Four-c (4C) podvozek

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V60 II

#1 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od tomsi »

Ahoj, máte někdo nějaké podrobnější info k režimům four-c u SPA aut? V uživatelské příručce toho moc není a na internetu celkově také ne. Konkrétně je mi záhadou ECO režim, co vlastně dělá. Mám na výběr ECO, Komfort, Polestar (dříve Dynamic před nahráním Polestar). Podle příručky ECO minimalizuje spotřebu, ale v realitě oproti základnímu komfort není rozdíl moc poznat. Pocitově je trochu měkčí, ale ve větší rychlosti už mi to ani nepřijde. Rozdíl mezi komfort a dynamic (polestar) je jasný okamžitě, jak auto ztvrdne a začne poskakovat na každém hrbolku.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5043
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#2 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od python.p »

Jesípak to nebude tím, že podvozek zůstane stejnej, ale motor se přepne do ECO řežimu... Je to v příručce popsaný ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1046
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#3 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od Tom0 »

A převodovka změní charakteristiku .
Po sundání nohy z plynu začne plachtit
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V60 II

#4 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od tomsi »

Nastavil jsem Individual režim vycházející z komfort a pouze v individual změnil odpružení z komfort do eko, abych zkusil rozdíl a právě v tom nepoznávám moc rozdíl.

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 428
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#5 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od Macek2 »

podvozek umí pouze změknout nebo ztvrdnout, změnit charakteristiku tlumení, případně omezit náklony nebo zdvihy, v režimu ECO může maximálně změnit barvu na zeleno :D
Pozn. jediné co by mohlo být ECO, je snížení podvozku (vzduchového) pro snížení aerodynamického odporu :wink:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 760
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#6 Four-c (4C) podvozek

Příspěvek od Thor123 »

Za mě u S90 T8 je podvozek stejně nastavený jak na PURE (ECO) tak na Hybrid (komfort) až režim Dynamic ztuhne. To samé když si to sám naklikáš v režimu Individual.
S tím, že je mohu u T8 nastavit ještě charakteristiku brzd.

Jinak na YouTube je pak prezentačních videí na FourC u SPA.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“