Poslední návštěva: 19 srp 2019 05:43 Právě je 19 srp 2019 05:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 02 črc 2018 14:40 
No to je tez pravda. To vi jen mekky a buh :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 02 črc 2018 16:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 719
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Ejdou Rotacak píše:
Pokud je B5254T2 v dobré kondici a není tam nějaký shitový chip, tak "PRÝ" technickou projde i se 100-200 CPI racekatem.
Jaká je realita netuším.



Realita je, že neprojde. Vlastní zkušenost. Projde jen v tom případě, že vedle bude stát nastartované jiné auto s benz. motorem a technik "omylem" strčí hadici k jeho výfuku.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 03 črc 2018 13:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1358
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
No, stejně do toho půjdu. Buď využiju tátovi známý, u kterejch technická nikdy nebyl problém (ne že bychom tam jezdili s vrakama)
a ještě mě napadá, že půjde auto stejně do LPG, tak pak budou emise nula nula prd. Technickou to má do listopadu 2019, do té
doby bude LPG dávno v autě. Už mě nebaví dávat 4kč za kilometr, když jsem byl u druhý V70 zvyklej na cca 1,50kč
(za 750kč dojezd 480 - 520km, do týhle mrchy natankuju za litr a za chvíli je to prázdný)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 03 črc 2018 13:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1800
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Ty koně musíš nějak nakrmit :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 03 črc 2018 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 2311
Bydliště: ± Frýdek-Místek
Vůz: hledá se náhrada
Ejdou Rotacak píše:
No, stejně do toho půjdu. Buď využiju tátovi známý, u kterejch technická nikdy nebyl problém (ne že bychom tam jezdili s vrakama)
a ještě mě napadá, že půjde auto stejně do LPG, tak pak budou emise nula nula prd. Technickou to má do listopadu 2019, do té
doby bude LPG dávno v autě. Už mě nebaví dávat 4kč za kilometr, když jsem byl u druhý V70 zvyklej na cca 1,50kč
(za 750kč dojezd 480 - 520km, do týhle mrchy natankuju za litr a za chvíli je to prázdný)


Ale emise se měří zvlášť jak pro LPG tak benzín tzn. může se stát, že na LPG projde, ale na benzín ne.

edit. S tím tankováním vím o čem mluvíš :D

_________________
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 03 črc 2018 19:31 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Nosound89 píše:
S tím tankováním vím o čem mluvíš :D

Njn, mas dat V8 taky do plynu a je to :-D

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 11:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
tak, není jednodušší na STK a emise nahodit serii výfuk? tak to budu tedy řešit já. a jestli budu muset 1x za dva roky vlézt pod auto abych to přehodil mě nijak nemrzí, alespoň si okoukneš co se kde děje

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1358
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
to znamená si ale nechat přehrát znova soft. Originál downpipe by se STG 3 SW asi nelíbil. To bych udělal jen v případě, že mě odevšad vyrazí a že asi nevyrazí,
když to prochází desetitisícům automechaniků a kamarádům od zaměstnanců z STK. Takové české tajemství, neustále vídám zbastlený, tuzingový Golfy, Passaty
servisáků a mají furt platnou technickou.....ať se píše rok 2005 nebo 2018

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 14:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Ale.... Do nouze ti to podle mě nehodí. a jednu stk to vydrží. nebo myslíš že když ti na autě upadne výfuk, tak něco odejde?

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 13 črc 2018 15:49 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1553
Bydliště: Teplice
A co tak udělat kat s elektrickou klapkou a obtokem. :)
Řídící jednotka by si s tím měla poradit.

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2019 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 92
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Ahoj všichni! Tak jsem se dneska ráno zase po dlouhý době pustil do výroby 3" downpipe-tentokrát na mojí S60 2.4 T5. Doma se mi válely nějaký kolena a příruby, tak jsem k tomu vzal jeden menší vlnovec a sportovní kat 200cell (měl by plnit euro3). Bohužel jsem před půl rokem přišel o velkou garáž a rampu, kde je poblíž elektrika. Takže tohle se dělalo u kámoše na sídlišti před jeho garáží-ale tentokrát s tigem!!! Ale i v těhle "polních podmínkách" jsme se dobrali nějakýho výsledku...(polovina vařená tigem, polovina cóčkem-samozř. všechno nerez). Příště vařim jedině tigem...!!! ... a zkusim bez katu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T5 výfuky , pochlubte se
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2019 18:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 92
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Balit přední díl výfuku a turbo nebo nebalit? Všude se doporučuje balit downpipe i turbo, kvůli rychlejšímu proudění výfuk. plynů. Já bych viděl spíš výhodu v tom, že nejde teplo dovnitř auta a do motoru. A taky se tam nemusí vracet ten pitomej plech-tepelnej štít, kterej je chycenej i na začátku na přírubě (pokud je teda zabalený i turbo). Takže dnes jsem si taky obalil jednu menší "housenku" (Páska cca 200,- za 10m).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 18 Queries | GZIP : On ]