V60 hybrid

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 1 rok 3 měsíce
Bydliště: Šišma
Vůz: v60

#1 V60 hybrid

Příspěvek od Patrol.92 »

Je tady někdo kdo má v60 hybrid rok 2013-2015

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2 V60 hybrid

Příspěvek od Warcz »

Většinou dojdou jenom když dostanou cenu ze servisu za vyměnu klimatizace.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hinkle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

#3 V60 hybrid

Příspěvek od hinkle »

_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#4 V60 hybrid

Příspěvek od Tom0 »

_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

petrben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

#5 V60 hybrid

Příspěvek od petrben »

Mám, spokojenost. Všude zmiňovaný kompresor se skutečně nepovedl, asi vlastnost :-)
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Šumperk
Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe

#6 V60 hybrid

Příspěvek od Matess »

Dobrý den,
koukám se po jiném autě (stávající už mě nějak nebaví) a zamlouvá se mi pořízení právě tohoto hybridu. Články od autíčkáře jsem před nějakou dobou četl (teď mi nějak nejdou otevřít) a měl s tím pěkné problémy, nicméně to nakonec snad asi vyřešil k jeho spokojenosti.

Abych vysvětlil svoje stanovisko... moje denní nájezdy vypadají asi takto
10% - 0km
30% - 0 - 10km
30% - 10 - 60km
20% - 60 - 180km
8% - 180 - 600km
2% - 600 - 1200km

Nejsem sice schopen nabíjet doma v paneláku, ale jsem schopen nabíjet v práci.
Jsem skrblík a chci jezdit za co nejméně (proto mám teď Dacii na LPG), ale současně už chci i nějaký komfort a současně nějakou jízdní dynamiku.
Mám rád auta s velkým kufrem. Dříve jsem měl, 2x mondeo combi a passat combi.
Vozím v autě nějaké pracovní věci a jelikož jsem lenoch tak trvale i kočárek. Mám tak trochu strach o velikost kufru v tomto hybridu (neměl jsem ještě možnost to vidět na živo).

Rozhoduji se mezi Auris touring sports hybrid (s tím že by šel na lpg), volvo v60 phev, passat gte, případně i octavia gtec (jsou teď fakt levné a počítám že plyn tak drahý nezůstane).

Auris: Má to asi ok kufr, skvělou odezvu na plynový pedál, ale jak se to rozjede je to hrozný lenoch. Komfortu to auto moc nepobralo, ale je to spolehlivý držák a motor je velice jednoduchý - na lpg ideál.
V60: bojím se malého kufru, bojím se poruchovosti. Zamlouvá se mi výkon a taky to že pokud už jedu nějakou delší trasu neudělá mi to vítr v peněžence.
Passat: dražší než bych si přál, ale prima kufr i dynamika. Po vyjetí baterky je spotřeba trochu horší.
Octavia na CNG: je tady spíš protože chci ukázat že nemusím vyloženě mít hybrid...

Jaký je váš pohled na věc a na co si dát pozor? ten kompresor je fakt takový problém? slyšel jsem někde že po první raketě za výměnu na něj máte doživotní záruku - to neplatí?

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#7 V60 hybrid

Příspěvek od jirka87 »

Civica v hybridu jsi neuvazoval? Vsichni to chvali a to az tak,ze muj zaryte naftovy rodinny prislusnik o tom uvazoval a to uz je sakra co rict :green: No skoncil na necem diametralne odlisnem co bylo hned skladem...

Btw hybrida s LPG jsem jeste nemel moznost zaregistrovat...

Az bude ta Dacie na prodej,napis mi SZ co za to chces a co to vlastne je :green:

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#8 V60 hybrid

Příspěvek od Jasper »

Zustal bych u Volva,ale muzu ti sdelit,ze Octavia 1,5 CNG jezdi v jedne osobe i za 3,2 kg/100 km. A ted se tankuje bezne za 44,-Kc/kg...Klesajici tendence ceny stejne jako zemniho plynu je ocekavana. Zbytek vychazi pro jiny vyber. Mel bych dostat ted tu novou,tak uvidime jestli je posun,ale stavajici r.v.2018 je proste social edition s nepohodlnymi sedaky a prevodovkou,ktera nevi co chce (DSG), a to nevylepsi jakakoli vybava v nem. Je to strasny az propastny rozdil oproti jinym vozum...Takze pro"skrbilky" to volba jiste je🤣👍
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#9 V60 hybrid

Příspěvek od spy »

Matess - podle toho co píšeš, tak 90% toho co jezdíš bys s Passatem GTE odjel buďto na baterii, nebo v hybridu s baterií.
Mám Superb iV (stejná technika), s nabitou baterkou jedeš dálnici do cca 5,5-6l/100km, ale do zhruba 200-250km ji vybiješ.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Šumperk
Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe

#10 V60 hybrid

Příspěvek od Matess »

já jsem počítal že bych byl schopen najet na baterku asi 50% svých kilometrů, když budu pravidelně a poctivě nabíjet. Což pro mě bohužel znamená že ikdybych měl elektřinu zdarma, tak hybrid vs. LPG... LPG bude stále výhodnější (a CNG tedy taky). S tím DSG v octavii jsi mě dostal... myslel jsem že vw koncern má DSG zvládnuté.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#11 V60 hybrid

Příspěvek od Jasper »

Nechci te odrazovat. Tak strasne to asi neni. Jen v porovnani s 8°AT ve Volvu (Aisin?) je proste za me slabsi...Rozjedy a rychlejdi manevry D/R/D me rozciluji...V servisu rikali,ze rade bezvadne...Rozumej,ze nema vadu👍😉
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#12 V60 hybrid

Příspěvek od Haben »

Otočili jsme se k motorům, ale je zde požadavek na kufr. Kufr V60 v porovnání s Passatem či Octavii bude velké zklamání.
Osobně bych hybrid ve V60 nechtěl, není to nijak výjimečné jak spotřebou tak cenou servisu už vůbec. Upřímně netuším, za kolik to může jezdit dálnice a mimo město. Bude to mezi 5-6? Nevím no, tipnul bych více.
Já bych buď řešil hybridní Toyotu Corollu či raději dal do V70 III s motorem 3,2 LPG a bylo by vyřešeno. V přepočtu bys mohl za těch 7 l na sto v poklidném režimu jezdit a kufr má V70 III fakt veliký.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#13 V60 hybrid

Příspěvek od lkopcansky »

Podlaha v kufri u V60 hybrid(D5 a D6) je zvýšená oproti štandardnej V60. Takze ešte menej miesta ako malo, 305 litrov🙈 a nemýlim sa, existuje aj D5 hybrid😎
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 1 měsíc
Bydliště: Šumperk
Vůz: Dacia Logan MCV II 0.9TCe

#14 V60 hybrid

Příspěvek od Matess »

děkuji pánové za názory a za potvrzení toho malého kufru... asi teda Volvo moje další auto nebude.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#15 V60 hybrid

Příspěvek od Jasper »

A co v60 cng?...Jasne,porad problem s kufrem...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#16 V60 hybrid

Příspěvek od lkopcansky »

Pre predstavu
58DCB05B-F6FB-4E78-8EBA-621BF3EE2B51.jpeg
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“