nad T4000 jsem taky přemýšlel, ale nedokážu si to představit, mít to jako jediný stroj. U T3000 je hlavní výhoda, že můžeš přehazovat unašeč za malý 80 mm a já prostě 1/3 auta jedu s malým unašečem.mlgviktorko píše: ↑01 bře 2024 11:11 Mám podobný setup.
Chemie od Koch, leštičku LE T4000, kotouče pasty Zvizzer...
Souhlas, osobně jsem byl na školení v Umyem, ušetří to mnoho zkoušení a počáteční nejistoty, ale taky peníze, protože začátečník má často tendenci používat příliš mnoho pasty.
AMMO NYC taky sleduju, pak je fajn ještě Pan The Organizer, rád sleduju videa Vermijl car detail, z českých kanálů stojí za to vLesku a Umyem.
Taky jsem měl strach, ale fakt se není čeho bát. Pro začátek můžeš vyzkoušet Gyeon CanCoat, který je levný, ale hlavně supersnadný na aplikaci (jednodušší, než jakýkoliv vosk) a vydrží déle, než jakýkoliv vosk. Já jsem z CanCoatu opravdu nadšený. Už bych dneska nešel cestou vosku, jako je Fusso apod, protože ta aplikace je pakárna.
Příště na Volvo zkusím nějakou vyšší řadu od Gyeon, asi Pure, který by měl mít super lesk na tmavým laku.
Jinak aktuálně používám tyto přípravky:
- předmytí AF Dynamite nebo Koch GS
- šampón AF Lather, nebo Koch AS
- na kola K2 Roton, nebo prostě Iron + šampón
- dekontaminace ADBL Vampire + AF Tar, clay rukavice Work Stuff
- na pneu/podběhy/motor/špínu v interiéru Koch GS
- na čalounění Koch PS, ošetření kůže/koženky AF Hide
- na okna AF Crystal
- detailer nebo lubrikace pod clay Carpro ECHO
- Gyeon Prep na odmaštění před aplikací ochran
- Gyeon CanCoat na ošetření laku, plastů, kol
- ošetření pneu AF Satin
- ošetření gumových koberců, těsnění Koch PSS
- tekuté stěrače Soft99 Glaco
- na rychlou ochranu laku Gyeon WetCoat, výjimečně AF Ceramic Spray Wax