Co vam vadi na Volvu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2383
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Co vam vadi na Volvu?
Já sem ještě neseděl v autě, v kterém by mě nic nevadilo. Třeba v sobotu mě kamarád půjčil na pár km BMW 2 Active Tourer, s nějkým TwinTurbem 1,5 tří!!!!! válcem!!!! Auto je to krásný, po všech stránkách naprosto neodflákaný, nenašel sem nic, co by mě na to autě nějak vadilo. Ale co nedokážu absolutně pochopit, je důvod výskytu toho motoru. Vůbec, ale vůbec to nejede, netáhne, nic.... prostě jedna velká tragédie, a to všechno při průměrné spotřebě 10,3 - v materiálech se uvádí tuším 4,8-5,3 průměr. Všichni na mě řvou, že se debil, že to jede jako kráááva, a nádherně táhne vocpoda, ale prostě NE!!!! ten motor je úplně zbytečný počin.
-
Offline
- Příspěvky: 256
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Co vam vadi na Volvu?
Tak mě v zásadě na mé S60 (MY 09) nevadí skoro nic, kromě:
1)držáku na nápoje před loketkou. To prostě nechápu: plechovka 0,33 tam plave a nedrží a plechovka 0,5 sice drží, ale zase vadí při řazení. Pro mě je držák nápojů v tomhle místě úplně na nic...
2)umístění tlačítek mlhovek (i když je to o fous lepší než u předchozí V40 , zapnout mlhovky není nic intuitivního
3)osvětlení palubovky: zelená ve V40 byla naprosto luxusní, v noci se nevypalovala do očí, u S60 když ztlumím osvětlení palubovky tak vůbec nevidím čísla na tachometru a když osvětlení zesílím, tak to zas svítí na můj vkus moc /kdybych jezdil je jedním autem, tak je to OK, člověk si zapamatuje polohu ručičky při určité rychlosti, ale jak střídám více aut, tak jsem pak v noci ve Volvu vyděšený, že jedu o 20 km rychleji, než bych měl..../ Tohle měla starší Volva vychytané lépe. Ovšem ve srování s noční cestou Fiatem Linea (nebo Peugeotem 406) je to furt naprosto v pohodě, tam to byla hotová diskotéka...
No a na okraj: měl jsem na víked půjčený Hyundai I40 a ...no není to úplě špatné auto, ale prostě ten pocit při řízení a dojem z interiéru a ze spousty detailů...zlaté Volvo. Co se mi líbilo bylo akorát vyhřívání volantu, jinak si to dokážu představit snad jen jako služebák...
1)držáku na nápoje před loketkou. To prostě nechápu: plechovka 0,33 tam plave a nedrží a plechovka 0,5 sice drží, ale zase vadí při řazení. Pro mě je držák nápojů v tomhle místě úplně na nic...
2)umístění tlačítek mlhovek (i když je to o fous lepší než u předchozí V40 , zapnout mlhovky není nic intuitivního
3)osvětlení palubovky: zelená ve V40 byla naprosto luxusní, v noci se nevypalovala do očí, u S60 když ztlumím osvětlení palubovky tak vůbec nevidím čísla na tachometru a když osvětlení zesílím, tak to zas svítí na můj vkus moc /kdybych jezdil je jedním autem, tak je to OK, člověk si zapamatuje polohu ručičky při určité rychlosti, ale jak střídám více aut, tak jsem pak v noci ve Volvu vyděšený, že jedu o 20 km rychleji, než bych měl..../ Tohle měla starší Volva vychytané lépe. Ovšem ve srování s noční cestou Fiatem Linea (nebo Peugeotem 406) je to furt naprosto v pohodě, tam to byla hotová diskotéka...
No a na okraj: měl jsem na víked půjčený Hyundai I40 a ...no není to úplě špatné auto, ale prostě ten pocit při řízení a dojem z interiéru a ze spousty detailů...zlaté Volvo. Co se mi líbilo bylo akorát vyhřívání volantu, jinak si to dokážu představit snad jen jako služebák...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
Co vam vadi na Volvu?
Moja skusenost s V70:
Zalostny rejd, rozvrzgany interier(zial to dnes robia vsetky nove auta), podvozok, ktory sa hupe a zaroven nevie tak dobre zehlit nerovnosti, dnes problemy s elektrikou..
Co som jazdil automaty, tak tie su oproti nemcom proste smiesne..
Na druhej strane, sedacky su spickove, motor je aj po rokoch stale super a hlavne design mi pride proste nadcasovy
Zalostny rejd, rozvrzgany interier(zial to dnes robia vsetky nove auta), podvozok, ktory sa hupe a zaroven nevie tak dobre zehlit nerovnosti, dnes problemy s elektrikou..
Co som jazdil automaty, tak tie su oproti nemcom proste smiesne..
Na druhej strane, sedacky su spickove, motor je aj po rokoch stale super a hlavne design mi pride proste nadcasovy
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Co vam vadi na Volvu?
Tak jsem se vrátil z projížďky Tesly S85P+ a po pravdě mne to auto nijak extra nenadchlo.Navíc bych řekl,že auto má příšernou aerodynamiku,protože otevřít okna nebo střechu nad 60km/h je naprostá katastrofa.Proti klasické 85 je trošku lepší dávkování výkonu,ale 420k si představuji že by mělo jezdit jinak.lumiere.c píše:Šéf má 85P+ a jede to neuvěřitelně.Okamžitě reaguje na plyn.I na 19" kolech hrabe.Teď někdy by snad měla být verze 4x4.martinopel píše:Na Volvu mi nejvíce vadí nedostatek výkonu.Dnes jsem se svezl s Teslou S 85 380k a vadí mi znovu nedostatek výkonu.Tak snad v pondělí Tesla S 85P+ se 421k bude lepší.
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Co vam vadi na Volvu?
Když se tu bavíte o tom místě pro nohy na zadních sedačkách, jsou na tom S60 a V70 stejně, nebo je na tom V70 lépe? Já třeba mám 183cm, a za sebe si dokážu sednout, ovšem koleny jsem na přední sedačce.
Jinak na mém Volvu mi vadí hlavně ďůlky ve dveřích od parkujících idiotů, ještě po předchozím majiteli. A vrzající interiér. Jinak to auto miluju. Mám ho rok a pořád se za ním ohlížím, když od něj odcházím. Ale bojím se ho pochválit, to se mi v životě už několikrát vymstilo
Jinak na mém Volvu mi vadí hlavně ďůlky ve dveřích od parkujících idiotů, ještě po předchozím majiteli. A vrzající interiér. Jinak to auto miluju. Mám ho rok a pořád se za ním ohlížím, když od něj odcházím. Ale bojím se ho pochválit, to se mi v životě už několikrát vymstilo
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
Co vam vadi na Volvu?
V70 ma rozhodne viac miesta, dlhsi razvor, mam 184cm a uplne v pohodli si sadnem za seba(aj rovna strecha robi rozdiel), v S60 je to uplne ztiesnene.Laurel píše:Když se tu bavíte o tom místě pro nohy na zadních sedačkách, jsou na tom S60 a V70 stejně, nebo je na tom V70 lépe? Já třeba mám 183cm, a za sebe si dokážu sednout, ovšem koleny jsem na přední sedačce.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 256
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Co vam vadi na Volvu?
S60 a V70 jsou až po B sloupek stejné auta, pak je ovšem V70 delší, takže i místa na zdaních sedačkách je více...Laurel píše:Když se tu bavíte o tom místě pro nohy na zadních sedačkách, jsou na tom S60 a V70 stejně, nebo je na tom V70 lépe? Já třeba mám 183cm, a za sebe si dokážu sednout, ovšem koleny jsem na přední sedačce.
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Co vam vadi na Volvu?
- absence AUX in
- tragický rejd
- delší rázvor a lízání obrubniků zadním kolem v ostrých uhlech
- větší volant s trochu tužším posilovačem a celkově slabší obratnost
- tužší plyn (lanko system)
- na automatu pomalší dvojitunovej rozhyb - pak už to letí z praku
- rázy od kol
- vysoká škola parkování
zkrátka, vše co mi ve městě občas žere nerf je mimo město parádní a krásne mi to vyhovuje holt, je to čistokrvnej dálkáč bezdebatky interiérové pohodlí, předbíhaní, zvuk, charizma, žadné fejky = vyšklebenej fejs
PS: Jinak je to k nasrání, no náš pidi Spark ve městě splňuje krasopisně vše nedostatky V70, jsou to prostě jing a jang hoši
- tragický rejd
- delší rázvor a lízání obrubniků zadním kolem v ostrých uhlech
- větší volant s trochu tužším posilovačem a celkově slabší obratnost
- tužší plyn (lanko system)
- na automatu pomalší dvojitunovej rozhyb - pak už to letí z praku
- rázy od kol
- vysoká škola parkování
zkrátka, vše co mi ve městě občas žere nerf je mimo město parádní a krásne mi to vyhovuje holt, je to čistokrvnej dálkáč bezdebatky interiérové pohodlí, předbíhaní, zvuk, charizma, žadné fejky = vyšklebenej fejs
PS: Jinak je to k nasrání, no náš pidi Spark ve městě splňuje krasopisně vše nedostatky V70, jsou to prostě jing a jang hoši
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Co vam vadi na Volvu?
A je to tady. Pochválil jsem si auto, a před chvílí jsem zjistil uplně prochcanej koberec pod pedálama od fridexu. Bože, pi*a prašivá
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Co vam vadi na Volvu?
nenalils tam nedavno novou smesku?
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Co vam vadi na Volvu?
Tak před třema měsícema jsem dolil, páč bylo málo. A neřešil.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Co vam vadi na Volvu?
Zapoměl jsem na ty zas*aný pexi"skla" u reflektorů.
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Co vam vadi na Volvu?
Martin.[/quote]
Které auta máš na mysli??[/quote]
Nic jsi nepochopil,na mysli nemám žádné konkretní auto,ale když si koupím první s60 tak si budu myslet že rejd je jak ma být,projet zatáčku stovkou je taky u s60 asi v pořádku ale nevím že jiné to projede stotřicítkou a takhle můžu pokracovat....
Které auta máš na mysli??[/quote]
Nic jsi nepochopil,na mysli nemám žádné konkretní auto,ale když si koupím první s60 tak si budu myslet že rejd je jak ma být,projet zatáčku stovkou je taky u s60 asi v pořádku ale nevím že jiné to projede stotřicítkou a takhle můžu pokracovat....
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Co vam vadi na Volvu?
Ješté chci dodat,žádné auto není dokonalé a na každém se dá něco najít,bohužel když má Volvo podvozek podobné řebřiňáku tak na druhou stranu má zase dokonalou antikorozní ochranu,každé auto které jsem měl bylo do zatáček lepší i s tou Felicii pick-up jsem si dovolil vice..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Co vam vadi na Volvu?
Tak to tam asi nemáš něco v pořádku
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Co vam vadi na Volvu?
Ale mám,je v luxusním stavu co se tyče všeho ale všechno co píšu se nesmí brát doslova co napíšu,spíše si z těchto nesmyslných topiku dělám prdel i když je fakt že Volvo umí jen rovně...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co vam vadi na Volvu?
Zvlášť v týhle sekci většina lidí má kulatýho poloforda a někteří z těch co ještě neprozřeli si myslí kdoví co nemají. Nebo mají lidi opravdu tak nízký nároky na jízdní vlastnosti auta? Ono když člověk chvíli jezdí dvojkovou 70kou tak mu časem takový jízdní vlastnosti začnou připadat normální. Zpočátku pro mě bylo za trest s tím autem jezdit. Pak jsem nechal vyměnit čep řízení a seřídit sbíhavost na zadku a najednou to auto bylo schopný aspoň udržet přímej směr a ani při rychlostech začínajících dvojkou už z auta nešla hrůza. Časem jsem si říkal, že ty jízdní vlastnosti jsou celkem vpohodě a že se s tím jezdí docela hezky. Jen jsem si to stihnul pomyslet, co čert nechtěl, potkal jsem na mým Xdesítekkrát projetým oblíbeným zatáčkovitým úseku z práce jedoucího kámoše se starou A6 C4 2.5TDI v předohrabu (žádný quattro) se 140ti koněma a žalostnou koncepcí pětiválcovýho litěnýho motoru podél, trčícího daleko před přední nápravu ....a opakovaně (rovinky jsem vždycky zvolnil aby mě dotáhnul) mě celou zatáčku do momentu než jsem tomu moh na výjezdu přidat tlačil před sebou. Takže zhruba takhle jsou na tom kulatý Volva s podvozkem .
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Co vam vadi na Volvu?
Je to presne, jak pise Dali. Kdyz jsme koupili v Nizozemsku auto a ja jel cestou nazpet z NL az kousek za hranice CR s dvojkovou Oktavkou a pak sedl do naseho noveho Volva a zacal po tme pronasledovat prede mnou jedouci zenu v Oktavii, tak jsem si malem v kazde zatacce nadelal na nove vytepovane bezove kozene sedadla. Prislo mi, ze zena jede jak pirat. Kdyz jsme po par desitkach km zastavili nekde za Ustim nad Labem, tak jsem se ji ptal, proc tak vali. Podivala se na me jak na debila a rekla: "vzdyt to tu neznam, tak jedu opatrne"
Ted uz jsem si zvykl a prijdou mi vlastnosti jakz takz ok. Ale vim, ze to proste zatacet moc neumi. Podle toho se taky chovam.
Ted uz jsem si zvykl a prijdou mi vlastnosti jakz takz ok. Ale vim, ze to proste zatacet moc neumi. Podle toho se taky chovam.
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Co vam vadi na Volvu?
Až se někdo sveze Fokusem,Mondeem nebo se suprpodvozkem od jakékoliv AR tak to pochopí v první zatáčce,jinak není o čem diskutovat...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co vam vadi na Volvu?
Když odpovím úplně k tématu, tak:
Mám možnost srovnání dvou a půl až tří generací (záleží na úhlu pohledu) "velkých" Volvo kombíků v předohrabu...
Nemám zkušenosti s předchozími modely ale lze jednoznačně říct že od 850 dál to s Volvem začalo jít z kopce. Co se týká jízdy samotný (než Svět Motorů vynalez měkčený plasty, býval to hlavní účel auta) , tak od tý doby Volvo nic dalšího nevymyslelo novější auta neumějí v téhle disciplíně nic dělat líp než 850. Ono by úplně stačilo kdyby to Volvo u 850 zarazilo a s těma novějšíma autama se jezdilo stejně. Bohužel. Stejně jako většina jiných výrobců se zaměřilo na věšení výbavy, všemožných blyštivých serepetiček, švindlchromu, diskosvětýlek, ale co je chvályhodný taky dál zvyšovalo bezpečnost.
Co mi vadí na 850?
- Věk a díky němu odcházející díly(typicky všechno z gumy),
- ergonomie méně důležitých ovládacích prvků (spínačovej bordel rozsetej po přístrojový desce)
- Nedostatek odkládacích prostor...třeba kapsy předních dveří jsou příliš malý.
Neodpustím si i pár kladů Poctivě udělanej interiér. Kůže je kůže i na bocích sedaček, spínače z tvrdýho černýho plastu, kterej se neohrabe, reléovej sdruženej spínač bočních oken před loketkou, kterej se nikdy nerozbije a taky do něj jentak nenateče voda, navíc poloha je mnohem přirozenější než ve dveřích.
Krásně tuhý a komunikativní řízení.
Plynový lanko díky kterýmu motor dělá to co chcete vy a ne to co si řídící jednotka myslí že by bylo za chvíli vhodný udělat.
Oproti V70II mnohem jednodušší ale zároveň komfortnější i suverénnější zadní náprava.
Co mi vadí na V70 1?
Měkčená úprava veškerých spínačů v interiéru a když už v tom byli tak v tý nádheře vyvedli i klíček... fakt nechutný.
Lepidlo který německý sabotéři použili na lepení tapeců dveří - tapece se rozpadaj (lze slepit) a vyvěšuje se vinylová výplň.
U obou jedničkových aut nepotěší absence auto-up/down funkce u předních oken a absence nastavitelnýho cyklovače stěračů.
Pokud je venku opravdu vlhko u obou aut je třeba velkýho úsilí a šachování s ventilací, topením a pootevíráním oken, když chcete udržet okna průhledná.
Co mi vadí u V70II faceliftu?
- Ty výše uvedený jízdní vlastnosti. Hlavně tupý, přeposilovaný řízení.
- Elektronickej plyn a škrtící klapka. Debilnější má snad jen jedničkový benzínový mondeo Prodlevy, nepřesnost.. dokáže to zkazit i tu trochu radosti z jízdy v přímce s jinak velice rychlým autem.
- Absence popelníku, jsem sice nekuřák ale popelník v jedničkových autech používám jako koš na drobnej bordel typu papírky, obaly atd, který při používání V70II musím nosit po kapsách
- celkově málo odkládacích prostor v interiéru.
- Nemožnost nastavit sedačku řidiče tak nízko jako u jedničkových aut.
- málo místa v podélným směru...jak sakra někdo může získat prodloužením rozvoru stísněnější interiér to mi hlava moc nebere
- špatně skladnej kufr - to co vyndám z kufru 850/70 na to musím u V70II sklopit sedačky
- málo místa okolo motoru pod kapotou (to vadí teda hlavně mechanikovi)
- šetření pravou kůží u u celo koženýho interiéru
Abych nebyl jenom zlej tak na V70II je vynikající:
Motor 2.4T5
Převodovka M66 (na normální ježdění a ve spojení s výše uvedeným motorem , na pilu má moc velkej odskok u 5° a 6°) a hlavně řazení Spaceball
16,5" brzdy s 316x28 kotoučema a jednopístovýma brzdičema (stejný jako maj sociální XC90).. od lidí kteří měli obojí jsem opakovaně slyšel, že megacool Bremba z S60R zdaleka tak pěkně nebrzdí. Nejlepší sériový brzdy co jsem ve Volvu měl možnost vyzkoušet.
Organizovatelnost podpalubí kufru, hlavně vertikální aretace kratší podlážky přijde často vhod.
Další postřehy:
Nejvíc odkládacích prostor v interiéru má V70 I
největší vychytávky jsou: polička pod kastlíkem před spolujezdcem, obrovský kapsy ve dveřích po celý dýlce, popelník, odkládací kapsičky na čele sedáků, dvojitý kapsy zezadu předních opěradel (něco z toho má i V70 II)
Nejlíp svítí originál čirý světla V70 I
Mám možnost srovnání dvou a půl až tří generací (záleží na úhlu pohledu) "velkých" Volvo kombíků v předohrabu...
Nemám zkušenosti s předchozími modely ale lze jednoznačně říct že od 850 dál to s Volvem začalo jít z kopce. Co se týká jízdy samotný (než Svět Motorů vynalez měkčený plasty, býval to hlavní účel auta) , tak od tý doby Volvo nic dalšího nevymyslelo novější auta neumějí v téhle disciplíně nic dělat líp než 850. Ono by úplně stačilo kdyby to Volvo u 850 zarazilo a s těma novějšíma autama se jezdilo stejně. Bohužel. Stejně jako většina jiných výrobců se zaměřilo na věšení výbavy, všemožných blyštivých serepetiček, švindlchromu, diskosvětýlek, ale co je chvályhodný taky dál zvyšovalo bezpečnost.
Co mi vadí na 850?
- Věk a díky němu odcházející díly(typicky všechno z gumy),
- ergonomie méně důležitých ovládacích prvků (spínačovej bordel rozsetej po přístrojový desce)
- Nedostatek odkládacích prostor...třeba kapsy předních dveří jsou příliš malý.
Neodpustím si i pár kladů Poctivě udělanej interiér. Kůže je kůže i na bocích sedaček, spínače z tvrdýho černýho plastu, kterej se neohrabe, reléovej sdruženej spínač bočních oken před loketkou, kterej se nikdy nerozbije a taky do něj jentak nenateče voda, navíc poloha je mnohem přirozenější než ve dveřích.
Krásně tuhý a komunikativní řízení.
Plynový lanko díky kterýmu motor dělá to co chcete vy a ne to co si řídící jednotka myslí že by bylo za chvíli vhodný udělat.
Oproti V70II mnohem jednodušší ale zároveň komfortnější i suverénnější zadní náprava.
Co mi vadí na V70 1?
Měkčená úprava veškerých spínačů v interiéru a když už v tom byli tak v tý nádheře vyvedli i klíček... fakt nechutný.
Lepidlo který německý sabotéři použili na lepení tapeců dveří - tapece se rozpadaj (lze slepit) a vyvěšuje se vinylová výplň.
U obou jedničkových aut nepotěší absence auto-up/down funkce u předních oken a absence nastavitelnýho cyklovače stěračů.
Pokud je venku opravdu vlhko u obou aut je třeba velkýho úsilí a šachování s ventilací, topením a pootevíráním oken, když chcete udržet okna průhledná.
Co mi vadí u V70II faceliftu?
- Ty výše uvedený jízdní vlastnosti. Hlavně tupý, přeposilovaný řízení.
- Elektronickej plyn a škrtící klapka. Debilnější má snad jen jedničkový benzínový mondeo Prodlevy, nepřesnost.. dokáže to zkazit i tu trochu radosti z jízdy v přímce s jinak velice rychlým autem.
- Absence popelníku, jsem sice nekuřák ale popelník v jedničkových autech používám jako koš na drobnej bordel typu papírky, obaly atd, který při používání V70II musím nosit po kapsách
- celkově málo odkládacích prostor v interiéru.
- Nemožnost nastavit sedačku řidiče tak nízko jako u jedničkových aut.
- málo místa v podélným směru...jak sakra někdo může získat prodloužením rozvoru stísněnější interiér to mi hlava moc nebere
- špatně skladnej kufr - to co vyndám z kufru 850/70 na to musím u V70II sklopit sedačky
- málo místa okolo motoru pod kapotou (to vadí teda hlavně mechanikovi)
- šetření pravou kůží u u celo koženýho interiéru
Abych nebyl jenom zlej tak na V70II je vynikající:
Motor 2.4T5
Převodovka M66 (na normální ježdění a ve spojení s výše uvedeným motorem , na pilu má moc velkej odskok u 5° a 6°) a hlavně řazení Spaceball
16,5" brzdy s 316x28 kotoučema a jednopístovýma brzdičema (stejný jako maj sociální XC90).. od lidí kteří měli obojí jsem opakovaně slyšel, že megacool Bremba z S60R zdaleka tak pěkně nebrzdí. Nejlepší sériový brzdy co jsem ve Volvu měl možnost vyzkoušet.
Organizovatelnost podpalubí kufru, hlavně vertikální aretace kratší podlážky přijde často vhod.
Další postřehy:
Nejvíc odkládacích prostor v interiéru má V70 I
největší vychytávky jsou: polička pod kastlíkem před spolujezdcem, obrovský kapsy ve dveřích po celý dýlce, popelník, odkládací kapsičky na čele sedáků, dvojitý kapsy zezadu předních opěradel (něco z toho má i V70 II)
Nejlíp svítí originál čirý světla V70 I
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Co vam vadi na Volvu?
Tak já bych taky chtěl něco říci, mě na Volvu spíš mrzí to, že je až moc markantní rozdíl ve kvalitě zpracování
a použití materiálů.
Osobně považuji za vrchol kvality vozy od roku 2000 do roku 2004.
Pomiňme závady budíků 2002 a poruchy CEM 2004, ale jinak ty auta s úctou sleduji i dnes, jak to stále dobře funguje.
Začalo to Faceliftem a trojková řada to korunuje, kvalita spadla do kanálu s nápisem Ford.
Mohu osobně porovnat, mám V70 II z roku 2000 s traktorem TDI a nájezdem 455 000km a mám původní řízení, převodovku, CEM i budíky, samozřejmě motor taky. Nic mi v autě nevrže a nechrastí.
Chtěl jsem ho prodat, protože mě po třech letech již omrzelo, ale zatím fakt nevím, jestli mám.
Pak jsem koupil manželce XC 70 III se 170 000 km a opravdu bych brečel a pak i zvracel, je mi líto, ale
toto se už rozhodně nebude v budoucnu označovat za švédský křižník, jakožto držák.
Ani nebudu jmenovat, co jsem na tom už řešil, a vždy po cestě domů zjistím, co mě čeká příště......
Auto je to velice příjemné, tiché, krásné, ale.........
a použití materiálů.
Osobně považuji za vrchol kvality vozy od roku 2000 do roku 2004.
Pomiňme závady budíků 2002 a poruchy CEM 2004, ale jinak ty auta s úctou sleduji i dnes, jak to stále dobře funguje.
Začalo to Faceliftem a trojková řada to korunuje, kvalita spadla do kanálu s nápisem Ford.
Mohu osobně porovnat, mám V70 II z roku 2000 s traktorem TDI a nájezdem 455 000km a mám původní řízení, převodovku, CEM i budíky, samozřejmě motor taky. Nic mi v autě nevrže a nechrastí.
Chtěl jsem ho prodat, protože mě po třech letech již omrzelo, ale zatím fakt nevím, jestli mám.
Pak jsem koupil manželce XC 70 III se 170 000 km a opravdu bych brečel a pak i zvracel, je mi líto, ale
toto se už rozhodně nebude v budoucnu označovat za švédský křižník, jakožto držák.
Ani nebudu jmenovat, co jsem na tom už řešil, a vždy po cestě domů zjistím, co mě čeká příště......
Auto je to velice příjemné, tiché, krásné, ale.........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co vam vadi na Volvu?
+1David Patočka píše: Osobně považuji za vrchol kvality vozy od roku 2000 do roku 2004.
Co vam vadi na Volvu?
Pro denní ježdění naprosto souhlasím,pro zábavu pak přeplňovaná 2xx,7xx,9xxDavid Patočka píše: Osobně považuji za vrchol kvality vozy od roku 2000 do roku 2004.
Jak David,tak já na to navíc nahlížíme i z pozice mechaniků,nejen z pozice uživatele.
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Co vam vadi na Volvu?
Cuhan, Dali, David Patočka, Martinopel
Hlavně mě teda sere ta CEMka a podvozek. Když sednu do auta rodičů (mondeo rv.2012), tak se v tom člověk v zatáčkách cítí mnohem bezpečněji. Každy sice pičuje na ford, ale co se týče podvozku, hlavně u starších focusů, tak v tomto segmentu za ty prachy nemaj konkurenci.
Hlavně mě teda sere ta CEMka a podvozek. Když sednu do auta rodičů (mondeo rv.2012), tak se v tom člověk v zatáčkách cítí mnohem bezpečněji. Každy sice pičuje na ford, ale co se týče podvozku, hlavně u starších focusů, tak v tomto segmentu za ty prachy nemaj konkurenci.
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Co vam vadi na Volvu?
Jo jo,Ford podvozky umí a co teprve Alfa Romeo to se snad ani nedá popsat,z toho auta člověk ani nechce vysednout..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: labanos