Malé GO V850 D5252T

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5011
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#51 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od python.p »

Striker píše: 16 dub 2024 01:11 @Tarkin Myslím si že 200 koní není zas tak moc a že ten motor i vzhledem ke svému objemu má na to budu rád i za 120 kw prostě něco více než serie už jen to, že bych tam dal intercooler od fmicu mi zvýší výkon skrz to že mi tam pujde chladnější vzduch. Neber to zle ale kamarádovy taky všichni řikali že je blázen, když chtěl oturbit felicii 1.6 mpi dnes na ní má naježděno 20k a auto šlape jak švýcary odbržděno má nějakých 88 kw což oproti serii 55 kw je dost znatelné. Rád bych prostě tomu autu dopřál a zkusil ho poladit a když maníci v 1.9 tdi jezdí 132kw proč by tento motor to nedal taky. Vím že je tam spousta problému co se musí vyřešit ale všechno jde. Každopádně momentálně bych to chtěl dát to auto do co nejlepší kondice at pak můžu popřipadě něco dělat z výkonem. Jinak převodovka je totožná s T5R takže té bych se uplně nebál.
To je terno...

Ale jak říká kamarád, z řepy ananas neuděláš.

doufám, že se tady s námi podělíš o to jak to jde, mohla by to být legrace.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1139
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#52 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Nechci se radovat z cizího neštěstí. Ale tady pán si prostě nedá říct. :%)
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5011
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#53 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od python.p »

Proběhla tu hromada dobrých rad, nějaké odstrašující příklady, teď už je to na něm. A pokud nejde o život, jde o hovno. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2918
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#54 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Vapik »

odrazovat tě nebudu, účty ti neplatím a aspoň bude co číst :twisted:
image.png
image.png (88.69 KiB) Zobrazeno 401 x
Jo a navíc zkušenost je nepřenositelná, je to jako se šaháním na plotnu.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4792
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#55 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od PetrXC70 »

A já mu věřim, že mu těch 40tis. bude stačit :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1218
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#56 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od labanos »

Tak to si říká o galerku
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5011
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#57 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od python.p »

PetrXC70 píše: 17 dub 2024 16:45 A já mu věřim, že mu těch 40tis. bude stačit :D
Eur. Eur, že jo? :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1359
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#58 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od f.e.e.t »

Tady máš 850 na projekt.

https://auto.bazos.cz/inzerat/183301116/volvo-850-t5-automat-166kw.php

Nebo rovnou k ježdění
https://auto.bazos.cz/inzerat/181499147/volvo-850-t5-166kw-rv95-automat.php

A jestli nás chceš obohatit sebemrskačstvím na autě, tak založ galerii a chci denně 10 fotek a A4 textu, jak si lámeš zoubky. :evil: :D :Bravo:
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#59 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Basstl »

Tarkin píše: 17 dub 2024 10:22
LPBoss z toho postavil něco, co bylo schopné zajet 100-160 a pak se toho zbavil, protože k ničemu jinému to nebylo. Krom černé díry na peníze. Pravděpodobně mu to sežralo několik poloos, převodovek, spojek a za autem umřelo spousty koťátek. Nehledě na to, že to mělo pracovní rozsah otáček až někde od 4000.

Dunkelrot - to je zase jinačí příběh. Po tom co do toho Jiří pustil odhadem minimálně půl milionu, tak tam má vlastně celkem skromný výkon, sežralo mu to několikrát automat a nakonec výkon ještě více snižoval a potýkal se s problémy s nouzáky.

Nemělo by větší smysl dát do stavu něco například s 320CDI? Případně s D5, kterou stačí čipnout? :roll:
LPBoss si rád hraje a v tomhle případě se pokoušel stavět divokou bestii vhodnou jen na sprinty.
Postupně tam namontoval ještě větší turbo a kompletně přestavěl motor, kterej to ale nevydržel. Auto je už dávno sešrotovaný.

Dunkelrot je jiná kapitola. Spolklo to velkou spoustu peněz a jezdilo to dobře, ale po cca 25k km odešel automat.
Následně jsem snížil výkon a hlavně krouťák. Auto jede pořád dobře, ale nevyrovná se to seriový T5.
Znovu už bych do tak drahý přestavby nešel. Mnohem větší smysl mi dává to co mám na Pracantovi, tedy stage 0, chip na 125kW a velký intercooler.
Přílohy
92830121_228718224878875_2310063566201290752_n.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 20
Registrován: 22 dnů
Bydliště: Brandys nad Labem
Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996

#60 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Striker »

[smention u=7793]Basstl[/smention] Ty jo díky za reakci tvůj článek o tvém autě jsem projížděl snad uplně celý a jako najednu stranu obdivuju tě jakého času, úsilí a peněz si vynaložil. Tak nějak sem usoudil, že budu střídmější a udělám ten motor hlavně komplet at je to všechno jak má být a pak tam necham naladit těch cca 125-130 kw a 360 nm co by měla zvládnout ta převodovka. Četl jsem, že na Dunkelrota si dával Garrett GT 2259S myslíš, že to tomu motoru dost na křivce pomůže a ten motor je pak živější nebo radši zrepasovat origo turbo?

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#61 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Basstl »

Garrett má samozřejmě jiný průběh i reakce na plyn. Jede to s ním líp, ale s původním turbem a chipem na 125kW to nejde vůbec špatně.
Ladit výkon na 125 - 135kW s turbem Garrett je tak trochu zbytečnost. To turbo má na mnohem větší výkon. Pak je ale otázka, jak dlouho to vydrží motor.
Osobně bych u takovýho výkonu zůstal u původního turba.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 20
Registrován: 22 dnů
Bydliště: Brandys nad Labem
Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996

#62 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Striker »

Tu je spíš otázka jestli není lepší koupit ten zrepasovanej Garret za 10k než dávat na repas tohle starý origo co tam teď mám a dát za to taky nevím kolik. To moje turbo bych řekl že už je celkem unavený a hlavně chrlí olej do intercooleru a i v trubkach trochu oleje bylo

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5011
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#63 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od python.p »

Olej do IC není dobrej... jak ho tam chléstne moc, víme jak to může skončit.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13085
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#64 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od raolsa »

Mňo, on olej v IC, nebo i v sání nemusí být od turba, ale i z odvětrání motoru. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1139
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#65 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Které TDI nemá lehce olej v IC a v sání? :roll:
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 20
Registrován: 22 dnů
Bydliště: Brandys nad Labem
Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996

#66 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Striker »

Basstl píše: 17 dub 2024 19:29
Tarkin píše: 17 dub 2024 10:22
LPBoss z toho postavil něco, co bylo schopné zajet 100-160 a pak se toho zbavil, protože k ničemu jinému to nebylo. Krom černé díry na peníze. Pravděpodobně mu to sežralo několik poloos, převodovek, spojek a za autem umřelo spousty koťátek. Nehledě na to, že to mělo pracovní rozsah otáček až někde od 4000.

Dunkelrot - to je zase jinačí příběh. Po tom co do toho Jiří pustil odhadem minimálně půl milionu, tak tam má vlastně celkem skromný výkon, sežralo mu to několikrát automat a nakonec výkon ještě více snižoval a potýkal se s problémy s nouzáky.

Nemělo by větší smysl dát do stavu něco například s 320CDI? Případně s D5, kterou stačí čipnout? :roll:
LPBoss si rád hraje a v tomhle případě se pokoušel stavět divokou bestii vhodnou jen na sprinty.
Postupně tam namontoval ještě větší turbo a kompletně přestavěl motor, kterej to ale nevydržel. Auto je už dávno sešrotovaný.

Dunkelrot je jiná kapitola. Spolklo to velkou spoustu peněz a jezdilo to dobře, ale po cca 25k km odešel automat.
Následně jsem snížil výkon a hlavně krouťák. Auto jede pořád dobře, ale nevyrovná se to seriový T5.
Znovu už bych do tak drahý přestavby nešel. Mnohem větší smysl mi dává to co mám na Pracantovi, tedy stage 0, chip na 125kW a velký intercooler.
Zaujalo mě jak máš řešené ten pcv ventil a na něm ten filtr má to nějaké výhody ? Přemyšlel jsem nad oil catch canem a Setrab chladič oleje ale nevím jestli to bude u tohohle nutné. Plus by mě zajímalo jestli ten Garrett GT2259s je plug in play nebo se tam musí něco přerobit. A ještě jedna věc viděl jsem, že si měl GPI racing chladič objednával si to přímo na stránkach vyrobce nebo někde tady v Česku ? Díky

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#67 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Basstl »

To co komentuješ není moje auto, ale bestie od LPBoss. Tam bylo všechno jinak, včetně řídící jednotky VW a pedálů z Golfa.
Dal jsem to jen pro ukázku, jaký tam měl monstrózní turbo.

Turbo Garrett GT2259s by mělo být plug in play, ale na 100% to nevím.
Kupoval jsem ho už připravené na TDI a nemontoval jsem ho já, ale LPBoss.
GPI chladič nikde nemám. Mám Do88 (na použití pro TDI se musí převařit spodní trubka) a přídavné chladiče mám Setrab.
Pokud půjdeš s výkonem někam k 200k, tak je chladič oleje nutností. Mám tam redukci pod olejovým filtrem, s termostatem.
Vše je ale v mém vlákně v galerii.
Přílohy
IMG-20201201-WA0026.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1139
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#68 Malé GO V850 D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Dával jsem catchcan na své TDI v domnění, že z výfuku půjde svěží vánek. :D Během 10tkm na výměnu oleje se nádobka naplnila zhruba do poloviny, něco to odchytá a tudíž to neprojde skrz turbo a IC.

Zaujalo mě jak máš řešené ten pcv ventil a na něm ten filtr má to nějaké výhody
Pravděpodobně proto, aby mu nešel vůbec žádný olej do turba a nebo se mu to prostě nechtělo/nešlo napasovávat na vyrobené tlakové vedení k jinému turbu.
Plus by mě zajímalo jestli ten Garrett GT2259s je plug in play nebo se tam musí něco přerobit
Když ho koupíš do 3 litrového IVECA, tak bude sedět příruba, ale to je tak celé, všechno ostatní je jinak.
GPI racing chladič objednával si to přímo na stránkach vyrobce nebo někde tady v Česku ? Díky
Ebay, Ali.
Neodpustím si připomenout poznámku, Do88 který je mnohem lepší a větší u S80, na výkonu nebyl nijak znát.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“