Jak změřit tlak oleje aneb "repase" motoru z Ostravy
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 Jak změřit tlak oleje aneb "repase" motoru z Ostravy
Pro někoho triviální úkon, pro mě výzva. Mám objednáno totok:
1. Měl by se tlak měřit i za studena?
2. Jsou jiné body na měření tlaku, nebo jen místo čidla tlaku?
3. Při jakých otáčkách po zahřátí měřit? Předpokládám že na volnoběh to stačit nebude.
4. Kolik (zhruba) by měl motor tlačit? Vím, není to Volvo, ale mazat to bude všechno podobně, ne?
5. Nejstupidnější dotaz na konec - neměl by se ten šlauch měřiče alespoň před prvním měřením naplnit olejem? Nebude tam vzduch, kterej by hodnoty zkresloval?
Jen pro úplnost dodám, že se jedná o motor 1.6Ti-VCT/85kW (atmosféra v benzínu).
A do mě!
Rozkaz zněl jasně - změřit tlak oleje u tátovýho C-Maxe, bo po řádném ohřátí na volnoběh svítí kontrolka mazání. A jelikož jsem to nikdy nedělal, budu mít pár trapných dotazů:1. Měl by se tlak měřit i za studena?
2. Jsou jiné body na měření tlaku, nebo jen místo čidla tlaku?
3. Při jakých otáčkách po zahřátí měřit? Předpokládám že na volnoběh to stačit nebude.
4. Kolik (zhruba) by měl motor tlačit? Vím, není to Volvo, ale mazat to bude všechno podobně, ne?
5. Nejstupidnější dotaz na konec - neměl by se ten šlauch měřiče alespoň před prvním měřením naplnit olejem? Nebude tam vzduch, kterej by hodnoty zkresloval?
Jen pro úplnost dodám, že se jedná o motor 1.6Ti-VCT/85kW (atmosféra v benzínu).
A do mě!
Naposledy upravil(a) z-d-e-n-a dne 30 říj 2018 22:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Myslím, že čidla spínají při zhruba 0,5 atm. Tolik to musí minimálně mít za každých okolností. Pracovní tlak je výše, ale kolik přesně to nevím, uvidíš sám kolik to ukáže.
Za studena to bude určitě více než prohřáté.
Otáčky můžeš zkusit v celém spektru.
Plnit to nemusíš.
Jinde než místo čidla to asi napíchnout nepůjde.
Za studena to bude určitě více než prohřáté.
Otáčky můžeš zkusit v celém spektru.
Plnit to nemusíš.
Jinde než místo čidla to asi napíchnout nepůjde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#3 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Lepší se zeptat jak něco posrat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Tak ono posrat asi už není co, bo je ten moto celý nějaký čudný. Koukal jsem na údaje o čidlu, když jsem kupoval nový a píšou tam spínací tlak 0,25 baru...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
1) Tlak si měř kdy chceš, nicméně problém to dělá za tepla, tak bych si to zkusil za studena namontovat, páč to nebude horký a pokud to půjde, projel i s čidlem až do ohřátí a průběžně kontroloval. Nicméně nejčastější problém aspoň u volva prej bejvá čidlo
2) místo čidla, jinde místo/otvor nebude
3) volnoběh jsou nejhorší podmínky, nejpomalejší točky čerpadla, takže na volnoběh, ale bacha, hnedka po nastarotvání bejvá zvýšenej, tak počkat až to padne
4) čidla bejvaji od 0,3 po 0,7, hodně záleží, zda jsou hydroštely nebo ne, páč s nima bejvá tlak vyšší
5) šlauch je naplněnej kapalinou, nebo je tam bovden, takže vklidu.
Disklejmr: Výše popsané je bez zkušeností s konkrétním kusem motorku do stěračů.
2) místo čidla, jinde místo/otvor nebude
3) volnoběh jsou nejhorší podmínky, nejpomalejší točky čerpadla, takže na volnoběh, ale bacha, hnedka po nastarotvání bejvá zvýšenej, tak počkat až to padne
4) čidla bejvaji od 0,3 po 0,7, hodně záleží, zda jsou hydroštely nebo ne, páč s nima bejvá tlak vyšší
5) šlauch je naplněnej kapalinou, nebo je tam bovden, takže vklidu.
Disklejmr: Výše popsané je bez zkušeností s konkrétním kusem motorku do stěračů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Tak to tu ještě nakopnu. Tlaky změřený, dle výrobce by měl ohřátý motor mazat při volnoběhu 1 bar (mám cca 0,2 - 0,3 baru = svítí kontrolka) a při 2000ot. by měl dávat 2,5baru (já mám 1bar). Originální olej by měl být 5W30, teď jsem tam nalil 10w40 a trochu to lepší je, ale pořád málo. Tak mi to nedalo a mrknul se na uložení vaček. Takhle to vypadá, hrůza děs:
Jen upřesním - olejové čerpadlo nové, spodek motoru by měl být nově udělanej (šály, uložení, kroužky atd.), ale jestli to má vůle jaký to má mít - netuším, já to nedělal. Hydroštely to nemá, ale motor má variabilní časování na obou vačkách. Nebo co třeba solenoidy ovládání vaček?
Nasměřuje mě někdo?
Je možný že tohle může způsobovat tak nízký tlak oleje? Bavil jsem se s frajerama, co se zabývají opravami motorů a hlav a moc se jim nezdálo že by to byla příčina tak nízkého tlaku. Jen upřesním - olejové čerpadlo nové, spodek motoru by měl být nově udělanej (šály, uložení, kroužky atd.), ale jestli to má vůle jaký to má mít - netuším, já to nedělal. Hydroštely to nemá, ale motor má variabilní časování na obou vačkách. Nebo co třeba solenoidy ovládání vaček?
Nasměřuje mě někdo?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Ten motor není před, ale po smrti, sežeň jiný.
Tlak se nejčastěji ztrácí přes kliku, takže nejspíš je to blbě udělaný, jestli vůbec.
Sundej vanu a koukni na to.
Tlak se nejčastěji ztrácí přes kliku, takže nejspíš je to blbě udělaný, jestli vůbec.
Sundej vanu a koukni na to.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Zahraju si na Martina, dej tam 5W50, to by mělo být ještě lepčí a buď sháněj jinej (ale v jakym bude stavu, že), nebo sežeň abnormální ložiska na kliku a najdi někoho, kdo to umí opracovat na danej průměr.
Na druhou stranu můžou bejt šály třeba jen vydřený a bude stačit vyměnit. Nevzdávej to a nejdřív čekni stav, přesně jak píše raolsa!
Hodně štěstí!!!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Spodek je (nebo měl by být) udělanej. Teď jsem dotáhl jinou hlavu, tak jsem ji nechal udělat (ventily, srovnání, simerinky, vůle ventilů...), tak uvidíme. A jestli to nebude tím, tak už mě odvezou. Za ty prachy bych už měl dva motory z vrakáče (do kterejch stejně nevidíš).
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
A to je to co právě nevíš a měl by jsi nejdřív zjistit.z-d-e-n-a píše:Spodek je (nebo měl by být) udělanej.
Jak jsem psal, tlak se z 95% poruch, ztrácí na klice.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Presne tak, hlavne ak kluku niekto "odborne" zbrusi a nasledne sa na povrchu vytvori prasklina ktora odvadza olej von z loziska.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#13 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Tak hlava is ready.
Ještě nakoupit přípravky na rozvody/vačky a hurá do toho. A jestli to nebude tou hlavou, tak to půjde ze skály
Ještě nakoupit přípravky na rozvody/vačky a hurá do toho. A jestli to nebude tou hlavou, tak to půjde ze skály
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Tu kliku už jsi zkontroloval?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
To u předokolky neni takovej problém, bude tě to stát těsnění pod vanu maximálně a hodinu až dvě času.
Nwvim teda přesně jestli s uloženim sundáš i ložisko, ale na 95% myslim že jo.
Nwvim teda přesně jestli s uloženim sundáš i ložisko, ale na 95% myslim že jo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#16 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Netuším jak zkontrolovat vůle na klice?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Copak vůle, ale koukni na šály, na těch to bude vidět.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#18 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Myslíš hlavní lágry, nebo ojniční? Ojnjiční změříš mikrometrem, k těm se dostaneš a hlavní jedině "drátkama".z-d-e-n-a píše:Netuším jak zkontrolovat vůle na klice?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Alebo plastigauge.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#20 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Teď koukám na to Plastigauge, to je zajímavá věc! To bych snad i prubnul, ale nepotřebuju kupovat celé balení po deseti kusech, neměl by někdo doma erární zelenek a červenej? Myslím že víc než dvě v životě neužiju...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#21 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Lehce offtopic, ale vidim ze na ty hlave je napsano o kolik sla dolu. Je to dulezitej udaj?
Me to delali dvakrat (jednou to delal matlak a neklaplo to) a ani jedno cislo nevim a v druhym servisu se neptali.
Je to problem?
Me to delali dvakrat (jednou to delal matlak a neklaplo to) a ani jedno cislo nevim a v druhym servisu se neptali.
Je to problem?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Teoreticky u dieslu sa ti zvisi kompresia. Napr taky D24x ma vyslovene napisane ze do krivosti 0.5mm sa hlava nesmie brusit, nad 0.5mm len vyhodit Teoreticky by si mal dat hrubsie tesnenie, ale nik to nerobi.
U benzina sa tiez zvysi, ale nie tak razantne. Pri prilis velkom zbruseni by sa mohli stretnut piest s ventilmi.
Hlava sa hlavne brusi z dovodu ocistenia od zvyskov tesnenia. To su tie zbrusenia o 0.01 - 0.1mm
U benzina sa tiez zvysi, ale nie tak razantne. Pri prilis velkom zbruseni by sa mohli stretnut piest s ventilmi.
Hlava sa hlavne brusi z dovodu ocistenia od zvyskov tesnenia. To su tie zbrusenia o 0.01 - 0.1mm
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#23 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Je mozny ze sem na ty hlave zahlidnul -0,4? Nebo je to nesmysl?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
Mne zbrusili hlavu o 0,5mm, prave na D24T.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#25 Jak správně změřit tlak oleje v motoru?
> z-d-e-n-a
Jak to, prosim Te, nakonec dopadlo?
Jak to, prosim Te, nakonec dopadlo?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek