nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#1 nimrodova devítka
tak jsem se rozhodl, že se na lehký popud jednoho zdejšího člena také pochlubím. tohle auto asi moraváci znají, je od jednoho zdejšího usera. bylo to pár let jeho vlastní auto, ale skoro nic s ním nenajel. nicméně to je spíš konec příběhu, ten začíná jinde, nedaleko milána. 17. prosince 1992 si koupil jistý zubař volvo 960. protože jsme v itálii, asi příliš nepřekvapí výběr motoru - b204ft. tento pán se pravděpodobně o své volvo staral velmi pečlivě a prodal ho až za 22 let, kde ho rok poté v itálii koupil náš známý moravák, od kterého jsem ho 17. prosince minulého roku koupil já s nájezdem 246 xxx km
z auta jsem doopravdy nadšen. ten motor je o proti 8v redbloku někde úplně jinde svou kultivovaností. podvozek je pro můj styl jízdy, kdy věčně brzdím provoz, víc než dokonalý. nikde nic nemlátí a je neskutečně pohodlný. sedačky tam někdo zapomněl namontovata dal tam křesílka. a korunu tomu dávají detaily jako sloupky a plasty kolem stropnice potažené jakože plyšem. já vím, že to mnozí ví a znají, ale mně to nepřestává dělat radost
auto má některé vady laku a občas nějakou promáčklinu, ale vzhledem ke stáří je jeho stav pozoruhodný. je to vidět na kolech či nárazníkách, které jsou prakticky netknuté. originální nova jako rezervní kolo, pravděpodobně nikdy nepoužitý hever a kompletní "kufřík" s nářadím a původními bavlněnými rukavicemi to dále potvrzují. občas se najde nějaký defekt na tapecech dveří, klima potřebuje vyměnit ufo (dostal jsem modul klimy s ufama k autu), víko ventilů má prasklinu zadělanou silikonem a na něm i drží a podobné srandy, abych se příliš nenudil a měl možnost dostatečně utužit náš vztah
výbava je velmi štědrá. myslím si, že krom airbagu spolujezdce a metalického laku nic nechybí. abych byl konkrétnější, tak obě sedačky v elektrice, kožený potahy, loketka s nápojákama (velmi užitečná věc ve spojení s m46 převodovkou), airbag ve volantu. zbytek, jako sedačky s výhřevem či samosvor měla asi každá 960. možná některé překvapí absence tempomatu, ale ten se dle mých informací k turbu nenabízel ani za příplatek. v autě byl evidentně telefon. zbyly po něm díry a otlačený plast a díra ve střeše, nyní zakrytá chromovaným špuntem. zadní lavici zdobí integrovaná dětská sedačka
takže co jsem udělal:
17.11.2017 - koupil
18.11.2017 - dopoledne jsem se jel pochlubit k jednomu nejmenovanému členu zdejšího fóra a bývalému to volvistovi do strakonic, aby mi rozbil podélný posuv sedačky je holt trošku moc velký a sedačka z toho měla evidentně šok. rychlá oprava nezabrala a odpoledne jsem s kamarádem devítku zazimoval...
konec roku 2017 - patřil opravě řidičovo sedačky. asi málo koho překvapí, pokud zná elektrické sedačky od volva, že stačilo zkrátit bowden a sedačka zas fungovala. když už jsem měl sedačku venku, opravil jsem také bederní opěrku a zatáhl nenápadně se rozjíždějící šev na sedáku. co mi překvapilo, v autě chyběla pojistka na výhřev sedaček a na této sedačce byl rozpojený konektor. vše jsem spojil, dal pojistku a výhřev funguje. smysl této "úpravy" mi je zatím záhadou...
začátek roku 2018 - nechal jsem zrepasovat plynové vzpěry kapoty. po těch 25 letech byly totálně mrtvý
10.3.2018 - odzimováno, vyměněn olej za total 5w40, filtr mann. bude následovat několik krátkých intervalů výměn, protože motor se mi moc nelíbí mírou zakarbonování pod víčkem dolévání. také jsem vyměnil rádio. sic k autu jedno bylo, ale panel rádia skrývající se v přihrádce před spolujezdcem nebyl kompatibilní s tím zbytkem. těžko říct, co ti italové s tím dělali. akorát jsem ho tam dal a naladit beat, víc jsem nestihl. budu si hrát s barvičkama, který by měly jít nastavit (nezná někdo rgb kód podsvícení volva? ) a podobně
13.3.2018 - vyměněn vzduchový filtr za mann. zjistil jsem, že airbox má poměrně dost ulámaných pacek, asi by to sneslo vyměnit. kamarádovi se jeden válí na stole v zimovišti, tak třeba se nechá ukecat také jsem vyměnil tapec řidičovo dveří (ten jsem dostal k autu), který měl trhlinu v horní části, ale tento stávající je takový vyšisovaný a nejsem si úplně jist, jestli bude poslední, který tam budu dávat...
z auta jsem doopravdy nadšen. ten motor je o proti 8v redbloku někde úplně jinde svou kultivovaností. podvozek je pro můj styl jízdy, kdy věčně brzdím provoz, víc než dokonalý. nikde nic nemlátí a je neskutečně pohodlný. sedačky tam někdo zapomněl namontovata dal tam křesílka. a korunu tomu dávají detaily jako sloupky a plasty kolem stropnice potažené jakože plyšem. já vím, že to mnozí ví a znají, ale mně to nepřestává dělat radost
auto má některé vady laku a občas nějakou promáčklinu, ale vzhledem ke stáří je jeho stav pozoruhodný. je to vidět na kolech či nárazníkách, které jsou prakticky netknuté. originální nova jako rezervní kolo, pravděpodobně nikdy nepoužitý hever a kompletní "kufřík" s nářadím a původními bavlněnými rukavicemi to dále potvrzují. občas se najde nějaký defekt na tapecech dveří, klima potřebuje vyměnit ufo (dostal jsem modul klimy s ufama k autu), víko ventilů má prasklinu zadělanou silikonem a na něm i drží a podobné srandy, abych se příliš nenudil a měl možnost dostatečně utužit náš vztah
výbava je velmi štědrá. myslím si, že krom airbagu spolujezdce a metalického laku nic nechybí. abych byl konkrétnější, tak obě sedačky v elektrice, kožený potahy, loketka s nápojákama (velmi užitečná věc ve spojení s m46 převodovkou), airbag ve volantu. zbytek, jako sedačky s výhřevem či samosvor měla asi každá 960. možná některé překvapí absence tempomatu, ale ten se dle mých informací k turbu nenabízel ani za příplatek. v autě byl evidentně telefon. zbyly po něm díry a otlačený plast a díra ve střeše, nyní zakrytá chromovaným špuntem. zadní lavici zdobí integrovaná dětská sedačka
takže co jsem udělal:
17.11.2017 - koupil
18.11.2017 - dopoledne jsem se jel pochlubit k jednomu nejmenovanému členu zdejšího fóra a bývalému to volvistovi do strakonic, aby mi rozbil podélný posuv sedačky je holt trošku moc velký a sedačka z toho měla evidentně šok. rychlá oprava nezabrala a odpoledne jsem s kamarádem devítku zazimoval...
konec roku 2017 - patřil opravě řidičovo sedačky. asi málo koho překvapí, pokud zná elektrické sedačky od volva, že stačilo zkrátit bowden a sedačka zas fungovala. když už jsem měl sedačku venku, opravil jsem také bederní opěrku a zatáhl nenápadně se rozjíždějící šev na sedáku. co mi překvapilo, v autě chyběla pojistka na výhřev sedaček a na této sedačce byl rozpojený konektor. vše jsem spojil, dal pojistku a výhřev funguje. smysl této "úpravy" mi je zatím záhadou...
začátek roku 2018 - nechal jsem zrepasovat plynové vzpěry kapoty. po těch 25 letech byly totálně mrtvý
10.3.2018 - odzimováno, vyměněn olej za total 5w40, filtr mann. bude následovat několik krátkých intervalů výměn, protože motor se mi moc nelíbí mírou zakarbonování pod víčkem dolévání. také jsem vyměnil rádio. sic k autu jedno bylo, ale panel rádia skrývající se v přihrádce před spolujezdcem nebyl kompatibilní s tím zbytkem. těžko říct, co ti italové s tím dělali. akorát jsem ho tam dal a naladit beat, víc jsem nestihl. budu si hrát s barvičkama, který by měly jít nastavit (nezná někdo rgb kód podsvícení volva? ) a podobně
13.3.2018 - vyměněn vzduchový filtr za mann. zjistil jsem, že airbox má poměrně dost ulámaných pacek, asi by to sneslo vyměnit. kamarádovi se jeden válí na stole v zimovišti, tak třeba se nechá ukecat také jsem vyměnil tapec řidičovo dveří (ten jsem dostal k autu), který měl trhlinu v horní části, ale tento stávající je takový vyšisovaný a nejsem si úplně jist, jestli bude poslední, který tam budu dávat...
Naposledy upravil(a) Nimrod dne 02 lis 2018 20:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#2 nimrodovo devítka
Už je to tady
Krásná devítka!
Těším se někdy na setkání.
Zdá se mi to, nebo máš taky trochu padlej zadek (jako jsem měl já)?
Krásná devítka!
Těším se někdy na setkání.
Zdá se mi to, nebo máš taky trochu padlej zadek (jako jsem měl já)?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 nimrodovo devítka
krasavec ať slouží
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#4 nimrodovo devítka
Hezká krabice. Může se blbě zeptat? Co je tak kouzelného na té šajtrpáce?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#5 nimrodovo devítka
Krasavec
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#6 nimrodovo devítka
děkuju
jancho: na živo jsem si toho nikdy nevšiml, byť máš pravdu, že tady na snímkách to tak vypadá... někdy udělám cvak z profilu na rovině
python.p: tak teď mám dlouhé vedení nevím, zda-li to má být narážka na důvod, proč tam není automat, nebo na nápojáky, nebo na overdrive, nebo na nevím co dalšího
jancho: na živo jsem si toho nikdy nevšiml, byť máš pravdu, že tady na snímkách to tak vypadá... někdy udělám cvak z profilu na rovině
python.p: tak teď mám dlouhé vedení nevím, zda-li to má být narážka na důvod, proč tam není automat, nebo na nápojáky, nebo na overdrive, nebo na nevím co dalšího
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#7 nimrodovo devítka
No, zkrátka, co je na té převodovce dobrého ? Nic ve zlém.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#8 nimrodovo devítka
Podle mě bylo myšleno, že když dáš do loketky pití, tak nemůžeš řadit Takhle skvěle to maj skoro všechny starý Volva.
Jinak to auto je nádherný! Škoda že jsi nevyfotil ty plyšový sloupky.
Jinak to auto je nádherný! Škoda že jsi nevyfotil ty plyšový sloupky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#9 nimrodovo devítka
python.p: chytřejší mi kdyžtak opraví, ale v té době byly pouze dvě manuální převodovky, m46 a m47. m47 nedosahovala kvalit m46, co se trvanlivosti týče, takže na silnější motory šla vždy m46. automat se k tomuhle motoru ani nenabízel, co jsem četl. navíc já ty automaty nerad. ona je ta převodovka velmi příjemná, overdrive je také fajn. jen má dost dlouhý dráhy, je třeba si na to zvyknout
kryštof p.: neumím si ani představit to rozčarování nad tím, že si někdo připlatí za loketku s nápojákama a ona je doslova k hovnu zkusím něco vymyslet, ale nevím, jak moc budu úspěšný... no a sloupky se pořádně vyfotit asi ani nedaj, obávám se... ty se jen hladí
kryštof p.: neumím si ani představit to rozčarování nad tím, že si někdo připlatí za loketku s nápojákama a ona je doslova k hovnu zkusím něco vymyslet, ale nevím, jak moc budu úspěšný... no a sloupky se pořádně vyfotit asi ani nedaj, obávám se... ty se jen hladí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 nimrodovo devítka
Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.
Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.
Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#11 nimrodovo devítka
A to rika clovek, co ma na redbloku vrtulkuKrystof P. píše:Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.
Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#12 nimrodovo devítka
To je auto od Honzy? Tak dlouho o něm básnil, že se musím přijet podívat a pokochat, až ho prodal. Moc pěkný to máš.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#13 nimrodovo devítka
kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
#14 nimrodovo devítka
Pěkná to krabice
Přeji ať Ti slouží a dělá mnoho radostí!
Přeji ať Ti slouží a dělá mnoho radostí!
#15 nimrodovo devítka
Neotesaný 8V ? nevíš o čem mluvíš.Spíš je problém 960 s 2,3t koupitNimrod píše:kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#16 nimrodovo devítka
m.a.r.e.k: děkuju
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
#17 nimrodovo devítka
Ony 960 s B230FT byly nejspíše jen 940SE/960 Nevím co myslíš že je neotesaného na 8V,proti 16V jede mnohem lépe odspodu a 16V získává teprve ve vysokých otáčkách,kde má díky větším ventilům lepší výplach.16V díky vyvažováku může znít kultivovaněji. Každopádně mám několik B230FT a je to nejpovedenější motor,který Volvo udělalo.Nimrod píše:m.a.r.e.k: děkuju
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#18 nimrodovo devítka
Máš moc krásný VOLVO . Malinko Ti závidím
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#19 nimrodovo devítka
martine, ono je to dáno tím, že ty chceš motor na blbnutí, já chci motor, který se bude hodit k luxusnímu modelu volva před 25 lety. šestiválec jsem nikdy ve volvu neokusil, ale víme oba, jak to s nima v té době bylo, navíc já ten redblok chtěl. nicméně máme jiné priority a jiné požadavky na motor a proto se asi jen těžko shodneme. mně je skoro fuk, jak to auto jede, protože stejně nebudu mít nikdy srdce 960 zkoušet na mokrym letišti povodit bokem, přestože jsem ten nápad měl (mám tam na novách 10 let starý gumy s přílišnym vzorkem), spíš ocením tichý motor s nízkými vibracemi a celkově prostě příjemný projev. jo, kdybych měl 940, jak jsem původně zamýšlel, asi by mi to nedalo tam nacpat silnější či zdvojený stabilizátory, bilsteiny b6 a pak se něco snažit lehce udělat s motorem (ale stejně bych to nehnal do krajností, kam to pomalu ženeš asi ty, protože jiný auto nemám a převážně mám auto na výlety), ale prostě s 960 to udělat nemůžu, není to "obyčejná" krabice, alespoň z mého pohledu
martas: děkuju jen se divím, jak někdo, kdo měl tolik krabic, nakonec může skončit u v70 II
martas: děkuju jen se divím, jak někdo, kdo měl tolik krabic, nakonec může skončit u v70 II
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
#20 nimrodovo devítka
Auto je to každopádně krásné,jen pozor ať se nešvihnou rozvody. To u B230FT nehrozí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#21 nimrodovo devítka
jo, toho se bojím velmi, tak snad se toho nedočkám. a děkuju i za debatu. jestli se někdy potkáme, ukážu ti, jak moc příjemný je to motor na obyčejné cestování a ty mi můžeš ukázat, jak je 8v skvělá a kolik skýtá zábavy
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#22 nimrodovo devítka
Moc pěkná devítka! Ať ti dělá jen radost a nezlobí
Co se kultivovanosti motoru týče, tak musím stoprocentně souhlasit. 8V redblok je proti tomu pumpa na hovna
Co se kultivovanosti motoru týče, tak musím stoprocentně souhlasit. 8V redblok je proti tomu pumpa na hovna
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 nimrodovo devítka
Naturally aspiratedkV8ba píše:8V redblok je proti tomu pumpa na hovna
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#24 nimrodovo devítka
Zatimco 16V je pumpa na penize Apropos, pokud chces neco kultivovaneho a zaroven funkcniho z te doby, kup si MercedeskV8ba píše:8V redblok je proti tomu pumpa na hovna
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#25 nimrodovo devítka
kubo, děkuju devítka má pro tebe výhodu, snad tě nebudu už otravovat s vidou
jinak pokud bude 16v zkoušet mi totálně ožebračit, asi je vždy možný swap za 8v, byť se tomuto postupu budu bránit. ta 16v je doopravdy navyková
jinak pokud bude 16v zkoušet mi totálně ožebračit, asi je vždy možný swap za 8v, byť se tomuto postupu budu bránit. ta 16v je doopravdy navyková
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek