Stará nafta a motor D5 120kW.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#26 Stará nafta a motor D5 120kW.
Boss, súhlasím. Terazky ako? Má nádrž zospodu vypúšťací šrob ako napr. olejová vaňa?
Alebo to vidím skôr najlepšie nájsť hadičku ktorá ide do naftového čerpadla a cez tú to vytiahnuť. ALE KDE JE? Niekde pod zadnými sedadlami? Poradte pls. Je to S60 MY02.
Alebo to vidím skôr najlepšie nájsť hadičku ktorá ide do naftového čerpadla a cez tú to vytiahnuť. ALE KDE JE? Niekde pod zadnými sedadlami? Poradte pls. Je to S60 MY02.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5007
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#27 Stará nafta a motor D5 120kW.
To vole... tak jen doufat, že nebudou v hajzlu vstřiky, čerpadlo a kdo ví co ještě. Kvůli ušetřené jedné nádrží si zkurvit motor. Achjoo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#28 Stará nafta a motor D5 120kW.
U S60 máš pod zadníma sedačkama víko (čerpadlo). Otevřít, naftu vyčerpat, nádrž vyčistit. Rovnou bych vyměnil i palivový filtr. Buh ví co to bylo zač. Holt občas se nazadaří a za blbost se platí. Snad bude finální účet co nejnižší.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5007
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#29 Stará nafta a motor D5 120kW.
... v lepším případě jen penězi.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#30 Stará nafta a motor D5 120kW.
Na nádrži nešlo odskrutkovať zvrchu tie uzávery. Do ľavej nádrže čo je za vodičom pod zadným sedadlom idú cez také plastove veko kábliky čo asi merajú množstvo paliva. Vymenil som filter . Nepomohlo. Teraz už len motor točí a podľa zvuku tam nejde nafta lebo to ani len neblafa. Čo je zaujímavé prestali fungovať budíky. Teplota motora, množstvo paliva a ostatné nič. Len svieti oranžová kontrolka tuším vstrekovacieho čerpadla a nezapnuté pásy.
Tak som ho odtiahol do servisu nech kompetentní opravia.
No ja tipujem vysokotlakove čerpadlo. Alebo trysky. Dám vedieť. Hold treba šetriť za každú cenu. Nech to stojí čo to stojí .
Tak som ho odtiahol do servisu nech kompetentní opravia.
No ja tipujem vysokotlakove čerpadlo. Alebo trysky. Dám vedieť. Hold treba šetriť za každú cenu. Nech to stojí čo to stojí .
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#31 Stará nafta a motor D5 120kW.
Milane nechlastej ten metyl!!!
Klucí, kam jste se schovali?
Klucí, kam jste se schovali?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#32 Stará nafta a motor D5 120kW.
Keď ten metyl tak chutí. A aký je lacný....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#33 Stará nafta a motor D5 120kW.
milan209 píše:Na nádrži nešlo odskrutkovať zvrchu tie uzávery. Do ľavej nádrže čo je za vodičom pod zadným sedadlom idú cez také plastove veko kábliky čo asi merajú množstvo paliva. Vymenil som filter . Nepomohlo. Teraz už len motor točí a podľa zvuku tam nejde nafta lebo to ani len neblafa. Čo je zaujímavé prestali fungovať budíky. Teplota motora, množstvo paliva a ostatné nič. Len svieti oranžová kontrolka tuším vstrekovacieho čerpadla a nezapnuté pásy.
Tak som ho odtiahol do servisu nech kompetentní opravia.
No ja tipujem vysokotlakove čerpadlo. Alebo trysky. Dám vedieť. Hold treba šetriť za každú cenu. Nech to stojí čo to stojí .
-mne sa to stalo na tom istom motore akurat s kyselinou na cistenie diskov, motor zdochol. -napojil som zmes nafty, oleja, petroleja pred vysokotlake cerpadlo, startovacie kable a s prestavkami skoro hodinu tocil, motor pomaly chytal, az naskocil, ale dobre nevyskocil von, takto bezal 20 min a postupne sa to zlepsovalo..... Potom 20 l bandaska so zmesou na miesto spolujazdca, odtial hadice do cerpadla ( pred cerpadlo dat filter ) a spatecka z prepadu, takto som pojazdil 10 km a motor ide ako predtym. Ziadne kontrolky nesvietili.
Inac ze tam je kyselina ( 2 dc na 15 l nafty ) som si uvedomil po 100 m, vytahal som naftu, preplach s 30 nafty, vytahanie, potom 50 l nafty a po 20 km auto zdochlo...
To mi poradil Laci, ze uz to mali v servise a takto to riesili, pomohlo im, aj mne. Diky
takto klepal po 10 min odkedy chytil
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#34 Stará nafta a motor D5 120kW.
docela se divím, že to mělo takový průběh. U nás ve fabrice máme v diesel generátoru 8 let starou naftu a bez problémů to na ní běží. Je to 4 válec, 4,4 litru, turbo, IC ...
Byla to vůbec nafta?
Byla to vůbec nafta?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#35 Stará nafta a motor D5 120kW.
Dobre som to napisal hore
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#36 Stará nafta a motor D5 120kW.
Bola to nafta. Aspoň to tak vyzeralo farebne a aj smrdelo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#37 Stará nafta a motor D5 120kW.
Tak auto bolo na diagnostike a vraj snimač polohy vackoveho hriadela. Tak možno (aspoň tajne dúfam) že to s tou naftou nemá nič spoločné a len sa to poslalo zrovna 2 dni po natankovani tej nafty.
Každopádne zajtra sa vymeni a som zvedavý. Dám vedieť.
Každopádne zajtra sa vymeni a som zvedavý. Dám vedieť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#38 Stará nafta a motor D5 120kW.
Takže vyměníš snímač a naleješ to tam znovu...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#39 Stará nafta a motor D5 120kW.
Tak přece to nevyleje, takové škodyTom0 píše:Takže vyměníš snímač a naleješ to tam znovu...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#40 Stará nafta a motor D5 120kW.
Pokud ta nafta byla čistá, tak by se nic zvláštního dít nemělo.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#41 Stará nafta a motor D5 120kW.
No už tam nič také liat nebudem. Toto bol zdvihnutý boží prst.
EDIT: Takže po výmene senzora ide naštartovať. Som rád.
ALE ešte pred tym ako som naposledy naštartoval pred tou poruchou, prestali mi fungovať budíky. Jedine čo svieti sú pásy a oranžová kontrolka vstrekovacieho čerpadla.
Nič iné nejde, ani ručičky ani displeje. Myslel som si že ten vadný senzor to odstavil a po resete chyb to nabehne. Vyzerá že reset chýb nepomohol. Žeby odišla elektronika budíkov? Čo myslíte?
Vraj sa to u Volva stáva / samozrejme nielen u Volva /.
EDIT: Takže po výmene senzora ide naštartovať. Som rád.
ALE ešte pred tym ako som naposledy naštartoval pred tou poruchou, prestali mi fungovať budíky. Jedine čo svieti sú pásy a oranžová kontrolka vstrekovacieho čerpadla.
Nič iné nejde, ani ručičky ani displeje. Myslel som si že ten vadný senzor to odstavil a po resete chyb to nabehne. Vyzerá že reset chýb nepomohol. Žeby odišla elektronika budíkov? Čo myslíte?
Vraj sa to u Volva stáva / samozrejme nielen u Volva /.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 547
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#42 Stará nafta a motor D5 120kW.
Ano, máš tuším rok S60, kde to odcházelo. Zkus D5T5
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#43 Stará nafta a motor D5 120kW.
S budíkmi mi nakoniec pomohol člen fóra jou81. Vrelo odporúčam. Zároveň mu ďakujem.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#44 Stará nafta a motor D5 120kW.
Takže D5 už jede jak má a už to jezdí?
Dojezdil si tu starou naftu?
Dojezdil si tu starou naftu?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek