Právě je 20 led 2019 22:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 01 lis 2018 12:21 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 236
Bydliště: Suchdol nad Luznici
Vůz: Honda Civic, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
to je auto od auta a ne vyrobce od vyrobce.
Kamos ma pezota 407 a ma na lpg bez primazu nalitano pres 250 tis km a to teprve ted menil vstriky. A tankuje vsude mozne. Auto ma najeto pres 430 tis km celkem, ale pry je o ca 100 tis stocene, takze mozna pres 500 tis. Klasickej dvoulitr atmo.
Elektronickej primaz uskodit dle meho nazoru proste nemuze. Ten "kapajici" levnej, ten ano.
Pokud ma nejaky motor ventily na hovno, tak je otazka...poridim si ho za 50 tis, dam do nej lpg za 35 tis i s primazem a pak ujedu s tim 150 tis km..tudiz usetrim skoro 150 tis Kc na poh.hmotach. Nedat tam primaz, tak nazdar bazar motor za nekolik desitek tis Km kaput. Proto se ten primaz dela.
Ja ho radeji nechal pridelat i do Volva...koupil jsem ho uz na LPG, ale bez primazu. Kdykoliv cely ten system se necha vyndat a dat do jineho auta.

_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; HONDA civic 1,5 i 16V sedan rok 1993 - srdcovka;LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998

Jawa 250 rok 1972; Kawasaki ZX9R rok 1997; Parez (bez TP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 02 lis 2018 22:59 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Tak jsem napsal na Autoambo. Přes email to nechtějí řešit, že zavolají. Dneska telefon. Pána jsem moc neslyšel, čekal jsem nějakou konečnou cenu, ale bylo to hrozně zmatený. Nejdříve mluvil že za práci chtějí 22K bez DPH a že materiál neví. Když jsem se zeptal kolik by to bylo celkem tak 38K, ale už nevím jestli to je s DPH, nebo bez DPH. Volný termín v Lednu. Asi jsou dobří, ale první dojem nic moc :-/ Kolik jste dávali za přestavbu ?

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 02 lis 2018 23:38 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10193
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Já dával za LPG 37.000,- ale to bylo před 8 lety. Dneska jsou ceny jinde. Kvalitní LPG zástavba se dá pořídit i za cca 25.000,- Kč.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 03 lis 2018 03:41 
Offline
Profi prodejce

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 607
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Tu cenu upřesním a budu se muset podívat na funkci handsfree. Už jsem měl podobné reakce. Něco na tom sluchátku nefunguje tak, jak má. Ale kvalitní zástavba za 25000 se mi jeví, jak nesmysl. Ale třeba někdo provozuje charitu nebo má velmi nízké náklady.

_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 03 lis 2018 08:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3357
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Warcz píše:
....... Kolik jste dávali za přestavbu ?


Leden 2014 30.000,- (Stefanelli, 65l nádrž) najeto přes 50k km bez jediného problému, kontrolka ponorka nevím jak vypadá (doufám, že vůbec svítí :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 03 lis 2018 09:41 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Jean píše:
Tu cenu upřesním a budu se muset podívat na funkci handsfree. Už jsem měl podobné reakce. Něco na tom sluchátku nefunguje tak, jak má. Ale kvalitní zástavba za 25000 se mi jeví, jak nesmysl. Ale třeba někdo provozuje charitu nebo má velmi nízké náklady.


Snad to nebudete braz zle, ale otec dela 20 let servis mobilu tak nemit ty reference tak bych rekl ze jsem se dovolal do no name garaze. Na webu mate cenu od 32 000 s dph pro 6 valce, tak bych rekl. Dobry den, zakladni cena je xy + doporucuju vetsi nadrz, atd atd. Celkem tolik a tolik s dph. V tom telefonu jsem mel pocit, ze ten motor budete delat poprve a ted nemyslim technicky ale kalkulaci ceny.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 07 lis 2018 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1318
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Zapomněl jsem dodat dvě podstatné věci.
Výfuk má při provozu na LPG krapet jiný zvuk, takovej (v nadsázce) vysavačovej. Při přepnutí na 100 oktan je zvuk sytější, sportovnější,
auto i sportovně odkašlává při přeřazování - to se u LPG neděje.

Co mě ale překvapilo ze všeho nejvíc, že se ručička na tachometru zasekla při cestě z kopce (Andělské schody a prázdná dálnice) na 260km/h :oops:
asi to dělá ta zima a DO88 Big Pack. Na rovině to drželo 245km/h tacho. Když jsem to zkoušel na jaře 2018 ještě bez DO88, tak to po cestě z kopce
kolísalo asi na 238-245km/h tacho. Takže Intercooler určitě zvednul maximálku a rychlost to udrželo i v LPG. Pokoušet to ale znova
nebudu :pardon:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 17 lis 2018 08:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1318
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Tak po 4 tankováních už mám určitou představu o průměrné spotřebě. Zatím nebyl čas to vyjet na jeden zátah - neustálé couračky
v ranních, pražských špičkách a sem tam za městem drobné sešlápnutí plynu - auto v tomto režimu tedy žere jako kráva.
Do 70 L toroidu nacpu v průměru tak 52-56L LPG v závislosti na síle kompresoru u pumpy.

A teď to nejdůležitější :) už nejezdím za 4,50kč/1 km (100 oktan, nic jiného netankuji), ale tak cca za 2kč/ 1 km.
Většinou za těch cca 800kč ujedu v průměru 390-410km a to mi přijde hodně slušné, když je auto po chipu a má upravené
komponenty, které spotřebu dále zvyšují. Spotřebu benzínu neřeším - ručička palivoměru po těch cca 1 600km klesá
spíše symbolicky. :friends:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 17 lis 2018 10:02 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dneska mi to taky dojede. Dik za info, mam teda 68l nádrž, ale bude to podobné. 400km je dobrá zpráva to je moje nejdelší vzdálenost co jezdím na jeden zátah. Cena za KM pěkná. Na malém Polu 47KW jsem jezdil za 1,4Kč/km tak jestli to budou 2kč/km tak je to pohoda.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 07:57 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Tak první par km.
- Přepnutí na LPG vůbec nepoznám
- Při přepnutí na LPG to ukazuje na palubáku větší hodnoty. Hlavně při rozjezdu.
- Pocitově to má opravdu trošku jiný zvuk na výfuku v otáčkách
- Výkon nepoznám :-)
- Přepne se to na prvních světlech i když je venku 0, ale to tím, že ten motor se hned zahřeje.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 08:36 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3357
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Warcz píše:
- Přepnutí na LPG vůbec nepoznám



Ani pod výkonem? Já když mám naloženo, tak to trochu škubne, ale nedělám to, protože ten motor není dost teplý a je mi ho líto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 08:57 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Já jezdím pořád s lehkou nohou a hlavně automat prvních několik km hodně šetřím ať se zahřeje.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 09:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1318
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
jak jsem psal, přepnutí do LPG taky nepoznám. Vždy mám prvních 10km "lehkou nohu" a auto nikdy netočím přes 3 000ot/min.
Trochu to škubne, když vyjedu nádrž a přepne se to zpátky do benzínu, ale to dělaji všechny auta na LPG.

2 WarCz
:good: věřím, že budeš s LPG velmi spokojen, ušetří to spoustu peněz a když se budeš chtít někdy projet, popřípadě
přijdou HW úpravy, vždycky to můžeš přepnout do benzínu, ať auto netrápíš v 5 000-6 500ot/min v režimu na plyn.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 14:07 
Offline

Registrován: listopad 2016
Příspěvky: 236
Bydliště: Suchdol nad Luznici
Vůz: Honda Civic, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
tak schvalne...az to budete mit zahrate, tak pri treba 3-4 tis otackach v rozjezdu rucne prepnete na benzin a pak z benzinu zpatky na LPG.
myslim si, ze to proste musi byt znat pokazdy v tomto rezimu.
Hlanve, ne ze si neco udelate s motorem...:-)

_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; HONDA civic 1,5 i 16V sedan rok 1993 - srdcovka;LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998

Jawa 250 rok 1972; Kawasaki ZX9R rok 1997; Parez (bez TP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 14:41 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Jo to asi bude znát to neříkám že nebude, jenom když si to přepne samo ve volnoběžných otáčkách tak to nepostřehnu. Nechci to trápit. Chci aby to jezdilo :-)

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2018
Příspěvky: 103
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6
Ten systém přepíná po válcích, někdy i pár sekund (u mě diodka indikuje i to, že probíhá přepínání). Zkoušet se mi to úplně nechce, už jsem zažil párkrát, že to ve vysokých otáčkách přeplo se škubnutím na benál, ale na ten plyn to je většinou absolutně lehce.

_________________
2002 Volvo S80 T6 LPG Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 15:54 
Offline

Registrován: červenec 2010
Příspěvky: 847
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II
prepina se to po valcich, v nekterych systemech se necha nastavit i cas prepinani... poznat to neni

_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 19 lis 2018 16:53 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10193
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Jj a pak ještě bývá, že se přepíná při deceleraci, takže při akceleraci motoru se to na LPG nepřepne.
Jinak já přepnutí taky nepoznám.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 23:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2013
Příspěvky: 534
Bydliště: Plzeň
Vůz: VOLVO V50 2.4i 12/2004 LPG
Chlapi do jakýho systému dneska jít ? Přemýšlím o pořízení 2,5T r.v. 2008/2009 147kw..nádrž max. 65l ?

_________________
Je: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 23:44 
Offline

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 1332
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Ja by som siel do vialle Lpi. Nadrz davaju tusim 83L.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 12 pro 2018 07:33 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Jestli místo rezervy tak se dává nádrž 68 - 70l ( AWD verze ). Možná do klasické V70 se vleze více.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s LPG 2.5T
PříspěvekNapsal: 21 pro 2018 19:01 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 381
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zdravím, mam dotaz. Konečně jsem rozjel ODB2 diagnostiku a Torque. Všemu asi tak rozumím, ale grafy mi přijdou divné:

https://www.screencast.com/t/6xZPRym5Dq9
Ten zelený je O2 sensor. Jeho hodnota mi lítá pořád mezi 0 až 0,8V
Černý je LFTF bank 1. Jeho hodnoty jsou záporné a ke konci byla hodnta až -14. Vrtá mi hlavou co to je.
Jiná cesta a jiné data z LFTF ( https://www.screencast.com/t/n4tzRYDmjpuF )

Další věci co jsem naměřil, spíše pro zajímavost.
Teplota a předstih:
https://www.screencast.com/t/u8ijPmu4Xi
Teplota spalin:
https://www.screencast.com/t/uizqr6wxyN ( max 820 stupnu )

Rád bych si nastavil alerty pokud se něco dostane pod stanovenou mez, ale nejdříve bych rád pochopil co je co a v jakém rozsahu to správně má chodit.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW AT AWD, Spotřeba 10l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 19 Queries | GZIP : Off ]