Karbonizace/dekarbonizace agregátu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 43
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
- Bydliště: Praha
#1 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu ? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně .
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu ? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně .
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
Ano rozpousti.
Negativni je, ze nekde uz ten karbon mohl vytestnovat, ale to uz je holt o tom, jak se k tomu kdo choval servisne, co tam lil...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 43
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
- Bydliště: Praha
#3 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkonyZajsoft píše:Dekarbonizace smysl ma, idealne velka(tj. chemie do sani, pred klapku, viz. BG) jejiz soucasti je i mala(BG44K - leje se do nadrze).keramkecav píše:Ahoj všem, mám takový obecný, zvědavý, nicméně dle mého názoru nezanedbatelný dotaz. Máte někdo zkušenosti s dekarbonizací agregátu jakéhokoliv typu ? Ať už se jedná o diesel, nebo benzin. Obecně by mne to zajímalo, zda-li proces dekarbonizace může mít nějaké negativní (kromě těch pozitivních) účinky? Lze poznat zakarbonované "vnitřnosti" agregátu nějakými typický chováním například při akceleraci? Na svém autě už mám bohužel, ne-li bohudík zasebou několik nemalých servisních úkonů, u kterých se domnívám, že jejich příčinou byl karbon/usazeniny, pokud-li budu jmenovat, jedná se o například o odvětrání klikové skříně, nové dmychadlo atp. Od těchto úkonů jsem usoudil, že dobrou volbou je používát olej Mobil1 (předchozí majitel ctil olej předepisovaný dle automobilky), našel jsem tu několik diskusí, které považuji do jisté míry za opodstatněné a vhodné. Dotaz tedy vlastně zní, zda-li kvalitnější olej rozpouští karbon (což je žádoucí), ale aby usazeniny necestovaly dál. Nejedná se o dotaz pouze na moje vozidlo, spíš se ptám obecně .
Myslím si, že je to zajímavé téma.
Děkuji všem za reakce, ať už smysluplné, či nesmysluplné
Mnoho šťastných kilometrů, vytvářející úsměv na tváři
Ano rozpousti.
Negativni je, ze nekde uz ten karbon mohl vytestnovat, ale to uz je holt o tom, jak se k tomu kdo choval servisne, co tam lil...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
Poznat se to da na akceleraci, spotrebe a hlucnosti...
Jsi z Prahy, takze doporucim Milana Tucka. http://www.rychloservis-praha8.cz/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 43
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 II T5 CC AWD (automat) 187 kW
- Bydliště: Praha
#5 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Rozumím, děkuji za konzultaci a tip na pana Tučka!Zajsoft píše:To, ze vymenis olej, kterej sice zacne neco postupne rozpoustet, ale vubec uz neznamena, ze Ti to dostane karbon z ventilu a tak dale...keramkecav píše:Přechozí majitel lil Castrol (dle servisky), což tedy z postupem času nebyla vhodná volba, já liji Mobil, ale přemýšlím o dekarbonizaci, nicméně by mne už jen ze zvědavosti zajímalo, jestli se do dá nějakým jednoznačným způsobem poznat na chování automobilu a zda-li bych dekarbonizaci neprováděl třeba zbytečně, když už jsem absolvoval výše uvedené úkony
Poznat se to da na akceleraci, spotrebe a hlucnosti...
Jsi z Prahy, takze doporucim Milana Tucka. http://www.rychloservis-praha8.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#6 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Jaky je Vas nazor na toto: https://www.dekarbonizace-fm.cz/dekarbonizace/
Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...
Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Nevím jak ty ostatní komponenty, ale zakarbonované kroužky čistit pyrolýzou mi přijde poněkud fantastické. Očekával bych, že se to ještě zhorší a kroužky se zapečou definitivně.
Pamatuju, že se dříve zkoušelo přisávání vodní mlhy, ale to naopak ochlazovalo a stejně to zřejmě nefungovalo.
Pamatuju, že se dříve zkoušelo přisávání vodní mlhy, ale to naopak ochlazovalo a stejně to zřejmě nefungovalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#8 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Vyčištění vstřikovačů tímto způsobem je naprostý nesmysl!Blade píše: ↑19 lis 2020 18:38 Jaky je Vas nazor na toto: https://www.dekarbonizace-fm.cz/dekarbonizace/
Koukal jsem i na jejich facebook a neni tam snad jediny negativni komentar...
Největší problém karbonu je v olejovém systému. Pokud vše na motoru funguje, je dekarbonizace vodíkem zbytečná! Pokud nefunguje, tak se motor krátkodobě může dekarbonizovat, ale pokud se neodstraní příčina, tak se problém vrátí. Z mého pohledu je užitečnější tyto peníze investovat do produktů BG Care, které fungují hloubkově a dlouhodobě!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#9 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Doporučuji mrknout na SeaFoam ono to tak nějak funguje, např.:
https://www.youtube.com/watch?v=vVyin2n24X8&ab_channel=ProjectFarm
Borca nikdo nesponzoruje a dělá videa na vlastní pěst, takže je troufnu si říct objektivní. Má tam víc videii na tohle téma
https://www.youtube.com/watch?v=vVyin2n24X8&ab_channel=ProjectFarm
Borca nikdo nesponzoruje a dělá videa na vlastní pěst, takže je troufnu si říct objektivní. Má tam víc videii na tohle téma
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#10 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
A ostatni komponenty? Neco v tom musi byt dost aut bylo na brzde pred a po a je tam jasny rozdil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#11 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Bych jim napsal, mám tolik najeto bla bla bla. Půjdu na brzu před a po, když to nebude fungovat, vrátíte mi peníze? Tam se pak pozná jak moc si za tím stojí.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#12 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Motor před smrtí jede nejlépe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Jj, to platilo a asi to platí ještě dnes.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#14 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Budou mi za pár hodin provádět čištění/dekarbonizaci motoru vodíkem na nákladáku. Mobilně.
Mám se chlapíků na něco speciálního zeptat v souvislosti s tímto čištěním?
Já se to dozvěděl teď a tak mne speciální otázky napadnou až za pár hodin kdyz budu mít hotovo.
Mám se chlapíků na něco speciálního zeptat v souvislosti s tímto čištěním?
Já se to dozvěděl teď a tak mne speciální otázky napadnou až za pár hodin kdyz budu mít hotovo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#15 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Mám teď možnost udělat dekarbonizaci motoru vodíkem (pyrolýza) za cca půlku tak o tom docela uvažuji (ale) Motor 2,4l musí mimo jiné běžet ve zvýšených otáčkách skoro 1,5h na místě.
Co Automat? Není pro převodovku špatně pokud tak dlouho běží na místě? Kámoš mechoš tvrdí že pokud tam mám D tak motor může běžet jak dlouho chci a nic se neděje - já tomutop moc nefandím tak nevím ..
Co Automat? Není pro převodovku špatně pokud tak dlouho běží na místě? Kámoš mechoš tvrdí že pokud tam mám D tak motor může běžet jak dlouho chci a nic se neděje - já tomutop moc nefandím tak nevím ..
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Snad N, resp. P, ne?! A prevodovce je to burt...
Čemu říkás, zvýšené otácky? Pokud se to uchladi, tak neni co resit... Treba pres Nemecko taky letim 4-6k ot/min. i nekolik hodin v kuse, kdyz je volna dalnice a neomezeny useky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#17 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Jasně - překlep pozice P jako parking
Ty otáčky by měly být 2200-2500 ot/min. Na jízdu je At určena ,ale jestli je to i dimenzováno na stání a ještě v otáčkách 1,5hodiny. To už je celkem dost dlouho. Na chlazení je i vhodné počasí, ale co se tam vevnitř točí když to stojí jinak než když jede vůbec netuším.
Ty otáčky by měly být 2200-2500 ot/min. Na jízdu je At určena ,ale jestli je to i dimenzováno na stání a ještě v otáčkách 1,5hodiny. To už je celkem dost dlouho. Na chlazení je i vhodné počasí, ale co se tam vevnitř točí když to stojí jinak než když jede vůbec netuším.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Asi bych v tom problem nevidel, ono jestli 1000, 1500, nebo 2500... Porad jsou to otacky, kam pusti i EU omezovac na P(4000 mam pocit).
A jestli to jede, nebo stoji, tam vidim jen kdyby pripadnej problem v chlazeni... Ale treba se vyjadri [smention u=1378]David Patočka[/smention] a prijde s necim, co si clovek neuvedomi
A jestli to jede, nebo stoji, tam vidim jen kdyby pripadnej problem v chlazeni... Ale treba se vyjadri [smention u=1378]David Patočka[/smention] a prijde s necim, co si clovek neuvedomi
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#19 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Tak do toho nakonec aktuálně nejdu i když jsem to mohl mít za 1000kč - tvrdil že to čistí i egr což se mi moc nezdálo , ale dobře. Kolegovi začal na oktávce házet čerstvě občas egr chybu pouze na jednom místě v jednom jízdním režimu při na stejné trase.
Egr mu dle diag funguje, ale zřejmě se zanáší a při určitém krajním režimu hodí chybu což jsme čekaly že vyřeší vyčištění jenže vůbec nic se nezměnilo a tak nemám důvěru že je to aspoň trochu vyčistí i egr. Lepší si dát rychlejší vejlet po dálnici a věřím že bude efekt stejný.
Egr mu dle diag funguje, ale zřejmě se zanáší a při určitém krajním režimu hodí chybu což jsme čekaly že vyřeší vyčištění jenže vůbec nic se nezměnilo a tak nemám důvěru že je to aspoň trochu vyčistí i egr. Lepší si dát rychlejší vejlet po dálnici a věřím že bude efekt stejný.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Karbonizace/dekarbonizace agregátu
Já prostě tutém čarodějum nevěřim... co možná funguje je voda, jenže to musí dělat někdo, kdo fakt umí, protože to výrazně zvýší tlaky v motoru a může to utrhat nějakej ten karbon. Každopádně na autě s katem nebo DPF ten karbon skončí kde?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 1104 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick