Renovace světlometů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: XC70 D5 2005 / BMW R1150GS
Renovace světlometů
Když použiješ fólii o které jsem psal výše, tak je to opravdu na deset let a hafo kilometrů. S ochrannými fóliemi pracuji, tak si dovolím říct, že o tom něco vím. Znovu, info jak píši výše.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Renovace světlometů
A neměl bys někde odkaz na českou distribuci, zkrátka, kde to normální smrtelník pořídí? Ten původní odkaz už nefunguje, tak vlastně ani nevím, co hledat.
EDIT: Oraguard 283, nebo Suntek PPF, ale co jsem koukal, tak jen v množstvích pro profíky...
EDIT: Oraguard 283, nebo Suntek PPF, ale co jsem koukal, tak jen v množstvích pro profíky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Renovace světlometů
To by mne též zajímalo, kde to sehnat v jednotkovém množství a nějakej pokec k použití...
Trochu mne s tím děsíte, měl jsem za to, že ty plasty něco vydrží, když jsou vlastně "factory default".
Trochu mne s tím děsíte, měl jsem za to, že ty plasty něco vydrží, když jsou vlastně "factory default".
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: XC70 D5 2005 / BMW R1150GS
Renovace světlometů
Něco si zkoušet za ty prachy asi nemá cenu, myslím sám instalovat ochrannou folii. Ono aby jeden dosáhl dobrého až výtečného výsledku, to chce už jisté zkušenosti s aplikací. Nejlépe si to nechat někde v místě udělat, tam kde se zabývají instalací ochranných fólií. V malém množství to asi nejde koupit a minimální odběr bude běžný metr a to je drahý a zbytečně moc.
V Brandejse n/L. lze koupit metráž SunTek PPF a asi by to tam i nainstalovali
https://folie.ceiba.cz/ppf_u tahle folie u mě top, krom jiného zaslchlý rozpláclý hmyzáci v létě jdou vapkou lehce dolů, samoregenerace.
dále lze koupit, ale zase jen metráž třeba tady:
https://golemreklama.cz/ochranne-folie/4182-oraguard-283--s--152-cm.html
https://www.c-print.cz/hexis-bodyfence-film-gloss?idk=002821
tady manuál česky k instalaci polyuretanu pro odvážné:
https://www.c-print.cz/dataeshop/dataweb/BODYFENCE_CZ.pdf
a kdyby přece někdo nakoupil a chtěl si to zkusit, třeba se i s někým podělil, je možný zbylý materiál použít třeba na vnitřní prahy, tam kde se okopávají při nastupování, hrany dveří a další exponovaná místa kde dochází k poškození. Dál třeba například místa na moto, drahý rám horského bike.
V Brandejse n/L. lze koupit metráž SunTek PPF a asi by to tam i nainstalovali
https://folie.ceiba.cz/ppf_u tahle folie u mě top, krom jiného zaslchlý rozpláclý hmyzáci v létě jdou vapkou lehce dolů, samoregenerace.
dále lze koupit, ale zase jen metráž třeba tady:
https://golemreklama.cz/ochranne-folie/4182-oraguard-283--s--152-cm.html
https://www.c-print.cz/hexis-bodyfence-film-gloss?idk=002821
tady manuál česky k instalaci polyuretanu pro odvážné:
https://www.c-print.cz/dataeshop/dataweb/BODYFENCE_CZ.pdf
a kdyby přece někdo nakoupil a chtěl si to zkusit, třeba se i s někým podělil, je možný zbylý materiál použít třeba na vnitřní prahy, tam kde se okopávají při nastupování, hrany dveří a další exponovaná místa kde dochází k poškození. Dál třeba například místa na moto, drahý rám horského bike.
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Renovace světlometů
Na V70 II jsem si daval na svetla nejakou beznou folii sam, stala cca 400 kc. Vzhledove na okrajich to slo videt, ale pres 2 roky vydrzela, pak jsem auto prodal, tak jak vypada folie nyni, nevim.
Na C30 jsem si ji jiz nechal aplikovat. Je tam temer 2 roky, nejde to poznat, zcela ok. Cena ve Wrap Style 1000 kc bez dokladu. Za ty prachy se s tim nema cenu stvat
Na C30 jsem si ji jiz nechal aplikovat. Je tam temer 2 roky, nejde to poznat, zcela ok. Cena ve Wrap Style 1000 kc bez dokladu. Za ty prachy se s tim nema cenu stvat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Renovace světlometů
Factory default je tam tvrzená vrstvička na povrchu plastu, která časem umře a leštěnim jí sundáš uplně a zustane tam měkký plast. Na nový světla je folie přídavnou ochranou, která neublíží, ale pomůže prodloužit životnost.hauser píše:...Trochu mne s tím děsíte, měl jsem za to, že ty plasty něco vydrží, když jsou vlastně "factory default".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 884
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Renovace světlometů
Ta folie mě na světla láká, ale prodej po bm je vzhledem k ceně dost na prd. Tak zatím světla zhruba co tři měsíce přetáhnu voskem Fusso 12 months a doufám, že tím jejich životnost znatelně prodloužím.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc60 t6 polestar
Renovace světlometů
Ahoj, nemate doporuceni, kde v praze nechat svetla rozlestit a rovnou na ne nalepi i folii? Diky
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
Renovace světlometů
ahoj je někdo v praze, kdo umí nainstalovat tu proti UV folii? nechal jsem si rozleštit světla resp. jedno po bouračce (druhé je nové) a je mi líto to řešit zase za rok znova...
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Renovace světlometů
Fakt to zvládneš sám, když jsem to dal já
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Renovace světlometů
Hele, já to taky dal,a co jako??
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
Renovace světlometů
Ja som si vymenil polykarbonát na svetlách sám a potom som tam dal nalepiť UV fóliu. Mal som aj zakalené šošovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V50 D5 R-Design 2009
Renovace světlometů
Alternativou je pouziti 2 slozkoveho cireho laku ve spreji s UV filtrem. A pokud vam nevadi lehky pomeranc, da se to i bez lesteni. Ale dost mozna kdybych to udelal dobre, tak bych nemel zadnej pomeranc.
1. Zbrousit smirglem starou vrstvu, tusim ze jsem pouzil postupne 600 a pak 1500
2. Odmastit isopropylem, povrch bude zakaleny - neni potreba rozlestovat
3. Povrch nastrikat 2k lakem
4. Pockat na zaschnuti a overit ze jme to s lakem neprehnali (velky pomeranc nebo stekajici lak - v tom pripade musime zacit od zacatku, hadejte jak to vim )
5. Vylestit (volitelne) - ja to nedelal
6. Hotovo
2k nebo taky 2 slozkovy lak je mnohem odolnejsi nez normalni ciry lak a vetsina jich ma UV ochranu. Tusim ze je to prakticky to same jako clearcoat na karoserii. Nevyhodou je ze jeho pouzitelnost jen 24 hodin od smichani tech laku a tvrdidla. Hadam ze jednim sprejem by se daly udelat udelat predni svetla na 2-3 autech.
Ten co jsem pouzil ja je "Sprej Motip dvousložkový lak (2K) 200ml" za 250, ale to bude vicemene jedno.
Ja to takhle delal 3 roky zpatky, ale nemel jsem lampy zazloutle, ale poskrabane. Udelal jsem i mlkovky, ty zoxidovane byly a paradoxne ted vypadaji mnohem lip nez lampy - jsou hladke jak z tovarny.
Lepsi fotky nemam a ted to mam zasvineny, to fotit nebudu. Fotky "po" jsou rok po zakroku, ale svetla porad vypadaji stejne. Pravda ovsem je, ze mam auto garazovany.
Pred Po Po - detail pomerance - to u hrany je sluncem
1. Zbrousit smirglem starou vrstvu, tusim ze jsem pouzil postupne 600 a pak 1500
2. Odmastit isopropylem, povrch bude zakaleny - neni potreba rozlestovat
3. Povrch nastrikat 2k lakem
4. Pockat na zaschnuti a overit ze jme to s lakem neprehnali (velky pomeranc nebo stekajici lak - v tom pripade musime zacit od zacatku, hadejte jak to vim )
5. Vylestit (volitelne) - ja to nedelal
6. Hotovo
2k nebo taky 2 slozkovy lak je mnohem odolnejsi nez normalni ciry lak a vetsina jich ma UV ochranu. Tusim ze je to prakticky to same jako clearcoat na karoserii. Nevyhodou je ze jeho pouzitelnost jen 24 hodin od smichani tech laku a tvrdidla. Hadam ze jednim sprejem by se daly udelat udelat predni svetla na 2-3 autech.
Ten co jsem pouzil ja je "Sprej Motip dvousložkový lak (2K) 200ml" za 250, ale to bude vicemene jedno.
Ja to takhle delal 3 roky zpatky, ale nemel jsem lampy zazloutle, ale poskrabane. Udelal jsem i mlkovky, ty zoxidovane byly a paradoxne ted vypadaji mnohem lip nez lampy - jsou hladke jak z tovarny.
Lepsi fotky nemam a ted to mam zasvineny, to fotit nebudu. Fotky "po" jsou rok po zakroku, ale svetla porad vypadaji stejne. Pravda ovsem je, ze mam auto garazovany.
Pred Po Po - detail pomerance - to u hrany je sluncem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Renovace světlometů
Na australským sluníčkem komplet vyšisovaný světla jsem pár věcí zkusil, včetně bezbarvýho laku a několika restore kitů (turtle, meguiars a pár dalších). Nejlíp jak co se týče jednoduchosti použití tak trvanlivosti se ale tváří Cerakote, je to keramika která se chemicky naváže na původní povrch a následně vytvrdí. Výrobce na to dává lifetime záruku a vzhledem k tomu čemu jsem to už stihnul vystavit (pravidelný brodění řek, pouště, písek, prach, bahno, vedra a spousta slunce) a že to vypadá pořád stejně dobře bych tomu i věřil
https://cerakoteceramics.com/headlight/
https://www.youtube.com/watch?v=8ex-WLBKUyw
https://cerakoteceramics.com/headlight/
https://www.youtube.com/watch?v=8ex-WLBKUyw
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Renovace světlometů
Ahoj
Prosím tě, jak jsi ty světla rozlouskl a rozebral?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9870
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Renovace světlometů
Mě by spíš zajímalo, kde sehnal ty plasty.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Renovace světlometů
Něco jsem zahlidl na Alli.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
Renovace světlometů
Zdarec, plasty som kúpil od známeho, ten chcel poly karbonát vymieňať, ale prešlo ho to a kúpil celé svetlá na allegre. Myslím, že plasty kupoval v Poľsku. Rozlepoval som to tak, že som teplovzdušnou pištoľou nahrieval a veľmi opatrne umelým páčidlom otváral. Je to makačka, ale mám ešte jedny svetlá a keď zabudnem po čase na ten boj, tak kúpim poly karbonát na volvozone.sk a výmením aj tie.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Renovace světlometů
Studený způsob: https://www.youtube.com/watch?v=fk8GjEf6O1E
Teplý způsob: https://www.youtube.com/watch?v=f1un_WyQ3RU
Viděl rovněž, už je to delší dobu, video kde se foukal do větší papírové krabice, se světolometem uvnitř, horkovzdušnou pistolí teplý vzduch a rovněž lepidlo povolilo.
Pak je to o tom nalézt tu správnou teplotu a dobu foukání.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Renovace světlometů
Díky, vyzkouším, jestli to seženu.tomasss píše: ↑18 led 2023 03:21 Na australským sluníčkem komplet vyšisovaný světla jsem pár věcí zkusil, včetně bezbarvýho laku a několika restore kitů (turtle, meguiars a pár dalších). Nejlíp jak co se týče jednoduchosti použití tak trvanlivosti se ale tváří Cerakote, je to keramika která se chemicky naváže na původní povrch a následně vytvrdí. Výrobce na to dává lifetime záruku a vzhledem k tomu čemu jsem to už stihnul vystavit (pravidelný brodění řek, pouště, písek, prach, bahno, vedra a spousta slunce) a že to vypadá pořád stejně dobře bych tomu i věřil
https://cerakoteceramics.com/headlight/
Koukal jste někdo na ten chemickej způsob K2 VAPRON PRO?
https://www.youtube.com/watch?v=Uay_IHywESg
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Renovace světlometů
Zkoušel už někdo ten Vapron? Nikde jsem se nedočetl jak to chrání proti UV.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 196
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Renovace světlometů
Tou konvickou mi borec renovoval svetla na Mini. Fungovalo to dobre a tvrdil, ze pak na to zadnou ochranu davat nemusim. To se mi ale uplne nezda. Ja si tam dal nejakou keramiku s UV kterou jsem koupil na Ali za par babek, mam to tak rok a zatim dobre.
A ted koukam ze i primo K2 vyrabi nejakou ochranu na svetla - https://www.auto-doplnky.com/ochranny-povlak-na-svetlomety-k2-lamp-protect-10-ml-k530 . Aspon neco takoveho bych tam potom nanesl.
A ted koukam ze i primo K2 vyrabi nejakou ochranu na svetla - https://www.auto-doplnky.com/ochranny-povlak-na-svetlomety-k2-lamp-protect-10-ml-k530 . Aspon neco takoveho bych tam potom nanesl.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Renovace světlometů
U těch nových plexi světel mi ve SviťLíp řekli, že kvalita je katastrofální a je lepší sehnat jiná origo světla v pořádku.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Renovace světlometů
No to je takový dost vágní tvrzení, že origo je lepší, než Čína. Problém je v astronomické ceně nových světel. Na XC90 jsem koupil kryty zde https://vi.aliexpress.com/item/1005006063150963.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.41.18801802wP37gJ&gatewayAdapt=glo2vnm a stály mě cca 1600 Kč. Po pravdě na těch krytech na první i druhý pohled nevidím nic znepokojujícího a životnost chci prodloužit PPF fólií.
-
Offline
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Renovace světlometů
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé