VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#51 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
jo, jak už bylo několikrát zmíněno, salámová metoda - u obchodních praktik Volva jde o tu nejméně podstatnou a nebezpečnou formu
omezování obyvatelstva.
omezování obyvatelstva.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#52 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Já se s tím bohužel asi nesmířím.
Proto, jestli někdy budu pořizovat novější auto (což doufám že nebudu muset), tak už to Volvo nebude.
Proto, jestli někdy budu pořizovat novější auto (což doufám že nebudu muset), tak už to Volvo nebude.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#53 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
NapodobneBasstl píše:Já se s tím bohužel asi nesmířím.
Mno tak vzhledem k Tvemu vozovemu parku, tam furt budes mit jeste 20letej vyberBasstl píše:Proto, jestli někdy budu pořizovat novější auto (což doufám že nebudu muset), tak už to Volvo nebude.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#54 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Je fakt, že kdybych kupoval něco novějšího než mám, tak končím u T6, nebo V8.
To jsou ještě Volva, který jsou v pořádku.
To jsou ještě Volva, který jsou v pořádku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#55 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
pokud to půjde, tak se touhle cestou taky uberu, řekl bych, že pokud to bude trochu reálné, nechám si S80, a postupně vyměním XC90 v ropě za XC90 3,2 nebo raději V8 a to budou auta, která mi snad zůstanou i přes důchodBasstl píše:Je fakt, že kdybych kupoval něco novějšího než mám, tak končím u T6, nebo V8.
To jsou ještě Volva, který jsou v pořádku.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#56 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Já doufám že než mi EU ty moje starý Volva zakáže, tak už z nich budou veteráni a to by mohla být cesta jak je provozovat dál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#57 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Volvo do toho skutečně nikdo nenutí, aspoň zatím - když se ale už brousí nůž na tu salámovou metodu: Evropská komise dokonce doporučuje nastavit rychlost na dálnicích maximálně na 120 km/h
Předpokládám, že si sedli ke stolu a zkoumali, jak naplnit tu vizi 0 a omezení rychlosti bylo jasně na stole. 4-válce prošly, projde i toto. A 98% lidí zatleská. 1% silničních pirátů odejde k jiné značce. A 1% nechá omezovač vypnout. A dalších 10% nových zákazníků tohle možná naláká, protože Volvo je bezpečné - to víme.
Naprosto jiná je otázka zmíněněho "principu". Tohle salámové omezování bude možná podobná diskuse, jako např. v možnosti vlastnit a nosit legálně zbraň, nůž či jen obyčejný pepřák - věru zajímavé počtení o situaci např. v Portugalsku (https://zbrojnice.com/category/drzeni-zbrani-v-zahranici/), kam to místní dobrose*ové dotáhli asi opravdu daleko.
/PL
P.S. Odkdy je jízda vlakem bezpečná (ve světle posledních a každodenních "incidentů" na dráze)?
Předpokládám, že si sedli ke stolu a zkoumali, jak naplnit tu vizi 0 a omezení rychlosti bylo jasně na stole. 4-válce prošly, projde i toto. A 98% lidí zatleská. 1% silničních pirátů odejde k jiné značce. A 1% nechá omezovač vypnout. A dalších 10% nových zákazníků tohle možná naláká, protože Volvo je bezpečné - to víme.
Naprosto jiná je otázka zmíněněho "principu". Tohle salámové omezování bude možná podobná diskuse, jako např. v možnosti vlastnit a nosit legálně zbraň, nůž či jen obyčejný pepřák - věru zajímavé počtení o situaci např. v Portugalsku (https://zbrojnice.com/category/drzeni-zbrani-v-zahranici/), kam to místní dobrose*ové dotáhli asi opravdu daleko.
/PL
P.S. Odkdy je jízda vlakem bezpečná (ve světle posledních a každodenních "incidentů" na dráze)?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#58 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Mam rad stara auta... voni benzinem a je to o spojeni ridic stroj. Ale je to jen volnocasova aktivita, kdy si uzivam tu nostalgii. Dnesni doba si ale zada neco jineho. Ubyva ridicu pribyva uzivatelu a motorismus je strasne masova zalezitost. Bylo by blahove nevidet potrebu zmen, ktere nutne prichazeji. 100 let jezdime plus minus stejne. Ctyri kola volant spalovaci motor. V principu se nic nezmenilo. Zmena je uz jen z tohoto pohledu nevyhnutelna
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#59 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
mě to u těch aut v podstatě vadí ze všeho nejméně, jak píše Pavel a ostatní - dokud nám nechají možnost koupit s v případě zájmu
starší vozy bez milionů asistentů a omezovačů, pořád zůstane možnost volby. Zkušený čipař asi bude schopen časem obejít
i omezovače rychlosti, i kdyby byly sebelépe zabezpečené. Máloco je tak neprolomitelné, aby se časem nenašel někdo, kdo
omezení/přístup odstraní - ale při současném nastavení se obávám, že pokud potom takového řidiče načapou na švestkách,
aby nedopadl v lepším případě jako švýcarský policajt, co si dovolil pronásledovat zločince.
Když popustím uzdu fantazii, fakt bych se nedivil, kdyby ta společnost nakonec dospěla do stádia, jako třeba v případě
starého sci-fi THX 1138. Post-apokaliptické scénáře v jiných sci-fi by pak rázem byly jen "procházkou růžovou zahradou".
starší vozy bez milionů asistentů a omezovačů, pořád zůstane možnost volby. Zkušený čipař asi bude schopen časem obejít
i omezovače rychlosti, i kdyby byly sebelépe zabezpečené. Máloco je tak neprolomitelné, aby se časem nenašel někdo, kdo
omezení/přístup odstraní - ale při současném nastavení se obávám, že pokud potom takového řidiče načapou na švestkách,
aby nedopadl v lepším případě jako švýcarský policajt, co si dovolil pronásledovat zločince.
Když popustím uzdu fantazii, fakt bych se nedivil, kdyby ta společnost nakonec dospěla do stádia, jako třeba v případě
starého sci-fi THX 1138. Post-apokaliptické scénáře v jiných sci-fi by pak rázem byly jen "procházkou růžovou zahradou".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#60 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Autonomni rizeni je na spadnuti. Pokud takove auta budou na silnicich, tak jsem taky pro zavedeni limitu 120km/h. Nemam strach z autonomniho rizeni. Ani mi to nevadi. Rizeni na preplnene dalnici, ucpanem meste rad prenecham nekomu jinemu. Strach mam z toho ze na silnicich se budou pohybovat jak auta rizena pocitacem tak auta rizena lidmi.
Zadný software není dostatecne ucenlivy a nemuze byt naprogramovan na 100procent vsech moznych situaci, ktere dokaze vytvorit napr pubertalni ridic v ksiltovce nebo senior v klobouku. Pak i tech 120km/h je hodne vysoka rychlost.
Jinak volvo-forum je v tomto takova socialni bublina. Tady se zdruzuji lidi, kteri maji radi auta tzn. ohrozeny druh
Zadný software není dostatecne ucenlivy a nemuze byt naprogramovan na 100procent vsech moznych situaci, ktere dokaze vytvorit napr pubertalni ridic v ksiltovce nebo senior v klobouku. Pak i tech 120km/h je hodne vysoka rychlost.
Jinak volvo-forum je v tomto takova socialni bublina. Tady se zdruzuji lidi, kteri maji radi auta tzn. ohrozeny druh
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#61 PORSCHE NIKDY NEOMEZÍ MAXIMÁLNÍ RYCHLOST
Se píše. Sice se to může obratem změnit = nařídit, ale reakce na Volvo tu je.
Tak kdo přeběhneme??
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prvni-automobilka-zareagovala-na-krok-volva-rychlost-svych-aut-nikdy-neomezi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Tak kdo přeběhneme??
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prvni-automobilka-zareagovala-na-krok-volva-rychlost-svych-aut-nikdy-neomezi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#62 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Tady je další vlašťovka
https://autobible.euro.cz/polestar-se-k-iniciative-volva-nepripoji-auta-teto-znacky-budou-i-nadale-jezdit-vice-nez-200-kmh/#utm_content=freshnews&utm_term=Polestar&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
https://autobible.euro.cz/polestar-se-k-iniciative-volva-nepripoji-auta-teto-znacky-budou-i-nadale-jezdit-vice-nez-200-kmh/#utm_content=freshnews&utm_term=Polestar&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Zábřeh
- Vůz: V 90 T8 Polestar
#63 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Ahoj, řešil jste někdo odblokování té max. povolené rychlosti ?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#64 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
D5T5
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#65 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Když vám někde naměří větší rychlost jak udává výrobce maximálku. Zejména v DE tak to bude veliký průser. Tak na to dejte pozor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#66 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Myslíš, že se v tom budou šťourat v úsecích s neomezenou rychlostí? To by měly problém všechna auta - i ta z 20. stol. Stačí aby byla upravená nebo měla jen odstraněný omezovač z výroby.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#67 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Když ti na jakýkoliv silnici v ČR změří víc než 180 km/h tak to bude velký průser. S jakýmkoliv autem
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#68 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
S firemním ne... pokuta bez bodů a tradá dál, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#69 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
obávám se, že 40 v obci / 50 mimo nad limit tě vyzvou k udání řidiče
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#70 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
no a když nevíš? Při jízdě ve více lidech se střídáme, co já vím, kde jsme jel já? Osoba blízká asi taky pořád existuje... Ale jsou to spekulace, člověk se chová tak, aby to řešit nemusel. Většinou se stačí kolem sebe pozorně dívat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#71 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Jenže ty musíš vědět. Máš knihu jízd. Možná z toho vyvázneš líp než že ti seberou papíry ( což je přesně ten přestupek ) , ale neutečeš uplně a bude to asi drahý
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#72 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Jj. Ta pomsta je taková, že když jsou pochybnosti o knize jízd, nastoupí celníci a berňák a hrabou se v tom, jestli někde není v souvislosti s užíváním vozidla něco špatně vypsané tak, že to zavdává podezření na únik na DPH a podobně. A v ten moment tam začínají lítat statisíce...
Takže jedině aby ve firmě byl ne zrovna čerstvě vypadající papír o tom, že dané auto může řídit i tvoje osoba blízká a pak to jde. Ale bez toho papíru, jakože kolega je ještě oficiálně nazapsaný registrovaný partner, to neprojde
Takže jedině aby ve firmě byl ne zrovna čerstvě vypadající papír o tom, že dané auto může řídit i tvoje osoba blízká a pak to jde. Ale bez toho papíru, jakože kolega je ještě oficiálně nazapsaný registrovaný partner, to neprojde
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#73 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Noa pokud má auto k soukromým účelum a řekne že řídila osoba blízká ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#74 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Právě pro ten případ musí zároveň s použitím pro soukromé účely existovat papír, že ho může řídit i někdo jiný než daný zaměstnanec.
Edit: sice budou remcy "a jak vy si jako vozíte na montáž hydraulickýho čerpadla k důlnímu rypadlu manželku nebo co?", ale v ten moment už začínají tahat za kratší konec...
Edit: sice budou remcy "a jak vy si jako vozíte na montáž hydraulickýho čerpadla k důlnímu rypadlu manželku nebo co?", ale v ten moment už začínají tahat za kratší konec...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#75 VOLVOOMEZENÍMAXIMÁLNÍRYCHLOST 180km/h
Tam by mohli buzerovat, že ta osoba neměla školení řidičů, ale za to podle mě nemůžou dát vysoké pokuty.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km