Zdar všem, nebude to letos ale začínám uvažovat o dalším autě a obávám se že to nebude volvo, i když pokud by se našla S90 nebo XC v naftě bez omezovače, možná bych ještě zhřešil. Vzhledem k tomu, že mě v servisech od dieselu spíš odrazují, uvažoval jsem že by bylo doma i jedno elektro, jenže mám těžké obavy o reálný dojezd mimo město a v zimě.
ano nejezdím jako šnek, ale třeba enyaq ač se mi líbil (a neplatil bych ho), mě strašně zklamal, protože jsem ho nedávno zkusil a pokud jedu 150km/h po dálnici dojede to max. 150km takže nedojedu ani z prahy do Brna a 90km/h prostě zdržovat nebudu, to bych tam usnul. když se jede o maličko víc dojezd klesne i na 120km! měl jsem vadný kus? nebo s tím neumím jezdit? podruhé jsme s tím jeli z ostravy do prahy a za cestu můžu 3x dobíjet (nejméně 35 až 45 min a to musí být u nabíječky volno), což znamená že cesta netrvá 3,5h ale prostě 6h a to je prostě neakceptovatelný. je to normální? nemáte někdo zkušenost s jiným elektrem který dojede dejme tomu 300 až 350km rychlostí 160 až 180km/h? kolega má služební i5 a říkal že když jede rychle dojede to max. 180km. není tu někdo se zušeností s teslou třeba jestli to někam dojede? testovací videa prodejců mě nezajímají, spíš praktik vlastník. dík
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 350
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Hledej EV s reduktorem. Hodně štěstí.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 180
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Zdar, kamoš kúpil Audi Q5 e-tron a už na tom niečo pojazdil. Podľa eú normy by to malo zvládať dojazd cez 500km. Realita je asi taká, že keď jazdí ako dôchodca, urobí cca 300, keď jazdí ako je zvyknutý zo spalovaku tak cca 230km, a keď jazdi ako prasa, tak cez 150km sa nedostane.
Takže ak potrebuješ jazdiť dlhé trasy, nafta je ideál.
PS: mám XC90 dovoz z DE, r 2019 model 20, obmedzovač 230km/h (podľa VINka), takže niečo sa dá stále nájsť
Takže ak potrebuješ jazdiť dlhé trasy, nafta je ideál.
PS: mám XC90 dovoz z DE, r 2019 model 20, obmedzovač 230km/h (podľa VINka), takže niečo sa dá stále nájsť
-
Offline
- Příspěvky: 350
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
to mi klient říkal taky...já neříkám že chci závodit ale na volnější dálnici je 160 naprosto bezpečná rychlost. takový dojezd je výsměch.
mně říkali ve volvu, že jsice se omezovač dá vyndat ale jsou s tím pak softwarový problémy a při každým servisu se to stejně znova nahraje. to máš takhle origo?
mně říkali ve volvu, že jsice se omezovač dá vyndat ale jsou s tím pak softwarový problémy a při každým servisu se to stejně znova nahraje. to máš takhle origo?
-
Offline
- Příspěvky: 180
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Ivanvanata: ja som išiel najviac niečo cez 180km/h, ale dával som si na základe VIN čísla vytiahnuť celú výbavu auta. Je tam kolonka KD1C - Speed Limitaton - Speed Limit 230km/h, takže origo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5477
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Jaká byla spotřeba při těch 150 te škodovky. Ono uvádět dojezd je trochu zcestné, protože nepíšeš nic o baterii ani konfiguraci. Jestli to bylo 85tka 4x4 nebo jenom zadohrab. Stejně tak jak byla naplněná baterie jestli na 100%, nebo jenom na 80%. Tady rozhodují detaily jako velikost kol, nebo digitální zrcátka.
Aktuálně asi nejlepší spotřeby má nová Tesla model 3. Ta by měla žrát 230 Wh/km při 150km/h tz 23kWh na 100Km. Baterie 78.1 kWh dává 300Km dojezd. Zase rychlost a dlouhý dojezd u elektro je asi nejhorší věc co po něm můžeš chtít. Ty auta jsou spíše na města.
Aktuálně asi nejlepší spotřeby má nová Tesla model 3. Ta by měla žrát 230 Wh/km při 150km/h tz 23kWh na 100Km. Baterie 78.1 kWh dává 300Km dojezd. Zase rychlost a dlouhý dojezd u elektro je asi nejhorší věc co po něm můžeš chtít. Ty auta jsou spíše na města.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Ty hovaďácký mastodonty na rychlý jízdy fakt nejsou. Sedánek je na aerodynamiku asi nejlepší. Při rychlostech nad 120 už je každá setinka C sakra znát...
Trochu mi to připomíná jednu vtipnou diskusi, že by pán chtěl zelený auto v červený barvě...
Trochu mi to připomíná jednu vtipnou diskusi, že by pán chtěl zelený auto v červený barvě...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3084
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Reálný dojezd elektromobilu na dálnici
Je to jednoduché - nemůžeš si na takové rychlosti kupovat SUV. Musí to být sedan nebo liftback. Zkus Teslu model 3, model S, nebo u VW ID.7
Mám hodně starý model S, který jako nový měl 420km dojezd (teď 390), ale při 160 na dálnici jsem na 220-250km. Takže hledáš něco, co má wltp kolem 600km.
Mám hodně starý model S, který jako nový měl 420km dojezd (teď 390), ale při 160 na dálnici jsem na 220-250km. Takže hledáš něco, co má wltp kolem 600km.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé