Právě je 21 čer 2018 05:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 říj 2017 20:47 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
f.e.e.t píše:
Já bych tím chtěl především dosáhnout menší kouřivosti.

Na to asi hlavne EGR-off a lepšiu naftu.

_________________
| S80 TDI | 1999 | EGR OFF | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 06:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 519
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Jezdím od koupě jen na Vervu.

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 06:27 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Dymiť to ale bude vždy. Nejak. Ide iba o to, či to dymí viac ako je jeho dymové minimum alebo iné TDI. To môže byť aj vec predvstreku, dávky i rozprašovania vstrekov. Ale každé TDI je sadzomet a pri akcelerácii zadymí.

_________________
| S80 TDI | 1999 | EGR OFF | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 00:37 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Je třeba na základní chip od Volvocesky 125kW/350nM dělat i nějaké zásahy na motoru? Vysokopevnostní šrouby na klice + kontrola ostřiků pístů? Nebo to jde i bez toho? V plná to mám udělat až na jaře, chip bych chtěl co nejdříve.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2017 11:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1284
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Udělat by to chtělo, ale zatím mám načipováno bez toho a dobrý :unknown:

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 pro 2017 03:21 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
A tvé poznatky k čipu? Jak to zvládá dvouhmota? Je to znát na dynamice? O kolik stoupla maximálka? Na základních 103kW se nějak vyškrábu na 200km/h, ale dá to práci.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 pro 2017 05:44 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 147
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 II, 2.5Tdi, 2001
taky zareaguji...
Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope, záleží, jak tomu šlapeš na krk...Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...

_________________
V70 II 2.5TDI, 2001, 103kW + volvočesky ST1, man


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 01:36 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Citace:
Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope

Jak kope? Nedělá to jen při nizkých otáčkach? Tzn asi by bylo dobrý, ten vyšší výkon využívat až nad 2200 otáček?

Citace:
Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...

Výkonově by to po čipu mělo mít 125kW. Tzn o 5kW víc jak D5.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 05:59 
Offline

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 147
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 II, 2.5Tdi, 2001
Tarkin píše:
Citace:
Dvouhmota při určitých momentech na 4 a 5 kope

Jak kope? Nedělá to jen při nizkých otáčkach? Tzn asi by bylo dobrý, ten vyšší výkon využívat až nad 2200 otáček?

Citace:
Dynamika je lepší, ale přijde mi, že k dynamice D5 se nedostaneš...

Výkonově by to po čipu mělo mít 125kW. Tzn o 5kW víc jak D5.


když na to šlápneš, tak někde kolem 1900-2000ot se stane, že začne kopat, ve vyšších už ne...

By řekl, že kW nehrají roli, znát to bude...
prostě D5 mi přišla, že má jiný průběh a zabírá - otázkou, zda taky nebyla s chipem :))

_________________
V70 II 2.5TDI, 2001, 103kW + volvočesky ST1, man


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1284
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Já mám na S70 dvouhmoťák novej a ani na V70 kopání nepozoruju, je fakt, že nejezdím nijak sportovně.
Je pravda, že ta D5 jede jinak, měřit jsem to nezkoušel, ale odhadem je tam znát rychlejší nástup od 2000 otáček a následuje plochá křivka. Z původní verze 96kW je po načipování na 136kW pocitově zcela jiné auto. U načipovaného TDI se mi jeví zlepšený nástup z nižších otáček, ale i zajímavý nárůst mezi 3000-4000, kam to dřív skoro nemělo cenu vytáčet. Jede to líp než dřív, ale takový skok jako u D5 to není. Viděl bych jako hlavní rozdíl ten vyšší točivý moment u D5. Co jsem vyčet z VIDY, tak po načipování je u TDI plnící tlak turba 2,1 bar abosolutního tlaku, takže zvýšení o 0,2 bar oproti sérii. Mám to teprve krátce, takže jsem spotřebu podle taknování neměřil, ale počítač ukazuje asi o litr méně :lol:
Zkoušel jsem měřit zrychlení a výkon přes VDASH, ale musí být pořád připojený k internetu a nemám tak stabilní připojení přes mobil.

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2284
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
D5 ide lepsie kvoli variabilnej geometri turba (ktora sa obcas kazieva). Tdi ma klasiku s wastegate... ked niekto uspesne prerobi tdi na variabilne turbo (koncern take nieco mal tusim) pojde to asi aj lepsie ako d5 lebo 2.4 vs 2.5l

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 11:00 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Jednoznačně si Tdi chip na nějakch 125 Kw zaslouží, jede o poznání lépe, zabírá od nižších otáček a spotřeba při stejném stylu jízdy malinko poklesla. Chtít plný výkon na 4 a 5ku se dvouhmotě nelíbí, není na to stavěná, chtělo by to malinko tvrdší, ale dá se na to zvyknout a dávat na to pozor. V porovnání s D3 120Kw je ta D3 živější i když auto je zase o trochu těžší, ale možná to dělá i automat vs. manuál.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 13:26 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Zas jestli uz to dvouhmota nestiha. Tak bych ji nerad timto zpusobem znicil.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 15:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2284
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
dvojhmota kope ked regulacia turba nestiha a musi RJ obmedzit predvstrek...

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2017 17:13 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1624
Bydliště: Brno
Z toho bych strach neměl, ano, může to kopat, ale kolikrát se ti to za rok stane, 2-3 na vteřinu......a neslyšel jsem že by kvůli tomu odešla dvouhmota, jezdil jsem tak 6 let a předpokládám že auto dodnes jezdí v poho a bez výměny.
Pokud jsou informace pravdivé, tak moje 1 Tdi má kolem 800 tis. a stále jezdí s původní dvouhmotou.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2018 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2013
Příspěvky: 155
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998
takze my co mame MSA 15.7...od volvocesky mam zjisteno ze delaji pouze 15.8 tudiz moje otazka zni nechavali jste to nekde chipovat? zkusenosti s konkretnimi firmami...jde mi o zvyseni na 120kw a 350mn jak to nabizi volvocesky takze nic divokyho ale zaroven chci aby to delal nekdo kdo temhle autum opravdu rozumi a nebude to horsi po zasahu nez pred nim...nevadi mi ani si nekam zaject kvuli tomu ale nemyslim tim do ostravy treba :D :D

_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2018 20:54 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 743
Bydliště: Praha
Já nechával tady a spokojenost https://www.mereni-vykonu.cz/. Najeto už na chipu cca 170.000 km, dvouhmota v pohodě stále stejná, tzn. že vibruje při 4. a 5. plném plynu mezi 1900 a 2300 otáček. Tady v tom vlákně jsem postoval i grafy z brzdy před úpravouo a po úpravě, včetně průběhu úpravy viewtopic.php?f=6&t=31077 .
Spotřeba dlouhodobá je 6 litrů nafty, na spritmonitoru jsem pod přezdívkou Zebb. Přes týden jezdím delší trasy (cca 130 km denně) a o víkendu couračky kolem komína, s vozíkem do sběru, nebo stavebnin a podobně...
Každopádně jsem s chipem velmi spokojený.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 14:39 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Tak už i já se můžu podělit o zkušenosti s Volvočesky stage 1 čipem (mám ho den), dvouhmota neklepe nikde. Spotřeba je cca stejná. Výkon pocitově zas tolik znát není, ve vyšších rychlostech a otáčkach to neztrácí sílu, maximálka bude o něco vejš.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2018 23:28 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Citace:
Já nechával tady a spokojenost https://www.mereni-vykonu.cz/. Najeto už na chipu cca 170.000 km, dvouhmota v pohodě stále stejná, tzn. že vibruje při 4. a 5. plném plynu mezi 1900 a 2300 otáček. Tady v tom vlákně jsem postoval i grafy z brzdy před úpravouo a po úpravě, včetně průběhu úpravy viewtopic.php?f=6&t=31077 .
Spotřeba dlouhodobá je 6 litrů nafty, na spritmonitoru jsem pod přezdívkou Zebb. Přes týden jezdím delší trasy (cca 130 km denně) a o víkendu couračky kolem komína, s vozíkem do sběru, nebo stavebnin a podobně...
Každopádně jsem s chipem velmi spokojený.


Co ty tam máš za čip? Kterou verzi z https://www.mereni-vykonu.cz/ ?

U mě se žádné vibrování dvouhmoty neděje, čip mám asi 14 dní a buď jsem si na něj tak zvykl, nebo to jede skoro stejně. :D

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2018 16:17 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 743
Bydliště: Praha
Mně to ladili podle toho, jak se mi to líbilo. Změřili parametry na brzdě, naladili, změřili. Já chtěl trochu víc, tak zase naladili, změřili. Tam už byl výkon přes 170 koní, ale hrozně do špičky výkon i krouťák, takže zase ladili a měřili. Nakonec jsme zvolili variantu kde je krouták i výkon dostačující a přitom v pěkných křivkách, takže krásně využitelný. Po zkušební jízdě jsem přijel s hubou od ucha k uchu, zaplatil, poděkoval a odjel. Celé to trvalo asi dvě hoďky. A znát to bylo okamžitě, jak na výkonu, tak na předních gumách, které najednou začaly rychleji mizet. Vůbec nevím proč :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 19:28 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 361
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1
Ještě mě napadá, že můžu mít ucpanej kat, auto má najeto 365 tis a já i předchozí majitel jezdil většinou město.

_________________
Volvo S80 2,5TDI - Volvocesky ST1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 20:49 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Takže máš len placebochip :-) ?

_________________
| S80 TDI | 1999 | EGR OFF | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 21:46 
Offline

Registrován: březen 2004
Příspěvky: 743
Bydliště: Praha
Tak s tím zajeď na brzdu a budeš vědět na čem jsi. Zaplatil jsi za nějaké parametry, tak bys je měl dostat. S protokolem z brzdy už se s Volvočesky domluvíš. Silně pochybuju, že by se k tobě postavili zády.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1177
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Právě že všude jinde bych měl strach. U volvocesky ne, a možná taky u tady těch, co mi dají křivku z brzdy před a po :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @158kW VolvoCesky Stage 2 (prozatím)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2018 13:05 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2013
Příspěvky: 1332
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 | S60
Tarkin píše:
U mě se žádné vibrování dvouhmoty neděje, čip mám asi 14 dní a buď jsem si na něj tak zvykl, nebo to jede skoro stejně. :D

Účinok zvýšenia výkonu čipnutím riadiacej jednotky motora TDI sa posudzuje vibrovaním dvojhmoty? Čiže nie si spokojný, lebo ti po čipe dvojmota neklepe ako neklepala pred čipom? Alebo preto, že niekto napísal, že mu začala po čipnutí dvojmota vibrovať (možno mu odchádza a je už načatá) a tebe nie a nie vibrovať si sklamaný a chceš aby vibrovala aj tebe?
Nerozumiem tomu :)

_________________
| S80 TDI | 1999 | EGR OFF | CHIP 100-160km/h 12,10 s | Webasto | S60 2.4i | 2001 | VIDA-DiCE |


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 21 Queries | GZIP : Off ]