Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#151 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Přezuto na zimní.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#152 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Kotouče 302mm , desky a hadice EBC.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#153 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Basstle ty z toho děláš nádhernej stroj, smekám klobouček
Mě to čeká v horizontu cca 7-14 dní, už je vše objednané u AV. Brzdové třmeny z XC90 (vč. repase a lakování) + 336mm vrtané Zimmermanny vepředu a 308mm vzadu,
sakum prdum včetně pancéřových hadic asi 30 000kč.....zase budu žrát rohlíky s gothajem, ale už sem si na to po roce zvykl mít děti a ženu, pošlou mě do Dachau
Mě to čeká v horizontu cca 7-14 dní, už je vše objednané u AV. Brzdové třmeny z XC90 (vč. repase a lakování) + 336mm vrtané Zimmermanny vepředu a 308mm vzadu,
sakum prdum včetně pancéřových hadic asi 30 000kč.....zase budu žrát rohlíky s gothajem, ale už sem si na to po roce zvykl mít děti a ženu, pošlou mě do Dachau
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#154 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Děkuju
Ty budeš mít lepší brzdy.
Dlouho jsem přemejšlel co tam dát, ale vzhledem k domu že to je TDI a daily car, tak jsem (zatím) nechtěl obout na zimu 17 kola. Vzhledem k tomu jsem se rozhodnul že zůstanu u originálu a "jen" přejdu na 302 mm + nový třmeny a všechno ostatní dám EBC. Tím se doufám dostanu na úplně jinej brzdnej účinek, při zachování 16" kol.
Ještě mě čeká zadek.
Ty budeš mít lepší brzdy.
Dlouho jsem přemejšlel co tam dát, ale vzhledem k domu že to je TDI a daily car, tak jsem (zatím) nechtěl obout na zimu 17 kola. Vzhledem k tomu jsem se rozhodnul že zůstanu u originálu a "jen" přejdu na 302 mm + nový třmeny a všechno ostatní dám EBC. Tím se doufám dostanu na úplně jinej brzdnej účinek, při zachování 16" kol.
Ještě mě čeká zadek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#155 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Katalyzátor Powersprint 200 CPSI diesel.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#156 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Pak napiš, jestli je to znát
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#157 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Ono se to bude dělat najednou s 3" downpipe, 2,5" výfukem, jiným turbem, chipem... takže asi nedokážu posoudit na kolik z toho pomohl závodní kat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#158 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Si tak říkám, že vyděláváš jen na auta. Ale jen tak dál, pěkně si je ladíš k obrazu svému.
#159 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Hlavně to neříkej mojí manželce...Jakub Svoboda píše:Si tak říkám, že vyděláváš jen na auta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#160 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Omlouvám se Matějovi za krádež nápadu, ale tohle jsem nutně potřeboval...
- Přílohy
-
- Volvo C70 I gen. zam 76717.jpg (53.64 KiB) Zobrazeno 1254 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#161 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
tohle absolutne potrebuju! prosimte jak se to bude instalovat? do starejch budiku ci se musi sehnat novy a do nich?
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
#162 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Já kvůli tomu kupoval jiný budíky od Luboše, který jsem rozebral, vyndal ven folie, nascenoval a odeslal Polákovi.
Aspoň jsem si to vyzkoušel na nečisto.
Instalovat to budu do původní palubky.
Chce to jenom opatrně vytáhnout ručičky. Ideálně dvěma lžícema.
Folie přístrojů jsou přilepený. Já to odlepil příborovým nožem, kterým jsem to opatrně podebral.
Aspoň jsem si to vyzkoušel na nečisto.
Instalovat to budu do původní palubky.
Chce to jenom opatrně vytáhnout ručičky. Ideálně dvěma lžícema.
Folie přístrojů jsou přilepený. Já to odlepil příborovým nožem, kterým jsem to opatrně podebral.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#163 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
a prosimte kolik te stala ta vyroba kde si to nechaval delat? ci kdybych ti poslal prachy na ucet predem objednal by si mi to?
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
#164 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Zadní rozpěry.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#165 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Čistá závist, já se snažím vysomrovat někde alespoň tu přední Dej vědět, jestli budou znát na jízdních vlastnostech. Jak se vlastně montují?Basstl píše:Zadní rozpěry.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
#166 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Mám jí už na Blackovi (T5) a tam je to sakra znát.
Montuje se to úplně jednoduše do připravených závitových vložek, který tam původně jsou na pásy 7 místný verze..
2 šrouby a hotovo.
Tady je to vidět.
Montuje se to úplně jednoduše do připravených závitových vložek, který tam původně jsou na pásy 7 místný verze..
2 šrouby a hotovo.
Tady je to vidět.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#167 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Sakra znát? No kurník. Doufám že ta naše plechovka brzy přestane požírat peníze a začne zbývat kromě oprav i na vylepšeníBasstl píše:Mám jí už na Blackovi (T5) a tam je to sakra znát.
Montuje se to úplně jednoduše do připravených závitových vložek, který tam původně jsou na pásy 7 místný verze..
2 šrouby a hotovo.
Tady je to vidět.
Montáž je celkem vychytaná, nevěděl jsem že jsou tam připravené závitové vložky. Díky za info !
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#168 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Jakej je stav? Už máš něco hotovo? Výsledky?Ono se to bude dělat najednou s 3" downpipe, 2,5" výfukem, jiným turbem, chipem... takže asi nedokážu posoudit na kolik z toho pomohl závodní kat.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#169 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Zatím bohužel nic. Má to několik důvodů.
1. koupil jsem mezi tím Modřinu (V70R), tak šli peníze jinam.
2. už od září mám objednaný přední tlumiče B6 a to dokonce na dvou různých místech.
Potřebuju udělat přední nápravu (ramena, tlumiče, pružiny, HD uložení + HD stabilizátor).
Dokud to nebude hotový, tak s autem nechci moc jezdit. jakmile bude hotovej podvozek, tak vezu auto na stage 0 - přetěsnění motoru, trysky ostřiku pístů, pevnostní šrouby na klice... Pak teprve dojde na zmiňovaný úpravy.
1. koupil jsem mezi tím Modřinu (V70R), tak šli peníze jinam.
2. už od září mám objednaný přední tlumiče B6 a to dokonce na dvou různých místech.
Potřebuju udělat přední nápravu (ramena, tlumiče, pružiny, HD uložení + HD stabilizátor).
Dokud to nebude hotový, tak s autem nechci moc jezdit. jakmile bude hotovej podvozek, tak vezu auto na stage 0 - přetěsnění motoru, trysky ostřiku pístů, pevnostní šrouby na klice... Pak teprve dojde na zmiňovaný úpravy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#170 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
pár fotek z prodlouženýho víkendu...
- Přílohy
-
- 51451697_811728125886737_8375718828914507776_n.jpg (55.61 KiB) Zobrazeno 834 x
-
- 51070817_722700848131466_8317170174037852160_n.jpg (74.51 KiB) Zobrazeno 834 x
-
- 51685685_354186648501736_2274223850822565888_n.jpg (51.05 KiB) Zobrazeno 834 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#171 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Budu tlumit a odhlučňovat a taky jsem pořídil Yatour.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#172 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Tak jsem to dneska nevydržel a objednal obyčejný tlumiče Bilstein B4 a nesnížený pružiny LESJÖFORS.Basstl píše:... už od září mám objednaný přední tlumiče B6 a to dokonce na dvou různých místech.
Potřebuju udělat přední nápravu (ramena, tlumiče, pružiny, HD uložení + HD stabilizátor).
Potřebuju jezdit a tak jsem musel udělt provizorní řešení.
Pokud do 2 měsíců nebudou B6, tak začnu hledat jiný řešení (Koni?).
Tlumiče B4 s pružinama potom přendám na pracanta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#173 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Doufám že jednou budu mít daily car ve stejném stavu, jako ty pracantaBasstl píše:Tlumiče B4 s pružinama potom přendám na pracanta.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#174 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jdeš s tím dehtem stejným směrem jako se chci vydávat já, akorát jsi drobátko rychlejší
K té zadní rozpěře - nebude tam vadit, když mám plnohodnotnou rezervu? Vypadá to jako čistě kus tyče s platničkama na konci, takže by se to nechalo smrknout doma?
K té zadní rozpěře - nebude tam vadit, když mám plnohodnotnou rezervu? Vypadá to jako čistě kus tyče s platničkama na konci, takže by se to nechalo smrknout doma?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#175 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ahoj já u tý zadní rozpěry stále přemýšlím jak trubka ukotvená na jeden šroub na každé straně zvýší tuhost. jo kdyby tam ty šrouby byly dva už by mi to dávalo větší smysl
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek