XC70 D5 MY08 InterCooler
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1 XC70 D5 MY08 InterCooler
Protože rozbitej píst musel někudy ven, tak se nechá zkontrolovat turbo a InterCooler nejde zkontrolovat se 100% jistotou. Bylo mi doporučeno IC vyměnit. A protože opravy hlavy vyjde o něco levněji než jsem počítal, vymýšlím hovadiny...
Máte někdo zkušenosti s Do88 IC na D5 ? Cenový rozdíl není zas tak zásadní, otázkou je jestli to na dehtové líné D5 půjde znát a má to smysl? Co říkají místní guru?
Díky
Máte někdo zkušenosti s Do88 IC na D5 ? Cenový rozdíl není zas tak zásadní, otázkou je jestli to na dehtové líné D5 půjde znát a má to smysl? Co říkají místní guru?
Díky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 XC70 D5 MY08 InterCooler
Aby ti to nechladilo až moc. Motor se ti v zimě bude ohřívat pomaleji, jestli nejsi závodník dal bych ten co tam má být.
možná to někdo vyvrátí.
možná to někdo vyvrátí.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 XC70 D5 MY08 InterCooler
Nepletes si takhle nahodou IC a vodnika? A u vodnika je termostat asi k cemu?PINĎABC píše:Aby ti to nechladilo až moc. Motor se ti v zimě bude ohřívat pomaleji, jestli nejsi závodník dal bych ten co tam má být.
možná to někdo vyvrátí.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 XC70 D5 MY08 InterCooler
Kámoš si dal na dehtovou ovci velký intercooler a blbě se mu to hřálo, tak podle toho usuzuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#5 XC70 D5 MY08 InterCooler
Z ohřívání strach nemám, přeci jenom víc zchladí voda. Viz Zajsoft.
Závodník nejsem, ale když už je to vše rozdělaný.
Závodník nejsem, ale když už je to vše rozdělaný.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#6 XC70 D5 MY08 InterCooler
Ahoj,
nejsem žádnej znalec, ale myslím že IC má za úkol ochladit vzduch co jde do sání. Když je vzduch chladnější, dostane se ho do sání víc a tím pádem se tám dá pustit o trochu víc paliva a vono to pak o trochu víc jede Jak velký je to rozdíl netuším, ale proč by to jinak dělali... O trochu chladnější vzduch v sání dle máho amatérského názoru nemá měřitelný vliv na rychlost ohřívání topení.
nejsem žádnej znalec, ale myslím že IC má za úkol ochladit vzduch co jde do sání. Když je vzduch chladnější, dostane se ho do sání víc a tím pádem se tám dá pustit o trochu víc paliva a vono to pak o trochu víc jede Jak velký je to rozdíl netuším, ale proč by to jinak dělali... O trochu chladnější vzduch v sání dle máho amatérského názoru nemá měřitelný vliv na rychlost ohřívání topení.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#7 XC70 D5 MY08 InterCooler
Tak tak. Je to krok k nějakému koníku navíc. Bez většího rizika.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#8 XC70 D5 MY08 InterCooler
Bez žádného rizika = lepší intercooler je lepší vždy a za všech okolností. Technicky - i bez čipovaného motoru. Kdyby
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 XC70 D5 MY08 InterCooler
Jakto, že nejde zkontrolovat ? Zalepíš vývod duší s autoventilkem a narveš tam tři bary kompresorem. No a pak to hodíš celý do bazénu a budeš koukat kde lezou bubliny. Nebo proč to z nějakýho důvodu nejde ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#10 XC70 D5 MY08 InterCooler
Tlaky / poškození jo. Ale jestli uvnitř někde není nějakej sajrat a kusy bordelu.
Psal jsem do Do88 jesti mají přesně to co potřebuji. Pak to pořeším.
Psal jsem do Do88 jesti mají přesně to co potřebuji. Pak to pořeším.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#11 XC70 D5 MY08 InterCooler
Tak když už větší IC, tak i větší turbo !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#12 XC70 D5 MY08 InterCooler
A když větší turbo tak lepší výfuk !
Jako lhal bych kdybych si s tou myšlenkou nehrál. Ale potom to chce i výfuk - hlavně svody, vyndat DPF naladit SW na nový železo, atd... A to teď není prioritou.
Jako lhal bych kdybych si s tou myšlenkou nehrál. Ale potom to chce i výfuk - hlavně svody, vyndat DPF naladit SW na nový železo, atd... A to teď není prioritou.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#13 XC70 D5 MY08 InterCooler
Horké novinky ze Švédska... Do XC70 D5 MY08 pasuje -> ICM-220-S60 jen je potřeba dopsat do poznámky o jaký vůz se jedná aby mohli doplnit příslušnou montáž.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 854 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 369 Odpovědi
- 25581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 12 Odpovědi
- 975 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 1 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 8 Odpovědi
- 881 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda