nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#76 nimrodovo devítka
konečně jsme s milou jeli také někam dál jak na šumavu s devítkou na výlet a konečně jsem se dočkal a podíval se do dolomitů. koukli se na tre cime a okolní kopce, projeli a lehce prošli passo selle a passo di giau, vykoukali gruppo delle odle od svatého johana i z některých místních horských chat a pokochali se pohledem na sassolungo od svatého jakoba a přilehlého okolí... a pochopitelně vyjeli na snad všechny průsmyky bylo to supr. jediné, co jsme tak nějak nestihli a já bych ještě někdy rád někdy stihl, je vyběhnout na secedu
co mi potěšilo, tak když se člověk trošku snaží, nemusí platit za parkování, když není líný udělat pár krokrů navíc, a u svatého johana jsou dokonce některá vyhrazená parkoviště zdarma. trošku horší je to s mytím, jezero dohromady žádné a potoky dost ledové
počasí také vyšlo až na čtvrteční večer, kdy se od odpoledne honily bouřky a večer na nás uhodily kousek od paty sassolunga. snad 5 minut v kuse padaly kroupy (naštěstí malé) a do rána byly slyšet hromy
jestli někoho zajímá spotřeba, tak čechy - jih rakouska 9,2l/100km, itálie za 10,4l/100km a cesta zpátky 9,9l/100km (hnal jsem to po dálnici v německu kolem 160km/h, tak to vylezlo). průměr kolem komína mám 10,4
co se mi ale nelíbilo byly podivné zvuky z řízení. tady v kotlině jsou slyšet jen občas a chviličku, ale na vrcholu průsmyků to bylo tak hrozný, že jsem i zastavil na několik minut, aby se "to" zklidnilo. nevím, co to je, ale projevuje se to vytrvalém sténáním, když není volant ve středové poloze. s největší pravděpodobností to roste přímou úměrou s otáčkami. takže servo? netuším...
ráno na passo di giau
pochopitelně i vrcholovka
milá čouhá z auta na oblačnost po první bouřce na passo selle
a ráno sassolungo v mraku...
...a selle towers
co mi potěšilo, tak když se člověk trošku snaží, nemusí platit za parkování, když není líný udělat pár krokrů navíc, a u svatého johana jsou dokonce některá vyhrazená parkoviště zdarma. trošku horší je to s mytím, jezero dohromady žádné a potoky dost ledové
počasí také vyšlo až na čtvrteční večer, kdy se od odpoledne honily bouřky a večer na nás uhodily kousek od paty sassolunga. snad 5 minut v kuse padaly kroupy (naštěstí malé) a do rána byly slyšet hromy
jestli někoho zajímá spotřeba, tak čechy - jih rakouska 9,2l/100km, itálie za 10,4l/100km a cesta zpátky 9,9l/100km (hnal jsem to po dálnici v německu kolem 160km/h, tak to vylezlo). průměr kolem komína mám 10,4
co se mi ale nelíbilo byly podivné zvuky z řízení. tady v kotlině jsou slyšet jen občas a chviličku, ale na vrcholu průsmyků to bylo tak hrozný, že jsem i zastavil na několik minut, aby se "to" zklidnilo. nevím, co to je, ale projevuje se to vytrvalém sténáním, když není volant ve středové poloze. s největší pravděpodobností to roste přímou úměrou s otáčkami. takže servo? netuším...
ráno na passo di giau
pochopitelně i vrcholovka
milá čouhá z auta na oblačnost po první bouřce na passo selle
a ráno sassolungo v mraku...
...a selle towers
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#77 nimrodovo devítka
Auto super. Ty výhledy paráda. Fotky bomba.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#78 nimrodovo devítka
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahuf.e.e.t píše:Auto super. Ty výhledy paráda. Fotky bomba.
Držím palce s tím řízením, ať to není nic vážného.
Když mi na Diskošce praskla hadice od serva, tak její výměně včetně nového oleje mi to taky chvilku sténalo, když nebyl volant rovně. Po chvilce ježdění to ustalo - asi se to odvzdušnilo???
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#79 nimrodovo devítka
děkuju
olej jsem měnil 3tkm zpátky, takže to by si sednout mohlo... přemýšlím, že tam zkusím nalít něco jiného, bylo by to nejlevnější řešení, ale dost pochybuju o nějaké změně... nesetkal se s tím někdo?
ale mohl bych se také pochlubit, že se mi promazal ten pant a kapota jde zas normálně otevřít ale je vidět, že při otevírání se opře o rameno stěrače, tak nevím, jestli by nechtěla dopasovat...
také mi před výletem trošku zlobily starty. 2x mi devítka sic nastartovala, ale otáčky byly hodně nízké a houpaly. stačilo prošlápnout trošku plyn a hned se srovnaly a nehoupaly. třetí start trval snad 5 vteřin, než chytla, ale pak to bylo normální. dostal jsem tip na regulátor tlaku paliva, že bych měl očuchat hadičku vedoucí k sání. to jsem sice chtěl udělat, ale hadička má něco málo za sebou, je nejen zpuchřelá, ale byla i lehce přilepená, takže jsem byl nucen použít silikonový sprej, abych ji nepřetrhl. takže jsem očuchal tak akorát silikonový sprej. přes výlet jsem to neřešil, ale starty více méně v pohodě, několikrát točil startér o chvilku (do vteřiny) déle než je standard. tak uvidím, až teď někdy očuchám. horší je to, že bosch přestal tenhle regulátor tlaku vyrábět, b204ft má jiný než zbytek devítek, byť mi není jasný, jaký je mezi nimi rozdíl, oba typy mají pracovat se stejným tlakem (3 bary)
olej jsem měnil 3tkm zpátky, takže to by si sednout mohlo... přemýšlím, že tam zkusím nalít něco jiného, bylo by to nejlevnější řešení, ale dost pochybuju o nějaké změně... nesetkal se s tím někdo?
ale mohl bych se také pochlubit, že se mi promazal ten pant a kapota jde zas normálně otevřít ale je vidět, že při otevírání se opře o rameno stěrače, tak nevím, jestli by nechtěla dopasovat...
také mi před výletem trošku zlobily starty. 2x mi devítka sic nastartovala, ale otáčky byly hodně nízké a houpaly. stačilo prošlápnout trošku plyn a hned se srovnaly a nehoupaly. třetí start trval snad 5 vteřin, než chytla, ale pak to bylo normální. dostal jsem tip na regulátor tlaku paliva, že bych měl očuchat hadičku vedoucí k sání. to jsem sice chtěl udělat, ale hadička má něco málo za sebou, je nejen zpuchřelá, ale byla i lehce přilepená, takže jsem byl nucen použít silikonový sprej, abych ji nepřetrhl. takže jsem očuchal tak akorát silikonový sprej. přes výlet jsem to neřešil, ale starty více méně v pohodě, několikrát točil startér o chvilku (do vteřiny) déle než je standard. tak uvidím, až teď někdy očuchám. horší je to, že bosch přestal tenhle regulátor tlaku vyrábět, b204ft má jiný než zbytek devítek, byť mi není jasný, jaký je mezi nimi rozdíl, oba typy mají pracovat se stejným tlakem (3 bary)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#80 nimrodovo devítka
krásný fotky, jak z katalogu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#81 nimrodovo devítka
Úžasný! Jak auto tak fotky.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#82 nimrodovo devítka
děkuju, ale nemyslím si, že by to bylo kdoví co, prostě cvaky, jen na hezky místě
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#83 nimrodovo devítka
k tomu řízení. kamarád automechanik si myslí, že se přehřívala kapalina, začala pěnit, a výsledkem bylo to sténání. mám pocit, že devítka nemá chladič oleje serva. je fakt, že dole v průsmyku to slyšet nebylo, až jak se stoupalo, tak se to začalo projevovat. takže by to asi tak mohlo být. řízení jinak posilovalo stále normálně, takže asi více méně cajk. otázka je, jestli by pomohl jiný olej, nebo jestli je liqui moly srovnatelný s ostatnímy oleji stejné specifikace. v datasheetu se tímhle nikdo moc nechlubí, nebo jsem slepý. skoro určitě by pomohlo dodělat nějaký ten olejový chladič, ať už normální, nebo třeba jen zakroucenou spirálu, a usadit to někam do průvanu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#84 nimrodovo devítka
Já třeba u TICa mám na jedné hadici spirálu. Data pocket říká ATF F, ATF G, DEXTRON II D/E
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#85 nimrodovo devítka
máš pravdu, šestiválce ji mají, i v benzínu https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/Volvo/parts/fullsize/GR-65914_41.png , b204ft asi ne https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-53707.jpg , stejně jako zbylé redbloky https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-70012.jpg
jj, ten liqui moly je atf f, bral jsem ho že ho naliji i do převodovky... a teď nevím, jestli ho mám z řízení zas vylít a zkusit něco jiného, nebo ne. jak říkám, u nás se to prakticky neprojevuje... bastlit se mi úplně nechce
jj, ten liqui moly je atf f, bral jsem ho že ho naliji i do převodovky... a teď nevím, jestli ho mám z řízení zas vylít a zkusit něco jiného, nebo ne. jak říkám, u nás se to prakticky neprojevuje... bastlit se mi úplně nechce
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#86 nimrodovo devítka
Nádherný fotky Loni jsme absolvovali podobnej výlet - spaní jen v autě a 14 dní neskutečnýho klidu... Snad brzy zas
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#87 nimrodovo devítka
jo, já to mám velmi rád, jako spaní pod plachtou či pod širákem... ale všechny způsoby praktikuju prakticky jen několik dní do roka, bohužel...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#89 nimrodovo devítka
tak jsem na druhý pokus zprovoznil bederní opěrku u spolujezdce. nejdřív jsem to zkusil stejně jako u řidiče, čili nerez dvojka plech, v něm závit, k tomu šroub m5. ale jelikož to bylo blbě zlomené, tak mi to hned ulítlo zas. takže úprava plechu na m8, seříznutí kusu plastu bez závitu o hlavu šroubu a m8 šroub. teď to drží
a dále bych měl dvě otázky:
1) pokud mám zapnutou ventilaci, je slyšet ucházející podtlak, teda pokud si nedám foukání na sklo, to je jediná poloha, kdy slyšet ucházející podtlak není. takže jsem se jal vzít hadičku a zkusit pusou a jazykem, zda-li drží ta tři "ufa" podtlak. nastartoval jsem, nasadil hadičku postupně na všechny tři a přecvakával do různých poloh foukání... a podle tohodle testu drží podtlak všechny. je to dostatečně průkazný test, nebo je třeba to vzít pistolí, popřípadě nějakým úplně odlišným způsobem?
2) když jsem měl odendaný dekl před spolujezdcem, tak koukám na relátka a mně tam chybí relátko "f", failure sensor. pokud dobře vidím, ani by nebylo kam relátko dát, patice není osazena kontaktama. je to normální? copak takový failure sensor dělá?
a dále bych měl dvě otázky:
1) pokud mám zapnutou ventilaci, je slyšet ucházející podtlak, teda pokud si nedám foukání na sklo, to je jediná poloha, kdy slyšet ucházející podtlak není. takže jsem se jal vzít hadičku a zkusit pusou a jazykem, zda-li drží ta tři "ufa" podtlak. nastartoval jsem, nasadil hadičku postupně na všechny tři a přecvakával do různých poloh foukání... a podle tohodle testu drží podtlak všechny. je to dostatečně průkazný test, nebo je třeba to vzít pistolí, popřípadě nějakým úplně odlišným způsobem?
2) když jsem měl odendaný dekl před spolujezdcem, tak koukám na relátka a mně tam chybí relátko "f", failure sensor. pokud dobře vidím, ani by nebylo kam relátko dát, patice není osazena kontaktama. je to normální? copak takový failure sensor dělá?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#90 nimrodovo devítka
dneska jsem si chvilku hrál s volvem. konečně jsem se dokopal k tomu udělat kabinový filtr. čekal jsem, že pod plastem na mě vykoukne něco dosti roztodivného tvaru, ale ona na mě vykoukla obyčejná díra
takže jsem vzal kus dvojky plexiskla a přidělal na něj stahovacíma páskama dvě vrstvy uhlíkového filtru do digestoře...
...a dal ho na místo
také jsem (snad) vyřešil chybící regulátor tlaku paliva 0 280 160 730 v nabídce bosche. po lehkém nakopnutí od honzy jsem vzal pierburg 7.21197.60.0 s tím, že snad tam bude sedět, jelikož jsem nabyl dojmu, že jsou vlastně všechny stejné, akorát může být na vratce závit a jsou na různé strany vývody do sání... a on tam skutečně sedí a auto jede jak má (soudě dle asi 15km projížďky)
takže jsem vzal kus dvojky plexiskla a přidělal na něj stahovacíma páskama dvě vrstvy uhlíkového filtru do digestoře...
...a dal ho na místo
také jsem (snad) vyřešil chybící regulátor tlaku paliva 0 280 160 730 v nabídce bosche. po lehkém nakopnutí od honzy jsem vzal pierburg 7.21197.60.0 s tím, že snad tam bude sedět, jelikož jsem nabyl dojmu, že jsou vlastně všechny stejné, akorát může být na vratce závit a jsou na různé strany vývody do sání... a on tam skutečně sedí a auto jede jak má (soudě dle asi 15km projížďky)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#91 nimrodovo devítka
po 4200km vyměněn olej za další total 5w40. chtěl jsem něnit dřív, ale nějak mi to nevyšlo. černý jak bota je od přibližně 2tkm. pokud by to někoho zajímalo, tak jsem po 4tkm měřil spotřebu oleje na měrce. za předpokladu, že měrka má normu jeden litr, tak spotřeba byla 0,17 litru, takže cirka 450ml na 10tkm. to mi nepřijde vůbec špatné vzhledem k věku a relativně značné inkontinenci. ta se bude řešit na jaře a pokud budou kompresní tlaky v pořádku, nebudem ani sundavat hlavu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#92 nimrodovo devítka
konečně vyměněn palivový filtr (mann). byl tam originál volvo (mahle), ale evidentně měněný. co mi překvapilo, benzín byl hodně špinavý
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#93 nimrodovo devítka
přišly mi dorbnosti od pana kučery od shora. madlo dveří, bílý blbiny, co jsou zespoda na tapecu dveří, červený blbiny do tapecu dveří, zámek loketky, sklíčko na osvětlení spz a pouzdra na vyvažovací hřídele (dost je zdražili a nejsou skladem, čekal jsem 2 měsíce. pro sichr jsem vzal jednu sadu do zásoby). ještě mi nedorazil vnitřní horní kryt rozvodů, ale pan kučera pravil, že mi ho zdarma dopošle, až přijde
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#94 nimrodovo devítka
jen pro info. ten plastík/madlo není úplně barevně shodné s původním. je otázka, zda-li je doopravdy jiný odstín, nebo jestli za to může těch 25 let. nicméně na autě to vypadá normálně, jen takhle, když je to vedle sebe, to je znát. nahoře je nový, dole původní
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#95 nimrodovo devítka
tak jsem konečně dodělal držák na nápoje v loketce. připomenu původní problém těm, jenž není znám. originální držák je použitelný pouze pro automatickou převodovku, protože při vysunutí nemohu zařadit dvojku či čtyřku, dochází ke kontaktu držáku a řadicí páky na půli cesty
držák je plně kompatiblní s původním systémem, jen se vyndá ta část pro přední pasažéry a nasadí se tato (a zajistí proti vysunutí červíkama v originálních drážkách). dřevo je jatoba, kov nerez až na planžetu (titan kvuli pružnosti), která zvyšuje odpor, aby se držák nevysunoval, a na zkrutné pružinky. dřevo je naolejováno tungovým olejem. původně jsem chtěl něco ještě udělat s tím předkem, aby odpovídal barevně víc originálu, ale měl jsem slabší chvíli a namazal ho olejem také. přitom mám "ebenové" mořidlo, prostě blb...
tohle se mění za tamto
s kelímkama...
... a bez nich
zasunuto
detail skládání (musel jsem sundat zkrutné pružinky, aby to tak drželo, proto ta tykadla)
držák je plně kompatiblní s původním systémem, jen se vyndá ta část pro přední pasažéry a nasadí se tato (a zajistí proti vysunutí červíkama v originálních drážkách). dřevo je jatoba, kov nerez až na planžetu (titan kvuli pružnosti), která zvyšuje odpor, aby se držák nevysunoval, a na zkrutné pružinky. dřevo je naolejováno tungovým olejem. původně jsem chtěl něco ještě udělat s tím předkem, aby odpovídal barevně víc originálu, ale měl jsem slabší chvíli a namazal ho olejem také. přitom mám "ebenové" mořidlo, prostě blb...
tohle se mění za tamto
s kelímkama...
... a bez nich
zasunuto
detail skládání (musel jsem sundat zkrutné pružinky, aby to tak drželo, proto ta tykadla)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#96 nimrodovo devítka
Krásná práce. Máš můj obdiv - vypadá skvěle. Asi to pár večerů vzalo, že?
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
#97 nimrodovo devítka
Tak to je ale velká paráda.
Smekám...
Smekám...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#98 nimrodovo devítka
Krasna prace
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#99 nimrodovo devítka
děkuju
jehlan: ano. ono všechno, co dělám, trvá neskutečně dlouho. ale já nikam nespěchám, tak mi to zas tolik nevadí
jehlan: ano. ono všechno, co dělám, trvá neskutečně dlouho. ale já nikam nespěchám, tak mi to zas tolik nevadí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#100 nimrodovo devítka
Tak to je luxus
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek