Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#751 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Máme to stejný. Když jsem v roce 2017 kupoval boxera 2,5D (toho ukradenýho a navrátivšího) tak nebyl čas a olej na kterém jsem po koupi ještě najel 11tis jsem měnil letos
Je to starý dobrý traktor, který ještě nadělá práci.
Je to starý dobrý traktor, který ještě nadělá práci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#752 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já většinou když koupím auto tak dělám komplet náplně, ale třeba miata měla měnej olej půl roku a 4tkm zpět, tak to mi přijde plítvání. Takže to do jara přežije a pak to vemu komplet i s difem a šajtrpákou.
PS: stále mi přijde, že čím víc se o auto člověk stará tím víc se kazí...
PS: stále mi přijde, že čím víc se o auto člověk stará tím víc se kazí...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#753 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
@romulusw: je to tak, i tohle je "traktor" a tu práci udělá. Starý poctivý atmosféry z téhle doby vydrží i přes zanedbanou údržbu. Hlavně praktický "pracant", klobouk dolů.
Pravda, čím starší stroj, tím odolnější. U našich máme Zetora 25K a ten přežil věci Skončil u dědy nepojízdný a byla k němu přimontovaná šňůra na prádlo. Tátovy bylo tehdy 25, tak mi vyprávěl, že ho od dědy dotáhl domů a rozebral. Písty se nechtěly hnout, tak je odrazil přes špalek, přední nápravu vyrobil novou na šachtě a traktor šlape dalších 45 let
Pravda, čím starší stroj, tím odolnější. U našich máme Zetora 25K a ten přežil věci Skončil u dědy nepojízdný a byla k němu přimontovaná šňůra na prádlo. Tátovy bylo tehdy 25, tak mi vyprávěl, že ho od dědy dotáhl domů a rozebral. Písty se nechtěly hnout, tak je odrazil přes špalek, přední nápravu vyrobil novou na šachtě a traktor šlape dalších 45 let
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#754 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
No právě, já to koupil za 4 pětky a nepočítal jsem, že to přežije 2x STK.
Nyní jsem to dal do pořádku, vyvařil, jakš takš to jede ( i na friťák) a nemá to žádnou řídící jednotku, takže i pro Mad Maxe ideální vozidlo
Nyní jsem to dal do pořádku, vyvařil, jakš takš to jede ( i na friťák) a nemá to žádnou řídící jednotku, takže i pro Mad Maxe ideální vozidlo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#755 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
V podstatě to je jako u mne Auto má jít příští rok na STK a pak mělo jít do šrotu, tak jsem tátovi řekl, že + ještě jedna STK a poslouží. Věřím, že těch STK přežije i více. Hlavně to auto je tak jednoduché, že je jistota, že nebude drahá oprava a na to občasné využití to je dokonalé. Nejvíce mne fascinuje, kolik se toho do té malé dodávky vejde Pardon za OT.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 30
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Tichá
- Vůz: XC60 I AWD 2.4D aut
#756 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Někdo psal, že kdysi motory nebyly tak háklivé .. ony ty motory mají dodnes často pořád stejný základ (blok) i desítky let, jenže iracionální tabulková honba za CO2 přinesla novinky jako vyšší provozní teploty, šetření s tlakem oleje a oběhem chladicí kapaliny, chudé směsi u benzinu, poddimezovávání motorů.
30tkm interval je hraniční tak pro Euro4 motory, kvalitní olej a dlouhé trasy s motory které mají výkonovou rezervu a nejedou tak pořád ve vysokém zatížení, longlife 50tkm už tehdy přinášel problémy.
Obecně je pro cokoliv novějšího již 30tkm moc, nehledě na způsob používání.
Dnes stojí i kvalitní oleje směšné peníze (např. TOTAL quartz 5w40), stejně tak filtry nebo odsávačka skrz měrku, ani dekarbonizace opakovanou častou výměnou není problém ani pro laika.
30tkm interval je hraniční tak pro Euro4 motory, kvalitní olej a dlouhé trasy s motory které mají výkonovou rezervu a nejedou tak pořád ve vysokém zatížení, longlife 50tkm už tehdy přinášel problémy.
Obecně je pro cokoliv novějšího již 30tkm moc, nehledě na způsob používání.
Dnes stojí i kvalitní oleje směšné peníze (např. TOTAL quartz 5w40), stejně tak filtry nebo odsávačka skrz měrku, ani dekarbonizace opakovanou častou výměnou není problém ani pro laika.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#757 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
ahoj už po několikáté pročítám téma a stejně jsem na vážkách
Mám 2008 V70 P3 s D5 136kW (vířivky + DPF) a nejdříve to jezdilo na 0W-30 pak jsem na popud zkusil 5W-50 mobil 1. No stále jsem dost nejistej co přesně tam dát s tím jak je auto používáno.
Má celkem často krátké trasy (do 5km) ale pak ho o víkendu vždy protáhnu na nějakou mírně delší trasu (50km) Za 1,5 roku užívání jsem nemusel dělat nucené vypalování DPF a výfuk je čistý. Nicméně bych tomu stejně chtěl předejít a tou 5W-50 si prostě nejsem jistej po pročtení tohohle vlákna. Olej jsem ani jednou nedoléval a pod autem je sucho. Má to nalítano 363k. Olej dělám po roce, jelikož najedu tak 10k ročně.
Celkem se příkláním k Ravenol VMP 5W30 C3 kvůli startům za studena ježdění za studena + nízky obsah popílku.
Může mě někdo ujistit, že je to dobrá volba, nebo mám vybrat ještě něco jiného ?
Díky moc za rady a pomoci.
Mám 2008 V70 P3 s D5 136kW (vířivky + DPF) a nejdříve to jezdilo na 0W-30 pak jsem na popud zkusil 5W-50 mobil 1. No stále jsem dost nejistej co přesně tam dát s tím jak je auto používáno.
Má celkem často krátké trasy (do 5km) ale pak ho o víkendu vždy protáhnu na nějakou mírně delší trasu (50km) Za 1,5 roku užívání jsem nemusel dělat nucené vypalování DPF a výfuk je čistý. Nicméně bych tomu stejně chtěl předejít a tou 5W-50 si prostě nejsem jistej po pročtení tohohle vlákna. Olej jsem ani jednou nedoléval a pod autem je sucho. Má to nalítano 363k. Olej dělám po roce, jelikož najedu tak 10k ročně.
Celkem se příkláním k Ravenol VMP 5W30 C3 kvůli startům za studena ježdění za studena + nízky obsah popílku.
Může mě někdo ujistit, že je to dobrá volba, nebo mám vybrat ještě něco jiného ?
Díky moc za rady a pomoci.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#758 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Na VMP tu jezdí co vím a co jim liji asi tak 40 lidí včetně mě.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#759 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
S tím stylem ježdění to máme přibližně stejné, výfuk čistý, auto mám přes 5 roků a nikdy nedostalo 0W-30.sedli02 píše: ↑20 bře 2024 10:06 Má celkem často krátké trasy (do 5km) ale pak ho o víkendu vždy protáhnu na nějakou mírně delší trasu (50km) Za 1,5 roku užívání jsem nemusel dělat nucené vypalování DPF a výfuk je čistý. Nicméně bych tomu stejně chtěl předejít a tou 5W-50 si prostě nejsem jistej po pročtení tohohle vlákna. Olej jsem ani jednou nedoléval a pod autem je sucho. Má to nalítano 363k. Olej dělám po roce, jelikož najedu tak 10k ročně.
Olej je v autě měněn po roce a najedu max do 12 - 14k za rok.
Měj se pěkně
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#760 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
A že vím kdo ti doporučil všelék Mobil1... Který do tvého motoru je nevhodný.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#761 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
podle mě to nevíš MartinOpel to nebyl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#762 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Mám to dost podobné.
S60 120 kW 2007 s DPF a za poslední rok už proběhly 3 výměny s Mobil 1 5W50.
Jezdím do práce taky tak do 5 km, ale víkendy často dálky, takže s DPF žádný problém a také nedolívám ani kapku.
Každopádně studené starty mám s novou baterkou úplně v pořádku a to i u nás v podhůří Jeseníků, takže toho bych se osobně nebál.
Byl jsem stejně na vážkách jako ty, ale vzhledem k tomu, že jsem asi měsíc zpět chipoval na 160 kW, tak už mi přijde 5W50 jako vhodnější volba než 5W30
Takže bych asi šel prostě volbou dle jízdního stylu... dáváš tomu víc zabrat, dal bych hustější, více aditivovaný olej. Obzvlášť v létě po nějaké srandě bude 5W30 podstatně řidší než 5W50. Jestli jsi spíš slušnější řidič, určitě bych se přikláněl k Ravenolu C3...
S60 120 kW 2007 s DPF a za poslední rok už proběhly 3 výměny s Mobil 1 5W50.
Jezdím do práce taky tak do 5 km, ale víkendy často dálky, takže s DPF žádný problém a také nedolívám ani kapku.
Každopádně studené starty mám s novou baterkou úplně v pořádku a to i u nás v podhůří Jeseníků, takže toho bych se osobně nebál.
Byl jsem stejně na vážkách jako ty, ale vzhledem k tomu, že jsem asi měsíc zpět chipoval na 160 kW, tak už mi přijde 5W50 jako vhodnější volba než 5W30
Takže bych asi šel prostě volbou dle jízdního stylu... dáváš tomu víc zabrat, dal bych hustější, více aditivovaný olej. Obzvlášť v létě po nějaké srandě bude 5W30 podstatně řidší než 5W50. Jestli jsi spíš slušnější řidič, určitě bych se přikláněl k Ravenolu C3...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#763 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Jelikož to mám jako rodinný povoz a řídí to občas žena, tak je to spíš ježdění na pohodu, na blbunít mám céčko(teda teď moc ne, není čas ) Také nemám jediný problém s 5W50 (zatím) ale může se to projevit i za pár let a nebo třeba taky ne Aditiva si tam stejně přidávám od BG s proplachem ať už dávám jakýkoliv olej. Tak asi opravdu při další výměně půjdu do té 5W30.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 313
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#764 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
zdar hele asi budu za kacíře ale já si prostě nemyslím že 5w50 je do D5 ideální volba. těm starším neuškodí, ale na novější je to prostě med. mobil1 jsem používal kdysi v bmw s benzinovou V8 co dostávala strašnej kotel, i na okruh se s tím jezdilo a tenhle olej mazal i když mi nešlo chlazení (viskospojka), jen byl motor hlučnější...ale za studena to nejelo jaký to mělo odpory.
v D5 nemá myslím reálné využití, ten motor se nehřeje ani když se s tím jede kláda a čistící schopnosti žádný zázrak (což je důležitý vzhledem k tomu že D5 fakt nemá moc silný mazací kanály)
za mě zkušenost že naopak 5W40 s hths kolem 3,7 (od millers) byla na D5 limitní, protože to bylo za studena hlučný, ačkoliv při rychlý jízdě parádní. naopak jako ideální bych řekl že mi funguje 5W30 C3. teď tam je VMP ravenol, za studena na poslech maže lépe dokonce než millers 5W30, ale za tepla na rychlou jízdu byl poslechově lepší ten millers. jo a na millers to olej nežralo vůbec, na ravenol to třeba 0,5dcl/1000 bere
jo a já třeba do oleje aditiva neleju, protože tady jak šašci všichni řešíme jestli a jakej olej kvůli DPF a pak tam tu síru s tím fosforem nalejem v aditivech
v D5 nemá myslím reálné využití, ten motor se nehřeje ani když se s tím jede kláda a čistící schopnosti žádný zázrak (což je důležitý vzhledem k tomu že D5 fakt nemá moc silný mazací kanály)
za mě zkušenost že naopak 5W40 s hths kolem 3,7 (od millers) byla na D5 limitní, protože to bylo za studena hlučný, ačkoliv při rychlý jízdě parádní. naopak jako ideální bych řekl že mi funguje 5W30 C3. teď tam je VMP ravenol, za studena na poslech maže lépe dokonce než millers 5W30, ale za tepla na rychlou jízdu byl poslechově lepší ten millers. jo a na millers to olej nežralo vůbec, na ravenol to třeba 0,5dcl/1000 bere
jo a já třeba do oleje aditiva neleju, protože tady jak šašci všichni řešíme jestli a jakej olej kvůli DPF a pak tam tu síru s tím fosforem nalejem v aditivech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#765 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Trochu OT, ale: Chlapi, kde to s tím jezdíte, že řešíte volbu oleje podle "jízdního stylu"? To jezdíte okruhy? (teda vím, že ivan psal, že jezdí DE dálnice v rychlejším tempu)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#766 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Tak ona stačí Vysočina a těžší přívěsy, nemusí se hned někde lítat stopadesátkou.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#767 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Předpokládám že v BG112 nic co by zasíralo DPF není, jelikož je to určeno pro motory s DPF...ivanvanata píše: ↑21 bře 2024 20:02 zdar hele asi budu za kacíře ale já si prostě nemyslím že 5w50 je do D5 ideální volba. těm starším neuškodí, ale na novější je to prostě med. mobil1 jsem používal kdysi v bmw s benzinovou V8 co dostávala strašnej kotel, i na okruh se s tím jezdilo a tenhle olej mazal i když mi nešlo chlazení (viskospojka), jen byl motor hlučnější...ale za studena to nejelo jaký to mělo odpory.
v D5 nemá myslím reálné využití, ten motor se nehřeje ani když se s tím jede kláda a čistící schopnosti žádný zázrak (což je důležitý vzhledem k tomu že D5 fakt nemá moc silný mazací kanály)
za mě zkušenost že naopak 5W40 s hths kolem 3,7 (od millers) byla na D5 limitní, protože to bylo za studena hlučný, ačkoliv při rychlý jízdě parádní. naopak jako ideální bych řekl že mi funguje 5W30 C3. teď tam je VMP ravenol, za studena na poslech maže lépe dokonce než millers 5W30, ale za tepla na rychlou jízdu byl poslechově lepší ten millers. jo a na millers to olej nežralo vůbec, na ravenol to třeba 0,5dcl/1000 bere
jo a já třeba do oleje aditiva neleju, protože tady jak šašci všichni řešíme jestli a jakej olej kvůli DPF a pak tam tu síru s tím fosforem nalejem v aditivech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#768 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já třeba minulý rok 2x otočil Lucembursko, takže celý Německo zprava doleva, jak to provoz dovolil... a nemusí to být ani dálnice, ale stačí to ve 30 stupňových vedrech tahat do nějakýho kopce jako třeba Červenohorské sedlo a tam jsem prostě rád, že je tam takový olej jaký je
Nicméně mám ještě dvě BMW a do obou dávám taky 5W50, protože tam se ty teploty na oleji celkem rychle vyšplhají ke 130 stupňům a tam už je rozdíl ve viskozitě docela velký. U D5 se přiznám, že jsem to ještě neměl moc šanci sledovat. Ještě teda detail, že do BMW nedávám Mobil, ale Valvoline VR1 Racing.
Každopádně aditivovat nějaký Ravenol 5W30 u auta, které má NPC provoz už mi přijde spíš jako vyhazování peněz do kanálu, ale to už je potom na každém
Mnohem důležitější mi osobně přijde tankovat naftu co nejvíc bez biosložky a prostě zavčasu měnit olej... Já osobně Eurooil nafta + VIF a olej dělám po 8000.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#769 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Ono rčení, že nevědomost je sladká platí všude. Čím víc se to bude pitvat, tím víc z toho bude člověk v hajzlu. A pokud se mění olej okolo 10 000 km, motor funguje dobře, tak je to úplně jedno, že se stane z 5W50 10W40 … širokorozsahovější olej BUDE NA KVALITĚ klesat.Já viděl už dost motorů, které měli hodně najeto a rozhodně nikdo neřešil takový věci. Bohatě stačila včasná výměna a někdy i za olej v podstatě nevhodný. Opět radím nevěnovat takovou pozornost oleji resp. ten čas věnovat i jiným náplním a nebo celkové kontrole a péči o auto.
A abych se ještě vrátil k podstatě vlákna (i když sem z něj vlastně neuhnul ). S klidným svědomím mohu říct, že běžná 5W30-40 pro naše celoroční podmínky je více než vhodná a při výměně po 10 000 km nenastane třeba nějaký motorový problém spojený se změnou viskozity oleje …ten 5W50 po delším nájezdu stejně neudrží svoje parametry a degraduje což je známo ..
A abych se ještě vrátil k podstatě vlákna (i když sem z něj vlastně neuhnul ). S klidným svědomím mohu říct, že běžná 5W30-40 pro naše celoroční podmínky je více než vhodná a při výměně po 10 000 km nenastane třeba nějaký motorový problém spojený se změnou viskozity oleje …ten 5W50 po delším nájezdu stejně neudrží svoje parametry a degraduje což je známo ..
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#770 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
To už jsem tady myslím psal, nebo na FB... čím větší teplotní rozsah tim víc plastifikátorů a aditiv a tím rychleji motor degraduje. Takže za mě jednoznačně Ravenol VMP.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#771 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
@mlvigorko: aha, chápu. Mne to jen trochu vrtalo hlavou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Jesenice
- Vůz: V60 2011 D3 120kw
#772 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Zdravím , příští týden se chystám na výměnu oleje. Jaký typ oleje byste doporučili 5w30 nebo 5w50 který tu spousta lidi dává co jsem vyčetl a nebo tu 0W30 který doporučuje Volvo a i spousta servisu? Značku oleje mobil1 nebo ještě něco jiného ? Věděl by někdo jaké množství oleje se tam vleze a mám koupit ?
Mám v60 d3 120kw označení motoru d5204t najeto cca 330k.
Děkuji moc za odpovědi
Mám v60 d3 120kw označení motoru d5204t najeto cca 330k.
Děkuji moc za odpovědi
_________________
V60 2011 D3 120kw R-Design
V60 2011 D3 120kw R-Design
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#773 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Ravenol 5W30 VMP
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#774 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
31 stránek a furt se lidi budou ptát dokolečka dokola... A to je odpověď o příspěvek nebo dva výše...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#775 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Pokud to tady ještě nebylo..
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 829 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 1 Odpovědi
- 531 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od libor_m
-
- 24 Odpovědi
- 1794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 1 Odpovědi
- 645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 1789 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fíkkr