiku a zjistil trvalé zavady...
Zde je seznam aktualních chyb co zustaly..
děkuju..
Zde je seznam aktualních chyb co zustaly..
děkuju..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#457 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
DDM-003D - asi zaseknutý spínač ovládání okna? Funguje jinak otevírání okna řidiče?
PDM-0040 - čidlo venkovní teploty KO? Ukazuje ti vůbec teplotu na palubáku?
3 čidla parkováku KO
CEM-5F3B - KO vodní pumpa v bufíku.
Mno, to je auto na odpis.
Just joking...
P.
PDM-0040 - čidlo venkovní teploty KO? Ukazuje ti vůbec teplotu na palubáku?
3 čidla parkováku KO
CEM-5F3B - KO vodní pumpa v bufíku.
Mno, to je auto na odpis.
Just joking...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#458 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
ok2ucx píše:DDM-003D - asi zaseknutý spínač ovládání okna? Funguje jinak otevírání okna řidiče?
PDM-0040 - čidlo venkovní teploty KO? Ukazuje ti vůbec teplotu na palubáku?
3 čidla parkováku KO
CEM-5F3B - KO vodní pumpa v bufíku.
Mno, to je auto na odpis.
Just joking...
P.
Všechny okna fungují jen u toho levého zadního nejde otevřít od řidiče (zavřít jde)
čidlo venkovní teploty nejde a palubak teplotu neukazuje páč mi chybí pravé zrcátko
parkovací čidla jdou vyměnit pokud ani to nepomuže,pak mužu panykařit že je auto na odpis.. to samé v případě bufika.
Starosti mi dělají jine veci... jako třeba volič řazeni...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#459 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Vidím to na vadný spínač ve dveřích řidiče. Vida ukazuje, že je jedna z poloh stále activated.
Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
Spíš nevím proč není volič automatu v poloze D přesně proti drážce na přesun pro ruční řazení. Ten samý problém pak je, že když je páka v režimu ručního řazení, tak není uprostřed, ale posunutá dopředu. Že by byla páčka na převodovce pootočená na tisícihranu (jestli tam teda tisícíhran je)???
Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
Spíš nevím proč není volič automatu v poloze D přesně proti drážce na přesun pro ruční řazení. Ten samý problém pak je, že když je páka v režimu ručního řazení, tak není uprostřed, ale posunutá dopředu. Že by byla páčka na převodovce pootočená na tisícihranu (jestli tam teda tisícíhran je)???
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#460 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Na to se podivam pristi vikend podle pocasi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#461 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Předpokládám, že auto je naprogramované v režimu bez časovače (v menu palubáku není nic), t.j. pouze v režimu automatický příhřev. A bufík je již dávno zablokovaný, proto se o něm neví. Celkem hodně lidí to takto má...raolsa píše:Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#462 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
ok2ucx píše:Předpokládám, že auto je naprogramované v režimu bez časovače (v menu palubáku není nic), t.j. pouze v režimu automatický příhřev. A bufík je již dávno zablokovaný, proto se o něm neví. Celkem hodně lidí to takto má...raolsa píše:Apropo Ekky vůbec nevěděl, že auto má bufíka, takže ten se bude řešit později.
P.
a dá se to odblokovat aby se dal používat časovaně? pokud bude v pořádku ta pumpa a bude funkční...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#463 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Jistě. Vzhledem k bydlišti se ozvi raději tymon-ovi. P.Ekky píše:a dá se to odblokovat aby se dal používat časovaně? pokud bude v pořádku ta pumpa a bude funkční...
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 07 pro 2014 19:56, celkem upraveno 2 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#464 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Jasně... už sme spolu komunikovaly a určitě ho naštívím až budu mít cestu k dalšímu příbuzenstvu... U něj toho bude víc... Asi bych tam chtěl nalejt zpatky original SW a nebo ST2 to ještě promyslím a offnout egr a dpf a další jiné změny... ale to vše postupně.. Ted jsou na řadě mechanické věci co mají vliv na jízdu a její bezpečnost..ok2ucx píše:Jistě. Vzhledem k bydlišti se ozvi raději tymon-ovi. P.Ekky píše:a dá se to odblokovat aby se dal používat časovaně? pokud bude v pořádku ta pumpa a bude funkční...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#465 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
.....jasně, páka voliče je možná opět rozhozená, protože lanovod ty kreténi zlomili a urvali jeho aretaci na převodovce.
Já bych ho nechal kluky vyměnit, ale nebyly peníze, takže se dvakrát znovu nastavoval a dolaďoval po projetí auta.
Nojo, ale oni byly na upadnutí 3 čepy na nápravě, takže jsem se staženou řití ujel jenom 20 km a postavil to zpátky na dvůr. Asi se to potom zase změnilo, což má za následek nepřesnou funkci sekvence.
Takže zničenej lanovod tam zůstal a mnoho dalších věcí, které si majitel vyřeší sám.
No, a k převodovce.......tu jsem složil z dodaných dílů, přičemž jsem musel nahradit dvě velmi důležité součástky
jinými, ze svojí skladové převodovky.
Aby jste byli v obraze, tak pan Soukal tam nedal ani nový filtr, já ANO
Nechal tam dva naprosto netěsné písty, takže jeho údajně nové lamely, opět shořely !!!
Nedal tam ani repasní sadu, ta totiž stojí 9600,- a s tím se počítalo.
Závěr je takový, že Ekky má nový rozvaděč, repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala, nový filtr ode mě,
a svou starou převodovku.
Já bych ho nechal kluky vyměnit, ale nebyly peníze, takže se dvakrát znovu nastavoval a dolaďoval po projetí auta.
Nojo, ale oni byly na upadnutí 3 čepy na nápravě, takže jsem se staženou řití ujel jenom 20 km a postavil to zpátky na dvůr. Asi se to potom zase změnilo, což má za následek nepřesnou funkci sekvence.
Takže zničenej lanovod tam zůstal a mnoho dalších věcí, které si majitel vyřeší sám.
No, a k převodovce.......tu jsem složil z dodaných dílů, přičemž jsem musel nahradit dvě velmi důležité součástky
jinými, ze svojí skladové převodovky.
Aby jste byli v obraze, tak pan Soukal tam nedal ani nový filtr, já ANO
Nechal tam dva naprosto netěsné písty, takže jeho údajně nové lamely, opět shořely !!!
Nedal tam ani repasní sadu, ta totiž stojí 9600,- a s tím se počítalo.
Závěr je takový, že Ekky má nový rozvaděč, repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala, nový filtr ode mě,
a svou starou převodovku.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#466 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Cepy jsou uz vymenene.. o ulomene aretaci lanovodu jsem vedel ale i tak to fungovalo dobre. Jedine ze by to ty kreteni zlomyli znova pri rozebirani pri druhem pokusu o opravu. Jaka je cena toho lanovodu? A co takova vymena obnasi? Da se to udelat doma,nebo na zvedaku nebo je potreba odborneho naradi a rukou?David Patočka píše:.....jasně, páka voliče je možná opět rozhozená, protože lanovod ty kreténi zlomili a urvali jeho aretaci na převodovce.
Já bych ho nechal kluky vyměnit, ale nebyly peníze, takže se dvakrát znovu nastavoval a dolaďoval po projetí auta.
Nojo, ale oni byly na upadnutí 3 čepy na nápravě, takže jsem se staženou řití ujel jenom 20 km a postavil to zpátky na dvůr. Asi se to potom zase změnilo, což má za následek nepřesnou funkci sekvence.
Takže zničenej lanovod tam zůstal a mnoho dalších věcí, které si majitel vyřeší sám.
No, a k převodovce.......tu jsem složil z dodaných dílů, přičemž jsem musel nahradit dvě velmi důležité součástky
jinými, ze svojí skladové převodovky.
Aby jste byli v obraze, tak pan Soukal tam nedal ani nový filtr, já ANO
Nechal tam dva naprosto netěsné písty, takže jeho údajně nové lamely, opět shořely !!!
Nedal tam ani repasní sadu, ta totiž stojí 9600,- a s tím se počítalo.
Závěr je takový, že Ekky má nový rozvaděč, repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala, nový filtr ode mě,
a svou starou převodovku.
Jinak prevodovka uz najezdila prez 300km a jede furt stejne jako kdyz jsem auto prebiral.
Jinak jeste jednou dekuju Davide
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#467 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Dá se repasovaný měnič poznat,nebo vycházíš jen z info,že "byl repasovaný"?David Patočka píše:repasovaný měnič někde u dodavatele pana Soukala
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#468 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Poznat se dá, většinou bývá opískovaný a lakovaný, případně jenom nezvykle čistý zvenku.
Je na něm vyražené číslo zakázky, aby se v tom vyznali.
Uvnitř je zcela suchý, a je vidno čistou lamelu, což je bez rozebrání nemožné udělat.
Potom záleží už jenom na tom, jaké bylo použito obložení lamely, v jaké tloušťce a jakým způsobem bylo nalepeno.
Dost často se stává, že obložení má více než 1.6 mm a dochází ke špatnému proudění oleje a tím převodovka
potom zlobí, také se mi párkrát stalo, že to blbě nalepili a ono se to utrhlo a auto se zastavilo.
To si potom cvičně rozhodíš převodovku, aby jsi našel, jakou fatální chybu jsi tam udělal, a nic nenajdeš.
Tak přehazuješ rozvaděč a zkoušíš to a je to pořád stejné, prostě nejede.
Pak pošleš měnič na reklamaci, a oni řeknou promiňte.......
Je na něm vyražené číslo zakázky, aby se v tom vyznali.
Uvnitř je zcela suchý, a je vidno čistou lamelu, což je bez rozebrání nemožné udělat.
Potom záleží už jenom na tom, jaké bylo použito obložení lamely, v jaké tloušťce a jakým způsobem bylo nalepeno.
Dost často se stává, že obložení má více než 1.6 mm a dochází ke špatnému proudění oleje a tím převodovka
potom zlobí, také se mi párkrát stalo, že to blbě nalepili a ono se to utrhlo a auto se zastavilo.
To si potom cvičně rozhodíš převodovku, aby jsi našel, jakou fatální chybu jsi tam udělal, a nic nenajdeš.
Tak přehazuješ rozvaděč a zkoušíš to a je to pořád stejné, prostě nejede.
Pak pošleš měnič na reklamaci, a oni řeknou promiňte.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#469 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Taky pekny..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#470 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Neví někdo jaký průměr kotouču má XC 70 2006? na šopech mi to vyblilo 4 ruzné pruměry... 285,288,305 a 320 a nevím jaký objednat.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#471 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Tak si je změř, voe ?Ekky píše:Neví někdo jaký průměr kotouču má XC 70 2006? na šopech mi to vyblilo 4 ruzné pruměry... 285,288,305 a 320 a nevím jaký objednat.
Jinak docela dobrá story, koukám že profík soukal neudělal asi vůbec nic ne ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#472 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Se mi nechce sundávat kolo ...Kr.P píše:Tak si je změř, voe ?Ekky píše:Neví někdo jaký průměr kotouču má XC 70 2006? na šopech mi to vyblilo 4 ruzné pruměry... 285,288,305 a 320 a nevím jaký objednat.
Jinak docela dobrá story, koukám že profík soukal neudělal asi vůbec nic ne ?
Udělal.... všechno to dojebal na šrot..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#473 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Tak buď chceš aby za tebou někdo přijel, to kolo sundal a zmeřil kotouč, nebo bys mohl zkusit objednat to podle oka Kdyžtak kup 302 a když tam nepásnou, tak je za půlku střel na fóru, budu první zájemce.... Jo a beru klasický nebo dírovaný zimmermanny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 591
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#474 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Kr.P píše:Tak buď chceš aby za tebou někdo přijel, to kolo sundal a zmeřil kotouč, nebo bys mohl zkusit objednat to podle oka Kdyžtak kup 302 a když tam nepásnou, tak je za půlku střel na fóru, budu první zájemce.... Jo a beru klasický nebo dírovaný zimmermanny
No mam v planu kupovat ATE a nebo ty Zimmermanny ,cenově mě to vyjde nastejno +- nějakych 700,- rozdíl.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#475 Ekky - Volvo XC70 MY06 2,4D5 136kw
Ekky máš na kotouči vroubky u náboje? Pokud ano jsou to 305mm 16" brzdy, ty by měli být origo na 136kw.
Pokud ne, budou to na 90% 15" Ale to je blbost, aby jsi měl takové brzdy na XC70 se 136kw
Pokud ne, budou to na 90% 15" Ale to je blbost, aby jsi měl takové brzdy na XC70 se 136kw
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 60 Odpovědi
- 3501 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zikkson
-
- 3 Odpovědi
- 440 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 65 Odpovědi
- 4637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sup
-
- 77 Odpovědi
- 4066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nitty