Výběr ideálního GT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 Výběr ideálního GT
Tady nejde o užitek ale o požitek pro člověka, co v autě tráví hodně času.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#27 Výběr ideálního GT
Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#28 Výběr ideálního GT
Podle těchto požadavků je GT i Super
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 Výběr ideálního GT
V zatáčkách se Volvo na konkurenci opravdu nechytá.Nosound89 píše:Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#30 Výběr ideálního GT
Dovolím si nesouhlasit!!!Stačí lehce doupravit podvozek a je to úplně jiné auto.hajnej píše:V zatáčkách se Volvo na konkurenci opravdu nechytá.Nosound89 píše:Proto Martin doporučil T6, ale taky bych preferoval nějaký větší sedan.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#31 Výběr ideálního GT
myslím, že kolega by si měl ujasnit jaké auto vlastně chce, pojem gt podle původního určení směřuje poněkud jinam viz zde:
https://de.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo
a
Termíny GT nebo GTI nebo GTC, GTS a GTR se používají pro většinu sportovních vozidel určité třídy vozidel v různých modelových řadách, např. Např. Porsche 928 GT; Ford Mustang GT; VW Golf GTI, Opel GT Roadster, BMW řady 3 Gran Turismo a Toyota GT86.
Mnoho dnešních vozů se zkratkou GT má málo společného se skutečným GT v původním smyslu, jelikož tento název slouží pouze jako označení - viz. Golf GTI (Gran Turismo Injection) u společnosti Volkswagen nebo Astra GTC (Gran Turismo Compact) u společnosti Opel.
myslím, že by mohl stačit povoz se silnějším motorem, zadokolkou, a hlavně sportovním posezem
třeba mercedes clk , ale 4 dveře a 5 sedadel?? to mají která gt?
https://de.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo
a
Termíny GT nebo GTI nebo GTC, GTS a GTR se používají pro většinu sportovních vozidel určité třídy vozidel v různých modelových řadách, např. Např. Porsche 928 GT; Ford Mustang GT; VW Golf GTI, Opel GT Roadster, BMW řady 3 Gran Turismo a Toyota GT86.
Mnoho dnešních vozů se zkratkou GT má málo společného se skutečným GT v původním smyslu, jelikož tento název slouží pouze jako označení - viz. Golf GTI (Gran Turismo Injection) u společnosti Volkswagen nebo Astra GTC (Gran Turismo Compact) u společnosti Opel.
myslím, že by mohl stačit povoz se silnějším motorem, zadokolkou, a hlavně sportovním posezem
třeba mercedes clk , ale 4 dveře a 5 sedadel?? to mají která gt?
Naposledy upravil(a) ksw dne 10 pro 2017 20:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#32 Výběr ideálního GT
V zatáčkách nikdy volvo nebude mít např na BMW, ale GT je na dlouhé přesuny, ne na blbnutí po okreskách.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#33 Výběr ideálního GT
něco málo i česky. https://cs.wikipedia.org/wiki/Sportovn%C3%AD_automobily
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#34 Výběr ideálního GT
jasné Martine, jagoši ano, ale i když koupíš levněji tak cena dílů , případně oprav tlačí celkové náklady dosti nahoru, ten medvěd je s náhrdílama docela ekonomickýmartinopel píše:něco málo i česky. https://cs.wikipedia.org/wiki/Sportovn%C3%AD_automobily
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#35 Výběr ideálního GT
A co takhle nějaká rozumně namotorovaná Audi A7? S-line, Quattro.. Ne?
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
#36 Výběr ideálního GT
Pokud se bavíme o seriovém autě,pak Ti dávám za pravdu, s jistými úpravami si brambory můžeš mazat na chleba.Nosound89 píše:V zatáčkách nikdy volvo nebude mít např na BMW, ale GT je na dlouhé přesuny, ne na blbnutí po okreskách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#37 Výběr ideálního GT
Tak to určitě ano, ale podvozkově upravit by se dalo upravit auto jakékoliv značky, stačí si jen vybrat motor.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#38 Výběr ideálního GT
Přesně tak.Nosound89 píše:Tak to určitě ano, ale podvozkově upravit by se dalo upravit auto jakékoliv značky, stačí si jen vybrat motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#39 Výběr ideálního GT
Není GT o milionů najetých KM pohodlně a v klidu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#40 Výběr ideálního GT
Jjpython.p píše:Není GT o milionů najetých KM pohodlně a v klidu.
Pohodlí a klid je ovšem relativní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#41 Výběr ideálního GT
Dneska je GT každý silný auto. Klasickej grand tourer pojem už dávno zanikl s rychlejma a pohodlnejma SUV, který díky ohromnejm pneu a slušnejm výkonum zpráskaji kdejakýho rádoby ostrýho hatchbacka, nebo sporťáka kdekoliv včetně okresek.
Nejlevnější bude šestiválec TDI touareg, dražší Mercedes a Porsche Panamera nebo Cayenne. Ale pokud bys chtěl zůstat u Volva, nová XC60 by taky splnila účel. Překvapivě hbitý a prostorný auto, na to co to je. Dokonce má nějaký náznaky zpětný vazby při řízení, což posledních 15 let u Volva je nevídaná věc.
Esence GT bejvalo Cčko, E coupé, BMW M3, Jaguar XKR, třeba i Passat CC, ale to už jsou do dnešního provozu auta, který nemají smysl. Leda že bys fakt byl na oteklý SUV alergickej. BMW GT je tak hnusný, že bych ho sem ani neřadil, ale možná to nebude uplně marný auto, to nevim, nikdy jsem to neřídil.
Nejlevnější bude šestiválec TDI touareg, dražší Mercedes a Porsche Panamera nebo Cayenne. Ale pokud bys chtěl zůstat u Volva, nová XC60 by taky splnila účel. Překvapivě hbitý a prostorný auto, na to co to je. Dokonce má nějaký náznaky zpětný vazby při řízení, což posledních 15 let u Volva je nevídaná věc.
Esence GT bejvalo Cčko, E coupé, BMW M3, Jaguar XKR, třeba i Passat CC, ale to už jsou do dnešního provozu auta, který nemají smysl. Leda že bys fakt byl na oteklý SUV alergickej. BMW GT je tak hnusný, že bych ho sem ani neřadil, ale možná to nebude uplně marný auto, to nevim, nikdy jsem to neřídil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#42 Výběr ideálního GT
Ahoj, zkusím to shrnout. Nepreferuji žádnou konkrétní značku, auto nechci jako prostředek k machrování, ale auto pro řidiče. Nemám dílnu, ani prostor pro experimenty, nechci vyrábět standardně neservisovatelný originál. V rámci série mi z toho vychází např. A7, nebo již zmiňované 540i, 550i, nebo MB CLS. Asi nejsem kdovíjak dobrý řidič, spíš vyježděný a ani náhodou nemám šanci využít naplno potenciál těchto aut. U Volva mě nenapadá nic sériového co by mým požadavkům odpovídalo mimo S(V)60 Polestar, kde se jedná o výrazně menší auto.
Děkuji za chuť diskutovat na dané téma. Budu moc rád, když diskuze bude pokračovat, třeba i s osobními názory.
Dan
Děkuji za chuť diskutovat na dané téma. Budu moc rád, když diskuze bude pokračovat, třeba i s osobními názory.
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7512
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#43 Výběr ideálního GT
BMW 5 GT je jízdně naprosto parádní - podvozek má z řady 7 - umí být zatraceně rychlé a k tomu i komfortní. Navíc je i praktické a otevírání dvojitých pátých dveří se s obdobným systémem u starého Superbu nedá vůbec srovnávat. Za mě jasná volba.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#44 Výběr ideálního GT
Z mého pohledu by to bylo Volvo V90 CC... Respektive bych ještě váhal nad RR Sport. Jen jsme v jiné cenové
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#45 Výběr ideálního GT
Popravdě jsem měl Petře možnost ochutnat dva kousky 5GT a mé pocity z toho auta jsou veskrze rozporuplné. Z venku obří kára, která je však zevnitř dost stísněná. Bezrámová okna, která se podelala na obou kouscích. Sportovní jízda na okresky super, ale na dálnici mi to auto přišlo skoro až nepohodlné Jako odpůrce čtyř kroužků teď trochu trpím a asi si za chvilku půjdu vypláchnout hubu, ale z toho co tady bylo řečeno a zároveň splňuje Danovi požadavky, mi nejlíp vychází A7, nebo spíš S7 (případně RS7).
Obyčejný pohodlný auto, který s rozměry velké limuzíny, které má však i pro odpůrce značky jistě charisma.
Obyčejný pohodlný auto, který s rozměry velké limuzíny, které má však i pro odpůrce značky jistě charisma.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#46 Výběr ideálního GT
Čistě ze sedanů (vím, není to 4dv coupe, ale na dlouhé přesuny proč ne)
Lexus https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/is-f/17542405?goFrom=list
Jaguár https://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xj/17209434?goFrom=list
Coupe, jak již padlo, mi jako nejpraktičtější vychází MB
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cl/17101888?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cl/16825701?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cls/17553199?goFrom=list
Lexus https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/is-f/17542405?goFrom=list
Jaguár https://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xj/17209434?goFrom=list
Coupe, jak již padlo, mi jako nejpraktičtější vychází MB
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cl/17101888?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cl/16825701?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cls/17553199?goFrom=list
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#47 Výběr ideálního GT
Pak ty A7 s naftovými 6V jsou pěkný kompromis
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a7/17569251?goFrom=list
A co amerika, takový Charger?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/dodge/charger/17560710?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a7/17569251?goFrom=list
A co amerika, takový Charger?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/dodge/charger/17560710?goFrom=list
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#48 Výběr ideálního GT
Soused má challenger. Nebrzdí to, nezatáčí to, jen tomu pěkně bublá motor a umí to jet rovně celkem rychle. Pro někoho taky cesta. Nicméně okázale to celkem vypadá, je to široký a na zadokolku se s tim celkem blbě parkuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#49 Výběr ideálního GT
Ten doč je jebka. Má to kamarád, a je z toho celkem nešťastný. Nejraději by to prodal, ale nemá komu... audi hezká. Já bych šel do pětkového báwa.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#50 Výběr ideálního GT
Ahoj vespolek,
díky za tipy, koukám v podstatě na to samé jako Vy. Nedá mi to, abych neřekl, jak moc se mi tato auta líbí. Když se podívám např. na MB CLS v té správné barvě, nebo i A7 je to podle mě nádhera. Na živo jsem vedle sebe viděl stát BMW 650i a novou S90. Ač milovník Volva musím říct, že exteriér více než 10ti leté 650i se mi líbí více.
Dan
díky za tipy, koukám v podstatě na to samé jako Vy. Nedá mi to, abych neřekl, jak moc se mi tato auta líbí. Když se podívám např. na MB CLS v té správné barvě, nebo i A7 je to podle mě nádhera. Na živo jsem vedle sebe viděl stát BMW 650i a novou S90. Ač milovník Volva musím říct, že exteriér více než 10ti leté 650i se mi líbí více.
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek