Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

  • Autor
  • Zpráva
python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4904
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#26 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od python.p »

Origo příhřev + AEM + domluvit D5T5 :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#27 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od hajnej »

Apofys píše:Zdravím vespolek,
jen pro info. Chci do D5 P3 bufíka a když v AVdílech na můj dotaz nereagovali nebo takové zboží prostě není dostupné, zkusil jsem štěstí u profesionálů. Kontaktoval jsem Webasto a od té doby je mi jasné, že nový bufík mít nebudu. Za čtvrtku ceny auta rozhodně ne...
topení 5kw 20900,-
zastavbová sada 10334,-
HTM 100 8200,-
montáž 7000,-
celkem bez DPH 46434,-
...takž asi tak.
Toto je vcelku standardní cena. Stačí se podívat na ceny komponentů.
Zrovna jsem se dostal do ceníků nových aut. Nez. topení pro Opel Zafira 54tis Kč. Pro Škoda Octavia 26tis Kč. Docela velký rozdíl. U nového vozu už není 26tis za topení s dálkou taková investice, 54 už si člověk sakra rozmýšlí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#28 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Siggi »

raolsa píše:
ok2ucx píše:Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží

Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).

Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.

Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).

A to je celý.

Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.

P.
Já jsem to začal praktikovat a doplním:
Je třeba zkontrolovat u Bertíka jestli se v kabeláži nachází konektor pro připojení čerpadla - já ho nemám a musel bych tahat extra kabel od jednotky bufíka až dozadu k čerpadlu.
Dírka do se opravdu vrtá (přesná) a do ní se strčí nasávací hadička (nutno nezapomenout vykostit z dárce - jde vytáhnout kleštěma) a na to všechno se nacvakne hadička co vede k čerpadlu bufa.
U mě celý proces zkolaboval na tom, že zakoupený bufík nebyl ani po vyčištění a promazání funkční, jednotka zoxidovaná a celkově házel jednu chybu za druhou, takže jsem nakonec veškeré komponenty se ztrátou vrátil původnímu majiteli. :%)

Jinak existuje instalační kit s číslem 31267437, který obsahuje krom bufíka vše potřebné. Za krásných 11088,- Kč + bufík dalších 32000,- :D

Zaujala mě tvá poslední věta. Istalační kit ( k tvému S60 II , na moji P3 je potřeba najít jiný set ) za těch 11k obsahuje toto

https://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=234019&ukey_product=1134132

Je tam opravdu všechno promě bufíka ? Protože ten samotný se dá z Allerga seznat za rozumný peníz ( 5k )

http://allegro.pl/webasto-do-volvo-v60-s60-xc70-v70-s80-xc60-i7135598260.html

Což znamena s novou montážní sadou a jetým bufem jsme na cca 16k + sw + ridici jetnotka ?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od raolsa »

Člověče, na V70III jsem nenašel instalační kit, takže by jsi musel koupit všechno z obrázku + ještě palivové vedení k čerpadlu, které tam není.
bufík.jpg
bufík.jpg (52.22 KiB) Zobrazeno 1104 x
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5062
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#30 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jen zde doplním, že do P3 to jde, ale je to fakt fuška. Hlavně sehnat celý komplet, no ten když seženete, tak musíte rozebrat skoro půl auta aby se to vše mohlo nakostit. No a SW je také kapitola sama o sobě.
Ale teď mohu říci jen, že to maká a ja to naprostá paráda. Ale i tak cenově je to s maximem mojí práce okolo 30tis. V ceně je i komplet nový hořák v za 5400Kč. Ale přesně spočítané to ještě nemám. Každopádně kdyby to celé měl instalovat někdo v servisu, tak se asi nedoplatím.

Jen pro úplnost doplním, že to mám zapojené jako z výroby včetně aktivované konfigurace v autě a komplet ovládání přes palubní počítač. tj. CPM komunikuje přímo s CEM a ostatními potřebnýi jednotkami.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 20 kvě 2019 07:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 71
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Mnichovice
Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD

#31 Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?

Příspěvek od jirikan »

georg píše:Ahoj všem, v autě bufíka nemám a ani toho naftovýho nechci. Ale mám dotaz - existuje pro S80 (2005) nějaká varianta elektrického vyhřívání? Myslím taková, že přes noc parkuji u baráku, auto připojím na 220V a ono to v určitý čas předehřeje motor nebo alespoň kabinu?
Víte o něčem?
Díky za info.

Ahoj, já mám DEFA ohřev.

viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=37972&start=75#p613590
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“