Olejový chladič automatu na P80
- Autor
- Zpráva
#1 Olejový chladič automatu na P80
Součástí úprav na Blackovi, bych rád nainstaloval olejový chladič automatu.
Konkrétně se mi líbí ten od IPD na fotce, ale je to vlastně upravený Setrab, tak možná koupím ten a úchyty si vyrobím.
Zároveň řeším i nákup vodního chladiče.
Teď jde o to, jestli ten Setrab plně nahradí integrovaný chladič a můžu tudíž objednat vodní chladič na verzi s manuálem, nebo jestli se zapojí oba. Tipuju že A je správně, ale nejsem si jistej.
Dokáže mi někdo poradit?
Konkrétně se mi líbí ten od IPD na fotce, ale je to vlastně upravený Setrab, tak možná koupím ten a úchyty si vyrobím.
Zároveň řeším i nákup vodního chladiče.
Teď jde o to, jestli ten Setrab plně nahradí integrovaný chladič a můžu tudíž objednat vodní chladič na verzi s manuálem, nebo jestli se zapojí oba. Tipuju že A je správně, ale nejsem si jistej.
Dokáže mi někdo poradit?
- Přílohy
-
- 114070_2.jpg (16.53 KiB) Zobrazeno 1283 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#2 Olejový chladič automatu na P80
Pokud odstavis puvodni chladic, tak se muze, a asi v lete bude, olej v automatu prehrivat (nebude ho chladit sahara). Ne?
#3 Olejový chladič automatu na P80
To je fakt, to mi nedocvaklo.
Ono je docela možný, že když dám chladič Do88, tak ten přídavnej ani nebude potřeba.
Nejlepší asi bude domluvit se s Davidem Patočkou, kterej bude dělat repas a přestavbu automatu.
Ono je docela možný, že když dám chladič Do88, tak ten přídavnej ani nebude potřeba.
Nejlepší asi bude domluvit se s Davidem Patočkou, kterej bude dělat repas a přestavbu automatu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#4 Olejový chladič automatu na P80
dal bych ho jako přídavný....vygůgluj si něco o teplotách a jejich vlivu na degradaci oleje v převodovkách a logicky na to přijdeš. Tady ti nikdo neporadí protože ani volvomachři ti nepoví jaká je , či má být teplota oleje v automatu.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Olejový chladič automatu na P80
Přesně tak, taky bych ho dal jako přídavnej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#6 Olejový chladič automatu na P80
U chladiče Do88 píšou, že má o 20% větší objem a 49% větší chladící plochu, ale nevím jestli to platí i pro tu olejovou část.
https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-850-x70-turbo-auto-trans-94-98-radiator-2.html
https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-850-x70-turbo-auto-trans-94-98-radiator-2.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#7 Olejový chladič automatu na P80
dal bych Ninsens pro automaty + přídavný, já tam dal z aliexpresu a zdá se, že to líp řadí. V každém případě je to sázka na jistotu. Nebudeš přemýšlet zda ti to uchladí či ne.
https://www.aliexpress.com/item/11-x7-1-2-x3-4-Auto-Racing-Radiator-Universal-13-Row-Transmission-Oil-Cooler-8000/32823945437.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52bd4c4dZZGKsx
http://www.autoindividual.cz/clanky/poruchy-automatickych-prevodovek#.W4pvmV4zaUl
https://www.aliexpress.com/item/11-x7-1-2-x3-4-Auto-Racing-Radiator-Universal-13-Row-Transmission-Oil-Cooler-8000/32823945437.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52bd4c4dZZGKsx
http://www.autoindividual.cz/clanky/poruchy-automatickych-prevodovek#.W4pvmV4zaUl
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Olejový chladič automatu na P80
No tak ten bych radsi vzal od GPI za 1/3cenu, neb tam vazne pro nase aplikace nebude realne rozdil...Basstl píše:U chladiče Do88 píšou, že má o 20% větší objem a 49% větší chladící plochu, ale nevím jestli to platí i pro tu olejovou část.
https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-850-x70-turbo-auto-trans-94-98-radiator-2.html
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#9 Olejový chladič automatu na P80
Když už mám Do88 intercooler a hadice, tak chci dát i chladič.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#10 Olejový chladič automatu na P80
Nemáš někde fotku, jak se to tam vejde?mirekcafa píše:dal bych Ninsens pro automaty + přídavný, já tam dal z aliexpresu a zdá se, že to líp řadí. V každém případě je to sázka na jistotu. Nebudeš přemýšlet zda ti to uchladí či ne.
https://www.aliexpress.com/item/11-x7-1-2-x3-4-Auto-Racing-Radiator-Universal-13-Row-Transmission-Oil-Cooler-8000/32823945437.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52bd4c4dZZGKsx
http://www.autoindividual.cz/clanky/poruchy-automatickych-prevodovek#.W4pvmV4zaUl
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Olejový chladič automatu na P80
Njn, taky sem to dal za tu ranu na T6, a chvili na to ho reklamoval, pacz rupnulBasstl píše:Když už mám Do88 intercooler a hadice, tak chci dát i chladič.
Kazdopadne, rozhodujici je vysledek, a tohle(GPI) to hrave chladilo i v 35C+ na plnej ceres bez sahary
Samozrejme jakmile kolona, couracka, tak problem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#12 Olejový chladič automatu na P80
Do88 ti rupnul?
Co bylo příčinou?
Když už jsme u toho chlazení.
Jak nejlíp vyřešit chlazení motorovýho oleje?
Zatím jsem narazil na 2 možnosti.
1. adaptér pod olejovej filtr a přídavnej chladič
2. upravit vanu. Údajně by snad měl jít nainstalovat větší chladič z D5, do vany z novějších modelů 99+.
Co bylo příčinou?
Když už jsme u toho chlazení.
Jak nejlíp vyřešit chlazení motorovýho oleje?
Zatím jsem narazil na 2 možnosti.
1. adaptér pod olejovej filtr a přídavnej chladič
2. upravit vanu. Údajně by snad měl jít nainstalovat větší chladič z D5, do vany z novějších modelů 99+.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 Olejový chladič automatu na P80
No podle me to, ze je to tezky jak krava a pouzivaj jen originalni drzaky..Basstl píše:Do88 ti rupnul?
Co bylo příčinou?
Když už jsme u toho chlazení.
Jak nejlíp vyřešit chlazení motorovýho oleje?
Zatím jsem narazil na 2 možnosti.
1. adaptér pod olejovej filtr a přídavnej chladič
2. upravit vanu. Údajně by snad měl jít nainstalovat větší chladič z D5, do vany z novějších modelů 99+.
1. jop - sam to do budoucna asi planuju (zatim jeste nemam hotovy vsechny upravy, ktery budu delat tak jako tak, nez zacnu logovat hodnoty a vyladovat).
2. do vany? vymenik je venku, akorat se delala tlustci varianta s vice zebry - teda alespon co se benzinovych motoru tyce...
3. pouzivat chladici kapalinu G13, aby se omezila tvorba vzduchovejch kapsicek.
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 01 zář 2018 14:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#14 Olejový chladič automatu na P80
Tak to je dobrý, já mám v plánu to upevnit líp.Zajsoft píše:
No podle me to, ze je to tezky jak krava a pouzivaj jen originalni drzaky..
Asi tam dodělám nějakou konzoli. Ještě uvidím až odstrojím předek.
Chtěl bych dát i lepší ventilátor.
Jak to tedy chceš řešit?Zajsoft píše:
1. jop - sam to do budoucna asi planuju (zatim jeste nemam hotovy vsechny upravy, ktery budu delat tak jako tak, nez zacnu logovat hodnoty a vyladovat).
2. do vany? vymenik je venku, akorat se delala tlustci varianta s vice zebry - teda alespon co se benzinovych motoru tyce...
Adaptérem pod filtr, nebo tím větším výměníkem?
Edit:
1. je správně
Blbě jsem si to přečetl.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#15 Olejový chladič automatu na P80
Plus ještě jiný akvadukt, z modelu 99+ na turbo Mitsubishi. Blbě se shání, nový díl stojí nesmysl. Pokud budeš dávat jiné turbo, např. KKK, tak budeš muset ten akvadukt upravit. Celkem pakárna...Basstl píše: 2. upravit vanu. Údajně by snad měl jít nainstalovat větší chladič z D5, do vany z novějších modelů 99+.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#16 Olejový chladič automatu na P80
Plynule navážu na téma přídavnej chladič automatu.
Už nějakej čas mám doma chladič IPD z 1. příspěvku.
Rozhodl jsem se pro sebe vyrobit další 4ks.
Chladič je Setrab, držáky mám nakrelený a budou z nerezu.
Hadice nechám vyrobit podle vzoru.
Originál stojí 395,-€ + doprava. Moje verze předpokládám že se vejde do 5k českých. Přesnou cenu upřesním.
Kdyby měl někdo zájem, tak můžu udělat o pár sad víc.
Už nějakej čas mám doma chladič IPD z 1. příspěvku.
Rozhodl jsem se pro sebe vyrobit další 4ks.
Chladič je Setrab, držáky mám nakrelený a budou z nerezu.
Hadice nechám vyrobit podle vzoru.
Originál stojí 395,-€ + doprava. Moje verze předpokládám že se vejde do 5k českých. Přesnou cenu upřesním.
Kdyby měl někdo zájem, tak můžu udělat o pár sad víc.
- Přílohy
-
- Setrab.jpg (39.88 KiB) Zobrazeno 603 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 Olejový chladič automatu na P80
Pěkný a nechceš vyrobit normální chladič?
Vzal bych tři možná čtyři
Vzal bych tři možná čtyři
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#18 Olejový chladič automatu na P80
My montujeme chladiče Derale, rozhodně doporučuji na samostatném okruhu. Pak se totiž nemůže stát, že mikro prasklinou v chladiči se začne glykol tlačit do oleje a tím pohřbí převodovku. Chladič mohu v případě zájmu zajistit.
#19 Olejový chladič automatu na P80
Držáky mám hotový.
Původní jsou z lakovanýho plechu 1mm, já mám 1,5mm nerez.
Původní jsou z lakovanýho plechu 1mm, já mám 1,5mm nerez.
- Přílohy
-
- 88303470_199135657854343_750416350949670912_n.jpg (97.13 KiB) Zobrazeno 516 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#20 Olejový chladič automatu na P80
Martine jak velký by měl být chladič na samostatném okruhu D5 120 KW 2004 aby převodovku dobře uchladil?volvoperformance píše:My montujeme chladiče Derale, rozhodně doporučuji na samostatném okruhu. Pak se totiž nemůže stát, že mikro prasklinou v chladiči se začne glykol tlačit do oleje a tím pohřbí převodovku. Chladič mohu v případě zájmu zajistit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#21 Olejový chladič automatu na P80
Používáme 450x350x20mirekcafa píše:Martine jak velký by měl být chladič na samostatném okruhu D5 120 KW 2004 aby převodovku dobře uchladil?volvoperformance píše:My montujeme chladiče Derale, rozhodně doporučuji na samostatném okruhu. Pak se totiž nemůže stát, že mikro prasklinou v chladiči se začne glykol tlačit do oleje a tím pohřbí převodovku. Chladič mohu v případě zájmu zajistit.
#22 Olejový chladič automatu na P80
Kam ten chladič dáváte, dopředu před klimu?volvoperformance píše: Používáme 450x350x20
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#23 Olejový chladič automatu na P80
Používáme 450x350x20[/quote]
Tý jo, to je docela dost oproti chlazení v normálním chladiči, jaká je pak teplota oleje při normální jízdě?
Kdysi jsem tu zjišťoval jaká je teplota v převodovce u normálního chlazení a nikdo mi nedokázal odpovědět
Tý jo, to je docela dost oproti chlazení v normálním chladiči, jaká je pak teplota oleje při normální jízdě?
Kdysi jsem tu zjišťoval jaká je teplota v převodovce u normálního chlazení a nikdo mi nedokázal odpovědět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#24 Olejový chladič automatu na P80
Přesně tak.Basstl píše:Kam ten chladič dáváte, dopředu před klimu?volvoperformance píše: Používáme 450x350x20
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#25 Olejový chladič automatu na P80
A stále bez odpovědi...
Tak jsem se tady na to ptal, jak je řešeno aby ten olej byl na optimální teplotě i v zimě, při kldiné jízdě.
Tak jsem se tady na to ptal, jak je řešeno aby ten olej byl na optimální teplotě i v zimě, při kldiné jízdě.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek