Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#1 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Vážení spolupacienti, nadšenci a další majitelé kočáru značky Volvo,
V lednu 2020 jsem si pořídil stříbrné Volvo V70 s motorem 2,5 TDI, 103 kW. Vozidlo jsem měl "vybráno" už dávno - přesně jsem věděl co chci a proč to chci. Ale musel uzrát ten pravý čas. Tohle je fotogalerie, ale já úplně nejsem takový ten typ, co si všechno fotí. Důvod, proč zakládám tohle vlákno je především ten, že jsem postižený úchylkou si zaznamenávat veškeré vstupy do mého vozidla. Dělám to tak bezmála 30 let u všech vozidel. A to i v dobách, kdy jsem měl služební. Občas se zde objeví dotazy, jak je to s náklady na provoz a údržbu u toho kterého auta. A protože já si zapisuju co sem kdy do "Mobydicka" nalil, kdy sem ho myl, co sem na něm vyměnil a opravil, třeba to někomu pomůže, jak to u takového starého auta je. Mobydicka si plánuju ponechat co nejdéle to půjde. Dokonce věřím tomu, že mne to auto přežije.
Vzhledem k množství vstupních údajů vynechám provozní kapaliny a mytí. Myju zásadně ručně. Provozní kapaliny myšleny všechny, tedy palivo, voda do ostřikovačů, olej, atd... Ale bude samozřejmě servisní údaj při výměně té které skupiny. Pokud by to samozřejmě někoho moc zajímalo, údaje není problém dodat.
Systém zápisu je jednoduchý - datum, stav tachometru, servisní úkon. Budu se snažit občas udělat i nějaké to foto. Teď to tady nahrnu všechno, co mám od startu, později se to budu snažit dělat průběžně.
S pozdravem Marek "Xenomorfus"
V lednu 2020 jsem si pořídil stříbrné Volvo V70 s motorem 2,5 TDI, 103 kW. Vozidlo jsem měl "vybráno" už dávno - přesně jsem věděl co chci a proč to chci. Ale musel uzrát ten pravý čas. Tohle je fotogalerie, ale já úplně nejsem takový ten typ, co si všechno fotí. Důvod, proč zakládám tohle vlákno je především ten, že jsem postižený úchylkou si zaznamenávat veškeré vstupy do mého vozidla. Dělám to tak bezmála 30 let u všech vozidel. A to i v dobách, kdy jsem měl služební. Občas se zde objeví dotazy, jak je to s náklady na provoz a údržbu u toho kterého auta. A protože já si zapisuju co sem kdy do "Mobydicka" nalil, kdy sem ho myl, co sem na něm vyměnil a opravil, třeba to někomu pomůže, jak to u takového starého auta je. Mobydicka si plánuju ponechat co nejdéle to půjde. Dokonce věřím tomu, že mne to auto přežije.
Vzhledem k množství vstupních údajů vynechám provozní kapaliny a mytí. Myju zásadně ručně. Provozní kapaliny myšleny všechny, tedy palivo, voda do ostřikovačů, olej, atd... Ale bude samozřejmě servisní údaj při výměně té které skupiny. Pokud by to samozřejmě někoho moc zajímalo, údaje není problém dodat.
Systém zápisu je jednoduchý - datum, stav tachometru, servisní úkon. Budu se snažit občas udělat i nějaké to foto. Teď to tady nahrnu všechno, co mám od startu, později se to budu snažit dělat průběžně.
S pozdravem Marek "Xenomorfus"
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#2 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
27.1.2020, 273 945 km, Koupě Mobydicka
30.1.2020, 274 176 km, výměna těsnění pod víkem ventilů, VW typ, teče, podlepeno silikonem, pak OK.
23.2.2020, 274 830 km, výměna žárovek v podsvětlení přístrojů, vypínačů, ovládání topení. Zkrátka všechny žárovky v palubní desce. Oprava měrky oleje.
24.2.2020, 274 842 km, montáž jednotky dálkového ovládání centrálního zamykání. Měření (zátěžák) a dobíjení akumulátoru.
25.2.2020, 274 873 km, instalace diod do jednotky ovládání centrálního zamykání, výroba nového klíče zapalování (včetně čipování - externě)
16.3.2020, 275 277 km, přezutí na nové letní pneu, Kormoran Road Performance, 205/50 R16. Seřízení ruční brzdy, kontrola a vyčištění brzd.
28.3.2020, 275 574 km, instalace nového akumulátoru, Exide 72 Ah. (Výhodný nákup od kolegy, který likvidoval auto a měl v něm měsíc aku)
5.4.2020, 275 660 km, Výměna termostatu (Meyle) a chladící kapaliny. Výměna palivového filtru. Dobíjení akumulátoru.
30.1.2020, 274 176 km, výměna těsnění pod víkem ventilů, VW typ, teče, podlepeno silikonem, pak OK.
23.2.2020, 274 830 km, výměna žárovek v podsvětlení přístrojů, vypínačů, ovládání topení. Zkrátka všechny žárovky v palubní desce. Oprava měrky oleje.
24.2.2020, 274 842 km, montáž jednotky dálkového ovládání centrálního zamykání. Měření (zátěžák) a dobíjení akumulátoru.
25.2.2020, 274 873 km, instalace diod do jednotky ovládání centrálního zamykání, výroba nového klíče zapalování (včetně čipování - externě)
16.3.2020, 275 277 km, přezutí na nové letní pneu, Kormoran Road Performance, 205/50 R16. Seřízení ruční brzdy, kontrola a vyčištění brzd.
28.3.2020, 275 574 km, instalace nového akumulátoru, Exide 72 Ah. (Výhodný nákup od kolegy, který likvidoval auto a měl v něm měsíc aku)
5.4.2020, 275 660 km, Výměna termostatu (Meyle) a chladící kapaliny. Výměna palivového filtru. Dobíjení akumulátoru.
- Přílohy
-
- Klima.jpg (40.24 KiB) Zobrazeno 1413 x
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#3 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Pár poznatků,
po výměně termostatu (motor se předtím nezahřál na provozní teplotu) se snížila spotřeba. Přes velikonoce uskutečněna jízda Ostrava - Děčín a zpět, najeto 905 km. Rychlosti sem udržoval tachometrové po dálnicích 120-130 km/h, mimo obec 90-100 km/h, v obci 50-55 km/h. Jel sem cca 1/3 cesty dálnice, 1/3 komunikace I. třídy (hlavní tahy), 1/3 silnice II. a III. třídy a obce. 80% času zapnuta klimatizace. Dotankováno stylem plná / plná a průměrná spotřeba byla 5,56 l/100 km.
Předtím (s vadným termostatem) jsem ani při dálkových jízdách nedostal spotřebu pod 6,5 l/100 km.
Dále zakoupena od místního člena Dice diagnostika a zítra dorazí NTB, který bude určen jen a výhradně pro potřeby diagnostiky.
Dnes jsem přivezl 1500 litrů mulčovací kůry (25ks x 60 litrů pytel) plus 75 litrů substrátu na zahradu. Kdybych si se skládáním víc "pohrál", vešly by se určitě ještě 2 pytle, možná i víc. Foto mám, ale vzhledem k omezení na fóru a nemaje žádné úložiště (ani popravdě netuším, jak to funguje), nebudu jej zde dávat.
Zatím vše.
Děkuji za pozornost.
po výměně termostatu (motor se předtím nezahřál na provozní teplotu) se snížila spotřeba. Přes velikonoce uskutečněna jízda Ostrava - Děčín a zpět, najeto 905 km. Rychlosti sem udržoval tachometrové po dálnicích 120-130 km/h, mimo obec 90-100 km/h, v obci 50-55 km/h. Jel sem cca 1/3 cesty dálnice, 1/3 komunikace I. třídy (hlavní tahy), 1/3 silnice II. a III. třídy a obce. 80% času zapnuta klimatizace. Dotankováno stylem plná / plná a průměrná spotřeba byla 5,56 l/100 km.
Předtím (s vadným termostatem) jsem ani při dálkových jízdách nedostal spotřebu pod 6,5 l/100 km.
Dále zakoupena od místního člena Dice diagnostika a zítra dorazí NTB, který bude určen jen a výhradně pro potřeby diagnostiky.
Dnes jsem přivezl 1500 litrů mulčovací kůry (25ks x 60 litrů pytel) plus 75 litrů substrátu na zahradu. Kdybych si se skládáním víc "pohrál", vešly by se určitě ještě 2 pytle, možná i víc. Foto mám, ale vzhledem k omezení na fóru a nemaje žádné úložiště (ani popravdě netuším, jak to funguje), nebudu jej zde dávat.
Zatím vše.
Děkuji za pozornost.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#4 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Od výměny termostatu najeto 1850 km, město / mimo město cca 50/50. Přičemž mimo město většinou s klimatizací. Průměrná spotřeba je 5,8 l/100 km.
Ozývá se sporadicky vakuovka, takže jak bude chvíli čas, provedu si repas.
Ozývá se sporadicky vakuovka, takže jak bude chvíli čas, provedu si repas.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#5 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Jedeme dál...
30.5.2020, 277 650 km, Montáž tažného zařízení
2.6.2020, 277 773 km, Výměna oleje v motoru a převodovce
15.6.2020, 277 997 km, Výměna řemene pohonu vstřikovacího čerpadla
- zde bych se rád zastavil. Rozvody byly měněny 10 tkm zpět. Dva dny před odjezdem do Švýcarska, při běžné jízdě najednou ticho a řemen v háji. Přetrhl se. Volal sem předchozímu majiteli a ten mi řekl, že ten konkrétní řemen neměnil s rozvodama, protože byl vyměněn asi 8 tkm předtím. Měl tedy najeto 18 tkm. OK, sice trochu šibeniční termín, ale narychlo sháním řemen a se strachem, co zjistím, že roztržení způsobilo, jej měním. Bylo mi jasné, že jen tak po 18 tkm nemohl umřít. Zjišťuji, že excentrická napínací kladka je ve špatné pozici a pružinová mi po montáži nového řemene "taky vychazí mimo správné nastavení" a to tak, že směrem "do plusu" (myšleno, že jsem ji nastavil správně a méně "předpruženou", než byla původně). Tedy špatně nastavené obě kladky (u té pružinové to s předchozím řemenem mohlo být "správně", těžko říct, jak vycházel délkově. Každopádně špatnou pozicí kladky na excentru byl řemen určitě přeplý). Přeplý řemen. Zřejmě si "mechanik". který měnil ten řemen myslel, že když má jedna kladka excentr a druhá pružinu, nastaví jakkoliv ekcentrickou a kladku s pružinou "trochu" připne a bude to v pohodě.
Jinak 2800km cesta do Švýcarska a zpět, z toho 2200 km s přívěsným vozíkem a naloženou motorkou s plně naloženým Mobydickem a vetšinu cesty klimatizace byla průměrná spotřeba 6,03 l/100km.
30.5.2020, 277 650 km, Montáž tažného zařízení
2.6.2020, 277 773 km, Výměna oleje v motoru a převodovce
15.6.2020, 277 997 km, Výměna řemene pohonu vstřikovacího čerpadla
- zde bych se rád zastavil. Rozvody byly měněny 10 tkm zpět. Dva dny před odjezdem do Švýcarska, při běžné jízdě najednou ticho a řemen v háji. Přetrhl se. Volal sem předchozímu majiteli a ten mi řekl, že ten konkrétní řemen neměnil s rozvodama, protože byl vyměněn asi 8 tkm předtím. Měl tedy najeto 18 tkm. OK, sice trochu šibeniční termín, ale narychlo sháním řemen a se strachem, co zjistím, že roztržení způsobilo, jej měním. Bylo mi jasné, že jen tak po 18 tkm nemohl umřít. Zjišťuji, že excentrická napínací kladka je ve špatné pozici a pružinová mi po montáži nového řemene "taky vychazí mimo správné nastavení" a to tak, že směrem "do plusu" (myšleno, že jsem ji nastavil správně a méně "předpruženou", než byla původně). Tedy špatně nastavené obě kladky (u té pružinové to s předchozím řemenem mohlo být "správně", těžko říct, jak vycházel délkově. Každopádně špatnou pozicí kladky na excentru byl řemen určitě přeplý). Přeplý řemen. Zřejmě si "mechanik". který měnil ten řemen myslel, že když má jedna kladka excentr a druhá pružinu, nastaví jakkoliv ekcentrickou a kladku s pružinou "trochu" připne a bude to v pohodě.
Jinak 2800km cesta do Švýcarska a zpět, z toho 2200 km s přívěsným vozíkem a naloženou motorkou s plně naloženým Mobydickem a vetšinu cesty klimatizace byla průměrná spotřeba 6,03 l/100km.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#6 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Tak po case trochu update.
Rozhodl sem se na Mobydickovi udelat generalku. V soucasne dobe je komplet hotovy podvozek. Tedy vsecko dolu az na karoserii, vsechny "spotrebni" veci nove, pomocny ram, napravy and shit nova povrchovka, vse komplet ocistene, osetrene plus vosk.
Tedy nove komplet ulozeni, cepy, ramena, silentbloky, brzdy, vedeni, tlumice, pruziny,atd,atd,atd. Zkratka krome vyfuku, ktery je sice uz zkorodovany, nicmene neni deravy je podvozek, jako kdyz vylezl 2000 z fabriky. Par ilustracnich fotek...
PS: pokracovat se bude napodzim smerem "vzhuru".
Rozhodl sem se na Mobydickovi udelat generalku. V soucasne dobe je komplet hotovy podvozek. Tedy vsecko dolu az na karoserii, vsechny "spotrebni" veci nove, pomocny ram, napravy and shit nova povrchovka, vse komplet ocistene, osetrene plus vosk.
Tedy nove komplet ulozeni, cepy, ramena, silentbloky, brzdy, vedeni, tlumice, pruziny,atd,atd,atd. Zkratka krome vyfuku, ktery je sice uz zkorodovany, nicmene neni deravy je podvozek, jako kdyz vylezl 2000 z fabriky. Par ilustracnich fotek...
PS: pokracovat se bude napodzim smerem "vzhuru".
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
pěkná práce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Tak ale tohle je moc pěkná prácička
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4214
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#9 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Nádhera!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#10 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Diky, kluci. Od vas to potesi obzvlast.
Jeste se samozrejme delaly komplet naplne, dvojity proplach motoru, novy klimakompresor (na puvodnim odeslo volnobezne lozisko a repas by stal 1/3-1/2 noveho), vysousec klimy a dalsi. Celkem seznam dilu na 1,5 A4.
Co to stalo asi nema smysl zminovat, zkratka sem se rozhodl, ze do smrti uz jine auto nechci.
Jeste se samozrejme delaly komplet naplne, dvojity proplach motoru, novy klimakompresor (na puvodnim odeslo volnobezne lozisko a repas by stal 1/3-1/2 noveho), vysousec klimy a dalsi. Celkem seznam dilu na 1,5 A4.
Co to stalo asi nema smysl zminovat, zkratka sem se rozhodl, ze do smrti uz jine auto nechci.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
#11 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Hezký! Pěkně se o to staráš. Většina lidí ty starý popelnice dojíždí, o to více jsou pak úžasný tyhle kousky. Já to obdivuji, že tě neodradí čas, ani investice.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#12 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
mr1: Diky. To vis, ze to bylo dilema. Prodat (za kolik? 15-20k?) a poridit neco jineho. Ale co? A kolik by stalo to neco dat dohromady? Tady sem vedel, ze motor a kastle sou v pohode. Posledni dva roky sem nenajel ani 10k km. Rekl sem si, ze kdyz do Mobydicka celkove 150k vrazim, budu mit auto, ktere bude skoro "jako nove v roce 2000".
Kdyz byl Mobydick v Autodruzstvu FM na geometrii, tak mechanik cumel!
Kdyz byl Mobydick v Autodruzstvu FM na geometrii, tak mechanik cumel!
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
#13 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
No to rozhodně chápu. Všichni budeme ještě velmi vděční, za tyhle auta. Všechny ty ííítřicítky a podobný sračky se rozpadnou, ale tohle bude jezdit pořád.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#14 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Už jsem si říkal jestli jsi se ho nezbavil a na Polední nebyl prostor se zeptat. Každopádně dobrá práce, ale to je u tebe standard
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#15 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Vapiku, diky! Znas to, jak to je. Vsecko je hlavne o penezich . A rekonstrukce baraku zabere spoustu casu, penez a energie...
Jo,no. Na pislednim Legiomarsi jsme moc casu nemeli, spise jsme kolem sebe prolitli. Znas mne, ja se moc v tech skupinkach nedruzim .
Nicmene se na Mobydickovi bude pokracovat dal.
Jo,no. Na pislednim Legiomarsi jsme moc casu nemeli, spise jsme kolem sebe prolitli. Znas mne, ja se moc v tech skupinkach nedruzim .
Nicmene se na Mobydickovi bude pokracovat dal.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#16 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
V mezicase akorat tlakova zkouska + naplneni klimatizace. Novy kompresor a vysousec, takze by to mohlo chvili vydrzet.
Jo a novy vozik, bo prace kolem baraku uz to vyzadovaly.
Vcera takovy maly "volvosraz". Prijel nadsenec, kamarad z cech, krome cerne V70 ma jeste vonavou S80. No a "zlatecko" coby puvodni kara od "pani doktur" (vcil jezdi CLS, ale "zlatecko" miluje) .
Jo a novy vozik, bo prace kolem baraku uz to vyzadovaly.
Vcera takovy maly "volvosraz". Prijel nadsenec, kamarad z cech, krome cerne V70 ma jeste vonavou S80. No a "zlatecko" coby puvodni kara od "pani doktur" (vcil jezdi CLS, ale "zlatecko" miluje) .
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#17 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Susime se na ETEF ve Volyni .
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#18 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Tak jen takove doplneni "akce Volyne". Z Ostravy do Volyne a zpet, cestou tam D1 a klasika Humpolec, Pisek, Strakonice. Cesta zpet pres Vysocinu a na Svitavy, Mohelnici, Olomouc. Obsazeni 3 lidi (90+90+60kg) a 50kg zavazadel. Celkem ujeto 848km. (Teda ujeto asi o 15km vic, bo sem tankoval az v Krmeline, ale pro vypocet je dulezitych tech 848km od tankovani po tankovani.). Natankovano po vicko presne 41,91 litru. Z toho dalnice asi polovina. Rychlost na dalnici tachometrovych 120, obcas nejake predjeti. Mimo obec 100, v obci 50. Cesta pres Vysocinu (Milovy). Nedelni odpoledni provoz. Prumerna spotreba 4,95 l/100km!
Vim, ze na nejake "keramiky" do motoru vetsina neveri, ja to mam vyzkousene z kamionu, kde to fungovalo. Pri tom jarnim servise sem to aplikoval i sem. Snizeni spotreby pri kombinovanem rezimu a prvnich necelych cca 2000km bylo 0.3l/100km. Zapisuju si kazde tankovani, takze znam dlouhodobou spotrebu. Nicmene, ze klesne na dalkove trati pod 5 litru, to bych neveril. Kdyz pojedu v Mobydickovi solo a pojedu "ekorallye", verim, ze se muzu dostat na 4.8/100. Pokud pojedu nejakou dalkovku, urcite dam vedet.
Vim, ze na nejake "keramiky" do motoru vetsina neveri, ja to mam vyzkousene z kamionu, kde to fungovalo. Pri tom jarnim servise sem to aplikoval i sem. Snizeni spotreby pri kombinovanem rezimu a prvnich necelych cca 2000km bylo 0.3l/100km. Zapisuju si kazde tankovani, takze znam dlouhodobou spotrebu. Nicmene, ze klesne na dalkove trati pod 5 litru, to bych neveril. Kdyz pojedu v Mobydickovi solo a pojedu "ekorallye", verim, ze se muzu dostat na 4.8/100. Pokud pojedu nejakou dalkovku, urcite dam vedet.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#19 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
A co dáváš?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#20 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Aplikace je trochu "oser" a postup se musi opravdu dodrzet. Rvs master. Mam to v motoru a prevodovce. Vcetne proplachu.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#21 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Tak uz druhy mesic probiha "Stage 2". Tzn vetsina hadic, voda, palivovka, servo, atd. Vnejsi estetika, opravy a lakovani tukancu, narazniku, a tak. Nove predni svetla, blinkry a mlhovky. K tomu nova remenice, rozvody, pumpa a tak... Je toho vic, fotky pak nejake dodam...
....nicmene po sundani vany motoru trosku rozcarovani...
....nicmene po sundani vany motoru trosku rozcarovani...
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
uklepany ostriky to je normalni. nastesti to motoru zas tolik nevadi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#23 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
Diky za info, Ondro. Myslis, ze by se mely rovnou vymenit vsechny? Nebo bude stacit ten jeden?
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
vymen vsechny
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#25 Xenomorfův "Mobydick" V70 TDI
OK, diky.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek