Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#201 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Dle mě když budeš měnit co 10tis, je jedno co tam naleješ.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#202 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Svatá pravda.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#203 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To sice muzes, ale hlavu/patu to ma jen pokud mas malej najezd a olej by Ti degradoval starim...Nosound89 píše:Takže když budu měnit co 8-10tis můžu použít 5W30 když splňuje ACEA A5/B5?
5W50, ustoji 15kkm, resp. 20kkm, ale kolem 15kkm to uz prestane davat olejovej filtr(auto bude hlasit nizkej tlak/hladinu oleje) i kdyz tam toho bude dost...
Takze bud menit pak po 15kkm, nebo v 10kkm udelat jen filtr a olej vymenit (opet samozrejme s filtrem) az po dalsich 10kkm.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#204 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#205 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Plejtvani olejem...PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#206 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#207 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Měním po roce, moc toho nenajezdimZajsoft píše:Plejtvani olejem...PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#208 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tak tak, ale proste olej co ustoji treba CHIPnutou S80 T6 v LPG, s nohou vecne na podlaze, uz ustoji skoro cokolivmarekbm píše:ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#209 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Mýlíš se, pokud se ti přicpává filtr, tak máš něco špatně. Filtr vydrží celkem dost, "servisy" na to žehrali a vyměnili dycky jen trochu oleje a filtr nechali a ono to tkay nikde nebylo vidět. Hlavně že je razítko v servisce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#210 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Vyzkoušeli jste to? Mě to hlasí vysoký tlak paliva. Takže bych se hlasil do pokusne skupiny.ok2ucx píše:Na eliminaci některých chyb jsme zkoušeli SW patch, ale zatím to nikdy nijak nevyšlo, resp. "testované" auto vždycky ujelo a už jsme se o výsledku nedozvěděli. Tím, že jsi blízko, mohli bychom to znovu zkusit (více v SZ).
/PL
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#211 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Na XC90 V8 nakonec dozkoušeli a vypadá, že to nějak funguje.
LPG vlastně efektivně uzavře benzínové vstřiky, tím neubývá tlak na benzínové liště a jednotka to pozná = hlásí performance pumpy a jiné hlášky. Tato úprava tohle - zdá se - léčí.
/PL
LPG vlastně efektivně uzavře benzínové vstřiky, tím neubývá tlak na benzínové liště a jednotka to pozná = hlásí performance pumpy a jiné hlášky. Tato úprava tohle - zdá se - léčí.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#212 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Teraz jedna taka vseobecna otazka: kolko moze tento motor vydrzat (pri slusnom zaobchadzani)?
Moj ma najazdenych cca 400tis km, ide fajn. Ale ako vacsina tychto motorov, zacina mat problem, ze ho bude treba pretesnit - olejova vana, gufera na hriadeloch a pod. Valce maju stale velmi dobru kompresiu. Moja otazka znie, ci tento motor moze zvladnut napriklad 600tis km bez nejakej generalnej opravy (alebo, ze by bolo treba menit napr. rozvodovu retaz)...
Lebo da sa zohnat motor s tretinovym najazdom do 2000eur a to uz je na zvazenie, ci sa oplati davat peniaze do stareho motora, ktory je mozno pred smrtou alebo rovno vymenit kus za kus.
S akym najvyssim najazdom ste sa stretli?
Moj ma najazdenych cca 400tis km, ide fajn. Ale ako vacsina tychto motorov, zacina mat problem, ze ho bude treba pretesnit - olejova vana, gufera na hriadeloch a pod. Valce maju stale velmi dobru kompresiu. Moja otazka znie, ci tento motor moze zvladnut napriklad 600tis km bez nejakej generalnej opravy (alebo, ze by bolo treba menit napr. rozvodovu retaz)...
Lebo da sa zohnat motor s tretinovym najazdom do 2000eur a to uz je na zvazenie, ci sa oplati davat peniaze do stareho motora, ktory je mozno pred smrtou alebo rovno vymenit kus za kus.
S akym najvyssim najazdom ste sa stretli?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#213 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Když jsem naposledy nechal měnit olej u V8 (diky Radku), tak jsem přemýšlel, zda nalít a pokračovat tak, v 0w30 a5/b5, proti všeléku od Lichnovského guru, kterému někteří podlehli do té míry, že ho aplikují i na nefunkční motorek stěračů.
Na netu jsem našel, že...
Se vzrůstající rychlostí vzájemného pohybu mazaných ploch se olej dostává obtížněji do mazacího prostoru a je z něj rychleji vytlačován. Čím je vzájemná rychlost pohybujících se ploch vyšší, tím musí být viskozita použitého oleje nižší...
... opak platí, pokud je motor v zátěži (karavan, přívěs s koněm apod?) tam je požadována viskozita naopak vyšší.
Pořád se tu opakuje ten teplotní rozsah, že to (5w50)vydrží nesmysl apod. Olej je přece po zahřátí udržován v nějaké konstantní teplotě 100st?)motor má olejový chladič a vic jak 120st. v zátěži (rozuměj v létě jedu pilu) ten olej stejně mit nemůže. Rád se ale nechám vyvést z omylu.
Pak je tedy teplotní rozsah toho oleje pro 99% lidí naprosto nepoužitelný. Navíc jeho použití stylem jezdím pilu vyvrací druhy odstavec. To, že je to silně naaditivovany olej kvůli tak širokému teplotnimu rozsahu a tím jeho rychlejší degradace, je věc druhá.
Pokud v mazacích plánech pro RS4 V8, která točí přes 8 tis ot/min, je předepsán olej 0(5)W30, tek si říkám že ten olej musí zvládnout "nesmysl" a kdyby to nedal už by asi všechny stály na vrakovištích s vylágrovaným motorem a při tom ty kurvy jsou snad rok vod roku dražší. No a ta naše atmo V8 je na tom vlastně dost podobně.
Zatím mě teda nikdo a ničím nepřesvědčil, že bych zrovna tenhle typ měl nalít do svoji V8. Nejde mi o úsporu paliva, jde mi o to, že méně je někdy více a naopak.
Nechci rozjet flame. Spíš, jestli se nad tím někdo z vás podobně zamyslel, nebo to tam prostě slepě nalil, protože je to Kohoutovo (a 3/4 zdejšího fóra) dogma a vono přeci jenom ta 5w50 je větší číslo než 0w30 takže to musí fungovat líp. To bych pak měl dát na léto Valvoline 10w60 a měl by fungovat ještě líp... nebo ne?
Na netu jsem našel, že...
Se vzrůstající rychlostí vzájemného pohybu mazaných ploch se olej dostává obtížněji do mazacího prostoru a je z něj rychleji vytlačován. Čím je vzájemná rychlost pohybujících se ploch vyšší, tím musí být viskozita použitého oleje nižší...
... opak platí, pokud je motor v zátěži (karavan, přívěs s koněm apod?) tam je požadována viskozita naopak vyšší.
Pořád se tu opakuje ten teplotní rozsah, že to (5w50)vydrží nesmysl apod. Olej je přece po zahřátí udržován v nějaké konstantní teplotě 100st?)motor má olejový chladič a vic jak 120st. v zátěži (rozuměj v létě jedu pilu) ten olej stejně mit nemůže. Rád se ale nechám vyvést z omylu.
Pak je tedy teplotní rozsah toho oleje pro 99% lidí naprosto nepoužitelný. Navíc jeho použití stylem jezdím pilu vyvrací druhy odstavec. To, že je to silně naaditivovany olej kvůli tak širokému teplotnimu rozsahu a tím jeho rychlejší degradace, je věc druhá.
Pokud v mazacích plánech pro RS4 V8, která točí přes 8 tis ot/min, je předepsán olej 0(5)W30, tek si říkám že ten olej musí zvládnout "nesmysl" a kdyby to nedal už by asi všechny stály na vrakovištích s vylágrovaným motorem a při tom ty kurvy jsou snad rok vod roku dražší. No a ta naše atmo V8 je na tom vlastně dost podobně.
Zatím mě teda nikdo a ničím nepřesvědčil, že bych zrovna tenhle typ měl nalít do svoji V8. Nejde mi o úsporu paliva, jde mi o to, že méně je někdy více a naopak.
Nechci rozjet flame. Spíš, jestli se nad tím někdo z vás podobně zamyslel, nebo to tam prostě slepě nalil, protože je to Kohoutovo (a 3/4 zdejšího fóra) dogma a vono přeci jenom ta 5w50 je větší číslo než 0w30 takže to musí fungovat líp. To bych pak měl dát na léto Valvoline 10w60 a měl by fungovat ještě líp... nebo ne?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#214 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To by pak oleje musely být 0w120, ne?
Já do toho (těch vlastností) moc nevidím a tak radši moc nekomentuju. Já jenom vidím, že 5W50 v mém motoru funguje krásně, žádná karbonizace pod víčkem, tak v něm budu pokračovat.
Já do toho (těch vlastností) moc nevidím a tak radši moc nekomentuju. Já jenom vidím, že 5W50 v mém motoru funguje krásně, žádná karbonizace pod víčkem, tak v něm budu pokračovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#215 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Stačilo by změřit teplotu oleje který se vrací do vany z turba v kopci !!! a taková V8 bude mít taky nějaké slabší místa kde olej hlavně odvádí teplo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#217 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
takhle zničit tak pěkné auto ;-(
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#218 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
myslim ze to je normalme nez sa zamkne menic ale pockame na vyjadrenie znalych
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 149
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#219 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Ahojte, chcel by som za pridať k Vám do krúžku
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 149
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#220 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Naposledy upravil(a) Cronicle dne 04 pro 2021 17:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 149
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#221 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Dobrý večer, mám pár otázok:
uloženie rozpery motora horné - ľavé a pravé, mám pocit, že sa mi to nejako veľmi hýbe, alebo to tak má byť? či vymeniť?
a ešte jedna vec..čo je vec na fotke a čo tam prosím pekne chýba na konci?
ďakujem veľmi pekne
uloženie rozpery motora horné - ľavé a pravé, mám pocit, že sa mi to nejako veľmi hýbe, alebo to tak má byť? či vymeniť?
a ešte jedna vec..čo je vec na fotke a čo tam prosím pekne chýba na konci?
ďakujem veľmi pekne
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#222 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Chybí ti tam věc za 17200,- Kč.
https://www.drive2.ru/l/472814190273233618/
https://www.drive2.ru/l/472814190273233618/
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 149
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#223 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Čože???
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#224 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
No má tam být páčka od klapek v sání. A vzhledem k tomu, že ji tam nevidím, tak budeš ten díl muset buď koupit nový, nebo sehnat starší. OEM číslo je 30720329 + těsnění 30720330 + těsnění 30720331
Dohromady za 18000,- Kč
Dohromady za 18000,- Kč
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#225 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Já myslím, že jen ovládání klapek variabilního sání.
Tady u kluků z ruska to je vidět:
https://www.drive2.ru/l/531747463766212658/
Tady u kluků z ruska to je vidět:
https://www.drive2.ru/l/531747463766212658/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek