Poslední návštěva: 22 zář 2019 03:39 Právě je 22 zář 2019 03:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa :)
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 11:39 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 281
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Caues,

musel jsem rychle koupit nejakou levnou karu na dojizdeni z DE do CR. Tak padla volba na Alfu Romeo 147 JDTM 16v - ma to 150 koniku, takze to s tim malym autem dokaze trochu zahybat.

Proc ale pisu-> jen tak pro zabavu, abych ukazal, jak se delaj auta ve Svedsku a jak v Italii:

Filtr:
Volvo V70 II: otevrit kapotu, odcvaknout dva klipy, vyndat starej, vycistit, soupnout tam novej, zacvaknout klipy a zavrit kapotu. Otazka 2 minut - a to jeste pri tom cumim okolo na vsecko mozny.

Alfa Romeo 147: otevrit kapotu, odsroubovat pojistky, oddelat je tak, aby se clovek dostal k jednomu dementnimu sroubu, ten oddelat. Oddelat trubku sani, auto na hever, oddelat spodni kryt motoru, nadzvednout box aposunout ho do strany, odcvaknout klipy (oba dva zrezly, takze se ulomily), lomcovat jak kreten airboxem, aby se dal filtr vubec vyndat. Nejak tam narvat novej a opet to samy, ale obracene. Delal jsem to poprve, takze onanie na dve hodky.

MAF:
MAF je u Volva taky otazkou dvou minut. U Alfy musi pojistkova skrin bokem, baterie ven, drzak baterie ven a az pak se dostane clovek k MAFu. Opet prace na min 15-30 minut.

EGR:
Taky Alfa vede - 6 sroubu a je to venku. U Volva je to o dost komplikovanejsi. Tak snad jedina vec, co me potesila. :)

A co vy? Mate podobnou zkusenost i s jinyma karama?

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 12:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1544
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
:ROFL: :good: :good:
pobavils!
Naštěsti mě žádná italka do cesty nepřišla. (a pokud jí nebude osmnáct, tak snad ani nemusí) :pardon:

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 15:06 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 281
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Tak to je fajn. :good: Me bylo pri praci spis do place. Taky me bolej zada a nohy - jak jsem tam byl furt nahnutej do motoru. Mit dilnu, tak by to slo urcite o hodne rychleji.

A Italka? Rikal jsem si, ze to jednou zkusim. Sedi se v tom dobre, jizdne je to takova motokara. Takze i zabava. A vypada hezky.

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 976
Bydliště: Písek
Vůz: 965
porovnej motorovej prostor alfy a volva a bude ti asi jasný, proč to nejde udělat lépe. ve 147 se pod kapotou skoro nedá hnout o proti volvu. to taková stara giulia, tam je to jiný kafe :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 14:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10112
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Zkus chtít vyměnit přední žárovku ve volvu a v alfě.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1915
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Místa jak v hodinkách as přístup jak k penězům... stačilo mi, když mi kolega má tak 2m popisoval jak měnil žárovku na svém Subaru, říkal, že v jednom je to těžké, ale pro asiaty nemožné :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 15:49 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 373
Bydliště: Přerovsko
Vůz: 20let starý :-)
Netřeba chodit "za roh" - výměna žárovky pravého předního světlometu u Fabia II 1.6Tdi je věcí pro ne-dítě takřka nemožnou. Palivový filtr si před světlem trůní v obrovském kovovém obalu..No MOC bych si přál to měnit venku v mínus 15stupních.

Dále pak máme například výměnu tekoucích gufer převodovky zespoda jak do ní leze přes přepákování ovládání řazení. Takřka u všech Francouzů okolo roku 2000+ tečou převodovky právě tudy a není jak to vyměnit. Oficiální postup je převodovka ven, vyházet kola a hřídele, vyměnit gufero a naházet vše zpět. Neoficiálně se to fikne flexou, vytrhne gufero, narazí nové a opatrně za trvalého ochlazování ta ovládací páka navaří zpět, ale.......

Pak mě napadá například KIA CEED, která má (první generace tuším?) teď nevím jestli u benzínu nebo u nafty regulérní palivový filtr (ne sítko!) v nádrži !

Co dál...JO ! Prosté přetěsnění olejové vany u 1.9Tdi (alespoň u AFN 81kw rotačky u VW Sharan) je porod jak ... zavazí trubky serva, trubky klimy,vana stejně nejde sundat a musí se natočit setrvačník do určité polohy. To už jsem normálně ležel v garáži na zemi, skoro mi tekly slzy vzeky a smutkem a kopal jsem nožičkama jak malé děcko, že "ani očko, nenasadíš ! Protože to je u železaaaa! "

Jedničková Octavia...Pro výměnu lanovodů ruční brzdy je v podstatě potřeba rozkuchat celý spodek + půl interiéru...(lanovody vedou krááásně nad středový díl tlumiče výfuku nahoru do středové konzoly s loketní opěrkou)

Ale tak...pořád cajk. Bugatti Veyron má pokud mě paměť neklame 16 výpustních šroubů na motorový olej :-D :-D :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 16:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1915
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 17:06 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1384
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
python.p píše:
Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D

Kdyz mi ho koupis, tak budu :D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 17:08 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1272
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
tu je vymena oleja na veyron

https://youtu.be/sKobwz7wJso


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 08 srp 2019 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1915
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Zajsoft píše:
python.p píše:
Tak Veyrona si asi nebudeš servisovat doma před vilou... :D :D :D

Kdyz mi ho koupis, tak budu :D



Sám mám málo...

To je mazec, tolik šroubů :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vymena vzduchovyho filtru+cisteni MAF+EGR Volvo vs Alfa
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 12:52 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 281
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
U starych aut bylo vzdy relativne mista hodne. Nej byt Trabant. Tam si clovek vlezk k motoru a kdyz zacalo prset, tak sis jednoduse vzal baterku a zavrel se tam. :)

Urvanej: Ja jsem melil xenony u myho a pokud vis jak na to (oddela se vzduchovej filtr (celej housing) a na druhe strane housing "centralniho mozku" tak to jde. U Alfy jsem se do toho jeste nepoustel - sviti, sice ma jakysi divny zazloutly svetlo, ale videt je docela dobre. Takze na to ted kaslu.

Jo co je tam jeste fajn je vymena palivovyho filtru - primo v motorovy casti - jde to raz dva. Nemusis se plazit pod autem. Takze plus body.

Jeste musim vymenit chladic klimy - je deravej. Nahrada stoji 1500 CZK a podle vseho je to prace na hodku. tak pak dam vedet.

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.176s | 18 Queries | GZIP : On ]